הכי מעצבן זה

צונית

New member
חחחחח!!! ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif

הכי מעצבן זה- -כשאני מעגלת ריסים עם המעגל ריסים האהוב שלי, בשעה אחת עשרה וחצי בלילה כשכולם ישנים, ופתאום יש טלפון שמחריד את שלוות הבית, ואני בזינוק מטורף על הטלפון מרוב בהלה וחיפזון מהרעש- שוכחת קודם כל לפתוח את המעגל ורק אז להזיז אותו מהעין... ואז אני פשוט מזיזה...
) איייייי. -כשאני שמה מסקרה ובטעות היד שלי מביאה איזה "טיק" והמברשת נוגעת לי בלבן של העין ואז אני גם מלוכלכת וגם דומעת כמו מטורפת. - כשאני משתמשת ב187 ומנסה להסתכל טוב טוב מה אני עושה כדי לא להרוס הפעם את מראה המייקאפ- ודוקרת את עצמי בעין! (זה אמנם קרה רק פעם אחת עד היום, אבל זה עדיין מעצבן!) -כשאני מסיימת איפור עיניים מלא (אחרי בסיס וסומק והכל..), עשר דקות לפני היציאה, ואני מחליטה שעוד טאץ' אחד של צללית או טשטוש יכול להוסיף המון- ובעצם זה רק גורע, אבל אין זמן לתקן!!
-כשאני מחליטה שהיום בטוח המייקאפ יראה עליי טוב (למרות שכל יום השבוע הוא היה נראה רע), אז אני משקיעה ביותר, וכבר לא נשאר זמן אפילו להוריד אותו, וכמובן שהוא לא נראה טוב, כי הוא לבן מידי עליי ולא מתאים לי בכלל (מה נראה לי?? שעברתי קילוף עור או משהו?? לפחות אם זה כהה אפשר להשתזף. אבל מייקאפ בהיר יותר לעולם לא יתאים לי, אני נראית כמו גופה) אז אני הולכת לעבודה כמו שאני, עם פרצוף לבן, וגוף כהה שמציץ מהחולצה... -ולחלוטין העניין עם הלק!!! כל פעם לפני הלק אני הולכת לשירותים, כי אני כבר ידועה בעניין, חמש שעות קודם אני לא שותה כדי לא להצטרך אפילו, ותמיד אבל ת-מ-י-ד ישירות אחרי הלק פתאום מתחיל פיפי לוחץ כזה שחייבים ללכת לשירותים בגללו! והכי מעצבן זה שתמיד יהיה עליי את המכנס הכי מסובך לפתיחה/הורדה.. כזה עם כפתורים ובלאגנים... מרפי הבן זו.......! תוקה יא
שרשור אליפות.
 

yaelle25

New member
אני כוססת ציפורניים ולא שמה לק

אבל אני חייבת להגיב בקטע של השרותים... (אומנם לא קשור לאיפור) אבל כל פעם (ואני מתכוונת כל פעם) שאני נכנסת לחנות של מנגו - תמיד אני צריכה את נאמבר 2! לא יודעת למה! אבל תמיייייייד.... זה הורג אותי:) ואני תמיד חושבת - עד שאספתי ערימה של בגדים למדוד אני צריכה לזרוק את זה באיזה פינה ולרוץ לחפש שירותים:) והשרותים תמיד רחוקים מהחנות של מנגו:) ולא משנה באיזה קניון זה:)
 
הכי מעצבן זה...

לצאת מהבית ליומיים של עבודה, כולל לינה בעיר אחרת, כשצריך להיראות הכי ייצוגית שאפשר, לארגן תיק איפור מלא ומושקע ו... לשכוח להכניס אותו לתיק. לגלות את זה כשכבר מאוחר מדי ולהיאלץ לנצל את השעה הפנויה היחידה ביום כדי לתפוס מונית ולרוץ בהיסטריה לקנות כמה מוצרי איפור בסיסיים, כדי שיהיה עם מה להתאפר בבוקר שלמחרת. וכמובן לקנות דברים שכבר יש לי כי אין זמן לבחור ולהתלבט וצריך "ללכת על בטוח".
לכבס את החולצה הלבנה החדשה ולגלות רק אחרי הכביסה שיש עליה 2 נקודות של מסקרה, שאפילו לא שמת לב שהתזת יומיים קודם...
לבקש במאק רמת אביב "זום לאש חומה" ולקבל מהמוכרת "פרו לאש שחורה" - לשים לב לזה רק בבית (בי-ם). להגיע לעזריאלי ביום שפתחו שם את סניף מאק ולגלות שהם לא מוכנים להחליף לך משהו שקנית ברמת אביב (כי הם רק פתחו והייתה בעיה עם הקופות) להגיע שוב לאיזור ולגלות שהמסקרה שרצית להחליף נשארה בבית, לשלוח את הבעל לנסות להחליף רק כמה חודשים אחרי ולגלות שכבר לא מוכנים להחליף כי עבר יותר מדי זמן.
לשים מייק אפ ולהיזכר ששכחתי למרוח קרם לחות ו/או פריימר
להניח צלליות ולהיזכר ששכחתי לשים בסיס, שעכשיו כבר אין זמן לתקן ושהצלליות לא יחזיקו כל כך טוב עד הערב...
לשבת על הספה החדשה שהגיעה אתמול, למרוח לק בקפדנות ובזהירות ווכשאת עוברת לשלב השכבה המגינה/מייבש לק לעשות תנועה לא זהירה ולשפוך חצי בקבוק על הספה... (מזל שזה לפחות היה שקוף...)
לתכנן כל היום על איפור מושקע לערב חגיגי עם חברים ואז להתעכב בעבודה עד מאוחר/להסתבך עם איסוף הילדים מחברים ולגלות שלא נשאר בכלל זמן להתאפר וצריך לצאת מהבית עם מסקרה וגלוס...
למרוח מסקרה ולגלות ששכחתי לשים אייליינר
זה שאין מאק בירושלים (כן, כן, אני יודעת שעוד יפתחו, אבל זה בטח ייקח לפחות שנה...) תוקית, אחלה שירשור!!!
 

בלונד23

New member
וואו באמת מעצבן מה שקרה לך!!

הייתי מתה אם הייתי שוכחת תיק איפור לכנס חשוב. זה כאילוו הכי הכי חשוב!!!! זה כמו לשכוח את החליפה שבה את נואמת... הייתי רצה לפארם הקרוב ומרוקנת אותו מייד!!!!
 
אני לא שכחתי , אבל החברת תעופה שכחה

כי המזוודה לא הגיעה, ואני הייתי צריכה לרוץ לקנות גם איפור וגם בגדים. סיוט!
 
בגלל זה אני תמיד(!) לוקחת את האיפור איתי

בתיק היד ואף פעם לא במזוודה. מאז שחברות התעופה מגבילות את כמות המוצרים הנוזליים והקרמיים שמותר להעלות לטיסות זו ממש בעיה. צריך להעביר הכל למיכלים קטנטנים. מצד שני, זה גם חוסך מאוד במשקל שסוחבים, אז יש בזה גם יתרון מסוים. וזה תמיד הסיוט שלי - שהמזוודה לא תגיע ולא יהיה לי מה ללבוש. בנסיעה האחרונה לקחתי חליפת עבודה וסט שלם של בגדים להחלפה בתיק היד. לפני שנתיים באמת קרה לי שהמזוודה לא הגיעה (הגיעה, אבל רק אחרי יומיים) ולמזלי זה היה בדרך חזרה הביתה. הילדים חיכו למתנות יומיים, אבל היה לי גיבוי...
 
זה בערך מה שעשיתי...

רק שלא יכולתי להתחיל לקנות גם מברשות וכד'. אז הסתפקתי במייק-אפ, סט צלליות, סומק ומסקרה. שפתון היה לי כי יש לי אחד תמיד בתיק, בנפרד מתיק האיפור. קניתי גם ספוגיות ואיכשהו הסתדרתי. זה לא היה איפור מושלם כמו שאני אוהבת, אבל לפחות איפשר לי להיראות סביר ולהרגיש סביר. אבל אין ספק שזה הדבר בהא הידיעה שהכי עיצבן אותי אי פעם במה שנוגע לאיפור.
 

r e d o n e

New member
הכי מעצבן- טרי טרי מהבוקר

להתאפר ממש יפה ומושקע ובדיוק אחרי ששמתי מסקרה להתעטש ולמרוח מסקרה על כל העפעף
שהאיילנר לא יוצא זהה בשתי העיניים וצריך לתקן ותוך כדי נהרס לך כל האיפור גררררררר שרשור ענק
 

inbaris

New member
מזדהה עם כולכן

בייחוד עם הקטע של הלק (מייד אחרי שמסיימים, והלק עדיין לא התייבש לגמרי, נתקלים במשהו ונהיה פס...). אבל הכי מעצבן....כאשר צריך לצאת מהבית...כולם מתארגנים...צריך להלביש את הקטנות...הגדולים (גם הבעל) צריכים עזרה בבחירת הבגדים, מליון שאלות, ואני נשארת לסוף. כולם מוכנים ומחכים לי. ואז הכל נעשה בלחץ. אין זמן והכל יוצא לא כמו שתכננתי, לא איפור, לא פן לא כלום. ובסוף... אני לא בסדר כי אני מעכבת את כולם (לדוגמא...בליל הסדר יצאתי מהבית בלי להתאפר...לקחתי איתי כמה דברים והתאפרתי אצל גיסתי).
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif כל מה שכתבתם!!!! ענק!

זה חייב להיכנס לטאגליינס
 

cherry 1

New member
הכי מעצבן טרי טרי!!!

הכי מעצבן זה לקנות נעליים חדשות לבוא למדוד אותן בבית ולגלות שהמוכרת המעבולה הזו שמה לי שתי נעליים של רגל ימין בקופסא היא ממש $#@!&*& אוףףףףףף, עד שהתרווחתי בכיסא אני צריכה לצאת לקניון הזה שוב?!!! אוףףףףף! עפתי לקניון מישהי צריכה משם משהו? :/ להיתתתת...
 

cherry 1

New member
../images/Emo6.gif מצחיקולה, חזרתי אין עציץ אבל יש

אייס T זה מה שקניתי וזה מה שאביא לחנוכת הקומונה או.קיי? בטוח מישהו יהיה צמא שם מתישהו :)
 

hilala20

New member
שמעי קטע חזק עם האייס T

היום בארוחת צהריים אני קוראת במקרה את התווית של הבקבוק שהיה מונח על השולחן. מישהי שמה לב אי פעם שעל הבקבוק של נסטי כתוב "תה קר בטעם אפרסק/לימון"? קר! זו הטעייה של הלקוח!!! הבקבוק לא נקנה קר בד"כ (אני מתכוונת לגדולים בעיקר שעומדים בשורות שורות בפינה של הסופר). למה על בקבוקי קולה לא רשום "קולה קרה"? קיצר זה מאוד הצחיק אותי
 
מצחיקולה.. ../images/Emo3.gif

אני בטוחה שאני לא צריכה להסביר שהכוונה ב"תה קר" היא - שאין צורך להגיש אותו חם ומהביל, כמו תה רגיל.
 

Avalanch

New member
ליינר

- לשים אייליינר בצורה סקסית ומושלמת ואז לעשות את הטעות הטפשית של להוסיף עוד קצת עובי לקו ולהרוס לגמרי את הצורה, ואז עוד לנסות להשוות את העין השניה. - להפציץ באחד האיפורים היותר מוצלחים שהיו לך אבל להתקע עם BAD HAIR DAY וגם לגלות שבחוץ יש שמש מסנוורת וצריך לשים משקפי שמש, ואז אף אחד לא רואה איך התאפרת - להגיע ללימודים ובשירותים לשים לב ששכחתי לעשות גבות (ואחרי שגילחתי רגליים לגלות ששכחתי לגלח כמה סנטימטרים) -לשים צללית יפה ואז לייפות אותה עוד יותר עם צללית נוספת, עד שהצללית הראשונה נעלמת לגמרי ואת שואלת את עצמך למה בכלל שמת אותה ובזבזת עוד 2 דקות שאין לך לפני היציאה מהבית (קטנוני אבל נכון)
 

lady mika

New member
או באמצע הנחת הליינר

כשהחולדה קופצת מהחור שלה ומזיזה אותך מהקו המושלם.
 

muesli

New member
נכון,

והכי פיכסה אם נשאר על המשקפיים סימנים של האיפור
 
למעלה