שלום לכולם- שאלת חברת איפור.

ggrrrWINTER

New member
שלום לכולם- שאלת חברת איפור.

אני בתחילת שנות ה 20 שלי. ברצוני להתחיל להתאפר. לאחר התייעצות עם מס' מוכרות וחברות יצאתי מאוד מבולבלת! נאמר לי שישנם חברות יותר יוקרה וישנם חברות יותר מקצועיות. המקצועיות MAC ו מייק אפ פור אבר וחברות היוקרה זה כל השאר.. והעדיפות ללכת לכיוון המקצועי. מה עושים? המוצרים שאני מחפשת מייק אפ לעור רגיל-מעורב (נאמר לי נוזלי הוא המומלץ) פודרה שקופה קונסילר מסקרה (באופן חורץ נאמר לי לוריאל- הבעיה נובעת מהניסויים) מסיר איפור לעניים ומסירי איפור מגבונים. תודה מראש!
 

tokit

New member
שלום לך גם פה ../images/Emo140.gif

ראשית, MAC ומייקאפ פוראבר אינן חברות האיפור המקצועיות היחידות בישראל. גם מאדינה מילאנו ואיל מקיאז' נכללות תחת ההגדרה וגם OFRA, אטלייר, בועז שטיין, גיורא שביט. גם החלוקה שלך לא ממש מדויקת. בגדול, יש חברות יוקרה (שאנל, דיור, קליניק, לנקום וכו'), חברות לאיפור מקצועי וחברות עממיות (ג'ייד, לוריאל, סופרטאץ' וכו'). לכל חברה יש את מוצרים היותר טובים ואת המוצרים הפחות טובים שלה ואי אפשר ממש להכליל לגבי חברה אחת שכל המוצרים שלה הכי טובים. מה שכן, אם את מחפשת הרבה איפור במחיר סביר, הייתי הולכת על MAC. השרות בד"כ טוב, המבחר עצום, המחירים אחלה. לגבי מסיר איפור עיניים - הכי טוב שניסיתי במחיר סביר הוא הדו-שכבתי של לוריאל. יש המלצות גם על ג'ייד וקרליין. מסירי איפור מגבונים - הכי טובים לדעתי הם אלו של MAC, אבל הם נורא נורא יקרים. אגב, גם השמן ההידרופילי של MAC מצוין להסרת איפור וגם מסיר האיפור העדין שלהם. מסקרה - אני אוהבת הרבה מסקרות, גם את אלו של MAC. אבל, לא בטוחה שהן הבחירה הראשונה שלי. המסקרה לריסים מלאכותיים של YSL, ההיי אימפקט של קליניק, האינאימיטאבל של שאנל נמצאות אצלי בהחלט בשורה הראשונה. מייקאפ, פודרה, צלליות, קונסילר, סמקים - הייתי הולכת למאק.
 

sivosh

New member
בנוגע למסיר איפור אני מחפשת משהו בנרות

וזכרתי שהיו המלצות על הדו שכבתי של לוריאל. חפשתי אותו, וכששאלתי את המוכרת שם היא הראתה לי מוצר. אבל לא היה כתוב עליו דו שכבתי. יש לו שם נוסף? הוא בבקבוקון כחול שקוף? אני זוכרת שהיה רשום שהוא מתאים גם לשפתיים.
 

ToryMaster

New member
אכן כן

בבקבוק כחול שקוף, מיועד לעיניים ולשפתיים. אבל אמור להיות כתוב עליו שהוא דו שכבתי, וגם די קל לזהות את זה כשמסתכלים, יש שתי שכבות מופרדות די בבירור.
 

sivosh

New member
אז זה לא מה שראיתי, היה בשכבה

אחת.. כמו שהרגשתי ממנה סתם רצתה למכור.
 

ToryMaster

New member
אז לא קנית? מזל.

יש כאלה שאומרים שגם הוא טוב, אני לא אהבתי.
 
הוא בסדר

אבל לא טוב כמו הדו שכבתי, האמת לא הרגשתי הבדל בין הדו שכבתיים, קרליין, לנקום, לוריאל, אותו דבר. ואם יש שוני - לא כזה המצדיק את ההפרש הכספי. קרליין עכשיו 30 בסופר פארם.
 

tokit

New member
לא כתוב עליו דו-שכבתי

כתוב עליו שהוא מסיר איפור עדין לעיניים ולשפתיים. הוא בבקבוק כחול שקוף. בערך באמצע רואים הפרדה בין שתי שכבות, אבל צריך להסתכל טוב. יש להם שניים - אחד עם 2 שכבות ואחד עם שכבה אחת. בהחלט יכול להיות שהמוכרת צדקה.
 

ggrrrWINTER

New member
מה ההבדל בין חד שכבי ל דו שכבתי?

סליחה על הבורות כמובן
 

tokit

New member
הדו-שכבתי מסיר שכבה שומנית

שמסירה טוב יותר איפור, בעיקר עמיד (אבל גם לא עמיד).
 

pie and cactus

New member
קצת סדר

חברות מקצועיות הן : מאק, מדינה מילאנו, איל מקיאג', מייקאפ פור אבר, OFRA, בועז שטיין, גיורא שביט ואולי שכחתי מישהו. הן לא עושות ניסויים בכלל (אך MUFE קשורה לתאגיד לואי ויטון, שאומנם לא עושה ניסויים בבע"ח, אבל עושה מהם תיקים :() איפור יוקרה: קלרינס, שאנל, אסתי לאודר, קליניק (ועוד כמה שעושות ניסויים - שייסדו, לנקום, גרלן, איב סן לורן וכו') איפור עממי: ג'ייד, קרליין, סופטאץ', ניוואה, אלמיי (ואלו שעושות ניסויים - לוריאל, מייבלין) עדיפות בעיניי איפור לדעתי נקבעת עם הזמן, אבל הבנות כאן תוכלנה לייעץ לך בנוגע למוצרים איכותיים מכל חברה. לטעמי המוצרים שכדאי לך להשקיע בהם מהחברות המקצועיות הם אלו שדורשים התאמה מדוייקת: לדעתי מייקאפ וקונסילר הם הכי חשובים להתאמה נכונה. מסירי איפור ומגבונים יש בהחלט טובים לחברות העממיות שבסופרפארם, אז חבל להשקיע יותר מדי כסף על זה (לדעתי). פודרה שקופה - אני באופן אישי משתמשת בכזו של סוטפאץ ומאוד מרוצה. לגבי מסקרה - אני משתמשת בשל קרליין וקליניק. של קרליין לדעתי מפתיעות באיכותן ולא יקרות, אז שווה לנסות כשיש מבצע. שימי לב שבטאגליינס יש שרשורים ענקיים של המלצות של בנות הפורום, לכל מוצר שתחשבי עליו יש שם המלצות. כך שאת יכולה להחליט לפי התקציב מה מתאים לך. ודבר אחרון - פירסמתי כאן קובץ אקסל של חברות שעורכות ולא עורכות ניסויים בבעלי חיים. את מוזמנת לחפש אותו (תחת הניק שלי. הייתי מפרסמת שוב, אבל אין לי אותו כאן...). הוא מאוד מקיף, וכולל גם חברות מחו"ל שלא מוכרות בארץ. אם לא תמצאי, תגידי ואפרסם שוב יותר מאוחר.
 

ggrrrWINTER

New member
פיי ו קקטוס תודה לך המון! עברתי

על ההסטוריה שלך בפורום ראיתי המון הודעות מעולות.. שאלה: הפריימר הוא חובה? נאמר לי שקרם גוף רגיל יכול להוות כבסיס מייק אפ נהדר.. תקני אותי אפ אני טועה
עודו משהו.. מייק אפ פורבר לא נמצא בשירשור, היש סיכוי שהם בין המפלצות שכן מבצעות?
 

tokit

New member
הפריימר אינו חובה

הוא רק למי שרוצה. בכלל, איפור אינו חובה. בחיים לא שמעתי המלצה על מריחת קרם גוף על הפנים ואישית גם לא הייתי עושה את זה. אבל זו רק אני וזה תלוי כמובן בקרם עצמו ובתכונות שלו. בהודעה שלה (לפני שהיא צרפה את הקובץ) היא הסבירה לגבי מייקאפ פור אבר.
 

ggrrrWINTER

New member
בוודאי שאיפור אינו חובה, אך כאשר מתאפרים כבר

הפריימר משמש כמוצר חובה? מבחינת מראה ובריאות העור? מוכרת אחת אמרה לי שאפשר להשים קרם גוף ולחכות כמה דקות ואז להשים את המייק אפ. קצת הלחיץ אותי שמ.א.פ.אבר לא נמצאים ברשימה שפאי & קקטוס צירפה.
 

pie and cactus

New member
כמו שכתבתי

לגבי מייקאפ פור אבר לא מצאתי עדויות שהם עושים ניסויים בבעלי חיים. אבל הם מציבים דילמה מוסרית אחרת לגבי - כי הם שייכים לתאגיד לואי ויטון, שמייצר תיקים מבעלי חיים.
 

tokit

New member
כמו שפיי כתבה

הם לא עושים ניסויים, אבל שייכים לקונצרן לואי ויטון, שעושה מחיות תיקים. אז שיקול שלך.. מאז שניסיתי לראשונה פריימר לפני שנתיים בערך, הוא מוצר חובה עבורי. הוא לא קשור לבריאות העור אבל משפר מאוד את מראה המייקאפ. לגבי הקרם גוף - את דעתי כבר אמרתי.
 

ggrrrWINTER

New member
מייק אפ פור אבר יורד מהפרק!

בהתחשב בעובדה שאני צמחונית ולא לובשת עור וכל מוצר שנקנה בחנות עובר בדיקת סמלים שהוא לא מזהם ולא נוסה על בעלי חיים.. מ.א.פ.אבר יורד מהפרק. האם תוכלי להסביר לי איך בוחרים נכון פריימר? ואיך משתמשים בו? (סליחה על ההצקה)
 
למעלה