פורומים חדשים בתפוז אנשים

Woods rules

New member
אומנם באיחור, אבל גם אני רוצה...

אני לי-אור, בת 33 (או כמו שמישהי כתבה כאן, בסוף מאי אני אהיה בת 34...
) ומזה כשנה גרה במנהטן. אני עובדת בביטחון אל-על (בשביל הניירת וגם בשביל הטיסות חינם...
) ולאחר שעות העבודה אני מאפרת (בשביל הנשמה ולהשלמת הכנסה
). סיימתי את לימודי האיפור שלי לפני כארבע שנים אצל ירין שחף ולמרות שהוא נחשב לתותח על בארץ, הוא כאין וכאפס לעומת בתי הספר כאן, ולכן החלטתי להתחיל את כל המסלול מחדש בבית הספר שנחשב לאחד הטובים בעולם - MakeUp Designory. המסלול כולל 6 קורסים, כשהראשון כבר מאחורי - Airbrush. יש לי חברים די קרובים מתעשית הטלויזיה כאן (שזו השאיפה שלי) ולכן הכניסה שלי לעולם השואו ולקבלת פרוייקטים, קצת יותר חלקה... תחביבים... גם אני לא ממש מסתדרת עם המילה הזו, וגם אין לי ממש זמן, אבל אני די אוהבת לצפות במחזות זמר ב- Broadway (משתדלת לפחות פעם בחודש ובעיקר בשביל האיפור, השיער, התלבושות, התפאורה... דברים שמשאירים אותך עם הלסת פעורה עד לרצפה), החלקה על הקרח ברוקפלר סנטר בחורף וטיולים רגליים בסנטרל פארק בקיץ, איפור וקניית איפור (Of course!!!), גלישה באינטרנט ויציאה למסעדות טובות עם חברים. דברים שלא יודעים עלי...? * לפני כשנתיים איפרתי במחזמר ב- Off Broadway (בקרוב ל- Real Broadway) * איפרתי לשער של מגזין נוער בשם Tiger Beat (מבית היוצר של People ושות'). * לפני יומיים קיבלתי את הלקוחה המיליונרית הראשונה שלי באמצעות Bergdorf Goodman (למי שמכירה) במחיר של 500$ ללקוחה (ואת המחיר אפילו לא אני קבעתי... מי אמר שאין בונוסים בעבודה באל-על???) * והדבר האחרון שהעלה לי את הסעיף בטירוף, הייתי אמורה להגיע לארץ לפסח ובגלל Over booking מטורף לא הצלחתי לעלות על 3 טיסות ביום חמישי!!! (מישהו דיבר על בונוסים באל-על???) אני אנסה שוב לעלות היום, אז תחזיקו לי אצבעות חזק חזק!!! עד עכשיו הייתי די סמויה כאן במשך כמה שנים ואני מקווה להשתלב גם. לאחר כל כך הרבה זמן מאחורי הקלעים, אני מרגישה שאני מכירה את כולכם כ"כ טוב... אז תודה למנהלות - לותיקה, לחדשה וליוצאת... אתן עושות יופי של עבודה!
חג שמח!
 

SimplyMe1

New member
../images/Emo182.gif2 שאלות:)

איך זה שאת קוראת בפורום כבר כמה שנים ורק עכשו יצאת לאויר הפורום הזה?:) ושאלה 2-עניין הבטחון..איך הגעת לעבודה בבטחון אל-על? בהתחלה היית סלקטורית בנתב"ג? לעתיד-זו נראית לי אופציה סבבה לשלב עם הלימודים במכללה\אוניברסיטה..:)
 

Woods rules

New member
2 תשובות...

1. שאלה טובה. כבר כתבתי כאן כמה פעמים, אם כי לעיתים רחוקות. ואני גם לא ממש בטוחה שמעכשיו אני אהיה משתתפת סופר פעילה, הכל זה פונקציה של זמן, אבל אני אשתדל לפחות מעכשיו להראות יותר נוכחות. 2. לא התחלתי את "הקריירה" שלי בביטחון אל על בנתב"ג, אלא הגעתי ישירות ל- JFK. כמו שכתבת, זוהי אכן אופציה סבבה לחיות במקום אחר ולשלב את הלימודים עם עבודה. מאז ומתמיד היה לי קשר מיוחד לניו יורק והחלום שלי הוא להיות מאפרת כאן והעבודה באל-על די מאפשרת לי להגשים את החלום. אם תרצי יותר פרטים, אין לי בעיה לשלוח לך במסר...
 

SimplyMe1

New member
גם אני אוהבת את ניו יורק מאוד מאוד

מקווה לקפוץ לשם בחודשים הקרובים.יהיה מעניין לחזור מה הולך שם אחרי אסון התאומים.. אבל זה בינתיים על אש קטנה:) אני לא רואה את עצמי עוברת בינתיים למקום אחר באופן קבוע,אבל לזמן קצר זה יכול להיות נחמד. אני מבינה שאת מצליחה שם בתחום האיפור ונראה שאת ממש בדרך הנכונה.כאן בארץ הכול בקטן אבל אפשר להצליח.בטוחה שאת מוכשרת בטירוף אם הגעת לאפר בהצגות ושערים שם
 

tokit

New member
איזה חלום, ללמוד ב-MUD!!!

כולי קנאה. אגב, איזה יותר מומלץ, זה בניו-יורק או זה בלוס-אנג'לס?? גם לי יש עבר ארוך בבטחון אל-על, כבכירה. העבודה הזו הביאה אותי להמון מקומות מעניינים, בין היתר מיאמי (שלא היתה מאוד מעניינת, אבל בכל זאת נחמד). מה שכן, אין עיר שהייתי רוצה לגור בה יותר מאשר ניו-יורק. אגב, איך הלקוחה המליונרית קשורה לעבודה באל-על?? מקווה שהצלחת לעלות על הטיסה, ולא בג'אמפ סיט. מכירה את ההרגשה של לעמוד ולחכות שנוסעים לא יגיעו..
 

Woods rules

New member
אוי TOKIT, אין לך מושג עד כמה

ההודעה שלך חיממה לי את הלב!!! אז לא, לא עליתי גם הפעם ל- FUCKING שתי טיסות!!!! נשארו לי רק עוד שתי טיסות מחר.... לגבי MUD, אכן חלום של מקום... אני לא מכירה את הבית ספר בלוס אנג'לס, אבל נראה לי שהוא טיפה שווה יותר, כי הבית ספר בניו יורק חדש יחסית (פחות משנתיים), למרות שלפי הקטלוגים, הם מעבירים פה את אותם תכנים. העבודה באל על שוחקת כמו שאת יודעת, בעיקר בחורף הקשה בניו יורק. כשקיבלתי נחיתות בארבע בבוקר במינוס 25 מעלות, הדבר היחיד שמנע ממני לקפוא למוות היה השיעור שמחכה לי ב- MUD אחה"צ. כמוך, גם אני נשלחתי לתגבורים במיאמי ובשיקגו, אבל אין כמו ניו יורק. גם כעיר עצמה וגם כתחנה. לא חסר כאן אקשן. לגבי הלקוחה המיליונרית שלי.... לפני כחודש חזרתי מהארץ ונחתתי ישירות למשמרת בצ'ק אין. היה לי ג'ט לג מטורף וגם חזרתי חולה, אז העדפתי לתקתק עבודה ולחזור הביתה. פתאום מגיעים אלי ארבעה אנשים, כשאחת מהם היתה די דומיננטית (ישראלית, אלא מה?!). תוך כדי השח"ש שאלתי למטרת נסיעתה לארץ והיא ענתה שהיא נוסעת לחתונה של האחיינית שלה. עניתי "מזל טוב" ורצתי לשאלה הבאה, אבל היא עצרה אותי ואמרה "ואני חושבת שאת גם מכירה אותה". ניסיתי להיזכר את החתונה של מי כבר פספסתי כשהיא ירתה "האחיינית שלי זו עדן הראל שמתחתנת עם עודד מנשה" טוב, אני לא בקטע של ערוץ הילדים, אבל מפה לפה התפתחה שיחה והיא שלפה לי כרטיס ביקור שלה וציינה שהיא מנהלת את קומת הביוטי של המקום הכי איני במנהטן BERGDORF GOODMAN ואני לתומי ציינתי שאני מאפרת. היא התלהבה, לקחה מס' טלפון, התקשרה אלי כשהיא חזרה לניו יורק, נפגשנו, הראיתי לה את תיק העבודות שלה, איפרתי אותה שם לבקשתה והשאר זה היסטוריה..... בכלל, היא הזמינה אותי אליה לליל הסדר, אבל כבר אמרתי שאני נוסעת הביתה.... בקצב הזה, לא נראה לי. שוב תודה לך על ההודעה ושיהיה לך בהצלחה וחג שמייח!
 

tokit

New member
אז שוב בהצלחה..

איזה סיפור! כל הכבוד על היוזמה להגיד לה שאת "במקרה" מאפרת וכך להיכנס לעניינים. אני מקווה שהיא תביא לך עוד הרבה עבודות מעניינות ומכניסות. פה אמנם לא קר כמו אצלכם, אבל אחרי כמה משמרות בשלג החלטתי שכדאי לי מהר מאוד להיות בכירה, אחרת אמשיך לקפוא (יש לי בעיה של זרימת דם לכפות הידיים והרגליים והן קופאות גם ב-15 מעלות). בהחלט היה שדרוג משמעותי.
 

BRUKIK

New member
עוד אחת מהזקנות....

טוב לדעת שאני לא היחידה כאן שעברה את גיל 30.... אני בר, בת 35 (בקרוב 36), עורכת דין שלא ממש אוהבת את המקצוע שלה אבל תקועה בו כבר הרבה שנים בעיקר משיקולים פרקטיים...אוחזת בכלב הורס ששמו צ'רלי, ולא מזמן נפרדתי מחבר אחרי הרבה זמן כך שאני עכשיו לבד ):. מתה על נושא האיפור ומבזבזת על זה המון המון כסף...(אבל לצערי גם על המון דברים אחרים). מאז שאני כאן בפורום כמובן עלתה רמת הקניות, אבל אני נהנית מכל רגע...ואפילו בזכותכן חברה שלי, שפעם לא היתה מוכנה להתקרב לאיפור, הפכה למכורה...
 
וגם אני כאן... ../images/Emo140.gif

וסוף סוף מצאתי זמן לשבת בשקט ולהצטרף לשרשור ההיכרות. אני עינת, בת 37 (אהיה בת 38 בעוד חודש ויומיים) כך שגם אני מקשישות הפורום. גרה בירושלים. נשואה כבר כמעט 14 שנה (ועוד 4 שנות חברות לפני כן) לאיש מקסים, חברי הטוב ביותר, אהבת חיי והאבא המופלא ביותר שיכולתי לאחל לילדיי (בן 6 ובת 4). למדתי פסיכולוגיה ופילוסופיה לתואר ראשון ותקשורת לתואר שני ואני עובדת מזה כמעט 13 שנים במשרד ממשלתי (שמטעמים שונים איני רוצה להזכירו באופן מפורש). התחלתי לפני כמה שנים לכתוב דוקטורט אבל פרשתי בשלבים די ראשוניים. אולי יום אחד עוד אחזור לזה... את מוצרי האיפור הראשונים שלי קיבלתי בסביבות גיל 14 מבת דודה שלי, שהביאה לי במתנה מחו"ל סט של 4 סמקים וסט של 8 עפרונות עיניים. נהגתי להתאפר באופן קל שבקלילים (עפרון במעקה העין ומעט סומק, ללא מייק אפ, פודרה, או כל תוספת אחרת) עד סוף כתה י"ב, וגם זה רק ל"יציאות". בשנים שלאחר מכן התחלתי להוסיף לאט לאט ולהתעניין באיפור יותר ויותר. צברתי במשך השנים אוסף מכובד של צלליות, אייליינרים, סמקים, מסקרות וכו' וכו'. ומאוד רציתי ללמוד להתאפר באופן יותר מקצועי. לפני 4 שנים, כשהייתי בחופשת לידה, אחרי לידת בתי, החלטתי להגשים את החלום ללכת ללמוד איפור. לא חשבתי על איפור כמקצוע וחיפשתי בעיקר קורס רציני ל"איפור עצמי ועוד קצת". מאחר שלא מצאתי כזה, החלטתי בכל זאת להירשם לקורס מקצועי. למדתי ב"ג'יג'י אקדמי" בירושלים (שבינתיים נסגר) אצל מורה מקסים ואמן איפור מוכשר ביותר, אשר כהן. נהניתי מכל רגע, התאהבתי גם ב"לאפר אחרות" ואפילו פינטזתי על "הסבה מקצועית". איפרתי קרובת משפחה לחתונתה וחברה ל"בריתה" של בתה והייתי "בעננים". אבל... מאז שחזרתי מחופשת הלידה לעבודה במשרה מלאה+ יש לי פחות ופחות זמן פנוי. בשעות הבוקר אני תמיד במשרד ולא רציתי לעסוק באיפור כ"עבודה שנייה" בשעות אחר הצהריים על חשבון הזמן עם הילדים. כך שהיום אני מאפרת בעיקר את עצמי. אני ממשיכה להתעניין מאוד בתחום, קוראת כל דבר שנופל לידי, משתדלת להיות מעודכנת בחידושים, ולפעמים עוד מפנטזת על היום שבו אאזור אומץ לעשות שינוי דרסטי שכזה. וכמובן... קונה וקונה וקונה עוד ועוד איפור (וגם בשמים) ותמיד מצטערת שאין לי על מי עוד להשתמש בכל המוצרים הנפלאים האלה. זו התמכרות אמיתית! אל עולם הפורומים התוודעתי כשחיפשתי תמיכה בעקבות חוויה מאוד קשה וכואבת שעברתי, עוד כשלא היו בישראל פורומים "עבריים". במשך הזמן הלכו והתרבו הפורומים בעברית וכך הגעתי אל הפורומים של תפוז ושל פורטלים אחרים. מאחר שכאמור, אני תמיד מחפשת מידע עדכני על איפור חיפשתי באופן פעיל בין הפורומים והגעתי לפורום הזה (וגם אל כמה מ"שכניו"). את הפורום הזה גיליתי מזמן, אך חזרתי אליו לפני מספר חודשים, לאחר תקופה די ארוכה של היעדרות. אני קוראת באדיקות כל מילה שנכתבת כאן, אבל, לצערי, מחוסר זמן, לא תמיד מצליחה להשתתף באופן פעיל. אני אוהבת מאוד קולנוע ותיאטרון, ביקורים במוזיאונים וגם לקרוא ספרים, אך עושה את זה מעט מדי מאז שנולדו הילדים. חוץ מזה, אני מקפידה מאוד על התעמלות (גם זה אחרי הפסקה ארוכה בעקבות הריונות ולידות) ואוהבת מאוד לעשות קניות (בגדים,ספרים, דיסקים, כלי בית ו... הכי הכי אוהבת לקנות איפור...כמה מפתיע...!) למפגשי הפורום האחרונים לא הצלחתי להגיע, אבל אני מקווה שמתישהו אצליח לפגוש את כולכן גם פנים אל פנים.
 
אף פעם לא מאוחר להכיר...

האמת שאני יותר קוראת כאן מכותבת... אבל מי שלא ממש חדשה בטח מכירה את הכינוי שלי
השם שלי מיוחד ואם אזדהה ישר יזהו אותי מכריי, ולכן את השם האמיתי אשאיר חסוי. מה שאני כן יכולה לספר הוא: אני בת 24, סטודנטית למשפטים שנה ג'. יש לי חבר כבר כמעט 5 שנים
, הכרנו בצבא ומאז אנחנו ביחד. אחרי הצבא נסענו שנינו לטייל בדרום אמריקה ומאז אנחנו משתדלים לנסוע כל שנה לטיול, אנחנו אוהבי טיולים מושבעים. אני מאוד מתחברת לכל הקטע הקוסמטי: טיפוח, בישום ואיפור (או בקיצור, כל מה שבנות אוהבות...). כשגיליתי את הפורום הזה מאוד התרשמתי גם מהמקצועיות של הבנות פה, ובעיקר מהאווירה החמה והביתית שיש פה. אין לי שום מושג מקצועי באיפור, אבל אני מאוד אוהבת להתאפר ולמעשה מתאפרת יום יום. למדתי המון מהפורום הזה ואני לומדת כל יום דברים חדשים. מאידך, הפורום הזה גם השאיר לי הרבה חורים בכיסים.... ממש היום גם פתחתי בלוג חדש, וכמובן שכולכן מוזמנות: הבלוג שלי עד כאן להפעם!
 
אבל למה לנצל"ש לכזה שירשור ?

תתקשרי ל144, אני בטוחה ששם יעזרו לך הרבה יותר מהר מכאן
 

מישוהית

New member
זאת הודעה של תפוז אנשים אם לא שמת ל

בהודעה כזאת אפשר להשתמש לניצלושי``ם ולאוף טופיקים... לא תארתי לעצמי שזה יהפך לכזה שרשור ענק!!!
 
מצטרפת ../images/Emo3.gif

אני סיון בת 25 וחצי, נשואה + 1 (קוראים לו ציון והא הכלב המקסים שלנו)
. למה ציון? ככה בעלי וחברה שלי החליטו שהוא ערס קטן, והא בסך הכל פינצ'ר מעורב אבל הכי יפה בעולם ובהיר ולא חום. עובדת בעסק משפחתי ומכאן שאני כלבויניקית אבל בעיקר מתעסקת ביבוא ויצוא. סטודנטית שנה ראשונה למנהל עסקים (מזל שהחלטתי בגילי המופלג מה ללמוד...) אוהבת לבלות עם האנשים האהובים עלי בעיקר בבית או במסעי קניות (במיוחד עם אמא). איפור, שאלה טובה, תמיד אהבתי מאוד את התחום ולפני שהתחלתי את התואר אמרתי שאני אלך ללמוד משהו בשביל הנשמה זה היה או קורס 3 חודשים ב 4 chef או ללכת ללמוד איפור, משם הכל היסטוריה, היום אני מאפרת. למדתי אצל ירין את הביוטי ואני עוד אומר את דברי בתחום האיפור, לאט לאט אבל בטוח. והכי חשוב, אין דבר העומד בפני הרצון!
 

liziz

New member
אני ממשיכה

קוראים לי ליז אני בת 22 (או יותר נכון מתקרבת ל23) נשואה ואמא ל2 ילדים מקסימים עובדת בחברת סלולר וסטודנטית לפסיכולוגיה תחביבים כשיש לי זמן..... ספרים , מוזיקה וכמובן להרחיב את הידע שלי באיפור
 

abby22

New member
ממשיכה גם

אני אביטל בת 22 עוד חודשיים 23 (זה נראה כאילו כולם פה כמעט בנות 23) סטודנטית שנה ראשונה להוראת אנגלית תחביבים לקרוא המון!!!! מוזיקה ולהציק לחבר שיקנה לי איפור זה התחביב הכי חביב עליי והכי שנוא עליו
איפור אני אוהבת עוד מהיסודי כמובן שאימא שלי לא נתנה לי להתאפר עד כיתה י בערך אבל תמיד ידעתי המון על איפור והתעניינתי וכשהתחלתי להתאפר בגלל שידעתי הרבה חברות שלי היו מביאות איפור לבית ספר ומבקשות שאני יאפר אותן. עשיתי סדנה של איל מקיאג' כשההיתי בצבא ואני חושבת על ללמוד שם קורס מלא אבל קודם צריך כסף וזה אין לי כי הכל הולך על איפור במאק!
בנתיים אני מרחיבה את הידע שלי ואת האיפור דרך הפורום הזה אז תודה........
 
למעלה