פורומים חדשים בתפוז אנשים

Mischa

New member
אני לא מאמינה

אני לא מאמינה שלמדת רפואה בעברית ועזבת בגללו ):זה כזה חלום... היית נותנת לאנשים כמוני את המקום שלך
 

tokit

New member
טוב, זה לא רק בגללו

הגעתי למסקנה שזה לא מה שאני רוצה לעשות בחיים.
 

Mischa

New member
בהחלט מרתק..

קצת מדכא אבל ללמוד 4 שנים ואז להחליט שזה לא מה שאתה רוצה לעשות בחיים. צריך אומץ להתחיל אחר כך בכיוון חדש לגמרי.
 

B612

New member
איזה כיף לשמוע שאני לא היחידה

אני אמנם חיכיתי "רק" 3 שנים ולא 4 אבל גם עכשיו, שנה אחרי שחזרתי לארץ, אני עוד שומעת אנשים שמופתעים מזה... אני עדיין גורסת שרפואן ששורד 7 שנים נולד להיות רופא :)
 

Zoharrr

New member
מזל טוב על המינוי למנהלת.... :)

את זכורה לי ממקום אחר... ואני חושבת שזה מדהים שעזבת לימודי רפואה בגלל אהבה, מדהים. בהצלחה שיהיה לכם :)
 
אם כל ה"זקנות" נחשפו אז עכשיו תורי

אני איילת, בת 34 נשואה + 2 . במקור מפתח -תקוה גרה בפרדס חנה אבל... בדרך צפונה (רכשנו מגרש בצפון רמת הגולן) ואני מאמינה שתוך שנה -שנתיים נבנה ונעבור).חובבת קניות (יש המגדירים אותי כשופוהולית):קודם כל איפור ואח"כ ספרים בגדים דיסקים וסרטים.אני עובדת כמאפרת ועושה קעקועים זמניים בפסטיבלים (בומבמלה ,בראשית ועוד....) בתקופת הקיץ אני עובדת גם בהפקת דוכנים לארועים (עם חגית ומכאן הניק). משהו שלא כולן יודעים עלי: הייתי 13 שנים בקבע (כיום רס"ן במיל')בחיל הים, ויקירי שאותו הכרתי בצבא עדיין משרת בחיל הים. מה שכאן ביום שידעתי שאני משתחררת החלטתי להפוך את התחביב למקצוע ונרשמתי לירין שחף.
 

lady mika

New member
באמת עוזבת?

אמנם זכיתי לראותך רק פעם אחת אבל עצם זה שרשמת על הסתובבות במקומות בארץ נתנה תחושה שאת קרובה ושומרת עלינו מקרוב (שלא נקנה מוצרים של פנינה רוזנבלום וכיוב
)
 

tokit

New member
את זה אני יכולה לעשות גם מרחוק ../images/Emo3.gif

וכן, באמת באמת עזבתי. היתה לי טיסה הזויה משהו, אבל הגעתי. אני פלוס 40 קילו, מבלי לשלם גרוש אוברווייט.
 

maov

New member
טוב.... אז גם אני

אני מאיה בת 27 (זקנה) גרה בבאר שבע, לומדת לתואר שני בביולוגיה (אחרי פסח אני כבר מגישה את התזה אז אפשר לומר שסיימתי). נשואה כבר כמעט שנתיים (עוד שלושה שבועות). אמא לגושי החתולה הג'ינג'ית המשוגעת והמשגעת. מאוד אוהבת בעלי חיים ומתעניינת בנושא, במיוחד לאחר שתרגלתי קורס על בעלי חיים בישראל (שגרם לי להתחיל לחבב זוחלים). אוהבת איפור, טיולים וסרטים. הכי אוהבת קניות מכל סוג (אפילו להזמין חומרים למעבדה).
 

טלישקה

New member
ואני

קוראים לי טל, בת 27 וחצי, נשואה + 2 בנות גרה ביקנעם עובדת בחברה משפחתית ליבוא מלגזות מכורה לפורום כבר חצי שנה בערך לרוב רק קוראת ולומדת המון (בעיקר איך לבזבז) לומדת איפור אצל נטאשה דנונה
 

לב אביב

New member
עכשיו אני!

אז ככה, שמי לבנת ובאוגוסט אני אסגור 40 קייצים - תיאורטית, אני יכולה להיות אמא של רוב הבנות כאן (אה ותוקית, עברתי אותך בסיבוב...) גרה בראשל"צ, נשואה + 2 (כמו עשרה...) + כלבה (מריצה, ע"ש ההיא מהסדרה "המורדים"). מי שהגיע למפגש האחרון, זכה להכירה גם. לפני ארבע שנים סיימתי ללמוד איפור אצל ירין שחף (מסלול מלא, כולל איפור אפקטים) ומאז אני עוסקת בזה באופן חלקי. בשעות הבוקר אני עובדת במשרד עורכי-דין בעזריאלי ולאור הקרבה למאק, כפי שאתם מתארים לעצמכם, רוב המשכורת שלי נשארת שם.... התחביבים שלי הם: כמובן, בראש ובראשונה, האיפור, גלישה באינטרנט, קריאת ספרים, צפיה בטלויזיה ושמיעת מוסיקה. בפורום הזה אני די ותיקה (אם כי השתמשתי בעבר בניק אחר...) וזכיתי להכיר דרכו כמה חברות מקסימות!
 

בלונד23

New member
וגם אני עונה:

הי לכולן אני בלונד בת 31 (כן כן) ד"ר לספרות בהתהוות, עובדת כרגע בחנות ספרים, מחפשת את עצמי ואת מה שמתאים לי ונאבקת למצוא את עצמי בעולם האקדמי. נשואה לבעלי החמוד והנערץ בן ה- 30 שאותו הכרתי דרך הבלוג שלי. גרה בפ"ת אבל חולמת לגור באירופה או במקום אחר בארץ... מתעניינת מאוד באמנות: ציור, מוסיקה, תיאטרון, קולנוע. אוהבת לשבת בבתי קפה,לעשות פילאטיס, לטייל, חובבת אופנה וסטייל. חושבת על פוסט דוקטורט בחו"ל לאחר שאסיים את התואר... (אם בכלל... זה לוקח מלא זמן) משתתפת בפורום חתונות ובפורום הזה בכיף רב, הגעתי לכאן בעצם דרך פורום חתונות כשנכנסתי לבקש מכן המלצה על פודרה ליום החתונה... ונשארתי! אוהבת לכתוב ולקרוא המון. משהו עליי שאפאחד לא יודע: אני אוהבת להסתובב בבית בעירום!
 

ToryMaster

New member
אוי, שלום

התאהבתי בך כבר בחתונות, הצורה והגישה לחיים שלך שבו אותי
 

ToryMaster

New member
מריירת על הכלות ../images/Emo122.gif

יש לי תיקייה של שמלות, תסרוקות ואיפורים שאהבתי, אני כבר יודעת מי תאפר [יעל דרוקמן
] ומי יעצב לי את השמלה [רונן חן] וכן הלאה. אני חסרת תקנה1
 

tokit

New member
בחירות טובות

אם כי אין על חתונה בג'ינס בוגאס..
 
למעלה