פורומים חדשים בתפוז אנשים

hilala20

New member
זו עוגת קרם ביסקוויטים פשוטה

להכנה וטעימה מאוד (וברור שהיא מרזה - היא מצטמקת מאוד מהר ע"י טורפים המסתובבים בבית
) בצק סוכר זה לא מרציפן, שני חומרים שונים. בד"כ רצוי לעבוד עם בצק סוכר על עוגה בחושה ויבשה אבל זה לא טעים, אז אני עושה קומבינות. סה"כ זה החזיק יופי, כי העוגה מכילה שכבות של ביסקוויטים בנוסף לקרם. את הכל הכנתי בעצמי. זה כל הכיף. קניתי בצק סוכר לבן ויש לי 5 צבעי מאכל (במילא לא אוכלים את הבובות, ואת הציפוי אפשר לקלף, אז לא צריך לחשוש מזה) - אדום, כחול, צהוב, שחור וצבע גוף. עבודת הערבובים אורכת קצת זמן אבל זה עדיף כי את מגיעה לגוונים שאת רוצה בדיוק (בצק סוכר ירוק הוא לא תמיד הירוק שאת צריכה ואז את במילא מערבבת אותו עם צבע נוסף - סתם לדוג') וכמובן שאין גם בצקים בכל הצבעים הקיימים אז יותר חסכוני לקנות צבעי מאכל בגוונים הבסיסיים (כמובן שאפשר לקנות את כל הצבעים אבל בעיני זה מיותר כשאפשר לערבב ולהגיע לאותה תוצאה)
 

SimplyMe1

New member
אז את פוצצת לי את האשליה!!

את כבר לא מתוקה כמו הבצק סוכר שחשבתי שאת. מעכשו את
בגלל הגילוי המפתיע.
אוף..באמת חשבתי שזה מרציפן,ואני מתה על מרציפן(משתדלת לא להגזים.אבל אוכלת לפעמים מרצי' קטן שסבתא שלי שמה על עוגות),אז אם הבובות לא אכילות\טעימות ומקלפים הכול,אז זה באסה.. והאמת היא עם כול צבעי המאכל האלו זה נראה לי יותר מזיק מטעים...העוגות יפהפיות וממש נוגעות באומנות,אבל אם כבר עוגה אז שתהיה אכילה מעבר לביסקוויטים ולמעט קרם. ועוד דבר-נתקלתי בעוגות מהסוג הזה באירוע שנכחו בו הרבה ילדים,והבנתי שהשוס הוא שהם כן יכולים לאכול את הדמויות שעל העוגה והם מתלהבים מזה..אולי שם זה היה מרציפן?למרות שזה היה נראה באותו סגנון כמו זה שעשיתן וכמו זה שיש בפורום עוגות ההוא..
 

pilpelet4u

New member
בטח שאפשר לאכול בצק סוכר !

למה לא ???? אנחנו לא מקלפים את הציפוי אלא אוכלים אותו כמו שהוא... עם העוגה... אם הדמות גדולה בדר"כ בזמן שכבר אוכלים את העוגה הן מתקשות (שמים בהם חומר כדי שלא "יפלו" ויחזיקו מעמד) אבל את כל השאר למה לא לאכול ? וזה גם טעים ! הכנתי לאחייניות של חבר שלי עוגה בצורת בריכת כדורים ומלא כדורים מבצק סוכר והן אכלו הכל עד הטיפה האחרונה... יש לציין שלא כולם אוהבים בצק סוכר כמו שלא כולם אוהבים מרציפן... כמו שהילה אמרה צריך עוגה בחושה למטה כדי שלא תיפול וגם עוגה שלא צריכה קירור בדר"כ (כי אסור להכניס בצק סוכר למקרר)... אני בדר"כ עושה עוגת שוקולד רגילה פשוטה (ופעם אחת שמתי מתחת עוגה עם קינמון).
 

SimplyMe1

New member
הבנתוש..אם זה אכיל באמת

אז זה נחמד פעם לנסות להכין כזו עוגה,למרות שחיצונית חוץ מהיופי,אני לא בטוחה עד כמה זה טעים ומתעכל כמו מרציפן. ברור שלא בכמות גדולה,אבל אם זה ממש מורגש מבחינת צבעי המאכל וה"פלסטיות" של הדמויות\ציפוי,אז אולי עדיף שכן לקלף מעט את הצבעוניות. איפה קונים אם ככה את המוצרים?זה רק צבעי מאכל?
 

pilpelet4u

New member
זה ממש מעט צבע מאכל

לדעתי זה ממש אכיל... את לא שופכת בקבוקון של צבע מאכל על הבצק שמים ממש מעט עם קיסם... וגם את לא עושה עוגה כל יום ואם פעם בכמה חודשים יש יומולדת ומכינים כזאת עוגה זה ממש לא מזיק... מאיזה איזור את ? יש בסו שף, מר קייק... בעקרון הבסיס זה בצק וצבעי מאכל אבל יש כ"כ הרבה חותכנים מגניבים... תלוי כמה את רוצה להשקיע.
 

hilala20

New member
מקסים!

וכן, זה מתיש לאללה. כשעשיתי עוגה לחבר ליומולדת עבדתי עליה 12 שעות בערך! (לא כולל הכנת העוגה עצמה). וזו עוגה שכבר העלתי כאן פעם, שהכנתי לאחותי ליומולדת לפני כמעט שנה (הבצק סוכר עוד היה רטוב כשצילמתי...)
 

hilala20

New member
כי הוא אמיתי...

סתם, סתם (תגידי שלא פערת פה עכשיו). זה פתי בר טחון. נראה בול כמו חול אבל מריח יותר טוב וגם יותר טעים
 

1מטקה

New member
האמת,לשנייה אמרתי מה?

אבל אני לא פתי(שמת לב למשחק מילים). ודרך אגב, אין על פתי-בר עם תה.
 

pilpelet4u

New member
עוגה יפיפיה !!

איזה יופי !! מתה כבר לעשות פעם עוגה עם מים וחול מביסקוויטים
יום יבוא...
 

tokit

New member
אחרי שהילה ענתה, אני גם חייבת ../images/Emo6.gif

אני נועה, זקנת הפורום בת 35 (יותר קרוב ל-36, אבל אחרי שאחותי שאלה אותי אתמול איך החיים בכיוון ה-40, אני מדחיקה). כבר היה עליי שרשור "מי אני", כך שכולכן אמורות לדעת עללי ה-כ-ל. תקציר הפרקים הקודמים - גרה בגרמניה מזה 10 שנים וחצי עם חבר שלי, הידוע בכינויו "הדוביל". הכרנו בבית הספר לרפואה בירושלים ובעקבות ההיכרות הזו עזבתי את הלימודים בסוף שנה רביעית והמראתי עם 80 קילו לגרמניה. עבדתי הרבה מאוד שנים בבטחון אל-על, עד שסגרו לי את התחנה ומאז אני מחלטרת אצל חבר שלי. לאחרונה גיליתי את ייעודי בחיים ובעקבות זה עברתי קורס איפור לא מזמן ורוצה לעשות עוד אחד יותר יסודי בקרוב.הבעיה שלי היא חוסר בטחון עצמי ביכולות שלי, למרות התלהבות הסביבה. מקווה לטוב. אין לנו ילדים, אין טבעת וגם אין בעלי חיים. החיים שלי זרמו יחסית על מי מנוחות עד שאחותי החליטה ללדת שני ילדים מדהימים, שהביאו אותי ל-4 חדשים רצופים לישראל. למרות הכל, מחר אני עוזבת, וזה המקום להגיד יפה תודה על האירוח.
תחביבים - הכל אצלי זה שחור ולבן, ולכן או שאני לא אוהבת משהו או שאני אוהבת אותו מאוד. ספורט, ספרים, נעליים (כן, כן, אני אוחזת בין היתר ב-3 זוגות של ג'ימי צ'ו
) ו-איפור. תחביבים מאוד יקרים, שאני הולכת איתם עד הסוף. לעומת זאת, הצמחים בבית יכולים למות כשחבר שלי איננו, כי אני לא רואה אותם ממטר. אני לא חושבת שיש פה משהו שאנשים לא יודעים עליי, אולי את העובדה שאחותי (זו עם הילדים) צעירה ממני ב-10 חדשים בלבד.
 
אוי, חבל שאת נוסעת

חשבתי שלפחות נראה אותך במפגש הקרוב שאמור להיות אחרי פסח...
 
אני אתן לך לארגן,

כי אני יודעת שאת כל כך אוהבת ! חוצמזה, אם אני אתחיל לארגן, לא יהיה לי זמן להכין מספיק אוכל !
 
למעלה