"דברים שאנחנו שונאים באיפור"

muesli

New member
הביקור שלי היום בסופרפארם

עברתי היום בסופרפארם לקנות כמה דברים (זה נראה לי החלק שקשור לשרשור השני כבר), והדיילת שם היתה צבועה יותר מידי (עד פה כרגיל) אבל היא איפרה שם מישהי שרצתה לנסות מייקאפ חדש או משהו כזה, ואני הסתכלתי רק אחרי שהיא הייתה כבר עם מייקאפ וזה נראה היה נפלא, פשוט עור הפנים שלה היה חלק ומושלם ככה ומאוד טבעי. ואז היא עברה לסומק שבהתחלה נראה טוב, ובשלב הזה עזבתי. קצת אח"כ בסופר הסמוך ראיתי את אותה המאופרת עם טונות של סומק עליה כשעכשיו רואים כמה שהיא מלאה בצבע. תגידו אתם, לא חבל?
 

בלונד23

New member
פדיחה של פנינה רוזנבלום מהיום...

בתכנית הכספת התארחה פנינה כרגיל עם טיח על פניה וכשהיא חיבקה את המנחה גבי גזית, נמרחה על מקטורנו כמות עצומה של מייקאפ!!! אחרי שניה ראו אותו עם ג'קט אחר, שההפקה נאלצה להחליף לךו באמצע התכנית. איזו פדיחה לה, הרי בתור בעלת חברת איפור היא היתה צריכה לדעת לשים מייקאפ ולקבע אותו כדי שהוא לא יימרח על כל עובר-אורח מזדמן
 

blue eyes angel

New member
חחחחחחחחחחחחחחחח

גם את קלטת את זה ?!?!?!? נראה לי שכל העולם קלט ... זאת היתה הפאדיחה של החיים ... זה לא שנמרח מעט מייק אפ ... נמרח המון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ממש פנים שלמות נמרחות עליו ... רק מוכיח שהיא שמה כמויות של מייק אפ. נורא !!!!!!!!
 

SimplyMe1

New member
עזבי לקבע אותו..היא בטוח שמה מייקאפ

מתוצרתה,ובגלל זה הוא ממש נמרח ככה על הג'קט
 
למעלה