"דברים שאנחנו שונאים באיפור"

shlomitmp

New member
אוי מזכיר לי..

לפני כמה זמן סידרתי למישהי גבות והיה לה את האיפור הקבוע הכי מזעזע שראיתי בגבות! כולו בכתמים ולא אחיד (עם חורים..) וגבה אחת צוירה בכלל מעל הגבה שלה! זה היה ממש קשה לסדר לה אותן שיראו איכשהו נורמאלי...
 

hilala20

New member
כמה נכון!

בעיקר עניין הגבות והמייק אפ, שאני אפילו ארחיב ברשותך את הזעזוע ואדגיש שלמסכות הנ"ל בד"כ נלווה קו הפרדה רצוף בקו הלסת, ממש כאילו אפשר להכניס יד ולמשוך בחתיכה אחת את המסיכה הזו מהפנים והיא תצא שלמה
 
שונאת את אלו

שגם בסוף יום עבודה ב- 10 בלילה הן נראות כאילו רק עכשיו סיימו להתאפר..זה מעצבן !
(סתם,הלוואי עליי עם העור הזוועתי שלי) וגם את אלה שנראות כמו פנינה רוזנבלום (תוחם כהה..כמו שסקרלט רשמה למעלה) שונאת בנות ששמות יותר מדי מסקרה וזה נראה גושי ומכוער. ממש לא נשי ולא יפה. שונאת כשבנות לא מטשטשות את המייק אפ לצוואר, ואז זה נראה כמו מסכה על הפנים. שונאת את אלו ששמות עיפרון בבוקר, ולא טורחות להציץ במראה במהלך היום ולראות שהוא מרוח להן על חצי פנים.. ושונאת איפור כבד בקיץ..
זה דוחה לראות את הכל נוזל..
 

1Unicorn1

New member
מה שאני שונאת

בחורות שבאמצע היום באות עם איפור כאילו הן הולכות למסיבת סילבסטר .. בנות ששמות איפור כמו של דראג קווין ... שיש כאלו שמאפרות את כל העין כולל עצם הגבה בשחור !!!!! זה מזעזע נראה כמו פנסים בעיניים. ששמים אייליינר וממשיכים אותו הרבההההההה מעבר לאיפה שהעין נגמרת ... מראה חתולי זה מדליק אבל וואלה למסיבות מיוחדות וכו' - לא ליום יום! והכי ג'יפה זה קו אייליינר עבה .. ועוד יותר גרוע - קו עבה רק על חצי עין!
 
ומה שלי יש להגיד....

אז קודם כל, לי אין משהו מיוחד שאני שונאת באיפור. למה ? כי דבר ראשון, איפור של בחורות אחרות פשוט לא מעניין אותי, שיעשו מה שהן רוצות עם הפרצוף שלהן... ודבר שני, באיפור [כמו באומנות] אין חוקים, ולכן היופי הוא בעיני המתבונן [או המתאפר, במקרה הזה]. אבל אם אני באמת חייבת להעיד על משהו שאני לא אוהבת, זה עניין הבסיס. חבל לי לראות בנות שלא ממשיכות את המייק אפ [או לפחות שמות ברונזר] על הצוואר, ככה באמת הראש נראה מנותק משאר הגוף.
 
אני דווקא אוהבת את כל אלה

הם אחלה חומר לפינה בפורום והם גם דואגות לנו לפרנסה :) טוב טוב ברצינות עכשיו אם יש משהו שאני לא סובלת זה את אלה שהתלבטו בבוקר אם לאפר את העיניים או השפתיים ולבסוף החליטו ללכת על הכל: איפור מעושן כחול מזעזע עם איילנר קיאופטרה גם כתיחום עליון וגם כתיחום תחתון שנפגשים קצת לפני האזניים ויוצרים שפיץ עצבני עם אודם אדום ותוחם בורדו כהה וכל זה על בסיס בהיר מהגוון שלהן עם הצללות חומות כהות וסומק ורוד זרחני. בעעעעההההההההההההההההההההההההההההההה
 

shlomitmp

New member
אם כבר תיחום תחתון מזעזע..

ראיתי כזה היום בכחול זרחני מזעזע! גם בתוך העין וגם מתחת, בלי מסקרה או צלליות או משהו שיכול להתחבר לזה, ואודם בורדו כהה! אישה כזאת יפה שפשוט כיערה את עצמה... ממש עצוב... ועוד משהו ששנוא עלי במיוחד- בנות כהות שקונות מייק אפ בהיר יותר, ובנות בהירות שקונות מייק אפ כהה יותר.. זה לא ישנה לכן את צבע העור, זה פשוט יראה מסכה!
 
דברים שאני שונאת

- בתור לא מאפרת- איילינר נוזלי, תמיד ניראה לי יותר מדי אייטיז, כל ההצללות החומות האלו על בחורות שיש להן בלאו הכי עור כהה (תכל'ס הרוב בארץ), לא מבינה מה יפה בזה, אולי בצילומים ובמקצועיות רבה זה עושה את העבודה שזה אמור לעשות, אבל יותר מדי פעמיםפ זה פשו ניראה כמו כתמים חומים. תוחם ששונה מצבע השפתון, ובכלל תוחם שרואים, מייקאפ שרואים - במיוחד כשיש שוני בין הצוואר לפנים, יותר מדי איפור, כשהאיפור לא מתאים כלל לאירוע, דברים מזעזעים שכבר תודה לאל לא באופנה - זוכרות את העיפרון/צלולית התכלת האלה שהקטינו את העיניים? כן כן את זה.
 

נעמהdj21

New member
שונאת שונאת שונאת../images/Emo123.gif

כמובן נושא התוחם שנטחן...
ועוד: מסקרה כחולה +פס כחול, או כל שילוב של הכחול הפרחי הזה של שקל וחצי.... זוועת עולם. עיפרון כחול פושטי כזה במעקה העין- כמו הסעיף הקודם.... כאלה ששמות איילנר כל כך עקום
ועוד מוסיפות צללית שגם אותה הניחו כל כך עקום... ממממ כאלה שעושות פס עם צללית על העפעף צמוד לקו ריס עליון... פשוט פס בלי טישטוש בלי תכלית (כן זה קיים). אודם וורוד מסטיק... על זקנות למשל, יכול להטריף אותי, או גוון אדום דם על זקנות- הן לא מבינות שהקאמבק של האדום לא מתאים לכל אחת????????
 
תגידי מה רע בפס של צללית

בלי טשטוש? אני לפעמים שמה פס במברשת של אייליינר בירוק כהה או חום, ובלי טשטוש כי זה בעצם על תקן עיפרון בצבע שאין לי, ולרוב אני גם לא אשים צללית בנוסף, סתם כי יותר יפה לי מתברר בלי. מה כזה נורא? או שלא הבנתי אותך או שדורשת הסבר:) סתם כי אולי מהצד זה באמת ניראה לא בסדר ורציתי לדעת מדוע.
 

נעמהdj21

New member
לא התכוונתי לפס אייליינר של צללית

דק... אלא יותר עבה, משהו שהוא לא לפה לא לשם (עובי בערח חצי ס"מ) וחוצמזה לא אמרתי שזה רע! זה עניין של טעם אישי , ובעיניי זה מחריד! אולי על חלק מהבנות זה יפה, אבל על אלו שראיתי ממש לא אהבתי!
 

צונית

New member
לוטוס

אני לא יודעת איך בדיוק את נוהגת להניח את ה"פס" שלך, אבל לא נראה לי שעל זה הייתה הכוונה. יכול להיות שכן (אז תקפידי מעכשיו לעשות קו דק יותר), אבל לדעתי היא התכוונה לבחורות שמניחות פס עבה מאוד (שמכסה נניח חצי עפעף), ועוד בצבע מזעזע, ובייחוד כשזה כל האיפור שהן שמות!! למה!??! כבר עדיף בלי!! אני לא יודעת מי המציא את האופנה האיומה הזה של פס כחול/תכלת עצום על העפעף בלי שום איפור נוסף, אבל צריך לסקול אותו באבנים!!
 
אה לא נרגעתי

ממש לא התכוונתי לפס העבה, גם אני לא אוהבת את זה, אם הפעם מדברים על אותו דבר, רק שתמיד חשבתי שזה איילינר עבה או משהו , לא צללית. בכל מקרה אני לא אוהבת פס עבה שרואים לא משנה איך הוא נעשה.
 

סנאית10

New member
אייליינר...

במשך שנים הלכתי עם אייליינר. העיניים שלי יורדות, כך שזה ממש לא מתאים. אז פשוט מאד, העליתי את הקו שלו... כך שהיה רווח בינו לעין.....
 

ר V י ט ל

New member
שנשים עדיין שמות עפרון לבן

כפס בעפעף העליון. אוי זה כ"כ מגעיל... וישן.
 
לא נכון בכלל

אמא שלי שמה לבן וסגול בעיניים בכלמיני וריאציות שונות, ובין היתר גם לבן כתיחום עליון, וזה יוצא עליה סוף הדרך. וחסר לך אם אני אגלה לאמא שלי שאמרו עליה שהיא "ישן"
 
למעלה