"דברים שאנחנו שונאים באיפור"

נעמהdj21

New member
אני באמת גוססת על הטייגר איי../images/Emo99.gif

והכי אני אוהבת אותה עם פס כחול של בלו ג'ינס במעקה העין (אפשר לעשות אותו יותר מהמם עם אבקה כחולה של בועז שטיין
) בקיצור - חובה חובה חובה
 

shlomitmp

New member
דווקא אני מאוד אוהבת את האושניק

ויוצא לי להשתמש בה לא מעט... אם אהבת איך שהיא נראתה עליך, אני לא חושבת שצריכה להיות לך התלבטות..
 

tokit

New member
תדע לך, ש"אבקתיות" זה לא תמיד חסרון

לדעתי הרבה יותר קל לטשטש צלליות אבקתיות ולרוב הן מתקבלות פשוט יותר יפה על העין.
 

blue eyes angel

New member
יש הבדל בין אבקתיות למתפוררות,

הצללית ממש מתפוררת ... עכשיו חשבתי שאולי זה בגלל הייצור אבל מסתבר שלא ... כל האושניק ככה.
 

yaelle25

New member
אושניק

לדעתי צבע מדהים, ויכול מאוד להאיר את העין אבל עדיף להשתמש בצללית הזו בכמות קטנה על גלגל העין ולהדגיש בננה או C חיצוני עם ירוק. גם שילוב שלה עם זהב יכול להיות מהמם. היא גם מהממת בתור תיחום תחתון של העין - משתלב עם כל צבע כמעט לדעתי. כחול זה הצבע האהוב העלי, ואני גם מעטה להשתמש בו כי אם שמים יותר מדי זה נותן תחושה של בוקס בעין:)
 

blue eyes angel

New member
מסכים איתך,

נגיעות קטנות יכולות להוסיף המון ואכן המוצר משמש רק לנגיעות קטנות ותו לא.
 

scarlet moon

New member
לא התכוונתי לבאס ../images/Emo3.gif

זה לגמרי עניין של טעם, מינון והסגנון האישי גם משפיע על איך שזה נראה.אני לא יודעת איך נראות הצלליות שקנית, אבל יש גם מעט גוונים בצבעים האלה שהם כן יפים לדעתי, כמו סגול מעושן וסגול חציל/שזיף או כחול על גבול האפור...לא הכל חד משמעי. (אולי אני שונאת צללית כחולה כי ראיתי יותר מדי פרקים של "המופע של דרו קארי"? מי זוכר את מימי?
) אם קנית צללית מסוימת וחשבת שהיא יפה לטעמך ונראת עלייך טוב אין סיבה שתצטערי על זה. בתמונה שמתי איפור עם צללית כחולה שנראה יפה לדעתי, כי זה מאד עדין (אבל אולי אני לא אובייקטיבית כי אני מתה על הזמרת הזו)
 
זה בסדר

הדבר היחיד שמבאס של שהאושניק לא טובה כנראה ואני אצטרך להחליף אותה - תודות למתן שהזהיר
. את הריסיקלד בלו - שזה כחול קלאסי כהה אני בכל מקרה משאירה כי היא באמת הייתה יפה בעיני כל מי שהסתכל והיא תשמש אותי לאיפור ערב קצת יותר "דרמטי". אני בהחלט צריכה הכוונה עם צלליות כנראה כי כבר עשיתי לאחרונה כמה רכישות שאני די מצטערת עליהן - הדזרט רוז למשל, האושניק עכשיו, דזרט סנד גם עדיין לא הוכיחה את עצמה. פעם התאימו לי את הצלליות צ'ורקוול בראון וספארי והן גם לא להיט.. בקיצקצ... זה לא את, זה חוסר המזל שלי בבחירת צלליות
 

hilala20

New member
את ממש לא טועה

לפני כמה שנים, היתה לי תקופה שהתאפרתי הרבה יותר. האמת? הייתי מתאפרת לא מעט בכחולים ועד היום אני לא מוצאת בזה שום פסול. המון נשים סולדות מהצבע הזה וגם אני כמוך לא מבינה מה כ"כ מזעזע. יש כחולים מדהימים. הבעיה היחידה עם כחולים היא שאם לא משתמשים בהם בצורה נכונה וראויה הם נראים כמו פנס בעין בצילומים (ולפעמים גם במציאות), אבל אם יודעים איך להשתמש ובטעם אין שום סיבה להמנע מכחולים ולחשוב שאת שוחה נגד הזרם (שאגב, הזרם בים/נהר לפחות הוא כחול
). לדעתי אם את אוהבת את הכחולים והרגשת טוב איתם, אין לך שום סיבה להסס. נכון שגם חומים זה טוב אבל כחול זה מיוחד, והרי לך דוגמא למשהו שלא כולם הולכים איתו.... מי יודע? אולי תתחילי אופנה חדשה?
 
האמת

שאצלי העין היא שקועה אז אני יכולה להתפרע כמה שאני רוצה וזה לא ממש נראה כמו פנס - אולי בגלל זה כשאיפרו אותי בכחול חזק באיל מקיאג' זה נראה ממש יפה - והיא לא שמה מעט... האמת שנראיתי כמו האחות החורגת של נינט רק בכחול
כשהיא איפרה אותי היא שילבה את הריסייקלד בלו החזק עם סנט מוריץ שאותה אני לא צריכה מאחר ויש לי את שרום של מאק והן דומות מאוד אם אני לא טועה. אז אין לי ממש ניסיון עם האושניק ואם כבר נאמר פה שהיא רק לנגיעות קלות ולא הכי איכותית אז חבל לי על הכסף ואני מניחה שאני אלך על משהו יותר שימושי. לכן השאלה שלי (צלליות מומלצות) בשרשור השני...
 

shlomitmp

New member
כפי שכתבתי קודם-

לדעתי היא דווקא כן איכותית, ולא רק לנגיעות קטנות, אני אישית מאוד אוהבת לעבוד איתה, וזה בסופו של דבר עניין של טעם, והכי חשוב שאת אהבת איך שאיפרו אותך בה, במיוחד כשאת מציינת שיש לך עיניים שקועות והברק שלה יכול 'להקפיץ' אותן החוצה.
 

cherry 1

New member
דברים שאני שונאת באיפור ../images/Emo194.gif

כמישהי שמה כמויות אדירות של מייקאפ וזה נראה כאילו יש עליה מסיכת חימר.
שנשים שמות כחול בעיינים ואודם אדום בוהק זה יותר מידי שנות ה80 לטעמי אם כבר ככה שתשים טייץ וחגורה ענקית ותרקוד לצלילי השירים של "דיבור חדיש".
שמישהי מורחת על עצמה צללית בגוון אחד על כל העפעף עד עצם הגבה ונראית כמו רקון ללא ידיעתה. שילוב של גוונים וומן שילוב ועל חצי עין!
שמייצרים גבות אין אין אין זה הדבר שהכי דוחה בעייני לצייר גבות, זה אף פעם לא נראה טוב, זה אף פעם לא נראה טבעי, זה תמיד מושך תשומת לב שלילית. ואני לא מדברת על למלא את הגבה עם קצת צללית חומה או עיפרון גבות אני מדברת על אלה שממש מייצרות גבה ונראות כמו בנות פסיה על זה אני מדברת!
שנייה תנו לי להתאושש מעניין הגבות...
עוד דבר שאני שונאת אך לא קשור לצורת התאפרות אלא משהו אחר... זו ההערה של אנשים "למה את מבזבזת כסף על איפור כזה יקר?" כאילו מה כואב להם מה?! אני בדקתי למישהו באיזה מוצרים הוא משתמש? אני מסתכלת באיזה רכב הוא נוהג? על מה הוא מבזבז את המשכורת שלו? ממש לא! למה לעזאזל אנשים מרגישים נוחות להעיר הערות מסוג שכזה בכלל?! קבלו דוגמה טרייה בשבת האחרונה הייתי במסיבה של חברים ניגשה אליי חברה טובה דוקא שאני מאוד אוהבת והחמיאה לי על האיפור באותו ערב אבל אז הוסיפה עקיצה "טוב זה בגלל שאת תמיד קונה איפור יוקרתי ואני משתמשת באיפור פושטי" כאילו מה הקשר בכלל?! מה גם שהיא טעתה כי יחד עם הצללית של מדינה מילאנו הייתה שם גם צללית חומה של ביוטי קייר שעלתה לי "הון תועפות" (בדיוק חמישה שקלים) אז על מה כל הקישקושידה הזו? אם אין משהו טוב להגיד אז לא להגיד בכלל!!! להית!
 

סנאית10

New member
ובעניין הגבות -

שמציירים אותן בצורת קשת.... נשים מבוגרות בד"כ... יש כאן מישהי במשרד שמציירת אותן, אני לא יודעת עם איזה עפרון, זה נראה כמו צבע פנדה. ולא רק שהיא מציירת אותן בצורת קשת, היא מקרבת אותן מדי אחת לשניה.... אבל אני לא יכולה להגיד לה כלום... רק להזדעזע בשקט...
 

Deosette

New member
גבות

פגשתי פעם מישהי שציירה את הגבות שלה עבה עבה בצבע שחור כהה כהה וזה עוד הבריק והכל. עד היום יש לי טראומה קשה מזה...
 
גבות

הכרתי אישה שעשתה קעקוע גבות.. לא רק שהצבע חום מזעזע.. גם הצורה של הגבות מוזרה ארוכה ודומיננטית פיי, מי עושה גבות כאיפור קבוע?
 
למעלה