עשרת המוצרים שאי אפשר בלעדיהם

pie and cactus

New member
עוד דיעה

יש כללים להיכרות נכונה בין בעלי חיים, גם אם לא הכירו מגורות. באופן כללי, להכיר בין כלב וחתול זה קל יותר מאשר בין חתול לחתול (אבל קשה יותר מאשר בין כלב לכלב...). כנסי לפורומי בע"ח (חתולים וכלבים) ותבקשי טיפים.
 

shlomitmp

New member
זה לא קשור דווקא לגיל

הכלב שלי כבר בן 3, ואוהב חתולים מאוד! (למרות שאין לנו חתול בבית), ויש חתולה בשכונה שמאוהבת בו ומחזרת אחריו כל הזמן :.) לפעמים אני לוקחת אותו לחברות שלי שיש להן חתולים בבית, וכשהחתול מבין שהוא לא מהווה איום, הוא בא לבדוק מי זה. אז זה נראה לי פשוט תלוי יותר באופי מאשר בגיל..
 
איך את מסתדרת עם המברשת של

הפנורמיק? קניתי אותה לפני שבוע אבל אני ממש לא מצליחה להסתדר איתה- יוצא המון חומר על המברשת ואני לא מצליחה להפריד את הריסים ובסוף כל הריסים נראים כמו גוש שחור ומגעיל
 

nishlup

New member
הגעתי למסקנה?

שהפנורמיק לא מתאימה לבעלות ריסים ארוכים!
 

nishlup

New member
את בדיוק תארת...

את מה שהיא עושה לבעלות ריסים ארוכים.
 

1Unicorn1

New member
דווקא לי יש ריסים מאד ארוכים

והיא מצוינת עליי. במיוחד כשאחרי השימוש אני מעבירה את הריסים במסרק ריסים.
 

ר V י ט ל

New member
דווקא אני מסתדרת איתה יופי

לאש ארכיטקט היא זאת שהייתה עושה לי את הבעיות האלו כשהיא הייתה מתחילה מעט להתיישן. אולי זה באמת תלוי באורך ובסמיכות הריס.
 

בלונד23

New member
עשרת המוצרים של חובבנית

(אז אל תצפו לגדולות) 1. דאבל וור אסתי לאודר מספר 5. 2. קונסילר של לנקום בשפופרת - קניתי עוד כמה אבל לא מצאתי אחד יותר טוב ממנו. 3. אבקה מוזהבת דחוסה של אסתי לאודר. 4. ליפגלוס קיס של דיור - מדהים. 5. ליפגלוסים מסדרת pure pops של אסתי לאודר. 6. סומק קליניק דחוס / סומק אסתי לאודר דחוס. 7. צלליות אבקה של אסתי לאודר. 8. עיפרון תיחום עין קרמי של קליניק, בצבע חום מוזהב, במהדורה מוגבלת ועומד להיגמר. 9. איילנייר של לוריאל. 10. אודם אדום-אש שקניתי בגרמניה, מותג לא מוכר. ומכורה ללבלו לפני השינה. נ.ב. נכון, אין פה מסקרה. אני הבנאדם היחיד בעולם שלא שם מסקרה, אף פעם.
 

TWIDLDI

New member
הרשימה שלי

IN NO PARTICULAR ORDER: תרסיס לחות פיקס פלוס - פשוט מאוד לא מתחילה איפור בלעדיו. קרם סטרוב - כי אין אין אין על עור זוהר פלואידליין - כי מה לעזעזל עשינו לפניו פיגמנטים - כי זו הדרך הקצרה והאפקטיבית ביותר לוואו ובגלל האינטנסיבית והפיגמנט הטהור. מייקאפ פייס אנד בודי - כי מעטות הפעמים שהוא לא הציל אותי כששום דבר אחר לא עבד עפרונות איי קול - כי אפשר לאפר איפור שלם רק איתם בלי לגעת באבקות סמקים קרמיים - כי מרגע שהתרגלת לקרם קשה ללכת אחורה ובגלל במרקם המושלם והטשטוש שאין כמותו קרים קולור בייס - כי זה איפור שלם במוצר אחד ומוצר וורסטילי בצורה בלתי רגילה קונסילר סטודיו טאצ' אפ סטיק הכי בהיר והכי כהה - הצללות מושלמות שבנויות אל תוך העור כבר בשכבת הבסיס ומרקם אלוהי מ ב ר ש ו ת - סטייה רצינית. ואם אני חייבת לבחור אחת אז 224 שממש הפכה את עולמי. הטשטושים מעולם לא נראו טוב יותר.
 

pie and cactus

New member
הנה שלי

רק שאני לא בטוחה שאגיע לעשרה מוצרים: 1) ליפגלוס בשפופרת של ג'ייד בריח (וגוון) קרמל 2) מינרלייזד שימפיין של מאק 3) לאבלו כחול 4) פלואידליינים של מאק - יש לי בינתיים רק שני צבעים, אבל המוצר עצמו נהדר. 5) מברשות "פושטיות" וזולות מאוד (שכחתי את שם החברה ואני מתעצלת לבדוק) - אבל מדהימות בעבודה ובתחושה 6) צללית סאטין טאופה של מאק 7) פריימר לעיניים של מאק 8) צללית אבקה dust של איל מקיאג' 9) קופסיות (היה מתבקש) אני שומרת לעצמי את הזכות לחשוב על עוד משהו בעתיד הקרוב
 

ר V י ט ל

New member
אני גם אוהבת את הליפגלוס של ג'ייד

בריח קרמל, אבל בת דודה שלי כמעט הקיאה מהריח כשהיא ניסתה אותו.
 
והנה שלי (נורא קשה לבחור רק 10)

1. מייק אפ - סלקט של מאק NW15 - המייק אפ הכי טוב (בשבילי) שהיה לי בחיים 2. פודרה - בתפזורת Diorskin גוון 601 - ריח נעים, איכות מעולה, מגיעה עם מברשת מצויינת וכמות עצומה 3. מברשת 182 של מאק - שינתה את חיי (בתחום הנחת המייק אפ לפחות) - כל כך נעימה ונותנת תוצאה מדהימה 4. צללית - מילניום ו-פינק מילניום של O.F.R.A 5. פריימר לעיניים של Guerlain - מסדרת דיבינורה - Protective Base for the Eyelids - מאוד נעים, מחליק את העפעפיים והצלליות "יושבות" עליו בלי לזוז יום שלם. 6. פריימר Water Canvas Base של וינסנט לונגו - מדהים! נעים לשימוש, מחליק את העור ומקפיץ את מראה המייק אפ ועמידותו בדרגות רבות. לצערי, לא ניתן להשיגו בארץ (אני קניתי ב-Sephora בארה"ב) 7. מסקרה חומה של איב סן לורן - Volume Infini Curl - חומר מדהים, ריח נפלא ואפקט מקסים. לא צריך מעגל ריסים. מאז שקניתי אותה זנחתי את כל האחרות לאנחות. 8. שלישיית צלליות של Almay מסדרת Intense i-color - מס' 03 : צללית בסיס/לעצם הגבה בצבע שמנת/שמפניה מקסים עם ברק עדין, צללית חומה וצללית ורודה. עמידות מאוד, נעימות מאוד ושימושיות ביותר ליום יום. 9. שפתון + גלוס: ויוה גלאם VI - צבע מקסים ומאוד שימושי ליום יום 10. צללית nylon של מאק לעצם הגבה - מקסימה ומשתלבת כמעט עם כל צללית אחרת כבר נגמרו לי ה-10 ויכולתי להוסיף בקלות עוד 10... וזה בלי שהזכרתי,כמובן, את הפלואיד ליין שהוא מבחינתי ה-מוצר ה-מנצח בה' הידיעה. סוף סוף אני יכולה להניח תיחום ב"תוך" העין בלי שיימחק/יימרח אחרי 5 דקות (וגם לא אחרי 5 שעות). אם הייתי כותבת עוד רשימה הייתי מוסיפה גם את הטוש אקלה של YSL, את מברשת מס' A20 של מאדינה מילאנו להנחת צלליות אבקה/פיגמנטים, קונסילר מויסטר קאבר של מאק, אמבר של O.F.R.A, סומק קרמי/מוס של גרלן, D24 של בועז שטיין, חמישיות הצלליות של דיור (יש לי המון, כולן מעולות) וכמובן צלליות השוקולד החדשות של ג'יבנשי, שפתונים וגלוסים של דיור, סט לגבות של שאנל ועוד ועוד ועוד....
 

lady h

New member
אני

1. פלואיד ליין שחור 2. מברשת 217 3. מברשת 224 4. סט הצלליות חום-זהב מהקולקציה MUZE 5. צללית נייט דיווין 6. ליפ קונדישינר 7. מסקרה של לנקום, לא משנה איזו. 8. טוש אקלה 9. עיפרון עיניים באריד טרז'ר. 10. סט הצלליות המעושן מהקולקציה האחרונה של מאק.
 
למעלה