עשרת המוצרים שאי אפשר בלעדיהם

ק ר מ י

New member
נהדר!

הוא במיוחד להסתרת כהויות מתחת לעיניים. שווה לך לנסות, אני מאד מרוצה.
 

ר V י ט ל

New member
העשירייה שלי

* מייק אפ קולורסטיי - רבלון. * פודרה שקופה באבקה - קרליין. * מינרלייזד "שמפיין" - מאק. * פלואידליין שחור - מאק. * מסקרה שחורה פאנורמיק - לוריאל. * צללית אבקה ורוד-זהב - מייק אפ פור אבר . * צללית אבקה מבריקה בצבע אפרסק - מדינה מילאנו. * גלוס דו צדדי עמיד " SHEER MOCHA" קולורסטיי - רבלון. * צללית אבקה טורקיז- זהב (מס' 02) - ברברה וולף. * ברונזר חום - פופה.
 

BLUE BLODE

New member
המשימה הקשה בחיי

1. צללית אבקה סאן גלואו של א"מ 2. גלגל קונסילרים של ע.פ.ר.ה 3. מייק-אפ קולורסטיי רבלון 4. צללית פאלם של א"מ 5. מברשת בלנד של א"מ 6. מעגל ריסים של מאק 7. פלואידליין חום של מאק 8. פריימר של קלארינס 9. לאש ארכיטקט לוריאל 10.ברונזר כפול של מדינה מילאנו ויסלחו לי שאר המוצרים בתיק שלי, אי אפשר היה לרצות את כולם :)
 

nishlup

New member
מסכימה איתך ../images/Emo6.gif

בהחלט משימה בלתי אפשרית.... יש לי המון מוצרים נעלבים עכשיו בתיק.
 

BLUE BLODE

New member
../images/Emo7.gifאני מביטה בבלו בראון של מאק,

וקצת עצוב לי עליו, אבל .... הוא פשוט לא היה מספיק טוב.... :) עולם תחרותי....
 

BLUE BLODE

New member
לגבי החתימה שלך...

הייתי אומרת שאת כבר גרה במדינה של חיות....פשוט לא חיות חמודות...
 

nishlup

New member
בואי אליי הביתה...

תראי מה זה מדינה פצצתית.... 2 חתולים וכלבה... שהולכים אחריי לכל מקום. וישנים איתי במיטה. לגבי האלה שאת קוראת להם חיות.... אל נא תעליבי את החיות.
 

shlomitmp

New member
כ"כ מבינה אותך..

לי יש כלבלבון ו- 5 תוכונים. ואין, פשוט אין על להתכרבל איתו ביחד בפוך!
 

hilala20

New member
מקסימות!

הכלב שלי, 1/3 מהגודל של הכלבה שלך, בד"כ משתלט לי על המיטה ובבוקר אני מוצאת את עצמי מכווצת ודבוקה לקיר והוא פרוס לו ככה בסבבה. אבל אין לי תלונות, זה ממש כיף!
 

סנאית10

New member
נישלופ - ../images/Emo32.gif

איך החתולים מסתדרים עם הכלבה? הם מכירים מינקות? יש לנו חתול, קצת מופרע ושונא כל מה שמריח כמו כלב. לאחי וב"ב יש כלבה, ששונאת כל מה שמריח כמו חתול. וכשהוא בא לבקר הוא לא יכול לצערי להביא את הכלבה כי זה ייגמר... אני לא רוצה לחשוב איך. נראה לי שיש לך נסיון רב בתחום... יש לך טיפים איך בכל זאת ליצור מפגש פסגה? וסליחה שלקחתי כ"כ הרבה מקום בפורום איפור עבור דיון חייתי זה..
אולי את יכולה לענות לי במסר...
 

nishlup

New member
התשובה היא קצרה...../images/Emo13.gif

אין מצב למפגש פיסגה בין חתול וכלב שלא מכירים כשמישהו מהם היה גור. הכלבה שלי הכירה את שניהם כגורים. חבל על הסבל שתגרמו להם... הדבר היחיד שמועיל הוא להפריד בינהם בזמן הביקור. (לסגור את החתולי בחדר אחר). לצערי אין סיכוי.
 
למעלה