עשרת המוצרים שאי אפשר בלעדיהם

עשרת המוצרים שאי אפשר בלעדיהם ../images/Emo13.gif

מדי פעם אני רואה בעיתוני הנשים רשימות של מאפרים ידועים של עשרת המוצרים שהם לא יכולים בלעדיהם.... אז.. מה הרשימה שלכם??
 
הרשימה שלי

1. מייק אפ סטודיו פיקס פלויד 2. מייק אפ הייפר ריל 3. פודרה מינרלייזד סקינפיניש בגוון מדיום 4. פיגמנט נייקד 5. פיגמנט קיטצשמס (Kitschmas) 6. שימר בלייטפול 7. צללית זהובה- כתומה באבקה של מדינה 8. ברונזר טוב (זה משתנה, יש לי כמה ברונזרים מועדפים) 9. סומק בגוון פריזם 10. ליפגלוס בגוון נייקד קיס וכמובן מסקרה- רק שעדין לא מצאתי את המסקרה האידיאלית עבורי וחוץ מזה- אחרי שראיתי מה זה האולד גולד- נראה לי שהוא עומד בהחלט להיכנס לרשימת המועדפים שלי
 

tokit

New member
ואוו, זה קשה..../images/Emo122.gif

1. מייקאפ דאבל פרפקשן פלואיד של שאנל. 2. מיסטרי פאודר מקולקציית הקוטור של MAC, גוון מדיום (תגיע לחנויות בארץ בשבוע הבא). 3. סומק mocha של MAC. 4. פיינטים. כולם. 5. פלואידליין גראפיק בראון (שיצא עכשיו בהשקה מחודשת עם קולקציית הג'ואלסנט שלא תגיע לישראל). 6. עפרון עיניים בריד טרז'ר. 7. שפתון קוטור מקולקציית הקוטור. הלהיט הנוכחי שלי. אבל זה משתנה כל שבועיים בערך. 8. תוחם שפתיים קרמי של שאנל. 9. מברשת 224 של MAC. 10. צללית האליפס של לנקום (שמאוד דומה ל-133). יש עוד המון..
 

tokit

New member
מסקרה!! שכחתי!!

אני חושבת שהטובה ביותר שהיתה לי לאחרונה היא זו של YSL, עם אפקט של ריסים מלאכותיים.
 

pie and cactus

New member
לא! הפלואיד' גרפיק בראון לא מגיע?

את יודעת מתי הקולקציה יוצאת בארה"ב? חברה שלי נוסעת השבוע לשם לחודשיים ואבקש ממנה לקנות לי.
 
באמת רציתי לשאול אותך על הפודרה

הזאת, מה מיוחד בה? מה שונה בה מפודרה רגילה?
 

tokit

New member
היא כמו קטיפה, זה מה מיוחד בה

וממש מרגישים ורואים את זה. היא משהו בין הבלוט לבין הפודרה הרגילה של MAC, אבל הרבה יותר עדינה. זה כמו שאת מרגישה שהפודרה מינרלייז הרבה יותר עדינה מפודרות אחרות. אז זו עוד יותר.. ובניגוד לשאר מוצרי הקולקציה, המחיר של הפודרה הגיוני. היא מ-א-ו-ד יקרה, אבל היא מגיעה עם ריפיל, כך שהמחיר יוצא בערך כמו זה של פודרה רגילה.
 

tokit

New member
לא, היא לא מגיעה..

האמת, זו אחת הקולקציות שהכי פחות הלהיבו אותי לאחרונה. אמנם קניתי 2 מוצרים ממנה ואני מאמינה שגם ליפג'לי אחד או שניים אני אקנה בסוף, אבל אני אישית ממש לא נפלתי..
 
ממה שראיתי באתר

גם אני לא נדלקתי עליה במיוחד, רק מהמסקרה כמו שאמרתי. בכלל, איך נקבע איזו קולקציה תגיע לכאן ואיזו לא ? ובקשר לקוטור, באיזה מרקם השפתונים בקולקציה ?
 

tokit

New member
לא יודעת איך ולמה זה נקבע

אבל השוק בישראל די קטן ולא רוצים להציף אותו עם עודף קולקציות. השפתונים בקוטור הם במרקם חדש, שלא קיים בקולקציה הרגילה. זה מרקם שדי מזכיר את השפתונים מסדרת האלור של שאנל. גם המחיר מאוד דומה.. אגב, על הקולקציה הזו אין הנחות מאפר.
 

shlomitmp

New member
הרשימה שלי..

1. מייק אפ אמייזיניג לאסטינגשל אלמיי 2. דאבל וור של אסתי לאודר 3. מייק אפ לייט של מדינה מילנו 4. מילניום פינק של OFRA 5. גלוס בורדו 14 של בעז שטיין 6. עפרון בלו ג'ינס של איל מקיאג' 7. תוחם בלאש של איל מקיאג' 8. סט צלליות גלויה של פופה 9.צלליות קרם של אלמיי 10. 5 המסקרות של לומינה שלי!!! (המסקרות הכי טובות שיש)
 
מה זה לומינה?

לא מכירה, ואם את אומרת שהן טובות שווה לנסות. איפה מוכרים אותן?
 

shlomitmp

New member
אז זהו, שאי אפשר להשיג אותם בארץ

שולחים לי אותן בסטוקים מאוקראינה כל פעם
 
וואו לא חשבתי על זה אף פעם

אמממ אז ככה 1. קרם לחות "סבוקלם" ,הוא נספג במהירות ומטפל ביובש כמעט מייד ומצויין כהכנה לאיפור (לעור שלי !!! ) 2. מייקאפ מוצק של איל מקיאג' - הסברתי באחד השרשורים למעלה למה. 3. צללית חומה של מייקאפ פוראבר להצללות יבשות (קוקה ומוצרים דומים נראים עליי כמו כתום זוהר בעהההההה ) 4. פודרה מינרלייזד פטיקוט של מאק - הוא מדהים ואני באבל כבר חודש כי הוא על סף סיום. 5. מברשת לברונזר של מדינה מילאנו 6.מברשת תיחום אלכסונית של אטלייר 7. D24(צללית אבקה) של בועז שטיין - מה אני לא עושה איתה , מוסיפה לשפתונים על מנת לתת ברק , משתמש ת כשימר , מוסיפה לסמקים הכל!!! 8.צללית בגוון לבן צהבהב טיפה מבריקה של מדינה מילאנו (סטאר קולקשיין) הרבה יותר מדהימה מהסנט מוריץ המשעממת של איל מקיאג' 9.עפרון שחור דווקא של חברת קריולן - אין שום עפרון היום בשוק שמשתווה לו לדעתי , הוא נמרח בקלות על העין ובאמת נשאר שם. 10.ואחרון חביב והכי מוזר - לא סובלת גלוסים ואודמים אני נשארת עם הווזלין הטוב והישן - מה עוד שאני צריכה אותו לאפקטים :) אוףף בא לי עוד אבל בקשו את 10 המובילים , אפשר עוד רשימה רק לגבי אפקטים ?
 

vanilla lace

New member
המייקאפ המוצק שלהם מושלם

הייתי משתמשת בו שנים, אבל הרבה זמן כבר לא ושמעתי שהוא שונה מפעם.
 
שניהם מצויינים

לדעתי ואת שניהם אני מחזיקה בתיק האיפור פשוט תענוג לראות מוצר מבית יוצר ישראלי אמיתי (טטראפארם) באיכות כזו.
 
למעלה