קצת סדר בבלאגן

טוב הגענו אלי...

אז אני סיון בת 25 מפתח תקווה נשואה (מגיעה אליכן היישר מפורום חתונות)... עושה את צעדי הראשונים בתחום האיפור המקצועי, לומדת אצל ירין שחף. מוצר מומלץ עדיין אין לי כי אני רק מתחילה לבחון את המוצרים המקצועיים. ולפי הפורום הזה אני צריכה ללכת לבנק להגדיל מסגרת אשראי...
מה שכן מאוד אוהבת איפור
. וגם גיליתי שאני אלרגית למוצרי אטלייה.........
 

טלי ה

New member
והינה אני..:)

שם- טלי-ה גיל- אוטוטו 23... מקום מגורים- אשדוד... [אוטוטו ב"A...חחח] מאפרת- כבר חודש ימים! המוצר הכי מומלץ שלי...- קשה לי להגיד פלואידליין....כי בתור תחליף לעיפרון בתוך העין הוא לא ממש יעיל בשבילי [מצד שני, לא התנסיתי בשחור אז בתור אייליינר ובסיס אני יכולה להגיד שהוא מקסים...] אני אמליץ בחום על הסלקט טינט של מאק...וזהו נראה לי..לא עולה לי עוד משהו שני ממש ממש ממש ממש מרוצה ממנו יותר מהמייקאפ הנפלא הזה... מה עוד.. מסנג'ר ואייסיקיו? נראה לי שעדיף לא לפרסם פה..מי שרוצה שיש לח מסר
ובתמונה אני מאפרת את דורי בן זאב לסרט סטודנטים... היה ממש משעשע.. ציירתי לו שפם "דאלי" שכזה... לא הכי היסטרי אבל יצא חמוד למדי..
 

hilala20

New member
שיחקת אותה!

כבר אמרתי לך במסנ' עד שהאינטרנט זז לי היום.... וכבר אמרתי לך לפני כמה ימים ששיחקת אותה בגדול עם הסרט סטודנטים הזה (ואת יודעת לבד מה הסיבה השניה חוץ מהתמונה הזו...) כל הכבוד!
 

SimplyMe1

New member
../images/Emo66.gifחדשה פה

שם-ענ
גיל-20.5
מגורים-אזור המרכז
מאפרת-נופ..אולי בעתיד אעשה קורס לשם הנאה..
מוצר מומלץ-אני מאוהבת במסקרות לכן אני יכולה להמליץ על שתיים- לאש-ארכיטכט של לוריאל,וירוקה שאני מאוד אוהבת של אלמיי..
אייסיקיו-לא נכנסת אליו אז אין טעם לכתוב
 

BRUKIK

New member
וגם אני...חדשה כאן יחסית

גיל: 34 מקום מגורים: תל אביב מאפר/ת? ממש לא. רק את עצמי. אבל מתה על איפור וכל מה שקשור.... המוצר הכי מומלץ שלכם? מברשת 187 של מאק (ועוד הרבה...) ו...אחלה פורום!!!
 
למעלה