קצת סדר בבלאגן

pie and cactus

New member
אז הנה

יפעת, בת 25, מראשון, לא מאפרת. מוצר מומלץ - ליפגלוס קרמל של ג'ייד.
 

אתד

New member
ותרשו לי להעיד

בחורה יפיפיה ומטופחת עם נשמה ענקית ולב זהב ענק לבעלי חיים (פגשתי אותה כשיצא לה לעשות את אחת המצוות שלה לחתולים)
 

pie and cactus

New member
הי!

כבר ראיתי אותך כאן בפורום, תזהרי לא להתמכר... יצאתי היום ממאק עם 554 ש"ח פחות... ותודה על המחמאות.
 

אתד

New member
:) לא נראה לי שאתמכר..

מאז שנכנסתי לכאן אני קונה לי פה ושם (כמעט כל יומיים חחח מתלהבת) עפרונות, צלליות והמבריק לשפתיים, אבל איך שאני מגיעה הביתה ומתאפרת ממש מתברר לי שאני לא אגע בזה יותר, רק עיפרון אחד של מייבילין 37 טורקיז כזה יצא עלי מוצלח ואני ממש אוהבת אותו אבל חברות שלי חושבות שהוא בולט מידי ולא לענין... ואם זה לא מספיק אז בכתבה שהעלו כאן עם המאפרת של מאק היא כתבה שעיניים חומות עדיף חומים שיוציא את הצהוב.. נראה לי שאני צריכה ללכת לחברה ששם יש מאפרת ולתת לה להתאים לי וגם שאוהב, אבל בגלל שאני יודעת מראש שאני לא אקנה פודרה, סומק, מיק אפ, שימר, נצנצים, אודם וכו' (ומסקרה אני לא מחליפה את של קרליין) אני לא רוצה לעייף אותה או שחלילה תחשוב שבאתי סתם.. 550 זה כסף אבל לפחות נהנים מזה ולא זורקים אותו כל פעם ב-50/100 שח' סתם.
 

pie and cactus

New member
אבל את קונה כי את אוהבת איך שזה

נראה. אולי פשוט חסר לך קצת ידע ב"איך" להשתמש בזה, ואז זה משדרג את מה שקנית. את יכולה לשאול פה בפורום עוד, ואם את רוצה אפשר להפגש ולבדוק מה באמת מתאים לך (לא שאני כזו מומחית, אבל לפחות תהיה לך עוד דיעה).
 

אתד

New member
תודה תודה על ההצעה

בנתיים אני אנסה להתאמן עוד קצת אומנם לא יודעת להתאפר, ולא הייתי שמה לב למאופרות מטבע הדברים כי זה לא דיבר אלי, עובדה שזכרתי במיוחד ודבר ראשון כשסיפרתי לחבר שלי שבאת (בגלל שבאת) איך נראית עם האיפור!! (תאמיני לי התפלאתי על עצמי) בסוף אני אחשוב שמתוך תת מודע בגללך אני בפורום הזה חחחח אז גם אם את לא מומחית (עלק) הכשרון אצלך ברור. ממש לא התלהבתי מאיפור לפני ועובדה ששמתי לב כי זה היה אז עדין, רך, ועם זה מעניין ויפה! הולכת לשאול משהו בפורום בשביל לא להסית לגמרי את השרשור..
 

pie and cactus

New member
אני ממש מתפלאת

אף פעם לא אמרו לי שאני מתאפרת יפה, ואני כזו חסרת ביטחון, שכשאני הולכת לקנות איפור אני באה בדרך כלל כלי כלום, כדי שלא יעבירו ביקורת על איך שאני מתאפרת... אז ממש ממש תודה על המחמאות. זוכרת במקרה איזה צבע צלליות זה היה?
 

pie and cactus

New member
תוספת

בעצם, בעלי טוען (וצודק) שהוא תמיד אומר שאני מתאפרת יפה, וגם אמא שלו (חמותי!)
 

אתד

New member
קודם כל העור שלך

היה נראה חלק כמו שיש לא יודעת אם שמת משהו או לא, אני זוכרת את האחידות הברורה שלו. היה לך צללית/צלליות בהירה, כמו אור אבל לא מבריק, תכלת או ורוד בהיר ומעל הריסים צמוד פס של נצנצים ברור, הכוונה לא נצנצים מפוזרים בצללית אלה ממש פס, הריסים היו פתוחים כאלה אחד אחד. אם שמת אודם או לא לא יודעת אבל היה נראה טבעי מודגש, כאילו תחום, הכוונה לא ראו פס של תוחם אבל היו ברורות. לא חושבת שהיה לך עפרון בתוך העין. בכל זאת עברו כמה חודשים... ומה שאני מנסה להגיד זה שבתמונה הכללית כל הפנים שלך נראו כאילו עשית חיזוק לטבע שלך וכל חלק בפנים (חוץ מהפס של הנצנץ שהיה המנצנץ היחיד) עיניים/ריסים/עור/לחיים/שפתיים היו מוגדרים ולא נראית "מלאה בצבע", זאת הסיבה שהתפעלתי מזה כי כל אחת יכולה להתאפר בכחול, ירוק, חום ...אצלך זה היה כאילו התאפרת קליל וזה היה בולט! הצלחת להבין? חחחח היום אם ישאלו אותי אני אדע יותר לפרט כי אני אשים לב לכל דבר...
 

אתד

New member
ולתוספת

הבעל תמיד צודק (כשהוא מצדיק אותנו :) ) עם החמה זה כבר הישג! חחח
 

pie and cactus

New member
אני לא זוכרת מה שמתי

אבל לפי התיאור שלך עשיתי משהו שאני עושה רק כשאין לי ממש כוח להתאפר בבוקר (ונחמד לשמוע שזה נראה טוב): עפרון תכלת בהיר של ג'ייד עם נצנצים צמוד לריסים, קונסילר מתחת לעיניים, וסומק כלשהו. אולי היה לי גם ליפסלוס של ג'ייד שאני ממש אוהבת. מייקאפ אני לא שמה אף פעם ביום, רק באירועים (חתונות וכאלה). אגב גם המוכרת בחנות אמרה שיש לי עור מצויין ושמחתי לשמוע...
 

hilala20

New member
לעיניים חומות מתאים הכל

חום הוא צבע ניטרלי ולכן כל שילוב הולך... אני דווקא מאוד אוהבת שילוב של עיניים חומות, איפור עפעף חום ועפרון כחול/תורכיז במעקה העין. זה מקסים ודווקא מאוד מייחד עין חומה שנחשבת "רגילה". ואגב, אם את חושבת שזה יפה זה מספיק (בעיני). 90% שאם החברות שלך יראו אותך כמה פעמים ככה הן תתרגלנה למראה החדש וה"בולט"
 

אתד

New member
ובא לציון גואל!

:) כבר חשבתי שהטעם שלי ממש בקרשים.. מעקה זה מתחת לריס התחתון נכון? אני שמה את העפרון גם מתחת וגם מעל אבל לא מקיפה את כל העין, כל הזוית הקרובה לאף נשארת נקיה לזה אני מוסיפק מסקרה ועיפרון שחור בפנים, יש לי עפרון חום אני אנסה שיתרגלו באמת כי אני ממשיכה כל יום לשים, התאהבתי, סתם קצת מבאס את ההרגשה. תודה.
 

hilala20

New member
על טעם וריח אין להתווכח

מעקה העין= "בתוך" העין. איפה ששמים את העפרון... בכל אופן, אפשר לשים עפרון שחור וקו הריסים התחתון (מתחת לריסים כמו שהגדרת את זה) לתחום עם צללית תורכיז. ואפשר לשים עפרון תורכיז/כחול "בתוך" העין. ועוד אפשרות - לשים עפרון שחור ועליו לעבור עם עפרון כחול - זה יוצא צבע מעודן יותר. ואם רוצים טיפה יותר נועז - עפרון שחור ולקבע אותו עם צללית בצבע תורכיז.
 

vivoosh

New member
ואני

שם: ויוי גיל: 21 מאפרת: נטשתי את לימודי האיפור באמצע המוצר המומלץ: פלואידליין/ קונסילר מויסטרקאבר.
 

I Was Hoping

New member
אני לרוב רק קוראת אבל נו :)

שם: הילה גיל: 26 וחצי. אני מקווה שאני עדיין בגיל שמציינים בו את ה-חצי
מקום מגורים: מאפר/ת? לא. מנהלת את הפורום השכן, יופי וטיפוח. מתאפרת מתחילה ולא מומחית גדולה, אבל לומדת פה המון, כל יום :) המוצר הכי מומלץ שלכם? הממ כרגע בהתלהבות ממברשת 187 ומהליפ קונדישינר מסנג'ר / אייסיקיו? רק זה חסר לי
ותמונה למי שבא לו לפנק אותנו :) אני אוותר הפעם
 

SuperStar666

New member
גמני רוצה :) לא הכי פעילה פה,אבל...

זהבה18מהצפון,אני לא מאפרת, אבל מתה על התחום...ויש המון מוצרים שאני יכולה להמליץ עליהם!!מסקרה של מייקאפ 4 אבר, האודמים של לנקום (מתה עליהם)...המממ זו אני :) {התמונה שאני הכי אוהבת}
 
למעלה