קמטוטים בעפעפיים

shirb2

New member
קמטוטים בעפעפיים

אני בת 42 ויש לי קמטוטים בעפעפים וזה מתקבל לא יפה עם הצלליות מה עושים?
 

shirb2

New member
האם זה נכון שקרם עיניים לפני האיפור

מפחית את התופעה?במידה וכן כמה זמן לפני האיפור צריך להניח אותו על העיניים? ולגבי קרם לחות האם זה נכון שלפני האיפור צריך לשים קרם לחות על העיניים אבל לפחות שעתיים לפני שמתאפרים?
 

mishmish25

New member
כן זה נכון לגבי הקרם לחות הוא עוזר

לאיפור להראות יותר טוב ולקבע אותו אבל לקמטוטים לא ממש לקמטוטים צריך קרם שעושה מתיחה זמנית ויש דבר כזה של חברות טיפוח כמו אסתי לאודר ועוד חברה שכרגע אני לא זוכרת את שמה... שמים את הקרם המיוחד לפני האיפור והוא מותח את העור... ניסיתי על עצמי וזה עובד... בהצלחה
 

shirb2

New member
שאלה אם כך

כמה זמן לפני האיפור לשים קרם לחות? כמה זמן לפני האיפור לשים קרם עיניים? כמה זמן לפני האיפור לשים קרם שמותח את העפעפים? תודה
 

mishmish25

New member
וניקח אויר ויאללה לתשובות

אז ככה קרם לחות לפחות שעתיים לפני קרם עיניים מייד עם הקרם לחות קרם למתיחה רשום עליו כמה זמן לפני משתנה מחברה לחברה מקווה שעזרתי
 

אביב661

New member
ובאופן כללי כדאי להמנע

מצלליות מבריקות כי הן מבליטות את הקמטוטים.
 
להמנע מכמויות גדולות

של פודרה..פודרה בדרך כלל מדגישה קמטים.. יש חברת קוסמטיקה שווצרית מצויינת בשם Juvena יש לה סידרה הנקראת "יובננס" בה יש קרמים מיוחדים לשיקום העור מקמטים ולתת פיתרון זמני לפני איפור.. תבקשי בסופר פארם הקרוב לביתך את ה- קרם deliner- קרם יום וקרם לילה העוזר לקמטים ומפחית אותם באופן משמעותי(אימא שלי מברכת אותי עד עצם היום הזה שהמלצתי לה על הקרם הזה) קרם עיניים ליום eye deliner day וקרם עיניים ללילה eye deliner night את מנקה את הפנים טוב טוב עם התכשיר של Juvena מסדרת "רג'ובן" שמכיל בתוכו את שלושת הפעולות של חלב פנים, מיי פנים ומסיר איפור מהעיניים(חשוב לציין כי כל מוצר שלא נבדק אופטלמולוגית לא מתאים לאזור העיניים הרגיש) לאחר מכן מספיגה את קרם הdeliner ואז שמה את קרם העיניים ליום(eye deliner day) מחכה 10 דקות ואז את יכולה להתאפר כרגיל... לאיפור מושלם ללא הדגש על הקימטוטים השתמשי במייק אפ החדש של אסתי לאודר הנקרא double waer אשר מעניק זוהר לפנים ומתקבע לבד כך שלא זקוקים להמון פודרה(משמע, פחות דגש על קימטוטים) ופדרי בעדינות בפודרה השקופה של קליניק... את העיניים תאפרי בצלליות בהירות אשר יאירו את העיניים וימחקו מעט את הקימטוטים, הדגישי אותן בשחור ומשחי מסקרה בנדיבות... מקווה שעזרתי... בהצלחה אם יש לך איזושהי שאלה את מוזמנת לשאול..
 

shirb2

New member
יש להם גם אולי קרם לשחור שמסביב

לעיניים?תראו בתמונה
 

mishmish25

New member
לג'אן פיוברט יש קרם מצויין

הוא נקרא איירליס והוא בדיוק לקמטוטים ועיגולים שחורים עושה ממש הבדל. ואני ממליצה לך לקחת ויטמין C באופן יומיומי מאוד עוזר לעיגולים שחורים.
 

mega sweety

New member
בנוסף למה שכבר נאמר כאן...

אם את שמה מייק-אפ, ויש לך קמטוטים, עדיף להשתמש במייק אפ נוזלי ולא מוצק.
באזורים "בעייתיים" בכלל, צריך לדעת, כדאי להשתמש בכמה שפחות מייק-אפ או פודרה, כיוון שזה מדגיש עוד יותר את הקמטים, כמובן, שצריך לדעת לשים את הכמות הנכונה ולווסת כך שגם תכסי את הקמטים או את האזורים שצריך לכסות אבל לא ברמה שאם תשימי טיפה יותר מדי כבר תעשי ההיפך והם יודגשו עוד יותר... לאחר המייק-אפ כדאי לפדר, אבל שוב, בכמות קטנה ועדיף לצורך כך אף להשתמש במברשת פודרה גדולה כדי לפזר את הפודרה בעדינות על האזור ולאו דווקא בכרית פודרה בטפיחות, תלוי עד כמה הקמטים נראים לעין. לפני הפידור החדירי את המייק אפ טוב טוב לכל הקמטוטים הקטנים (וזה נכון לגבי כל אחת) ומיד פדרי את המקום. לגבי העיגולים השחורים - בעיה נפוצה, מוכרת וכואבת, אבל אפשר להתמודד איתה יפה, אם רק יודעים איך. אז קודם כל, לטפל בקרמים המיועדים לאזור העיניים (קיבלת פה המלצות מחברי הפורום) או שאת יכולה לגשת לקוסמטיקאית שתעזור לך לשפר את המצב. עד שזה ישתפר, הרי לך טיפ להסתרת העיגולים: כהות חזקה צריך להסתיר עם קונסילר, כי מייק אפ לא יספיק. קונסילר מהווה שכבה יותר עבה ממייק אפ, הוא מכיל יותר פיגמנט, אז בכלל לא כדאי לגעת איתו באזורי קמטים, אלא להתמקד בלבד באזור הכהות על מנת להסתירו כמו שצריך, מדובר באזור השקע שמתחת לעין, מהצד של האף ועד מתחת לאמצע העין בערך, אל תלכי יותר רחוק מזה לצדדים החיצוניים של העין, שם נמצאים קמטי ההבעה ובהם אנחנו לא רוצות לגעת עם קונסילר. קודם את צריכה "לסתום" את הכהות עם צבע שינטרל אותה. כדאי לך להשתמש בצבע כהה, שתואם את צבע המייק אפ שלך או שאפילו טיפה יותר כהה ממנו (ואני לא מתבלבלת, כן, טיפה יותר כהה). בתנועות של טפיחה עם האצבע הניחי את הקונסילר הכהה באזור העיגולים השחורים, התחילי בכמות קטנה ואם צריך להוסיף, חזרי על הפעולה, אבל שלא יהיה יותר מדי (בקונסילר לא צריך כמויות גדולות כדי להסתיר). לאחר שאת מניחה את הקונסילר הכהה ואת רואה שהתוצאה לשביעות רצונך, כלומר, הכהות הטבעית שלך כוסתה, הניחי מעל זה קונסילר טיפה יותר בהיר, עדיף שיהיה קרוב לגוון המייק אפ שלך, שוב בתנועות טפיחה עם האצבע, טשטשי בצדדים, שלא יהיה כמו כתם על הפנים אך זכרי לא להגיע לקמטי ההבעה. מיד לאחר מכן לפדר. אולי בהתחלה יהיה לך קצת קשה לווסת את הכמויות, אבל לאט לאט תתרגלי וזה בטח יצליח לך, לימדתי את אמא שלי והיום היא מסוגלת לגמרי לבד...
כמובן, אל תסמכי רק על האיפור, אני ממליצה לך לטפל באזור העיניים כדי למנוע עוד קמטוטים ו"להפיג" את העיגולים השחורים מעט. דרך אגב, לפי התמונה שלך, נראה שיש לך דווקא עור טוב! שיהיה בהצלחה!!!!!
 

yottami

New member
בהחלט מומלץ להשתמש בקרמים

שמיועדים לפגמנטציה מהסוג הזה. לגבי האיפור של העיניים.... אני ממליץ לך על מייקאפ הדאבל וור של אסתי לאודר. הוא מכסה פגמנטציה מעולה. יש לה גם קונסילר ורוד כתמתם שיסתיר לך את הפגמנט בשניה. והוא גם די קרוב בטונים לצבע הפגמנטציה שלך. לא להשתמש במייקאפ יותר כהה מגוון הפנים על הפגמנטציה. אלא בקונסילר או מייקאפ בגוון של עור הפנים.
 

Deosette

New member
המלצה

כששמים קונסילר מתחת לעיניים רצוי לשים מיד לאחר ששמת קרם עיניים בטפיחות ולא להתקמצץ. זה מקל על הספיגה והמריחה הנוקשה בדרך כלל של הקונסילר (ויש לי את הכי נוזלי שיש!). גיליתי את זה על ניסוי וטעייה וזה הוכיח את עצמו כשיטה יעילה. עוד שיטה זה לשים את הקרם עיניים במקרר כי הקרירות תעזור בהורדת הנפיחות שמאופיינת עם ההתעוררות בבוקר.
 
למעלה