סקר אנטי!!

marina4o

New member
דווקא מהקונסילר של בובי לא התלהבתי אבל אולי

תתני הזדמנות לקורקטור. הוא זה ש-HG בשבילי
 

GAGBeauty

New member
אחלה סקר (;


הדבר הכי מעצבן שיכול לקרות כשאני מתאפרת: כשאני עושה את הסמוקיי איי הכי מסובך בעולם, ויוצא לי טוב, ואז אני מפקששת את האיילינר.
הדבר שאני הכי שונאת לראות באיפור אצל אחרות: מייקאפ לא מטושטש. פשוט בא לי לקחת את היד שלי ולמרוח..

מוצר האיפור שאני לא משתמשת בו: כמעט ולא משתמשת בסומק. אני ממש לא שולטת בטכניקה, ואני מרגישה שאצלי או שלא רואים אותו בכלל (כלומר, הוא לא עשה הבדל) או שאני ליצן.
בחיים לא תתפסו אותי עם: עיפרון גבות. אני שונאת את זה! זה נראה הרבה יותר מידי מודגש לטעמי ואני מעדיפה צללית בהרבה. גם יותר קל לעבוד איתה.
חברת האיפור שאני הכי לא מתחברת אליה: סופט טאץ'. זה כנראה בגלל הדיילת עם השיער האדום, הגבות המצויירות והצללית הכחולה שהפחידה אותי.
מוצר האיפור הכי גרוע שהתנסתי בו: לא היו לי חוויות נוראיות אף פעם, אבל כשרק התחלתי עם איפור לא רציתי להשקיע כסף במוצרים איכתויים, אז קניתי גלוס Old School של קרליין מתוך פלטה, שהוא בעצם היה גליטר בתוך ג'לי שקוף. זה גרם לשפתיים שלי לדמם.
מוצר אובר-רייטד (=מוערך יתר על המידה): ה-Kissable Balm Stain החדשים של רבלון. זה לא מוצר כזה גרוע, אבל הוא לגמרי לא כזה טוב. הוא יפה לחמש דקות ואז הוא מתייבש וגורם לי לקילופים בשפתיים. גם ההכתמה מתפזרת לקילופים, ובמשך יומיים יש לי חתכים ורודים על השפתיים. פאן.
מוצר אנדר-רייטד (=לא מספיק מוערך): האיילינר Ink של קרליין, הטוש. הוא מאפשר יצירת קווים חדים ומדוייקים בגלל שהוא כל כך דק, והוא שחור מאד ועמיד.

כמו שאתן רואות גיליתי את הסמיילים בפורום מחדש
 

ספרפור

New member
הדברים המעצבנים בתבל


הדבר הכי מעצבן שיכול לקרות כשאני מתאפרת: שהאיפור יוצא קייקי
ובלי קשר, שאני מרגישה שאני נראית "מאופרת מדי" ביחס לסביבה גם אם התאפרתי באופן הכי טבעי שאפשר.
הדבר שאני הכי שונאת לראות באיפור אצל אחרות: כנ"ל

מוצר האיפור שאני לא משתמשת בו: אין כזה. אבל כאלו שאני בקושי משתמשת בהם- שפתונים. כי משום מה או שהם תמיד נכנסים לי בקווים של השפתיים, לא משנה כמה פילינג עשיתי וכמה ליחחתי אותן לפני, זה מעצבן! או שחלקם מצטברים לי בפס לבן דוחה כזה בחלק הפנימי של השפה, זה שהכי קרוב לפה. מעצבן כבר אמרתי!?!?
בחיים לא תתפסו אותי עם: צללית/ עפרון טורקיז. בטח ובטח שלא רק כתיחום תחתון. ובכלל, עם תיחום תחתון לא קשור לחיים.
חברת האיפור שאני הכי לא מתחברת אליה: סופטאץ'. אני יודעת שיש להם מוצרים טובים, אבל משום מה אני אף פעם לא אקנה. וזה לא בגלל שזו חברה עממית, אין לי בעיה לקנות בזולוזול מאוד. לא יודעת, משהו בה לא מושך.
מוצר האיפור הכי גרוע שהתנסתי בו: עפרונות גליטר של סופטאץ', אם כבר מדברים (ובחיי שזה לא היה מתוכנן!!) והפודרה של ביוטיקייר. לא רק שהיא לא שולטת בשומניות, אני מבריקה איתה יותר מהר. אני יודעת, יש פה בנות שחולות עליה. האמת אני מקנאה בכן שהצלחתן למצוא פודרה שאתן אוהבות בעשרה שקלים.
מוצר אובר-רייטד (=מוערך יתר על המידה): פלטות הנייקד למיניהן. בחיי, זה אוסף של כמה צלליות חומות. נכון שזה נוח ותמורה טובה למחיר, פשוט הדיבור על זה בבלוגיספרה האמריקאית פשוט מוגזם... כמו כל דבר בבלוגיספרה האמריקאית, בעצם.
מוצר אנדר-רייטד (=לא מספיק מוערך) : השפתונים של וואו, המייקאפ בבקבוק הזכוכית של אילמקיאג' (בהנחה נכונה) והקונסילר המוצק שלהם. המברשות הסינטתיות של לוקה.
 

TokisBride

New member
כל כך לגבי הראשון!

היום עשיתי הכל כל כך עדין ויפה, באמת! ואז הגעתי לתאורה של הקניון ובלעכס.
 

ספרפור

New member
כן... מבאס! או שאת יושבת בשמש בכיכר של

המכללה וצריכה כל הזמן לחשוב "אולי אני מבריקה עכשיו...???" וכל החברות שלך גורג'ס ששמות רק שפתון אדום ונראות כמו בר רפאלי!
 

SimplyMaya13

New member
I shall release my inner BITCH


הדבר הכי מעצבן שיכול לקרות כשאני מתאפרת: לחץ זמן באמת נכנס לטופ כמעט מיד. כשהאייליינר מתפקשש בנקודה קטנטנה אחת ובגלל זה חייבים לתקן את הכל (כולל הצללית) או לעבות אותו יותר ממה שתכננתי במקור
כשהעור מחליט שהיום לא בא לו לשתף פעולה ושום דבר שמניחים מעליו לא נראה טוב- כמו החצ'קון האחד הזה ששום דבר לא באמת מצליח לכסות, גם הקונסילר שכמעט אף פעם לא מאכזב.
הדבר שאני הכי שונאת לראות באיפור אצל אחרות: אוהו... בואו נתחיל

כשיש קו ברור של ברונזר\סומק. משהו בטשטוש כאילו אמור היה לעבוד שם, אבל הוא התפקשש לגמרי. בע!
מייקאפ אפרפר או כתום, בשילוב עם פסים ברורים של אצבעות ו\או מברשת, עם קו ברור בלסת לקינוח.
CUM LIPS. מכירות? זה השילוב המחריד של שפתון בהיר מדי, עם גלוס דביק וסמיך מדי. אני מניחה שאת האסוציאציה הנלווית אתן מכירות

רווח בין האייליינר לריסים, לרוב כתוצאה מהבחירה שלא להשתמש במסקרה עם האייליינר (שזה pet peeve מטורף בפני עצמו), או פשוט עיוורון כללי. למה?! למה?!
ולקינוח, sharpie brows. גבות שמייצרות אפקט קבוע כזה-
או לחילופין כזה-

מוצר האיפור שאני לא משתמשת בו: פריימרים למיניהם (גם לא לעיניים. אני יכולה לספור על יד אחת את הפעמים בחיי האיפור שלי שהיה לי קריסינג. אני אוהבת מה שפריימר לעיניים עושה בשביל טשטוש ופיגמנט, אבל זה לא חובה), גלוסים עם שימר, שפתוני ניוד עם נטייה לחום.
בחיים לא תתפסו אותי עם: ALL OF THE ABOVE. אני מנסה הכל פעם אחת לפחות, זה כן.
חברת האיפור שאני הכי לא מתחברת אליה: כל חברה שמנסה בבע"ח פריטי מאץ'. אבל אם נתקטנן... חברות איפור "כבדות" כמו אסתי לאודר ואיב סן לורן שהזכירו פה מעליי. ומאק. תכף אסביר למה (ולא, לא רק בגלל הניסויים בבע"ח).
מוצר האיפור הכי גרוע שהתנסתי בו: אואה... הממ, מה ניסיתי שהיה ממש רע? יודעות מה, אני לא מצליחה לחשוב על מוצר אחד שהוא ממש גרוע בעיניי. אולי סומק ברביעייה של MUA שפשוט אין לו שום פיגמנט. אבל זה בערך המוצר היחיד שלהם שהוא נפילה בעיניי ממה שניסיתי.
מוצר אובר-רייטד (=מוערך יתר על המידה): סטודיו פיניש של מאק, שכבר הוזכר פה. לפני שעברתי לקרואלטי פרי והתחלתי לפתוח את עולמי לקונסילרים שונים ומשונים, נהניתי ממנו. אבל מאז גיליתי טובים וזולים בהרבה.
באופן כללי הייתי שמה את מאק כאובר רייטד. אני אמנם נטולת אכזריות, אבל גם לפני המעבר וגם אחריו- יש דברים במאק כמותג שמפריעים לי מאד. קודם כל, הקולקציות הבלתי נגמרות. חלקן כל כך לא מושקעות, כל כך נטולות לב ומחשבה, שאני לא מבינה איך הן יצאו בכלל למכירה, ולמה אנשים נופלים מהן כל כך.
שנית, הגישה של אוהבי מאק כלפי כל מותג אחר. סליחה באמת שאני לא מכירה את כל צלליות מאק בעל פה- אני פשוט עושה פה לוק מעלף ולא ממש אכפת לי אם זה דיופ לסאטין פאקינג טואופ, ואם הצבע על עצם הגבה שלי הוא ברולה... של ווט אנד וויילד (שאני צריכה להזמין כבר, כשחושבים על זה). ותסלחו לי ששילמתי פחות מ-40 ש"ח על סומק ורוד יפהפה שהיה עולה לי כפול במאק, ויש לו את כל התכונות שאני רוצה בסומק. ותסלחו לי, אוהו, תסלחו לי פאקינג באמת, שיש לי אוסף שימושי ומגוון וראש פתוח לנסות דברים! ואגב, פיקס+? מריח רע, ומגה אובררייטד.
מוצר אנדר-רייטד (=לא מספיק מוערך): סליק! באופן כללי הם ליין משובח וכל מוצר שניסיתי מהם היה פשוט תענוג!
 
סקר היכרות


הי :) אני שמחה לגלות את הפורום המעניין והמועיל הזה! אז אני חדשה כאן... ובעולם האיפור בכלל..

אני מעצבת תלבושות ורק בחודשים האחרונים הוספתי את האיפור לskill set שלי, ואז רק התחלתי להתעניין בטיפוח ואיפור. מי היה מאמין שהייתי מנקה את הפנים עם סבון גוף (?!?!) ובזאת התמצתה שגרת הטיפוח והאיפור שלי?
אז בתור היכרות, זה יופי של סקר
הדבר הכי מעצבן שיכול לקרות כשאני מתאפרת: כמו שהקדמתי ואמרתי, לא מתאפרת הרבה ולא מאוד מנוסה בזה אז הדבר הכי מעצבן זה שהשקעתי בזה מלא זמן ומאמץ ובסוף זה לא מחמיא לי או שאני לא מרוצה :(
הדבר שאני הכי שונאת לראות באיפור אצל אחרות: כמו שכבר הזכירו רבות לפני- בורות והגזמה. תשתמשי במוצרים שנכונים לך, ואל תגזימי!
מוצר האיפור שאני לא משתמשת בו: עוד לא הספקתי להתנסות בהרבה מוצרים, ואני משתדלת לבדוק לפחות דיעה/שתיים לפני שאני קונה מוצר חדש, אז לא יצא לי עדיין להתאכזב או לפסול.
בחיים לא תתפסו אותי עם: עד לא מזמן זה היה לא תתפסו אותי בחיים עם איפור באופן כללי, אבל הכל משתנה לאט לאט... אז לא יודעת. never say never כמו שאמרה כבר מישהי חביבה לפני (תסלחי לי שלא זכרתי את השם?)
חברת האיפור שאני הכי לא מתחברת אליה: לא יודעת עדיין..
מוצר האיפור הכי גרוע שהתנסתי בו: פעם ניסיתי גלוס אדום של וואו, והחוויה הייתה טראומטית. הוא זלג לכל הכיוונים, ואחרי שעה כשהסתכלתי במראה, נחרדתי לגלות שאני נראית כמו מ*#&ת ביום רע! מאז הוא נזנח לטובת אפקטים של דם בפורים.
מוצר אובר-רייטד (=מוערך יתר על המידה):לא יודעת עדיין..
מוצר אנדר-רייטד (=לא מספיק מוערך) : כחלק מהלחויות שרכשתי עבור תיק האיפור שלי, "השקעתי" 20 ש"ח בשפתון Med Plus של בליסטקס שקניתי בסופר פארם. המוצר מגיע באריזה כחולה ותמימה, והופתעתי לגלות כמה הוא מוסיף לחות לשפתיים. הלחות נספגת ונשארת באופן שקשה לתאר, ויש גם קצת הרגשת מנטה נעימה ולא מוגזמת. יש לו SPF 15 ובימי צילום חמים בשמש וביובש מדברי כשכל הצוות חיפש שפתון, יכולתי לא להתקמצן עליו, וכולם דיווחו על הקלה משמעותית ושיפור בהרגשה. המוצר היחיד שצמוד אלי כל הזמן ובהחלט אחזור לקנות שוב!
עוד מישהי ניסתה אותו? אשמח לשמוע על חוויות של אחרות!
 

rasmus girl1

New member
גם אני ניסתי אותו,

כי השפתיים שלי סדוקות ורק הוא ושפתון של לייף היו מיועדים לשפתיים שכבר סדוקות ולא למניעה בעתיד, בסוף קניתי את המד פלוס ואחרי בערך שבוע וחצי זה ממש שיפר לי את מראה ומצב השפתיים, מאז אני תמיד שמה אותו,מה גם שהוא משמש גם כפריימר. אחלה שפתון לחות, גם אחותי ניסתה אותו ממני ואהבה.
 

מ צ ד ה

New member
ואצלי


- הדבר הכי מעצבן שיכול לקרות כשאני מתאפרת - להדביק את הריסים עם האייליינר הכֹה עמיד של ג'ייד!!! שום דבר כבר לא מפריד ביניהם אח"כ
וכמובן ללכלך את העפעף עם מסקרה!

- הדבר שאני הכי שונאת לראות באיפור אצל אחרות - אודם ניאוני. לא מחמיא לכולן.

- מוצר האיפור שאני לא משתמשת בו - הדגשה כלשהי לגבות. הגעתי למסקנה שזה בולט עליי ולא מוצא חן בעיניי. אני גם לא משתמשת בקונסילר. אין לי צורך. אה וגם פודרה אני לא שמה.

- בחיים לא תתפסו אותי עם - אודם ניאוני או ניוד. אני אוהבת שפתיים חיות.

- חברת האיפור שאני הכי לא מתחברת אליה - MAC - לא מבינה מה כל ההייפ סביבה! כל המוצרים שהתנסיתי בהם - סתם, סתם, סתם.

- מוצר האיפור הכי גרוע שהתנסתי בו - המסקרה הסגולה והכ"כ פופולרית של איב סן לורן ! מסריחה (למה מלכתחילה לשים רייח במסקרה?!), לא עושה כלום לריסים וגם גרמה לי לדמוע.

- מוצר אובר-רייטד (=מוערך יתר על המידה) - המוצרים של גרלן. אודמים לא עמידים, מוצרים שמתקלקלים מהר ומחירים גבוהייייים!

- מוצר אנדר-רייטד (=לא מספיק מוערך) - רוב המוצרים של איל מקיאג'. מוצרים נהדרים ותמיד יש מבצעים. פשוט צריך להיות אסרטיביים עם המוכרות הדוחפות, הפרחות והאובר מאופרות
.
 
ברוך השם

היה לי ממש כיף לקרוא את מה שכתבת על MAC!
שונאת שונאת שונאת. חוץ מהפיינפוט לא נתקלתי בשום מוצר ששווה את הכסף. יש לי צלליות מוואו שהן הרבה הרבה יותר עמידות, רוויות ונטולות פולאאוט מהצלליות של מאק. השפתונים העמידים הם ממש לא עמידים, הפלואידליין- פסדר, אייליינר, לא עפתי בטירוף. יש לי גם פודרה שאני לא אוהבת. לא קונה שם יותר, כל פעם מתאכזבת.
 
יו, המסקרות של אס"ל!


אחרי שעתיים בערך, כשאיכשהו הריח של חמוס מת מתחיל להתפוגג, מגלים שכל המסקרה הפכה לשלולית מתחת לעין

שנאמר: זוועה בטיובה.
 
עונה

הדבר הכי מעצבן שיכול לקרות כשאני מתאפרת:
איילנר בעין אחת יוצא יפה ובעין השניה לא, וזה 99% מהמקרים
הדבר שאני הכי שונאת לראות באיפור אצל אחרות:
שהאיפור לא מחמיא לפנים
מוצר האיפור שאני לא משתמשת בו:
פריימרים למינהם
בחיים לא תתפסו אותי עם:
פריימר
חברת האיפור שאני הכי לא מתחברת אליה:
ג'ייד, כי פעם קניתי עפרונות שלהם ועשו לי גרוי בעינים
מוצר האיפור הכי גרוע שהתנסתי בו:
עפרונות לעינים וצלליות נצנצים של ג'ייד. במהלך היום הצללית התפזרה לה יפה על הלחיים
מוצר אובר-רייטד (=מוערך יתר על המידה):
מסקרות שעושים מהם יותר מדי סיפור
מוצר אנדר-רייטד (=לא מספיק מוערך
?? ממש אין לי רעיון.
 

Shesek19

New member
ה"אנטי" שלי...

הדבר הכי מעצבן שיכול לקרות כשאני מתאפרת:אפצ'י באמצע המסקרה.. או ישר אחרי


הדבר שאני הכי שונאת לראות באיפור אצל אחרות:חוסר טשטוש...וחוץ מזה זכור לי מקרה ספציפי של משהו שממש הפליא אותי (בקטע של איך אפשר לצאת ככה מהבית) , מישהי ששרתה איתי בצבא שמה איילנר בבוקר וכנראה היא מצמצה באמצע ופשוט הפס היה עם קיוקוים כאלה כלפי מעלה לפחות עד הקפל. שאלתי אותה :"מה שמת איילנר?" חחח לא ידעתי מה לשאול בלי להעליב, אז היא ענתה לי:"כן יצא לי קצת עקום"
כאילו מה????? לשים רק כדי לשים, לא משנה איך זה יראה? הרגה אותי... (וכן אפילו בלי מסקרה
)

מוצר האיפור שאני לא משתמשת בו:ריסים מלאכותיים... יש לי מספיק משל עצמי.

בחיים לא תתפסו אותי עם:^

חברת האיפור שאני הכי לא מתחברת אליה:איל מקיאג'

מוצר האיפור הכי גרוע שהתנסתי בו:מסקרה אנרג'ייזר (? באריזה כסופה לא הואמפ, שמיימרת להיות פורמולה שמאריכה את הריסים הטבעיים) אשכרה קיצרה לי את הריסים. הלכה לפח (ואני בדר"כ מסיימת מסקרות גם עם לא כ"כ אהבתי.

מוצר אובר-רייטד (=מוערך יתר על המידה):לדעתי, BB קרימ'ס למינהם.. הרעיון נחמד, הביצוע בדר"כ בינוני-... לא שוללת אבל גם לא הכי התחברתי. אולי לא ניסיתי את ה-אחד שלי, ואני סתם אומרת

מוצר אנדר-רייטד (=לא מספיק מוערך) :אינגלוט, לדעתי לא זוכה להתייחסות המגיעה להם... המחירים ממש טובים, מוצרים מעולים (כל מה שניסיתי עד היום צללית, סמקים, מברשת, איילנרים)
 

marina4o

New member
דווקא אוהבים פה ובישראל את אינגלוט לדעתי!

מה שכן צריך לתת להם עדיין זמן ולחכות לפתיחת סניפים נוספים כדי שכל המדינה תזכה להכירם...
מסכימה מאוד לגבי BB!
 
למעלה