מועדפי חודש פברואר

Osnatz1

New member
מועדפי החודש שלי


רוב המוצרים לא חדשים והשתמשתי בהם בעבר, אבל החודש היו מועדפים על פני השאר


שפתון החודש - לחלוטין WATCH ME SIMMER של מאק, שרכשתי בקומונה לאחרונה. הגוון שלו פשוט מקסים וקיבלתי מלא מחמאות.
אגב, למרות שREBEL בד"כ בשימוש גבוה אצלי, צבעתי את השיער לפני שבוע לגוון אדום-סגול שכזה שדי מזכיר אותו ומישהי שאלה אותי אם התאמתי את השפתון לשיער ועכשיו אני לא מסוגלת לשים אותו יותר!! והוא היה אחד האהובים עליי


אייליינר החודש - אחרי הסקירה של יולקה נזכרתי שגם לי יש את הפרלגלייד של מאק בגוון אינדסטריאל. השתמשתי בו כאייליינר ולא כתיחום תחתון כמוה, אבל נזכרתי כמה הוא יפה בזכותה! מצחיק שהוא שכב בארון כמה חודשים בלי שנגעתי בו, ורק מאז הסקירה שלה רבע ממנו כבר התחדד


פאונדיישן החודש - התחיל האביב ואיתו האלרגיות שקצת מקשות עליי עם המייקאפ. מצד אחד יצאו שוב קצת פצעוני אלרגיה אז יש צורך בכיסוי גבוה אבל מהצד השני חלקים מהעור קצת התייבשו והקולורסטיי לא יושב עליהם טוב.
אי לכך ובהתאם לזאת, כמו בכל תקופה נוראית בעור - אני חוזרת למינרלי של סילק נטורלס שלמרות שהוא אבקתי הוא לא מדגיש יובש ב-כ-ל-ל, הוא עמיד והגוון שלו מתאים לי בול כי אני זו שמערבבת את הגוונים שלו
אני מוסיפה לו מעט פיגמנט ירוק וכך הוא מטשטש גם את הפריחה של האלרגיה.

מבחינת מברשות זה מתחבר לי לסעיף הקודם - עד כה השתמשתי בקבוקי הגדולה של ביוטיקר בשביל מייקאפ אבקתי/סטודיו פיקס, החודש החלטתי להשתמש באקספרט של ריל טכניקס והיא עושה עבודה הרבה יותר טובה בשבילי, במיוחד כשאני צריכה כיסוי קצת יותר גבוה עכשיו והיא דואגת לזה היטב.
זו פשוט מברשת הפנים האהובה עליי אי פעם.
עוד מברשת שלהם שהתאהבתי בה היא ה- DELUXE CREASE BRUSH מסט העיניים, אך אני משתמשת בה לקונסילר (או מוסיטרקאבר של מאק או אבקתי של סילק נטורלס) והיא מדהימה! מטמיעה את הקונסילר בצורה טבעית מאוד.

מבחינת מסקרות אני מאוכזבת מההצע שלי. יש לי שתיים פתוחות, פולסיס של מייבלין שהיא יחסית בסדר ואניגמה של קרליין שדי זוועתית, למרות שבהתחלה חיבבתי אותה.
אני מתה להזמין את האהובה שלי של קאבר גירל אבל יש לי עוד איזה 6 מסקרות סגורות בבית ואני מחזיקה את עצמי בכוח, למרות שנראה לי שאף אחת מהן לא תגיע לקרסוליים שלה :(
 

aimy42

New member
תגידי, המייקאפ של סילק נטוראל, האם במקרה

את יכולה/ יודעת להשוות אותו למייקאפ אבקתי של בר מינראלס?? ואיזה גוון את כדי שאדע איך להתייחס לגוונים שלו?? אני פשוט מחפשת אלטרנטיבות לזה של בר מינראלס ( אני משתמשת במאט שלהם ולא הרגיל).
 

Osnatz1

New member
לצערי לא ניסיתי את זה של בר מינרלס,

אני מאוד בהירה (110 בקולורסטיי, הוא המייקאפ שיושב עליי הכי טוב מבחינת גוון. לא שזה מפריע לי להשתמש ב010 של הטיינט מירקל ופשוט לטשטש אותו למוות לתוך הצוואר [בקיץ זה עובר, בחורף כבר לא]).
כעיקרון את יוצרת את הגוון, את מקבלת את המייקאפ האבקתי עצמו שהוא לבן לחלוטין ועוד שקית עם גוון (אפשר להזמין לפי תתי גוונים) ופשוט מערבבת.
אני בערך כפית גוון על 11-10 כפיות של מייקאפ + רבע כפית פיגמנט ירוק לנטרול אדמומיות (לפי הגודל של כפית המדידה שלהם).
הזמנתי את גוון EBONY שהוא ניטרלי נוטה לורדרד.

אני מאוד מאוד מרוצה מהמייקאפ הזה, הוא באמת מוצלח :) הוא לא מאוד מאט, עם כמה שאפשר להגיד את זה על מוצר אבקתי נטול שימר... זה ישמע כמו פרסום זול אבל אני יכולה להשבע שהפנים נראות בריאות יותר איתו.

הייתי ממליצה לך לבדוק גם מול Unholy Confessions שכותבת כאן, היא זו שהמליצה לי על המייקאפ של סילק נטורלס ובזמנו היא עזרה לי מאוד
 
לא בטוחה שאעזור אבל אנסה

אני לא יודעת איך המאט של בייר מינרלס... יש לי את הגרסה הרגילה שלהם בגוון לייט.
אז יחסית לרגיל של בייר מינרלס, המייקאפ של SN בגימור הרבה פחות מבריק והרבה יותר עמיד.

במייקאפ של SN את מערבבת לבד את הגוון שלך. את צריכה לבחור איזו רמת כיסוי את רוצה (נמוכה, בינונית או גבוהה) ואת תת הגוון שלך. הדף הזה יכול לעזור לך להחליט: http://www.silknaturals.com/callouts/puremineralfoundationguide2.html

אני תת גוון Warm Gold במייקאפ שלהם.
 

alubash

New member
יש לי שאלה קטנה


עם איזה צלליות את אוהבת לשלב את האינדאסטריאל כאייליינר עליון?
אני משלבת אותו בינתיים רק עם צללית בז'ית די טבעית וטיפה מנצנצת, אבל אשמח לרעיונות נוספים.
 

aimy42

New member
״נדחפת״ עם תשובה:

את לא תאמיני עם כמה גוונים של צלליות האייליינר הזה יכול לעבוד, בגלל הורסטיליות של הגוונים שלו. החל מחומים- חמים (שילוב מהמם) כמו סופט בראון, טקסצ׳ר, בראון סקריפט וכל חום חם שהוא, דרך סגולים-אפורים כמו סקצ׳, שייל וכו.(שכחתי שמות של גוונים נוספים) דרך חומים-ברונזאיים כמו סייבל, אנטיקדט, וודוינקד וכמובן יהיה מושלם עם אפורים רכים למיניהם. אלכס, אל תפחדי - פשוט העזי... שחקי עם הגוונים כמו שאני תמיד אומרת לך
 

Osnatz1

New member
האמת שאני מניחה אותו בלי שום צללית

בעיקר מטעמי עצלנות/חוסר זמן בבוקר.
אם במקרה יש לך את פלטת אוריג'ינל של סליק, הצללית הורודה בשורה התחתונה (שניה משמאל) הולכת לטעמי לא רע עם הגוון, הבעיה היא שהיא די שימרית אז אולי לא כדאי להניח אותה על כל העפעף יחד איתו כדי שלא יראה טו מאצ'..

אגב, אין לי את סטארס אנד רוקטס של מאק אבל מתישהו הנחתי אותה אצל חברה על האייליינר עצמו (הוא כבר התקבע ולא היה זז בחיים) והיא נתנה לו גוון יפה בטירוף. לא ניסיתי על כל העפעף כי אני עוד קצת חוששת מצלליות סגולות למינהן כי אני לא משהו בטשטושים ומפחדת ממראה פנס בעין :)
 

alubash

New member
תודה :)

אין לי את הסטארס, יש משהו מאוד דומה מקולקציית shop and cook.
אנסה להניח אותה מעל העפרון.
 

yulka303

New member
כייף לשמוע שגילית מחדש את העפרון
ואגב

אני מתישהו גם הייתי עם שיער אדום סגול וגם נאלצתי לשנות הרגלי איפור..
 

AyaRosen

New member
יש סיכוי שבכל חודש אני אכתוב אותו הדבר...

אבל אנסה בכל זאת.

צללית: קניתי בסוף הקיץ את קולור טאטו הלבנה במטרה להשתמש בה כבסיס, איכשהו זה לא תפס, אבל עכשיו, בשיא החורף, נראה שזו הצללית היחידה שבהירה יותר מהעפעפיים שלי. השתמשתי בה ברוב הימים בחודש, לפעמים כבסיס או לבד.

פאונדישן: Fit Me של מייבילין. למרות שלפני חודש או חודשיים הוא התאים לי יותר, נראה לי שאני מתבהרת בכל יום...

קונסילר: Full Coverage של NYX הוא מצויין, אני אוהבת את המרקם שלו כשהוא מתייבש, כמו פודרה

פודרה: כרגיל HD של E.L.F היא מעולה ואני לא רואה שום סיבה להחליף

איליינר: ג'ל ליינר של Tarte בצבע שחור

אודם: mac Russian Red מקפיץ בטחון עצמי ברגע...

פריימר: מאוד קר פה אז אני לא ממש משתמשת בפריימר בחורף, אבל בימים מאוד עסוקים שהייתי צריכה להראות מסודרת המון שעות השתמשתי בפריימר של ספורה מדוגמית שיש לי כבר המון זמן

פיגמנטים: צללית מינרלית בגוון נחושת עם המון גליטר. בעיקר בימים שהשפתיים שלי כל כך יבשות שאני צריכה להסיט את הפוקוס מהן.

מברשות: סוף סוף הבנתי איך להשתמש במברשת להנחת מייקאפ של Real Techniques

אכזבה + תגלית: אודם Revlon Colorstay Ultimate Suede מייבש את השפתיים, לא אחיד, צבע מוזר ומרקם משונה (מאט + שימר?!) שהוא כישלון מבחינתי כאודם התגלה כמעולה בתור סומק.
 

aimy42

New member
איה, האם ניסית את סדרת 8 השעות של אליזבט

ארדן לפתרון היובש בשפתיים שלך? יש להם גם את הסטיק (נראה כמו אודם) הבאלמי, נטע (תותיוזוקה) משתמשת ומהללת אותו, וגם את מה שאני משתמשת בו ועושה יופי של עבודה לשפתיים יבשות - הקרם הקלאסי של 8 השעות.
אולי זה יעזור קצת???
 

edenable

New member
המועדפים שלי

מוצרי הבסיס שנמצאים אצלי בשגרת האיפור הקבועה בחודש האחרון:
המייק אפ האהוב Double Wear Light של אסתי לאודר שנרכש כבר בפעם השלישית. אני אוהבת להניח אותו עם מברשת Buff של real techniques או מברשת מייק אפ שטוחה קלאסית. הכיסוי בינוני והכי חשוב העמידות מצויינת (העור שלי מעורב).
בחודש האחרון שילבתי אותו עם פודרת Studio Fix של MAC וזה עבד נהדר. הפודרה מוסיפה עוד כיסוי קליל ומאחדת את גוון העור מבלי להכביד.

סומק/ברונזר:
הברונזר האפוי של פופה מככב אצלי בזמן האחרון. יש לי את מס' 3 ואני מתה על המרקם שלו, כי ניתן לטשטש אותו בקלות והגוון שמתקבל נראה מאוד טבעי.
בגזרת הסמקים, אני מאוהבת קשות בסומק Hussy של Illamasqua, ורוד במרקם מאט (נראה מאוד דומיננטי בקופסא, אבל בהנחה "ביד קלה" נותן הסמקה מאוד טבעית)

צלליות זה דבר שמשתנה אצלי כמעט כל יום. בחודש האחרון פלטת ה-Naked2 נשלפה לא מעט פעמים, בעיקר מטעמי הנוכחות וחוסר הזמן. בגדול אני מאוד אוהבת אותה, אבל הגעתי למסקנה שבלא מעט צלליות ממנה המרקם לא משהו. יש כמה שמכילות נצנצים זעירים שנושרים מתחת לעיניים וכמה שלא מספיק פיגמנטיות לטעמי.

איילינר ג'ל: מוצר שאני ככל הנראה התמכרתי אליו קשות :)
יש לי את Blacktrack השחור הנצחי של מאק, אבל ברוב המקרים אני מעדיפה גוון קצת פחות דרמטי והולכת על חום. האהוב עלי (לא רק החודש, אלא בכלל) הוא "Sepia Ink" של בובי בראון, חום אפרפר.

שפתיים:
שפתון של רבלון מסדרת ה-lip butters בגוון Peach Parfait, בעיקר כי הוא מאוד ניטרלי ומשתלב עם כל איפור, נמצא בתיק באופן קבוע.
שפתון של לנקום מסדרת Rouge in love בגוון 322M, הכלאה בין ורוד לקורלי. מאוד קרמי ואטום, עם גימור סמי-מאט.
 
אני אהבתי את הביבי קרם של קרליין...

קודם כל אני מאוהבת בריח שלו,יש לו ריח מרענן של תה ירוק...בריאותי משו.
הוא נעים מאוד,ומה שבולט זה הגימור המבריק שלו שנותן לעור מראה קורן,אבל אם היה לי עור שומני לא הייתי ממליצה עליו.
ובגלל הברק שלו,בקיץ אני אשתמש בו מתחת למייקאפ ולא כמייקאפ.
 
באיחור קל...

המוצרים שהשתמשתי בהם הרבה החודש הם:

סומק קוראלי immortal flower של מאק, ולא כי הוא כזה מעולה אלא כי זה הסומק הקוראלי היחידי שלי, אחרי שהניואנס של אסתי לאודר נגמר לי. הוא מאט, גרוס דק דק כמו שאני אוהבת, אבל בקושי מוציא צבע. אז אם למישהי יש המלצה בשבילי על סומק קוראלי מעולה, אני אשמח.

המסקרה המנצחת שאני לא מחליפה מאז גיליתי אותה בעזרתכן היא המסקרה הורודה-שחורה של בורז'ואה. היא עושה את העבודה כל כך טוב, שאני יכולה לוותר לפעמים על איילינר.

צלליות אהובות במיוחד החודש - 358 של אינגלוט, מין סגול אפרפר מאט שמשמש אותי המון, fig של מאק, סגול אדמדם מאט, ו-indian ink, עוד צללית סגולה של מאק. בהחלט בסימן הסגול החודש.

שפתונים די קבועים כרגע - RAMBLING ROSE של מאק או ליפסטיין מס. 15 של איב סן לורן.

מאכזבי החודש
יש רק אחד - מסקרה של סמאשבוקס שמתאימה אולי למישהי עם יד מדוייקת - היא מלכלכת אותי באופן קבוע והיא מאד ארוכה ולא נוחה לשימוש.
 
למעלה