מועדפי חודש פברואר

nina89

New member
אפשר להחזיר את שרשור ההמלצות/השמצות השבועי?

הרעיון נחמד אבל זה קצת מסורבל לטעמי
 

aimy42

New member
שבוע הבא יהיה לך את השרשור הקבוע. את גם

יכולה, אם את רוצה, לכתוב את המומלצים שלך להשבוע בלי להתייחס לפירוט של המועדפים של החודש. כל המלצה מתקבלת.
 

aimy42

New member
מקווה שלא אהיה בודדה בשרשור...מועדפיי הם:

צלליות אבקה / קרם:
אני אכניס דווקא את העפרונות של מילאני ה shadow eyez כצלליות קרם כי בפועל הם מתפקדים ככה.... מאוד נעימים למריחה, עמידים יופי, קלים לטשטוש לאחר הנחתם, אם רוצים לטשטש - אני פשוט מניחה אותם על ה LID ועליהם משחקת עם צלליות. מאוד נהניתי מהם החודש. יש לי 3 גוונים, כולם בשימוש - סגול ROYAL PURPLE , חום ברונזי משגע 02 Brown Deluxe ואחד בגוון שמפניה 03 Champangne Toast

צלליות אבקה -
של בובי בראון - 2 רכישות חדשות ומאוד מוצלחות מבחינת פיגמנט וגוון - STONE (טאופ, שימר-סאטין) ו FOREST (שימרית, גוון אפור-שחור-ירוק עם נצנצי זהב גרוסים דק.... משגע)

עוד אבקתית אחת של אסתי לאודר - מסדרת PURE COLOR שבאה ביחידים, מדהימה ביופיה מס. 71 בשם Enchanted Fores ירקרקה-אפורה (אני בשוונג של הגוונים האלה) מרקם מקסים - היא נעה בין שימר לסאטין, נמרחת בקלות ומתמסרת לטשטוש... כיף!

אחרונה לסבב זה - ALWAYS SUNNY של מאק מסדרת הפרולונגוור - מושלמת כגוון חום-בהיר-חם, פיגמנט רך ולא כזה שיוצר ישר כתם של צבע....מיועדת אצלי לעזרה בטשטוש גוונים כהים יותר ו/או ביצירת "גרדיאנט" - משתלב עם כל גוון, אני מאוד אוהבת אותה ומשתמשת בה הרבה.

פאונדשיין -
קולורסטיי "קצפת" בגוון BUFF. היתרונות שלו הם עמידות מעולה, כיסוי בינוני (ניתן לבניה רק בעוד שכבה אחת אחרת הוא נסוג), הוא לא זז לאחר קיבועו. אינו מתחמצן כמו האח הגדול שלו הקולורסטיי הרגיל.
החסרונות - כפי שאמרתי אי אפשר לבנות אותו כל כך אם רוצים כיסוי יותר גדול במקום מסויים, הוא לא אוהב יובש/קילוף כי ידגיש אותו, הוא לא מסתדר עם כל קונסילר או פודרה. את המייקאפ הזה צריך לדעת ללמוד ואח"כ אפשר להנות ממנו כמוני.

קונסילר -
תגלית מאוחרת שלי - יש לי איזה 200 קונסילרים - ורק עכשיו גיליתי את קונסילר ה"דאבל וור" של אסתי לאודר. קונסילר מעולה. קרמי, סמיך אבל ניתן לטשטוש, לא נסוג ולא זז. אני בגוון הבהיר ביותר, בשבילי ללכת עם אותו קונסילר כמה שבועות ברצף זה הישג...

עפרונות עיניים / שפתיים
עיניים - בובי בראון "Hunter Long-Wear Eye Pencil" גוון ירוק בקבוק לכיוון השחור - מריחה נוחה, קרמי אך לא מתפורר, עמיד מאוד ישלים כל מראה גם אם הוא לא ירוק אם רוצים להוסיף "טוויסט" כמו איפור חום או כחול! ולאוו דווקא איפור ירוק.

שפתיים - עפרון 440 CORAL FIRE של מייבילין - קוראלי ממש כשמו. אחד הכי שימושיים ואהובים שלי אני חוזרת אליו כל הזמן. הוא גם לא מייבש את השפתיים והרבה מאוד פעמים אני מורחת אותו על כך השפה ומעליו סטיין של YSL ויש לי שעות רבות של "שקט" ללא צורך לחדש.

פודרה -
פודרה מאירה של לאורה מרסייה - Secret Brightening Powder תחת העיניים - יש לה חלקיקים זעירים נוצצים אבל ממרחק - אפילו קצר - לא רואים כלום והיא אכן סוג של מאירה. קשה להסביר. אבל אני מאוד נהנית ממנה.

ג׳לליינרים / אייליינרים
ג'ליינר מבית בובי בראון - אהוב עלי מכולם IVY שהוא ירוק כהה עם חלקיקים זערוריים מוזהבים - מקסים מקסים מקסים. עוד ג'ליינר מפתיע מבחינת הגוון שלו הוא של "מייק אפ גיג" בגוון POISON שזה חום אדום. נשמע מפחיד אבל כשעושים עין נטראלית ופתאום מנחים את הג'ליינר הזה - זה נותן הארה וחמימות מאוד גדולה ויפה. יתאים לכל צבע של עין ויתן לה "טוויסט". המרקם בסדר, צריך כמה פעמים לקחת מהחומר ולהניח ויש כאן נטיה להתייבשות יחסית מהירה, אבל הגוון שווה את זה בעיני.

אייליינר נוזלי מבית "אינגלוט" מס. 30 - כחול כהה-נייבי משגע. חסרון - המברשת לא נוחה ואני משתמשת במברשת אחרת. כמו כן צריך לתת לו כמה שניות להתייבש. שווה את 2 החסרונות האלה בשביל הגוון היפייפה.

אודם / גלוס
YSL סטיין בגוון 12. אני מכורה לו ומשתמשת בו יום יום. קוראל. כל מילה נוספת מיותרת.
ליפ באטר של רבלון 070 "צ'רי טארט" - אני כל כך נהנית ממנו - חוזרת אליו שוב ושוב.

פריימר פנים / עיניים
פנים - לאורה מרסייה OIL PREE - תשמעו בנות - אחלה פריימר. באמת גורם לי לעמידות נוספת וחשובה של המייקאפ. מצד שני, לצערי, העור שלי זוועת עולם מבחינת הרגישות שלו וכן יוצאים לי פה ושם פצעונים. עדיין אני משלמת את המחיר בשביל לקבך יום ארוך של מייקאפ עם בלוטינג מינימאלי.

עיניים - אני מאוהבת לחלוטין בפריימר העיניים של LORAC זה שמגיע יחד עם פלטת ה PRO שלהם. וואוו. זנחתי את זה של OFRA אהובי הקודם והיחיד עד כה - לטובתו. הוא פשוט אליפות. עמיד בטירוף, הצלליות מיטשטשות עליו מעולה - מה צריך יותר. שוקלת לרכוש בגדול מלא.

פיגמנטים / גליטרים וכל ה״פאן סטאף״
LUSTER DROPS של LORAC - כבר דיברתי עליהם אז אין לי מה לחדש. אמנם השתמשתי בהם רק פעמיים בערך החודש, אבל כל יום כזה היה חגיגה. בהחלט נכנס למועדפים.

מברשות / ספוגיות וכו׳
החודש התחדשתי ב-3 מברשות של בובי בראון ו- 2 מהן אני מהללת בקול מלא - EYE SMUDGE מברשת עפרון יותר שמנמנה - רכה מעולה להנחה ראשונית על ה"קריס" והיותר מוצלחת אפילו SMOKEY EYE LINER שבכלל לא מיועדת אצלי לאייליינר אלא לתיחום תחתון. מעולה שבמעולות.
עוד 2 מברשות שאני נהנית מהן כל חודש בחודשו כבר המון זמן ואם כבר אז כבר - "סדונה לייס" 602 - מברשת להנחת מייקאפ זויתית, מהסוג של ה"באפינג בראש" רק שזאת פשוט מושלמת - דחוסה במידה, רכה במידה, סינטטית, לוקחת חומר בכמות נכונה, מפזרת אותו נכון.... רק לישון איתה וזהו. אני מתה עליה. יתרון הזויתיות מאפשר הגעה לכל המקומות, והרגילה שיש לי גם, פחות מושלמת מזאת לדעתי.
האחרונה לציון היא מברשת אייליינר של מאק - 211 - שלמרות עפעפי הנפול, שטח הLID הקטן שלי וכל שאר הביאוסים - היא מצליחה ליצור לי את האייליינר הכי מושלם (יחסית...) עם היותה דחוסה במידה, שפיצית במידה, לא רכה ולא קשה, אפשר בגלל האופי שלי ליצור קו דק מאוד אבל גם שמן מאוד. יש לי המון מברשות אייליינר - זאת מס. 1 אצלי.

טוב בנות. סיימתי את המועדפים שלי. לא אומר לכן שזה לא לקח לי זמן להקליד ולכתוב אבל אני מקווה שזה לא ירתיע אתכן להשתתף. אתן גם לא חייבות לפרט ולהאריך כמוני, אני פשוט רציתי להרים את הכפפה כיוצרת השרשור.
אני בטוחה שתגובות נוספות, בגלל שהכל מרוכז בהן, יעניינו מאוד ויגרמו להרבה ויש ליסטים להתנפח. אל תתעצלו, תשקיעו בכתיבה, אני בטוחה שתהיה תמורה בעד האגרה....

דבר אחרון - אני איומה בלזכור מחירים, מתנצלת מאוד מאוד שאני לא מציינת מחירים מפאת חוסר זכרון (או הדחקה "בריאה" - תלוי מאיזה צד של הפסיכולוגיה מסתכלים).

שבת שלום ומבורכת,
אמירה
 

Nightmare19

New member
מועדפי החודש שלי


צלליות:פלטת הנייקד וסאטין טאופ של מאק.

מייקאפ: ללא ספק הטינט מירקל של לנקום בגוון 010. בדיוק סיימתי בקבוק (ברמה שהשארתי את הבקבוק פתוח הפוך מעל קופסית כדי לנצל את תום את החומר בו) המייקאפ האהוב עלי ביותר
(רק לא בקיץ!)

עפרונות עיינים: עפרונות של קרליין במיוחד השחור הרגיל.

פודרות וברונזים: הפודרה הלת'י מיקס של בורזואה שכבר מראה קצת פאן,והברונזר של סטילה שמראה כבר הרבה פאן


איילנרים: פה דווקא יש לי משהו חדש , איילנר טוש דק מאוד של לוריאל "סופר ליינר פרפקט סלים", הוא שחור אמיתי, ואפשר לצייר איתו גם פס מאוד דק והוא לא מתלכלך בקלות מצלליות. איילנר מעולה למי שאוהבת טושים ,אני בכל זאת מעדיפה ג'ל


אודם: סירופ של מאק
מעולה לכל איפור...

פריימרים: ה"באלם" של קלרינס ופריימר לעיינים של עפרה.

מברשות: מברשות הנחה של ביוטיקר,מברשת 217 ו219 של מאק, קבוקי סינטטית של ביוטיקר למייקאפ, מברשת סומק של ריל טכניק.

משהו שלא צוין: מסקרות! הואמפ החדשה של פופה מעולה לדעתי!! יש לה פורמולה קרמית יחסית ביחס למברשת ולא הבנתי איך זה משתלב בהתחלה אבל זה עובד מעולה.... ועיפרון פיגמנטט לגבות של ברנדה כריסטיאן, אני לא מתחברת בדר"כ לעיפרונות לגבות אבל בגלל שזה עיפרון פיגמנט הוא לא מדביק את השערות ומתאים את עצמו לגוון השיער, אני אישית מעדיפה שהגוון יהיה פחות ג'ינג'י ויותר כהה אבל זה פיתרון מעולה לנסיעות ולימים עצלים
 

Nightmare19

New member
הטינט אידול החדש...

מעולה לי לקיץ, וההלת'י מיקס הרגיל גם בסדר, מעדיפה אותו יותר לערב\ארועים כי הוא טיפה פחות כבד ועמיד ואין לו SPF
 

yulka303

New member
איזה קטע, קיץ שעבר הייתי לרוב עם ההלת'י מיקס,

ואת האיידול קניתי בחורף הזה ותכננתי עליו גם בקיץ כי עכשיו הוא טיפה מייבש חח איזה צירוף מקרים :)
 

Nightmare19

New member


מייקאפים מעולים!
אני רוצה לנסות את הקולורסטיי (כן אני כנראה היחידה שלא ניסתה מעולם) , את גם בגוונים בהירים נכון? מה את לוקחת בקולורסטיי?
 

yulka303

New member
יחסית בהירים
הפנים שלי יותר בהירות מהגוף

אז אני חייבת משהו כהה יותר, ככה שבקולורסטיי אני 250, מה שבטוח יהיה לך ככה מדי :/ כי בחורף אני 02 בטיינט מירקל..
 
גם כאן...

מומלצי החודש בשבילי הם מאוד ספציפיים, בהתחשב בכך שאת החודש האחרון ביליתי בתאילנד, וארזתי מאוד בצימצום.

את המקום הראשון בתחום האיפור לוקחים הצ'אבי סטיקס של קליניק בגוונים mega melon הכתמתם למראה טבעי ויומיומי וה pudgy peony (מה זה אומר בכלל?) לערב או למראה יומיומי צבעוני יותר :) ביחד עם המסקרה high impect שקבלתי בגודל מוקטן- והרי לכן מראה האיפור היומיומי שלי בחופשה :).
המייקאפ שנלקח איתי היה הביבי של גרנייר- כשמ-מ-ש השקעתי בערב השתמשתי בו ביחד עם סומק קרם של NYX... כמו שאתן מבינות להתאפר לא היה בראש מעייני במהלך הטיול...

ותמיד! קרם הגנה 50 SPF של וישי לעור שומני שעשה עבודה מעולה ולמעט שני מקרים מצערים כמעט ולא נשרפתי! ממליצה עליו מאווד- לא מבריק ולא משאיר צבע לבן
זה היה החודש שלי, ועכשיו בחזרה לשגרה ולהתנסויות עם האיפור שקניתי שם...
שבוע טוב לכולנו!
 

לוטוס7

New member
אצלי...

קונסילר-לאחרונה גיליתי שוב את ההלטי מיקס של בורז'ואה..מעל הקורקטור של בובי בראון ועם קיבוע של פודרה מעל-שילוב מאיר ומנצח...

מייקאפ-הדאבל וור של אסתי לאודר (ותודה שוב לנטע על הגילוי המרעיש)

פודרה-המינרלית של לאורה מרסייה.מעולה ונותנת מראה טבעי. הייליטר-הנוזלי של N7.מקסים.

אייליינרים-העט של פיזישן פורמולה.קל,פשוט ועמיד.

פריימר עיניים-כרגיל,הפריימר של נארס.אחד ויחיד. ( אגב אמירוש,אני לא אהבתי את הפריימר של לוראק,צלליות לא החזיקו עליו היטב)

מברשות -138 של מאק לסומק(מקווה שאני לא טועה),165 להילייטר ,וקבוקית קטנה מחודדת לעייניים להנחה קלה ומדוייקת של צלליות קרם.

צלליות-הפלטות של בר מינרלס משגעות.רוצה עוד ועוד מהן...


מאכזב החודש-הליפסטיין של YSL. לא עמידים עליי בעליל(קניתי 2). יש לי גם את המקביל הלוריאלי שלו-בעיניי מאוד מאוד דומים,עד לכדי זהים.
 

aimy42

New member
איזה קטע יוניתוש, כי עלי הפריימר של NARS לא

ממש החזיק או שיתף פעולה... הטשטוש של הצלליות איתו היו עבודה קשה לאללה...
זה רק מוכיח כמה הכימיה של העפעף (אחלה כותרת לאיזה ספר או סרט בלהות) שונה בין אחת לשניה.

הפודרה של לאורה מרסייה תמיד עניינה אותי - מה יש לך לספר עליה בהשוואה לאחרות?
 

לוטוס7

New member
מוזר,כי הפריימר של נארס

נחשב בכל הבלוגים כ"סוס העבודה" הכי פריימרי שיש :) אבל את צודקת,כל אישה ועפעפה...

לגבי הפודרה של לאורה מרסייה-היא נהדרת.אני שמה אותה מעל הדאבלוור,והיא נותנת מראה טבעי ומקבעת היטב.ביג לייק.
 

ליאתו2

New member
דוקא אני לא מוצאת שה YSL והלוראל דומים

שניהם לא משהו מבחינתי. יש לי 2 מה YSL ו 3 של הלוראל. בהמשך במומלצים שלי דוקא הזכרתי אותם.
 
למעלה