פורום - דרכנו לאן?

bubq

New member
מאוד אהבתי את ההצעות שלך, במיוחד

זול מול יקר , תמיד מעולה לראות דיופים נגישים למוצרים יקרים :) רעיון מעולה !!!!!
 
שני הגרושים שלי...

1. כמה פעמים ביום את נכנסת לבדוק עדכונים בפורום איפור?
בכיף 4-5 פעמים, אולי אפילו יותר...
2. כשיש לך שאלה על איפור, איפה תעדיפי לשאול אותה, פה בפורום או בפייסבוק?
תלוי בסוג השאלה- שאלות על קניה ועל מוצרים חדשים בפייסבוק או גם וגם, שאלות על טכניקות וכו'- כאן. חוץ מזה, מרגישה שכאן יש פחות סיכוי שהשאלה שלי תידחק לתחתית הדף בלי מענה.
3. מה דעתך היתרון של הפורום על הפייסבוק?
קודם כל, אני מרגישה שבפורום אני מקבלת תשובות מקצועיות ומעמיקות יותר מבפייסבוק. מעבר לכך, העובדה שהפורום מנוהל גורמת לכך שממש מסודר ונעים להיכנס לכאן, למצוא תשובות בהיסטוריה אפילו לשאול בעצמי, וגם העובדה שפרסום על גבי הפורום נחשב לא לגיטימי (כלומר, חוץ מהשטויות של תפוז) היא ממש נעימה.
4. מה לדעתך הסיבה לירידה בכתיבה ובהשתתפות בפורום?
באופן אישי, קשה לי לענות כי אני פשוט מפחדת להטעות, או שמישהי מהפעילות יותר כבר ענתה תשובה מפורטת ומעולה כך שנראה לי קצת מיותר לחזור עליה.
אני גם חושבת שהקבוצה בפייסבוק הפכה למקום הקליל שבו מפרסמים בלי לחשוב יותר מדי כל הגיג קטן על איפור, והפורום הפך להיות מקום רציני יותר. יכול להיות שבאיזשהו מובן השרשורים המסודרים קצת "מיסדו" מדי את הפורום ולכן קצת קשה לנו סתם להתקשקש כאן? Just a thought....
5. האם יש לך הצעות לשיפור התנהלות הפורום? דברים שהיית רוצה לקרוא שיגרמו לך להשתתף יותר, רעיונות לשרשורים חדשים?
קצת קשה לומר- באופן אישי אני משתדלת להשתתף יותר (הייתי חודש בחול, אז מע-כ-ש-י-ו...). אולי במקום שהשרשורים היומיים יוקדשו רק לשאלות אפשר להפוך אותם לשרשור כללי לאותו יום שיכול לכלול גם סתם דיבורים על התחדשויות/חשקים/עבודות/ריכולים (סתם לא, פויה!)/וכו? מצד שני, זה בטח ייצור בלאגן וייטול את הטעם משרשורים אחרים. אולי צריך לחשוב על דרך ביניים כלשהי?
ואולי אפשר באמת להחליט שזה בסדר שהפורום קצת דועך לעומת הקבוצה-בסה"כ, הקהילה נשארת קהילה, גם אם המשקל בין הפלטפורמות קצת משתנה.
 

lilo4

New member
אממממ....

1. זה ממש תלוי בתקופה... כשאני בתקופה רגועה זה לפחות 3-4 פעמים ביום, לפעמים יותר. לקראת סוף סמסטר א' בתקופה הממש לחוצה נכנסתי בקושי פעם ביום

2. זה תלוי, אם זה משהו קטן יכול להיות שאני אשאל בפייסבוק, אבל אם זה משהו שאני רוצה תשובה יותר רחבה עליו אני אשאל כאן.
3. כמו שכבר כתבו, הפורום מעמיק יותר. בפייסבוק לא נוח לכתוב תגובות ארוכות, אני אישית גם פחות אוהבת את הקבוצות של הפייסבוק ומעדיפה דיונים מסודרים כמו כאן. כאן אני יודעת שאני אקבל תשובות מעמיקות ומושקעות יותר. מנגד, לפעמים בפייסבוק הכול הרבה יותר מהיר, לפעמים זה יכול להיות עניין של דקות עד שיש תשובה.
4. אני חושבת שזה בעיקר תהליך טבעי, למשל שהייתה תקופה של אייסיקיו ואח"כ השיחות התקדמו למקום אחר.
אני גם חושבת שהפייסבוק הוא מקום קליל ושטחי יותר, ברוב המקרים הדיונים קצרים ומהירים, אז לפעמים יותר נוח לפנות למדיום שם. באופן אישי אני חושבת שפורום זה דבר אחד ופייסבוק זה דבר אחר.
חוצמזה שיש היום הרבה יותר בלוגים וערוצי יוטיוב. פעם הפורום היה המקום המרכזי שאפשר היה לדבר בו על איפור, כמעט ולא היו בלוגים ובכלל לא היו ערוצי יוטיוב טובים. היום הידע הזה יותר נפוץ ומתחלק בין כמה מדיומים. באופן אישי הרבה פעמים יותר נוח לי לשבת ולכתוב פוסט בבלוג האישי שלי, מאשר לשבת ולחשוב על משהו מגניב לפורום. מצד שני, הפורום הוא באמת הבית שלי... אומנם הרבה דברים השתנו, אבל זה עדיין המקום שבו אני מרגישה הכי הכי בנוח לשאול שאלות ולקבל עצות.
5. וואו, זו שאלה קשה... אני חושבת שהמגמה של הפורום היא חיובית מאוד, יש הרבה יותר פעילות ויותר דברים מגניבים. הייתי שמחה לראות יותר מדריכים- למרות שאני יודעת שזה משהו שקשה להפיק וזה דורש התנדבות של גולשות לשבת ולעבוד על מדריך, וזו לא השקעה קטנה... אני אוהבת מאוד את הרעיון של שרשור המלצות לפי נושאים- למשל מייקאפ, פודרות-ברונזרים-סמקים. אולי אפשר לעשות פינה דומה רק עם טיפים בנושאים מסוימים...
 

youngG

New member


1. כמה פעמים ביום את נכנסת לבדוק עדכונים בפורום איפור?
תלוי - אם אני בעבודה אז 5-6 פעמים (מצ'עמם פה...), בימים אחרים פעם אחת
2. כשיש לך שאלה על איפור, איפה תעדיפי לשאול אותה, פה בפורום או בפייסבוק?
בפורום! יצאתי מהקבוצה בפייסבוק כי לא הרגשתי שהיא ממש תורמת
3. מה דעתך היתרון של הפורום על הפייסבוק?
קודם כל מסודר כאן הרבה יותר בזכות השרשורים לפי נושאים. לטעמי גם הפורום יותר אינפורמטיבי ולכן יעיל. הפייסבוק משמש יותר ל"תראו מה קניתי!!" או "תראו מה אני רוצה למכור". בפורום יש קישורים לאתרים ובאופן כללי שיתוף של מידע.
4. מה לדעתך הסיבה לירידה בכתיבה ובהשתתפות בפורום?
אני מניחה שלפני כמה שנים כל עניין הפורומים עוד היה חדש ולכן היו יותר סקרנים. אפשרות שניה היא שכל אותן בנות שנכנסו בימים ההם פשוט למדו להתאפר ולכן לא נכנסות לפורום יותר!!

5. לגבי השאלה הזו אין לי כרגע כ"כ מה לענות... סורי
 
מציינת רק בקטנה

כמי שנמצאת בפורום מיום הקמתו בערך אני חושבת שהדבר שהכי תרם לירידה בכמות ההודעות הוא חוסר המיקוד שהיה בו.
מפורום שנתן מידע על טכניקות, פירגן לעבודות של קולגות, דיבר על הפקות ורעיונות וענה על שאלות מקצועיות הוא הפך לפורום שמדבר בעיקר על מוצרים.

בשלב מסויים בעקבות ריבוי הודעות מופרז נוצרו השרשורים היעודיים ואנשים חדשים מבחוץ לא ממש יודעים מה לפרסם ואיפה ולרוב זוכים בתגובות בסגנון "למה פה אבל !! " האמת שלפעמים קשה לעקוב והספוטניות שהייתה חלפה לה

באופן אישי בשלב כלשהו הרגשתי שפשוט אין לי מה לתת יותר במסגרת הזו על אף שאני עדיין כאן וייתכן שתמיד אהיה.
פייסבוק איפשר העלאת קבצים קלה יותר, נגישות גדולה יותר ואף סייעה בקשירת קשרים חברתיים בין החברות, משהו שפה קצת קשה להשיג

בעבר היו מפגשי פורום, היו ימי עיון מקצועיים, היה הווי אחר, קליל יותר.
האמת שאין לי מושג אם זה טוב או רע, זה פשוט אחר.
 

jen711

New member
גם אני פה

1. בזמן האחרון התחלתי להיכנס לפה פחות. פעם-פעמיים ביום.
2. נראה שבפייסבוק יש יותר בנות שיכולות לענות מהר יותר...
3. אני כן אוהבת את הסידור הודעות (תשובות) פה, בפייסבוק זו רק רשימה.

מתה עליכן, בנות
 
אז ככה..

אני חייבת להגיד שאני חדשה בפורום, וזה היה קצת מפחיד להכנס לכזאת קהילה ותיקה עם בנות כאלה מוכשרות.. הפורום הצטייר לי כמקום מאוד מגובש ומכובד וזה רק מראה שכחדשה בו, אם לא הייתן מציינות שהוא במגמת ירידה בכלל לא הייתי יודעת !

אפילו שאני "ניובית" אענה על הסקר, מקווה שזה יעזור :

1. מאז שהתחלתי לקרוא בפורום (לפני ארבעה ימים) נכנסתי לפורום יותר מידי (; משהו כמו כל 5-6 פעמים ביום..
2. בהחלט בפורום ! המערכת יחסים שלי עם פייסבוק היא לא משהו..
3. היתרון של הפורום על הפייסבוק זה שיש בו משהו מיוחד, אישי.. לפעמים נראה לי שהפייסבוק מלא רק בפרסומים ודברים שמשרתים אינטרסטים אישיים. בפורום אנשים עוזרים אחד לשני.
4. אני לא יודעת איך היה פה פעם ואני גם לא אנסה להבין כי אם לא הייתי חלק לעולם לא אדע - אבל מהיכרותי עם תעשיית הבלוגים משהו מאוד השתנה בזמן האחרון. היא גדלה והתפתחה, וגדילה והתפתחות הם לא תמיד דבר טוב.. ובמיוחד במקרה הזה. מצד אחד זה נפלא לראות בלוגריות שהתחילו מכלום ועכשיו יש להן עבודה מפורסמת בדבר שהן אוהבות, אבל מצד שני ה"תעשייה" (עצם העובדה שעכשיו אפשר לקרוא לזה תעשייה) איבדה קצת מהיופי האמיתי שלה..
5. אני חושבת שהחיפוש אחר קריירה וצמיחה גרמה לנו לשכוח כמה מהדברים האמיתיים. למה התחלנו לאהוב איפור מלכתחילה, מה הוא גורם לנו להרגיש, מה הוא תורם לנו לחיים. הרבה מההודעות פה מוקדשות לפרסומים ולשאלות, ואני חושבת שהיה מקסים אם בנות פה היו משתפות דעות שלהן, מדברות על האהבה האמיתית, זאת שבזכותה הפורום קיים : איפור. אני לא אומרת להפסיק לגמרי לשאול שאלות ולדבר על מוצרים ופוסטים כי זה גם חלק מהיופי, אבל אני בהחלט מתרגשת הרבה יותר משרשורים כמו "השבוע שלי" :) אבל יכול להיות שזה רק אני..

בכל מקרה לראות איך חלק מכן משקיעות בפורום תמיד עושה לי טוב על הלב. לא תמיד זה רע להתמכר למשהו ולחשוב עליו כל היום (טוב על מי אני עובדת אולי זה כן.. אבל זה בהחלט כייף !)

 

miss owl

New member
לרוב פסיבית אומנם

אבל אני כן קוראת וחשה ירידה בכמויות שאני נכנסת לאחרונה לפורום ולכן אענה בכל זאת :
1. בעבר נכנסתי פעם ביום כיום אני לרוב בסופ,ש או שיש הפניות מעניינות מהפייסבוק
2. בעבר בפורום כרגע בפייסבוק - באמת מרגיש ריק פה מה לעשות
3. יש יתרון בפינות קבועות שהרבה יותר קל לארגן פה מאשר שם, באירוחים של דמויות כמו נטע סקלי שהיה תענוג לקרוא ובסדר של השירשורים - הודעות לא נעלמות ,נדחקות וכל אחת ברור לה למי היא כותבת ומי הגיבה אליה.
4. תפוז הורסים את עצמם במו ידיהם עם הרבה יותר מדיי פירסומות ונגישות מאוד נמוכה לסלולרי.
5. לקדם בגדול את הקטע של אירוחים , לעודד מאפרים מקצועיים להשתתף גם הם על בסיס קבוע, פינות קבועות- פינת מבצעים שבועית, חשיפה לעבודות של מאסטרים בתחום, איפור סלבס ומהשטיח האדום .
 

BeautyInsider

New member
אז ככה,

1. בדרך כלל 4 או 5 פעמים ביום. אם יש לי לחץ אז פחות אבל לפחות פעמיים ביום :)
2. פה. אני מעדיפה להישאר אנונימית ופה זה הרבה יותר פשוט.
3. הקטע של האנונימיות. פה גם הכל הרבה יותר מסודר, למרות שהפייסבוק יותר נגיש אני עדיין מעדיפה את הפורום.
4. אין לי מושג. אני חדשה פה >< לפי מה שאחרות כתבו לפניי אני מתארת לעמי שלקבוצה בפייסבוק יש השפעה גדולה על העניין הזה
5. אהבתי את הרעיון של הסיכום השבועי ואדומת החודש! לדעתי מוצר השבוע או שרשור של מיני ביקורות יכול להיות נחמד.

חשוב לי להגיד שאני באמת אוהבת את הפורום הזה! אולי אני לא תמיד פעילה אבל אני עדיין נכנסת וקוראת המון, ובשבוע האחרון דווקא הגבתי כמה פעמים
הוא מאוד עוזר לי גם כבלוגרית מתחילה וגם כמתאפרת מתחילה, ואני מבטיחה להישאר פעילה פה!!
 

mekzvi1

New member
תשובה-

היי אני ליאת, אבא שלי רשום ל"תפוז אנשים" אז אני כותבת ממנו :)
1. אני לא נכנסת לצערי לפורמי איפור, אני חושבת שהתגובות פחות מסודרות מפוסטים או קבוצות בפייסבוק.
2. אני אעדיף לשאול בקבוצת איפור בפייסבוק אבל בפורומים יש נשים יותר רציניות כבר כמה פעמים שאלתי פה והתשובות או הטיפים היו ספציפים\ות מאוד ושימושים\ות.
3. אני לא ממש חושבת שיש יתרון וסליחה.
4. אני חושבת חד משמעית, ה"אי סדר" הכל כתוב מעט פחות יפה ומסודר, שוב כמו שציינתי ונשים רבות מעדיפות פוסטים שונים ועמודי פייסבוק.
אבל זו רק דעתי..
5. אין לי רעיון, סליחה.
 

yulka303

New member
עונה וחוזרת ללמוד

1. כמה פעמים ביום את נכנסת לבדוק עדכונים בפורום איפור? יותר מדי

2. כשיש לך שאלה על איפור, איפה תעדיפי לשאול אותה, פה בפורום או בפייסבוק? שאלה טובה.. אני יותר קצת יותר לכיוון של הפורום, כי אני רגילה לכינויים של אנשים וכבר יודעת על טעם/דיעה של מי אני סומכת, בפייסבוק לעומת זאת זה רק שמות ואני עוד לא מקשרת בין כולם

3. מה דעתך היתרון של הפורום על הפייסבוק? הכל נראה יותר מסודר, השרשורים שלפי נושא, ובפייסבוק אין אופציה לפתוח שרשורים שמכילים הרבה תמונות ופה כן

4. מה לדעתך הסיבה לירידה בכתיבה ובהשתתפות בפורום? ההתמכרות הכללית של אנשים לפייסבוק?
5. האם יש לך הצעות לשיפור התנהלות הפורום? דברים שהיית רוצה לקרוא שיגרמו לך להשתתף יותר, רעיונות לשרשורים חדשים? לא חושבת שאפשר לגרום לי להשתתף יותר, אני גם ככה פה בלי הפסקה
אבל כמו שמישהי כתבה, אפשר לשים יותר דגש על שימוש של מה שיש כבר וטכניקות, וקצת פחות על קניות ודברים חדשים. למשל, לפתוח שרשור של "איפור קלאסי" וכל אחת תתן רעיונות למה זה אומר מבחינתה, או לבחור צבע של צללית וכל אחת תוכל לעלות מראה איפור בצבע כזה.
 

SuperYaelina

New member
עונה


1. כמה פעמים ביום את נכנסת לבדוק עדכונים בפורום איפור?
יותר מתגוררת בפורום טיפוח, השכן , אבל בטוח גולשת לכאן פעם ביום.

2. כשיש לך שאלה על איפור, איפה תעדיפי לשאול אותה, פה בפורום או בפייסבוק?
כאן בפורום

3. מה דעתך היתרון של הפורום על הפייסבוק?
לדעתי הפייסבוק פחות טוב בדיונים. שבהם לעיתים יש הרבה מה לומר.....הכי אוהבת דיונים בפורומים.
אני חושבת שפורמט הפורמים הוא פורמט הכי טוב לנושא, כיוון שאין בו את הדינמיות של הפייסבוק. דבר שהוא, לדעתי, יתרון. הפורום בזרימה אבל זרימתו איננה מהירה מידי.

4. מה לדעתך הסיבה לירידה בכתיבה ובהשתתפות בפורום?
אני רואה שהפורום פעיל, דינמי וכייפי מבחינתי זה מספיק.
 

yaelgon

New member
הפעם גם אני עונה

אני נכנסת בדרך כלל פעם ביום אחרי שהילדים ישנים ושקט
. אין לי פייסבוק בכלל (פחות או יותר היחידה בעולם...) אז אני מתעדכנת רק בפורום. הכרתי את הפורום רק בשנה האחרונה ואני מאד אוהבת אותו ולומדת ממנו המון. אני לגמרי לא בליגה של רב המשתתפות ואין לי הרבה מה לתרום אבל כיף לי מאד לקרוא. אני מבינה שיש הרבה אכזבה מרמת ההשתתפות אבל כי שאמרתי אני מכירה את הפורום זמן קצר יחסית ולטעמי הוא פעיל מאד. בכל מקרה- לי כיף לבקר כאן
 

Nightmare19

New member
עונה...

. כמה פעמים ביום את נכנסת לבדוק עדכונים בפורום איפור?לפחות פעם ביום...

2. כשיש לך שאלה על איפור, איפה תעדיפי לשאול אותה, פה בפורום או בפייסבוק?בפורום! לא חושבת שאי פעם פרסמתי שאלה בפייסבוק

3. מה דעתך היתרון של הפורום על הפייסבוק?לא יודעת להסביר, אני פשוט מעדיפה את הפורום כאן בתפוז.

4. מה לדעתך הסיבה לירידה בכתיבה ובהשתתפות בפורום?לדעתי הפורום פעיל, לא שמתי לב לירידה בהשתתפות...

5. האם יש לך הצעות לשיפור התנהלות הפורום? דברים שהיית רוצה לקרוא שיגרמו לך להשתתף יותר, רעיונות לשרשורים חדשים? זו השאלה הכי חשובה
אני מאוד אוהבת את הפורום כמו שהוא עכשיו,אני מאוד אוהבת את השרשורים של התמונות (מפורסמים) ,השרשורים של הסקרים, היו פעם פינות של הטרינקייס שמזמן לא הייתה, והרבה זמן גם לא הייתה פינת תות (ככה קראו לזה?) שמראים שלב אחרי שלב... הכל עבר לבלוגיםP:

תודה רבה!
 

bubq

New member
מהרהרת ועונה גם אני
:

אז אני יחסית חדשה כאן והגעתי אל הפורום לפני שידעתי על קיום הקבוצה בפייסבוק ואכן - לפני שידעתי על הפייסוש נכנסתי לפורום יותר ושאלתי שאלות, אין ספק שמאז גילוי היותכן בפייס אני פחות כאן ויותר שם.

כמה פעמים ביום את נכנסת לבדוק עדכונים בפורום איפור?
פעם אחת ביום.

כשיש לך שאלה על איפור, איפה תעדיפי לשאול אותה, פה בפורום או בפייסבוק?
קצת תלוי בשאלה, אם זו שאלה מאוד ספציפית שדורשת מענה מדויק ומהיר אז הפייסבוק נוח יותר בעיניי, אם זו שאלת דיון או סקר לדעתי הפורום עדיף ונוח ''לשוחח'' ולשרשר בלי תיוגים מסרבלים .

מה דעתך היתרון של הפורום על הפייסבוק?
התצוגה נוחה יותר, דוקא השינויים המהירים בטור הארוך ארוך של הפייסבוק עלולים לעייף ולהעיף בשנייה שאלות למטה למטה והגלילה אינסופית :)
עוד נקודה : מידע מרוכז - לדוגמא כשאני רוצה לבדוק מהו צרור הפוסטים הטריים בבלוגיאדה כמובן שאני מתעדכנת בפורום , כנ''ל בענייני שרשורי השמצות והמלצות וכו' ..
לשרשורים שמקבצים מידע בצורה מסודרת אין שום תחליף בפייסבוק .

מה לדעתך הסיבה לירידה בכתיבה ובהשתתפות בפורום?
לא מעורה בעולם הפורומים זמן רב, ויחסית חדשה בעולם הזה - גג שנתיים כקוראת -כך שאני לא יודעת אם כל המדיום הזה נמצא במן שפל והעניין לא קשור בהכרח לפורום הזה....אבל אני אנסה בכל זאת לשער ממעט הניסיון שלי:
כשיש ום שאלה כל כך לגגל אותה ולקבל מיידית תשובה בטקסט או בסרטון - אני עצמי עשיתי ועושה את זה בימינו וזה ''חוסך'' לי כניסה אל הפורום, שאילת שאלה והמתנה לתשובה. בימינו התשובה מיידית וקלה להשגה וזה יכול להסביר מאוד ירידה לאורך השנים- היוטיוב משגשג מסרטונים לאיך וכמה ולמה ....
אני מאמינה שגם הפייסבוק תפס מעט את מקומו של הפורום מעצם העובדה שהכל זז בו מהר והמענה כמעט מובטח - מהיר ונגיש וקל יותר.
אני גם מרגישה כצופה מהצד אינה בלוגרית שהדינמיקה פה מחולקת לרוב ל3 :
-בלוגריות שמפרסמות את פוסטיהן.
-חובבניות איפור שצריכות עצה ותשובה לשאלה
-בנות שממליצות/משמיצות מוצר ספציפי

מעבר לכך אני לא רואה יותר מדי פעילות או כר פורה לדיון מעמיק כלשהו , למרות שאין ספק שהיו פה דיונים מעמיקים ואתן מכניסות ומתבלות בפוסטים מקסימים ( סיכום השבוע וכו'...)


האם יש לך הצעות לשיפור התנהלות הפורום? דברים שהיית רוצה לקרוא שיגרמו לך להשתתף יותר, רעיונות לשרשורים חדשים?
חושבת שרעיון הסיכום השבועי שעלה מקסים ומקרב, אני לא בטוחה שאני כאן מספיק כדי לדעת מה יכול לסחוף ולעניין..
אני יכולה לומר שאני מתעניינת מאוד באמנות ובהיסטוריה של האיפור והייתי שמחה לראות שרשורים בנושאים שקשורים גם באלו .
הייתי גם שמחה לדיונים אפילו על דברים פילוסופיים יותר אך קשורים - כמו שרשור סולנית אפיקה ולמה מטאל ''סותר'' נשיות , או דיוני משמעות האיפור, איך אנחנו מרגישות בלי.... קצת קשה לי להסביר כרגע בגלל השעה אבל נו
דיוני עומק על אסטתיקה וגבולותיה.
בשורה התחתונה אני חושבת שישנן עליות ומורדות במדיום הזה של פורומים וישנם יתרונות שם בחוץ שהקדמה מספקת ,דברים שהופכים את הקונספט הפורומי לפחות רלוונטי מבחינות מסויימות, אבל עדיין כמו שכתבתי - יש לו יתרונות ברורים ולדעתי כדאי לקבל את השינוי ולא לנסות ''להחזיר עטרה ליושנה'' בהיסטריה
המציאות דינאמית מאוד ואפשר לנסות (ואני מרגישה שמאוד מנסים כאן) אבל אי אפשר ממש לשנות לגמרי נדמה לי.
תודה על הסקר וההזדמנות להשמיע קול ותודה על הניהול וההשקעה
 

marina4o

New member
דעה שלי


מסכימה עם כל מה שנאמר כאן ואין ספק שהמצב היום כבר לא מה שהיה בעבר, לטוב ולרע. אני לא אכנס מעבר כי לדעתי צריך לקבל את השינויים אבל עדיין לנסות ולהפוך את המקום הזה לעוד יותר טוב בשביל מי שרוצה להיות פה.

אני הייתי שמחה לראות רוח התנדבותית שלכן בכל מה שקשור ליוזמה - תעלו סקרים חדשים, דיונים, תצלמו מה בתיק שלכן וכו' (עם תיאום לפני כן כדי למנוע הצפות ובלגן
) כי לצערי אני (וגם טל) לא יכולות לחשוב על הכל לבדנו


שאלנו לדעתכן כי אכפת לנו אבל בלי שיתוף מצידכן לא נוכל להצליח להפוך את הפורום ליותר מעניין
 

R o c h a1

New member


1. כמה פעמים ביום את נכנסת לבדוק עדכונים בפורום איפור?
תלוי בתקופה
לפעמים כמה פעמים ביום חחח במיוחד אם אני נוסעת באוטובוס.

2. כשיש לך שאלה על איפור, איפה תעדיפי לשאול אותה, פה בפורום או בפייסבוק?
פה... אני כמעט ולא מגיבה בפייסבוק. הבאסה היא שלא תמיד עונים אפילו שיש פה כל כך הרבה משתמשות.

3. מה דעתך היתרון של הפורום על הפייסבוק?
פה אפשר לעשות שרשורים שאי אפשר לעשות שם, כמו נגיד "איפור באוסקר".

4. מה לדעתך הסיבה לירידה בכתיבה ובהשתתפות בפורום?
אני לא יודעת לא הייתי פה בתקופה השופעת.. אבל אולי כי זה הפך לתחום עוד יותר תחרותי מפעם? אין פה כבר שרשורים של מאפרות.

5. האם יש לך הצעות לשיפור התנהלות הפורום? דברים שהיית רוצה לקרוא שיגרמו לך להשתתף יותר, רעיונות לשרשורים חדשים? זו השאלה הכי חשובה
להחזיר את השרשור על אוסף האיפור אבל יהיה ממש נחמד אם יעלו גם אוספים מקצועיים!

 
למעלה