שרשור שאלות ליום שני

lilo4

New member
לפי מה שזה נראה מכאן הפלטה לא מקורית

אין לי את הנייקד המקורית, אני מסתמכת רק על הקישור שמרינה צירפה- אם תסתכלי טוב בתמונה הראשונה בפוסט, היא משווה שתי פלטות. העליונה היא הנייקד המקורית והתחתונה היא פלטה מזויפת.
בפלטה המקורית כל הצלליות טיפה שקועות בתוך המסגרת של הפלטה ולא רואים את מסגרת המתכת של הפאן. לעומת זאת בפלטה המזויפת הצלליות בגובה של המסגרת, הן לא יושבות טוב בתוך המסגרת ורואים בבירור את מסגרת המתחת של הפאן- שזה גם מה שרואים בתמונות שהעלית. גם השוואה של הצבעים, הפלטה שלך יותר דומה לפלטה המזויפת.
לפי מה שהבנתי קנית מאותו מוכר, רוב הסיכויים שאם חלק מהמוצרים שלו מזויפים רוב המוצרים מזויפים.

אני חלילה לא אומרת את זה בשביל לבאס אותך או לעצבן, אבל יש בעיה להשתמש בפלטות כאלה. כמו שמישהי אחרת כתבה בשרשור, הפלטות המזויפות לא עוברות אישורים של אף משרד בריאות, אין לך דרך לדעת מה יש בהם, בהחלט יש סיכוי שיש בפנים חומרים רעילים שבמקרה הטוב רק יעשו גירוי ובמקרה הגרוע יכולים ממש לגרום לפגיעה. אני באמת לא הייתי ממליצה לך להסתכן, חבל על הבריאות שלך, ועוד בשביל איפור [עם כל האהבה שלי לתחום... בכל זאת]

ולהבא עדיף לעשות את הבדיקות האלה מראש ואם לא בטוחים פשוט לא להזמין. אני לא מנסה להטיף לך מוסר, פשוט חושבת עלייך ועל העצבים וההתעסקות שצריך להשקיע אח"כ כשמקבלים מוצר מזויף
 

food junkie

New member
את ממש חמודה!!

אני כבר הבנתי בעצמי שזה כנראה מזויף בבדיקה נוספת שעשיתי....
בכל אופן שלחתי הודעה למוכר על החזר כספי... לפני כמה שעות הוא החזיר לי את הכסף על המברשות של מאק...
היום הלכתי מהבוקר עד הערב עם הצלליות האלה והכל היה בסדר האמת..הן בהחלט לא פיגמנטיות כל כך וקצת קשה למרוח אותן...
יש לך מושג איפה משיגים את המקורית?
 

liri be

New member
את ה- Naked המקורית ניתן להשיג

ב- www.lookfantastic.com
עולה בסביבות 200 ש"ח והמשלוח חינם.

האתר הזה משתלם, לדוגמא עכשיו ראיתי שהם מוכרים שם את הפריימר לעיניים של רובן דקיי ביותר זול ממה שקניתי מebay..

וכמובן שהקנייה שם בטוחה יותר..
 

food junkie

New member
,תודה...

המוכר באיביי החזיר לי את הכסף על המברשות וענה לי שגם יחזיר לי את הכסף על הצלליות...
 

lilo4

New member
לדעתי?

תדרשי את הכסף בעבור הפלטה הזו גם. אם קנית בידיעה שאת קונה מקורי וקיבלת זיוף אני הייתי מתעקשת על זה. אם היית קונה משהו ב-5 שקלים בידיעה שזה זיוף מראש אז מילא. אבל אם המוכר הבטיח לשלוח מקורי ולא עמד בזה...

הבעיה הכי גדולה עם מוצרים כאלה שהדרך היחידה לדעת מה יש בהם היא לקחת אותם לבדיקות מעבדה, שעולות המון כסף [ברמה של אלפי שקלים ולפעמים אפילו יותר]. אין לך שום דרך לנתח את המרכיבים של הפלטה בצורה אחרת, וגם אין לך דרך לדעת מה יש בה. גם אם היא נראית בסדר על העפעפיים ולא עושה גירוי זה לא אומר שאין בה כל מיני רעלים שנכנסים לגוף ומצטברים בו בנתיים. יש המון חומרים רעילים שבכמות קטנה לא משפיעים אבל בטווח הארוך הם מצטברים וגורמים נזק.
אפילו אם הצלליות נראות סבבה אני ממש לא הייתי משחקת עם זה ומעיפה את הפלטה לקיבינימט. יש ה-מ-ו-ן חברות שמוכרות איפור זול ברמה טובה- וכולן חברות רציניות ומוכרות, שנמצאות בפיקוח משרד הבריאות במדינה בה הן פועלות. רק בארץ יש לך את וואו וביוטיקייר, ובחו"ל יש למשל את ניקס, קוסטל סנטס ועוד.
חבל חבל חבל על הבריאות שלך ושל כל אחת. יש דברים שאפשר לשחק איתם ואין בעיה. אין בעיה ללכת לקנות חולצה ב-10 ש"ח מהשוק. אבל מוצרי איפור מזויפים לא הייתי מקרבת לפנים שלי ממרחק של קילומטר.
 

דידו24

New member
גם בעיניי הפלטה לא מקורית

אולי היא חיקוי יותר טוב מהמברשות אבל רואים שהצלליות לא יושבות טוב בתוך התושבת שלהן, הצבעים....
העיקר שקיבלת את הכסף חזרה! (אני מקווה שגם על הפלטה)
 

otherthings

New member
רוצה להוסיף משהו

גם אם הפלטה הלא מקורית מוצאת חן, גם אם יש עליה ביקורות שהיא אפילו יותר טובה (ואני לא אומרת שיש) אנחנו לא יודעות מה המקור שלה. מי יצר אותה ומה היצרן הכניס כמרכיבים.
בכל זאת מדובר בחומר שנמצא על העור הרבה זמן במשך היום, ויכול להכנס לעין.
במיוחד בצבעים אני חושבת שיש פוטנציאל לחומרים רעילים.

אפשר לקנות פלטות אחרות בעלות יצרן ידוע במחירים הרבה יותר נמוכים כמו הפלטה הטבעית של ניקס nude on nude בסביבות 25% יש לסליק פלטות טבעיות. אני באופן אישי מפחדת להשתמש ממוצרים מזוייפים שאי אפשר לאתר את היצרן שלהם.
אני כן משתמשת במוצרים תוצרת סין.
 
פריימר לעיניים.

אחרי שהתבאסתי ממוכר באי ביי (שניה לפני ששמתי את הביד המנצח החלטתי לקרוא לפיד בקים, למרות האחוזים הגבוהים שלו וראיתי שהוא מוכר פריימר מזוייף).
אני אשמח לדעת לאיזו חברה יש פריימר עממי עד כ 70 ש"ח אם אפשר להשיג בפארמים למינהם.
אני מאודדדדדדדדדדד אהבתי את ע.פ.ר.ה אבל הוא נגמר לי
ותותי לא הביאה לי חדש. :(
 
את בארץ בכלל?

לא נסעת לאיזו שליחות ציונית, או שקר כלשהו?

חבל שאת מפגרת ולא מבקשת שאקנה לך, כי ביום ראשון הייתי בב"ש ויכולתי להביא לך.
 
בבקשה, זקוקה לעצה טובה-

ניסיתי היום בפעם הראשונה ריסים מלאכותיים והדבקתי עם הדבק לריסים של ביוטיקייר
לאחר כמה שעות ניסיתי להוריד עם מסיר איפור ועד עכשיו הדבק לא ירד כראוי

אני ממש מפחדת שזה ישאר כך...
מה ניתן לעשות כדי להוריד אותו לגמריי?
תודה רבה
 
מברשת 286 של מאק לקונסילר

טוב אז אני כבר מזמן לא פה, אבל בכל זאת יש משהו מחרמן במברשת חמודה ומתוקה של מאק שגורם לי לרצות לשחרר 30 דולר וחיוכים לכיוונה. השאלה אם אני באמת צריכה אותה ואם יש אופציה יותר טובה מזה לקונסילר נוזלי? עד כה הייתי עם אפליקטור כזה שבא עם הקונסילר, עכשיו קניתי אחד שדורש מברשת. אגב הבנתי שהיא דומה מאוד למברשת 224 של הטשטושים, אותה יש לי. תודה
 
למעלה