שרשור המלצות
/השמצות
, 29.6

lilo4

New member


אני חייבת להצטרף לדברים שלך, אני גם מכירה את שחר באופן אישי ואף פעם לא הרגשתי שהיא מנסה לדחוף לי מוצרים, להיפך, לפחות בשתי הזדמנויות שונות התייעצתי איתה והיא אמרה לי במפורש לא לקנות בגלל שהתעניינתי במוצרים שלא יתאימו לי.
אומנם קיבלתי כמה מוצרים מפרושופ כדי לסקור, אבל ביצעתי שתי הזמנות נפרדות מהאתר, עליהן שילמתי בעצמי והייתי מרוצה מהשירות והמשלוח.
 

memee2

New member
הבחורה נפגעה ואיבדה סכום כסף גבוה

אני חושבת שאפשר להבין אותה...
 

lilo4

New member
הבחורה נפגעה?!

אני ממש לא מצליחה להבין את השימוש במונחים האלה בהקשר הזה.
אני מבינה שהיא קנתה מוצר יקר, השקיעה בו כסף, לא הייתה מרוצה מהתוצאה והתאכזבה. אני מבינה את האכזבה, אני מבינה את הרצון שלה לכתוב ביקורת, וגם אין בעיה לכתוב ביקורת שלילית על מוצר שלא אוהבים.
אבל מכאן ועד לטעון שהיא נפגעה? שמישהו עשה לה דווקא?
תפתחי איזה בלוג שאת רוצה ותקראי תגובות, כמעט לגבי כל מוצר יהיו דעות לכאן ולכאן, אין שום דרך לכתוב ביקורת שתהיה נכונה ב-100% לגבי כולן, ותמיד כשקונים לפי המלצה של מישהי אחרת יש סיכוי שזה לא יתאים לנו. מילא אם שחר הייתה היחידה שמהללת את המברשת הזו וכולן היו כותבות שהיא מזעזעת, אז גם אני הייתי עוצרת ותוהה אולי הפוסט לא נכתב בתום לב.
אבל הדעות על המברשת נעות לכאן ולכאן, כמו עם כל מוצר. לכן כשהביקורת לא מופנית רק כלפי המוצר אלא מופנית גם כלפי שחר ומבקרת את היושרה שלה ועוד בצורה כ"כ לא נעימה, כמעט כל שבוע בזמן האחרון זה מרגיש ממש לא נעים ולמען האמת דיי מעלה תהיות.
 

memee2

New member
אף אחד לא מוגן מפניי ביקורת

אני לא מכירה את שחר, אבל אני יגיד לך גם בלי להכיר שאף אחד לא קדוש ולא חסין מביקורת. זה טבעי ואנושי שזה יקרה והיא מרגישה מרומה. וזה עדיף לה להוציא את הרגשות שלה פה מאשר לשמור אותם בבטן. אכפת לה שאנשים אחרים לא יפגעו. אם היא היתה כותבת משהו נגד חוקי הפורום היו מוחקים אותה. בינתיים אפילו מנהלת אחת לא העירה לה. אתן מעירות לה רק כי אתן תומכות ומכירות את המוכרת המדוברת וכי לא נפגעתן ממנה. אז היא כן וזכותה להגיד על זה מה שהיא רוצה. אם משהו לא יהיה ראוי זה ימחק.
 

lilo4

New member
יש דרך גם לכתוב ביקורת

וזה בסדר גמור לכתוב ביקורת. אבל כשהביקורת הופכת להיות הודעה עם רמיזות שמשמיצות יושר של מישהי זה מעצבן אותי.
אני מגיבה בגלל שתי סיבות. קודם כל מעצבן אותי באופן כללי לקרוא דברים כאלה, גם כשגולשות אחרות כתבו מידע מאוד לא מדויק הרגשתי צורך להגיב ועשיתי את זה.
וגם בגלל שאני מכירה את שחר ואת פרושופ באופן אישי ואני יודעת שזה לא המצב. אז כשאני מכירה מישהי ויודעת שהיא כנה וישרה מעצבן אותי לקרוא שמישהי אחרת רומזת דברים ממש לא יפים לגביה.
ואני שוב לא מבינה את השימוש בשורש פ.ג.ע, זה פשוט לא ברור לי. הבחורה קראה ביקורת, החליטה באופן עצמאי לקנות מוצר. היא לא מרוצה, אז היא נפגעה? מעכשיו כל פעם שמישהי תקנה משהו בעקבות המלצה של מישהי אחרת ולא תהיה מרוצה היא תתלונן שפגעו בה? את מבינה שזה הזוי וזה לא הגיוני ולא הוגן?
הזמנתי כמה דברים מפרושופ, דברים ששילמתי עליהם מחיר מלא ובחרתי בעצמי, ולא מכולם אני מרוצה. אז מה? אז זה אומר שנפגעתי? וכשביקשתי המלצות על מוצרים בפורום, קניתי, ולא מכולם הייתי מרוצה זה אומר שנפגעתי? זה אומר שפגעו בי? זה אומר שאני צריכה עכשיו ללכת ולהשמיץ אנשים ולרמוז רמיזות לא יפות לגביהן?

זכותה לכתוב מה שהיא רוצה, וזכותי להביע את דעתי שמנוגדת לדעה שלה.
 
בננות

אין טעם להתעמק בזה.
מי שמרגישה מרומה זה עניין פרטי שלה. אני לא יכולה ולא רוצה לשלוט ברגשות של אנשים.
אני לא אפתח את נהלי שירות הלקוחות שלנו כאן אבל אני רק אגיד שלקוחה שלא מרוצה תמיד יכולה לפנות אלינו דרך "צור קשר" באתר. אם לא עשתה זאת ולא פנתה והחליטה להתנהל בצורה אחרת אין לי אופציה לתת לה שירות.
ואגב תוכלו למצוא בשרשור המלצות/השמצות גם מילה טובה מלקוחה שביטלה עסקה בפרושופ וזכתה למענה המקצועי ביותר שיכולנו להעניק לה !!

מעבר לכך, הבלוג שלי "יומנה של מאפרת" הוא בלוג אישי שלא קשור לאף חברה וכן אני מדברת שם בין השאר על מוצרים שאני אוהבת בין אם הם נמכרים בפרושופ או לא ( לראיה יש פוסטים שלמים על ג'יגי , קליניק, לוריאל וכו' ) כמו כן מצויין על גבי הבלוג באופן מפורש כבר מיום הקמתו בסרגל השמאלי המשפט הבא: "גילוי נאות: כל המאמרים וההמלצות באתר זה הם בגדר המלצה אישית ויש לקבלם בערבון מוגבל ובאחריותכם האישית בלבד."

צר לי שהמלצה שלי הפכה לסוג של "עוגמת נפש" אך זה יכול לקרות לכל אחת מכל בלוג.
בנוסף חשוב לי לציין כי על גבי אותו פוסט ספציפי שמדבר על מברשת המייקאפ המדוברת מצויין במפורש שאני הבעלים של פרושופ כך שאין ממש אפשרות לטעון "לא ידעתי, רימו אותי, הסתירו ממני מידע וכדומה."

מבחינתי הנושא סגור ואני רוצה להודות על מי שדיברו בשבחי, השם שלי מאד חשוב לי ומחזק אותי לדעת שאני מצליחה לשמור עליו
שבוע טוב לכולם ובשורות טובות :)
 

ליאתו2

New member
"כתבו עליו בעיתון הרבה דברים..."

מכירות את השיר הזה של אריק איינשטיין ושלום חנוך? זה נגמר ב: "והוא בכלל לא ידע שהוא כזה..."
אז כך -
כתבתן בשירשור הזה שיצאתי נגש שחר אישית. ואני בכלל לא ידעתי שאני כזו (גילוי נאות: עד השרשרור האחרון לא זכרתי אפילו את שמה).
כתבתן שהשמצתי את האתר ואת שירות הלקוחות. ואני בכלל לא ידעתי שעשיתי זאת - מעולם לא היו לי טענות כלפי השירות, המשלוח וכו'.
כתבתן מילים כמו "עגמת נפש" , "פגיעה" - אני לא ממש נוטה להפגע כל כך חזק ממברשות. את זכות הפגיעה בי אני משאירה לבני האדם והרי לא התאכזבתי משחר (שאיני מכירה) אלא מהמברשת.

וכפי שכתבתי אתמול - תמיד כשאני מקבלת ביקורת (ובתחום בו אני עובדת אני מחוייבת לקבל ביקורת ולהיות תחת סופרוויז'ן בכל עת וכך גם אני כלפי אחרים) אני לוקחת אותה לחשיבה אישית ולבדיקה מחודשת.
כתבתי אתמול ואכן התחלתי לעשות כך - אני החלטתי שהשבוע אני משתמשת רק במברשת הזו לצורך מריחת מייק אפ. נותנת לה שוב את הצ'אנס ולא בורחת למברשות האחרות שנוחות לי הרבה יותר.
אספר לכם (אם תרשו לי להביע שוב את עמדתי לגבי ה-מברשת-) בשמחה את מסקנותיי (מזווית סובייקטיבית שלי, כמובן).
 

memee2

New member
אם היא מרגישה פגועה, אז היא פגועה.

את כנראה לא הרגשת שנפגעת, אז לא נפגעת. כול אחד יכול לענות על זה רק לגבי עצמו ואנחנו לא יכולים לשפוט על אנשים אחרים ואיך הם צריכים או לא צריכים להרגיש.
 
ממש אבל ממש שמחה לשמוע

וליאת, אני מעתיקה שוב את התגובה שלי בפעם הרביעית כבר כי עושה רושם שיש פה מגמה שחוזרת על עצמה ואני מתחילה לתהות בנוגע לתגובות שלך.

אני אוהבת את המברשת הזו ועובדת איתה המון. מאפרות רבות כגון לבנת סדן, טל בן ארי, הרמוני רוט שבתאי ותמי מרגלית עובדות איתה ומשבחות אותה.
צר לי שלא אהבת אותה אבל הצעתי כבר מספר פעמים להדריך אותך כיצד לעבוד איתה נכון כי יש מצב שאת לא עושה את זה.

היא צפופה, נכון. ועל כן דרושה כמות קטנטנה של מייקאפ בשביל להגיע לכיסוי מלא ושם היתרון שלה. חסכון ותוצאות גבוהות.

חשוב להבין שמוצר שאחד אוהב, השני אולי לא יאהב אבל למה להחליט באופן גורף שהמוצר לא טוב רק כי את לא מסתדרת איתו כשלמעשה מאפרות רבות מעידות כי הוא טוב. מעולם לא המלצתי על משהו שאני לא מאמינה בו במיליון אחוז. אני לעולם לא אקלקל את שמי הטוב בהמלצה על מוצר שלא שווה התיחסות וחשוב להבהיר זאת מכיוון שהבכל פעם שהגבת בנושא ציינת בדרך כזו או אחרת שכאילו רימיתי אותך באיזשהי צורה בפוסט. כל הבלוגים של כולנו הם בגדר המלצה וכמו שאת לא אהבת יש כאלה ששמחו עם ההמלצה ונהנות מהמברשת הזו או מכל מוצר אחר שהמלצתי עליו.

ושוב בפעם המיליון אני אצרף את הפוסטים שלא אני כתבתי ולמעשה נכתבו הרבה לפני שהמברשת הזו הגיעה לידי למען אחרות כדי שיחליטו עבור עצמן אם מתאים להן או לא.

לפוסט של לבנת סדן
http://thebeautynews.blogspot.co.il/2011/12/blog-p...

לפוסט של המאפרת תמי מרגלית:
http://tamimargalit.blogspot.co.il/2012/02/blog-po...

שבת שלום וסוף שבוע מקסים לך.
 

ליאתו2

New member
הביקורת שלי אינה כלפייך אישית, חלילה

אלא כלפי המוצר. וכמובן שהאחד מרוצה והשני אינו.
לי, אישית, יש אוסף גדול מאוד (ואולי הרבה יותר מדי...) של מברשות, איפור, קרמים וכו'. והמוצר הזה, ספציפית הוא אחד האכזבות שלי מפאת המחיר הגבוה, ההמלצות שלך והמעט שאני, באופן אישי, הצלחתי להפיק ממנו - וניסיתי. אני אמנם לא מאפרת מקצועית אבל מתאפרת הרבה.
על מוצרים אחרים שניסיתי ולא ממש אהבתי, כמעט ולא כתבתי (אני מעבירה כמעט מדי חודש שקית "הפתעות של יופי" למטופלות שלי ששמחות לקבל טיפול שאינו נפשי מחוץ לקופסא...). הסיבה שלא השמצתי כל כך מוצרים אחרים זה מפני שלא יצרו קונטרסט גדול כל כך בין הציפיות והמחיר הגבוהים מאוד לבין הביצועים בפועל (מהזווית הסובייקטיבית שלי, כמובן).

לא ידעתי שמסר על מוצר מסויים מותר להעביר רק פעם אחת.
לראייה - כמה פעמים המלצתי על הצלליות של קרליין לטובה ואף אחת לא הגיבה כך.
בנוסף, ישנם מוצרים שנטחנים ומומלצים/מושמצים כאן בלי סוף.

ולבסוף - אני משמיצה את המברשת יותר בשרשור באופן יזום. אני מגיבה אם מישהי אחרת מעלה אותו.
ודווקא בגלל שיש כל כך הרבה המלצות לגביו - הרי גילוי נאות יהיה להזכיר גם ביקורת שאינה טובה ולהשאיר ללקוחה להחליט מה נכון עבורה.

בהמון כבוד ובברכה,
ליאת.
 

ליאתו2

New member
ולבסוף אני = ולבסוף איני

ובכל מקרה, בדויוק עכשיו עליתי שוב לשידת האיפור שלי כדי לשלוף את המברשת מתחתית המגרה.
אנסה לתת לה עוד הזדמנות...
 
כאמור אם תזדקקי לטיפים

אשמח לספק לך כמה והטלפון שלי מפורסם ברשת בכל מקום. תרגישי חופשי להשתמש בו. אם תרצי אעביר לך אותו בפרטי.
 

SuperYaelina

New member
תודה רבה שכתבת את הביקורת שלך

ואני מקווה שלא תרתעי מלכתוב חוות דעת לא מחמיאה בעתיד.

למרות שעטו עליך ונתנו לך להרגיש לא בסדר על מה שכתבת .

לדעתי חוות דעת כאלה הם לא רק חשובות הם חשובות מאוד והם דעתך ע"פ ניסיונך.

תודה רבה. שאמרת את דעתך.

יעלי
 

lilo4

New member
הבעיה היא לא החזרה על הדברים

הבעיה היא הצורה שבה את עושה את זה. מכל ההודעות שלך לגבי המברשת עולה המסר שרימו אותך, שדחפו לך מוצר גרוע בכוונה, שהפוסט עם ההמלצה הוא שקרי. בגלל זה לא נעים לקרוא את זה.
אין בעיה שאת לא מרוצה מהמוצר, ואני מבינה את האכזבה שלך. אבל כשאת כותבת משהו כ"כ נחרץ וכ"כ לא נעים אז לפחות לי באופן אישי זה מרגיש לא נעים, בעיקר כשאת רומזת דברים מאוד לא יפים.
 

RUTHIE1

New member
הצלליות המינרליות מהקולקציה השמיימית


אמנם ביקורות של טמפטליה, אבל היא די קוטלת...
קוצ'ון את פה?
 
היא קטלה נורא גם את הקולקציה הקודמת

המינרלית, שהייתה מדהימה.
היא שונאת מוצרים מינרליים.
לא הייתי בונה על הסקירות שלה בנושא הספציפי הזה.
 

kutchon

New member
גנבת לי את המילים מהפה,טרם נתקלתי בביקורת

חיובית על צלליות מינרליות ולי האמיני לי יש מלללללללללא ואת יודעת טוב מאוד מה היחס שלי אליהם.
פשוט צריך לדעת לעבוד איתן והאהבה גדולה
 

ליאתו2

New member
זה נראה מקסים!!! למה היא קטלה את זה?

ממש מפתה
לא ראיתי את זה בארץ זה חדש? מתי מגיע אלינו?
 
למעלה