שרשור איפור חתונה

ronbely

New member
תודה רבה

הבעל עמד שם לא הבין למה אנחנו מתעקשות שהוא יחכה עד שהעניבה שלו תזוז
 

דידו24

New member
גם אני


זו התמונה היחידה שיש לי במחשב קצת רחוקה לראות את האיפור, אבל ניתן לראות את הסגנון הכללי
 

marina4o

New member
לייק במיוחד את השיער! את איפרת את עצמך או

שאיפרו אותך? אהבת את התוצאות?
 
יו עדי.. מהממת!

לייק על החזה המהמם (סליחה אם זה לא במקום
) אבל השמלה יושבת עליך (ועליו) כל-כך יפה... כשאני התחתנתי, תאמיני או לא, הייתי קאפ B ועם השנים וההריונות, עליתי 5 (כן 5!!!) מידות.
 

דידו24

New member
תודה! לחלוטין במקום, גאוות ציצים!


ומרינה, תודה רבה, בועז שטיין איפר אותי, רציתי להרגיש נסיכה עד הסוף ביום הזה ולא להתעסק בעצמי עם האיפור, אני אחפש תמונה יותר טובה והעלה, סה"כ הייתי מאוד מרוצה ממנו (בלי קשר לאיפור אדם קליל שכיף להעביר איתו יום לחוץ. את השיער עשו לי אצל דקל בן ציון (שהם באמת אמנים ואהבתי מאוד את התוצאה)
 

cherry 1

New member
אז הנה איפור החתונה שלי...

מרינוש', תודה על פתיחת שרשור זה אירגנת לי אחלה במה לשתף את הבנות כמו שהבטחתי להן מזמן. קצת קשה לי עם עניין העלאת תמונה שלמה לכן ברשותכן חתכתי והתמקדתי בחלק החשוב שזה איפור העיניים. הקרדיט מגיע ליעל דרוקמן המדהימה שהתמזל מזלי להיות מאופרת על ידה ביום הגדול של חיי. הלכנו על כיוון של מעושן עדין וריפלקט מהמם של מאק שאני אוהבת בשם "ענתיק גולד" שניצץ יפה לאורך כל הערב ולא כ"כ בא לידי ביטוי בנצנצוץ המהודר שלו בתמונה הזו אבל, ניתן להתרשם מהכיוון הכללי.
 

Chappi

New member
אהבתי את האיפור מאוד מאוד!

ממש מקסים ומחמיא לצורת העיניים
את זוכרת באיזו צללית (או צלליות) מעושנת השתמשה המאפרת? אני כבר כמה זמן שוקלת לרכוש את ה"רפלקס אנטיק גולד" של מאק ושוקלת האם יהיה לו שימוש.. אבל את משכנעת אותי
תודה ששיתפת
 

cherry 1

New member
תודה...


לצערי חוץ מהשם של האבקה "אנטיק גולד" והגלוס שהיא שמה לי "לאב נקטר" של מאק אני לא זוכרת את השמות של המוצרים. אני רק זוכרת שזה היה שילוב של שחור/ירוק והריפלקט המדובר יש לי אותו הרבה זמן ואני משתמשת בו מדי פעם לאיפור ערב כשאני רוצה להקפיץ את האיפור קצת. יש לו המון נוכחות והוא מדהים בעייני. האמת שקניתי דוגמית שלו בקומונה ולא את הגודל המלא. אם את חוששת שלא יהיה לך שימוש בגודל מלא אולי שווה לך לקנות גם קופסית קטנה שלו. בהצלחה
 

Chappi

New member
כן, כנראה שזה מה שאעשה

לא קשה לשכנע אותי, אה?
תודה
 
למעלה