שרשור איפור חתונה

לולילוק

New member
איזו מקסימה ועדינה

ציפיתי שפריקיות של איפור יפגיזו בכל מיני איפורים גרנדיוזיים אבל כולן כל כך עדינות ומקסימות
 

bluestvixen

New member
ההתמכרות לאיפור התחילה אחרי החתונה

המרתי את ההתמכרות לפורום בחתונות בהתמכרות לפורום איפור
 

לולילוק

New member
אמנם אני יחסית חדשה כאן בפורום ופחות מוכרת

אבל בא לי גם!!! קודם כל הייתי כלה פעמיים כי התחתנתי במלחמה ב-2006. החופה הייתה במלחמה והאירוע כחודש אח"כ. לכן אופרתי פעמיים כל פעם על ידי מאפרת אחרת. בחופה היה לי איפור מאוד מוצלח למרות שלא היה מתוכנן. ביום האירוע היה לי איפור ממש גרוע ואני לא הייתי מרוצה ממנו אז, היום כשאני מאפרת ומבינה בזה קצת יותר, הוא היה ממש נוראי. בתמונה המצורפת אני ללא איפור רק עם התסרוקת ביום החופה.
 

לולילוק

New member
השמלה מאחורה

את התחרות בחרתי בעצמי יחד עם אמא בשאנל גאלרי קרוב לנחלת בנימין. את השמלה די עיצבתי לבד בהשראה של שמלות קטלוגים שונות מאותה תקופה, והיא נתפרה ע"י תופרת שברחה לחו"ל בגלל המלחמה בלי לסיים אותה עד הסוף ותופרת אחרת עשתה את הפינישים. האקססוריז (שרשרת ועגילים) היו מסברובסקי.
 

לולילוק

New member
תודה,

את האיפור מהאירוע אני לא אעלה נראה לי. לא רוצה להפחיד אתכן שלא תחשבו שאני נראית כמו
או כמו
 

לולילוק

New member
טוב, אבל אל תגידי שלא הזהרתי....

בעלות עיניים רגישות יש להצטייד במשקפי שמש
המאפרת פשוט לא לקחה בחשבון שיש לי עור שנוטה לשמן כשבחרה את המייקאפ, וגם לא הנחתה אותי לפדר מדי פעם וזאת התוצאה. כנראה זאת הסיבה שכל כך נמשכתי להיות מאפרת- לעשות תיקון על העוול שנגרם לי
זאת עוד תמונה שיחסית מחמיאה, ברוב התמונות האחרות אי אפשר להסתכל בלי לבכות.
 

y a e l 23

New member
למרות שדי נעלמתי לאחרונה...

אין כמו לראות תמונות חתונה בשביל לשפר מצב רוח ירוד בתקופה רעה שנמשכת כבר יותר מדי זמן... איפור החתונה שלי מאפרת: יעל דרוקמן השראה: מעושן, ביונסה, גלאם, שטיח אדום - הסבר: השמלה שלי הייתה די פשוטה וגם השיער והתכשיטים, כך שעם האהבה האמיתית שלי, איפור, באמת רציתי לבלוט יותר, במיוחד כשסוף סוף הייתה לי האפשרות שתאפר אותי מאפרת כשרונית שכזו. וגם - רציתי לוק כלתי ייחודי, לא כזה שרואים על כל כלה שניה.
 
למעלה