עזרה בקיפול

Frutapao

New member
עזרה בקיפול

בUnit Origami של Tomoko Fuse הדגם Octagonal Star שלב 11 (בין 11 ל-12 יש הסבר לחזור על תהליך. אני לא מבין איזה ואיפה.) (זה בעמוד 49).
, אני תקוע בזה כבר הרבה מאוד זמן.
מראש!
 

גילה או

New member
אני אנסה לעזור

שלב 10 לאחר מעיכת המשולש. כעת צילמתי כמה שלבי ביניים עד לשלב 12 . מקווה שזה יעזור.
 

גילה או

New member
עוד

הבא את הנקודה המסומנת בעגול אל הנקודה הימנית המסומנת במשולש.
 

amitzur66

New member
מזל שאת כאן

הבנאדם מבקש עזרה כבר איזה שבוע ואני במבחנים והגשות.. העיקר שיש מי שעוזר
 

Frutapao

New member
תודה רבה רבה רבה רבה רבה רבה!

הצלחתי בקלות... עכשיו אני מנסה את השלב הבא... נראה אם אני מתליח. אם לא - אכתוב.
 

גילה או

New member
6 דקות רצופות בגיל 15 זה נצח../images/Emo9.gif

יש בדגם הזה איזה שהוא סדר גיאומטרי סימטרי.שקשה לי להסביר אותו במילים.לפני שתמשיך הלאה כדאי שתנסה לקפל מחדש את הדגם עד לשלב 12 אליו כבר הצלחת להגיע.נראה לי שאם תקפל זאת עוד פעמיים שלוש תבין את הסימטריות ולאן הדגם רוצה להגיע. בכל אופן הנה עוד כמה תמונות אם נשברת ואתה רוצה גלגל הצלה או חבר אינטרנטי....... קפל קיפול עזר את המשולש השמאלי והחזר למצב הראשוני .קיפול זה מסמן את הדופן האחרונה של המתומן הסופי.
 

גילה או

New member
כך

עד לתוצאה הזאת.כעת עליך לשלוף את המשולש הגדול שקצהו מתחבא משמאל
 

גילה או

New member
העבר

אותו ימינה. זהוא כעת יש שלב שלא אוכל לצלם אותו וזה ישאר האתגר שלך .כעת צריך למשוך החוצה את הדש התחתון על מנת להעלים את המשולש הלבן ואז צריך לארגן את הדגם עם 4 שפיצים ארוכים שכל אחד מהם הולך לכיוון אחר ו4 קיפולי מעיכה עם משולשים לבנים מתחת עד לשלב 13 . אם אתה לא מצליח תוך 6 דקות על תתיאש .תעשה הפסקה ,תשתה משהוא ,תלך לישון .הרבה דגמים הצלחתי לפתור לאחר שינה .כאילו שבמשך הליילה המוח שלי המשיך לחשוב ולחפש את הפתרון.(נושא למחקר.....)ויש דגמים שעזבתי אותם למספר ימים או אפילו שבועות .בינתיים המשכתי לקפל דברים אחרים וכשחזרתי לדגם פתאום ידעתי איך להמשיך . בהצלחה!
 

Frutapao

New member
וואי תודה על העזרה. לא הייתי בבית -

איזה שבוע בחופשה ועכשיו חזרתי. ז"א הספקתי לראות את העזרה ולא הספקתי להגיב. אני אנסה לקפל עוד חוליה מחדש, אבל חוץ מזה לא הצלחתי להמשיך את השלב הזה. אודיע על התקדמות כשתהיה
וממש ממש תודה!
 
למעלה