רמות סוכר תקינות

תומר

Member
רמות סוכר תקינות

נכון להיום רמות תקינות הינן 89 ומטה אדם שרירי שורף בקלות שומן וסוכר ריקוד מומלץ מאוד מומלץ פעילות גופנית בעצימות גבוהה כחצי שעה ביום היט או אינטרוולים אלו השמות לכך כמובן באישור רופא מומלץ שלוש ארוחות מסודרות ביום ולא שש קטנות כמקובל בהתיעצות עם הרופא לאכול לפי מדד גליקמי 54 ומטה לפי מדד הלחם שזה כמו תפוח ומטה מכך לאכול לפי רשימת מזונות חומציים ובסיסיים כאשר 80 אחוז מזונות בסיסיים קרוב ל80 אחוז מהתזונה הינה ירקות ופירות לאכול רק 75 אחוז מהצלחת
 

shron17

New member
לתומר הסבר יפה מאוד,

עיחלות כמו ריקודים זה באמת אחלה,כי שורפים המון אנרגיה וגם זו פעילות מהנה.
גם ספורט והליכה זה מעולה,(וגם שחייה,למי שיכול זה מאוד מומלץ .)הזדמנות לחשיפה לשמש -לפחות 1/2 שעה ביום,חשובה לחיזוק עצמות השלד.
אבל בנושא רמת הסוכר בדם,זה מאוד ייחודי,הייתי מייחסת "כול מקרה לגופו",
למשל :אצלי ברמה שהיא נמוכה מ-120 ,מיד ש לי סחרחורת וחולשה , וכאשר רמת הסוכר היא 120 - אז התחושה הרבה יותר טובה.כך שכול אחד מכיר את התחושה הנכונה עבורו, ולא אצל כולם זה אותו הדבר.
בנושא מזון בסיסי ולא חומצי ,אכן אתה צודק,מכיוון שמאוד חשוב להרבות במזון בסיסי ולא חומצי.(שזה 70 -80 אחוז ירקות- ו- 20 אחוז בשר או דגים.)
אפרופו פרי: ידוע שהפרי מכיל הרבה מינרלים חשובים, אני נגד התנזרות טוטאלית
מאכילת תפוח או אגס, כי זה מעולה לשלב פרי בין הארוחות ביחד עם 6 אגוזים, או 10 שקדים, לי מספיק 1/2 תפוח או חצי אגס ,אך לא אוותר לגמרי על פרי .
תודה תומר על ההסבר והשיתוף ,והרבה בריאות לכולם.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

אבו זקן

New member
מזון בסיסי

קפאין נחשב חומצי, ומסתבר שהוא חומר בריא מאד (מצטער שהקישור הוא ל ynet אבל יש המון מחקרים שזאת המסקנה מהם).
 

shron17

New member
הבהרה לאבו זקן:

בנוגע לבריאות הקפאין, בריא הוא לא !
חומצי - הוא כן !
מתברר שהכול פוליטיקה של היצרנים,מתוך מגמה לעידוד הצרכנים לרכישת המוצר.
מאז שעלה לכותרות נושא הקופאין שטוב לבריאות הגוף,קמו ו גם פירסומים נגד צריכת הקופאין .
רופאים שהתראיינו הסבירו שהקופאין מזיק למערכת -העצבים, גורם לנזקים לתאי -הגוף בעת ששוקע בעורקים ומאיץ את קצב -הלב ואת התייבשות הנוזלים בגוף, בנוסף גם מעלה את לחץ דם,ובנוסף גורם לדלקת -פרקים.
(בקיצור, כשאתה שותה קפה - גם הוא שותה אותך.)
כך ש"בריא" הוא לא !
חומצי - הוא כן.
זו הסיבה שאני בעד תה צמחים : נענע ולימון,הכי בריא לגוף בכול בוקר.
&nbsp
 

אבו זקן

New member
כאמור

אני לא יודע על מה את מסתמכת ומיהם אותם רופאים. גם ד"ר אוז הוא רופא...

כל הסיסמאות שאת מפריחה בעניין כולל אותה "פוליטיקה של יצרנים" (שאמנם קיימת לצערנו אבל ללא ספק לא משפיעה על *כל* המחקרים בעולם) אינם אומרים הרבה.

מי שלא רוצה להתבסס על שמועות ועל מה שהיה "ידוע" לפני שנים רבות, ומאמין שבית הספר לבריאות הציבור של אונ. הארוארד הוא גוף מחקרי אמין קצת יותר מכל מיני נטורופתים, מרפאים לפי שיטת הרמב"ם או דיאטניות שלמדו לפני 30 שנה ומאז לא טרחו להעדכן, יכול למצוא לא מעט חומר כאן (עם הפניות למאמרים נוספים שבהם יש הפניות למחקרים עצמם). מי שממש סובל מעודף זמן יכול לקרוא ב pubmed - יש שם משהו כמו 500 מאמרים בנושא כשכמעט כל המאמרים מהשנים האחרונות מצאו שהקפה מועיל לבריאות.
 

תומרונתם

New member
מנהל
מחזקת את הזקן

לאחרונה שמעתי גם על מחקר (ושימוש) בקפאין בטיפול בפגים לשיפור יכולת הנשימה.
&nbsp
באופן כללי, בכל מקום שכותבים "פוליטיקה" (או כל דרך אחרת להגיד שגישה מסויימת מונעת ממניעים שאינם טהורים) צריך לבדוק טוב טוב מי הכותב, לרוב הוא בעצמו מטעם אותה "פוליטיקה".
 
למעלה