בדיקת GAD Ab בשביל מכשיר פריסטייל-ליברה

shaul5540

New member
בדיקת GAD Ab בשביל מכשיר פריסטייל-ליברה

מבקש אלף סליחות שיצא לי ארוך אבל הייתי חייב להסביר את הבעייה בפרוטרוט -
אנוכי חולה סוכרת, (סוג-2 כניראה), כבר 20שנים ואתמול שלח אותי מומחה הסוכרת שלי לשתי בדיקות - GAD Ab וגם ANTI ISLET CELLS וזה בשביל לבדוק אם בטעות הסוכרת שלי היא סוג-1 וזה כדי לקבל את מכשיר הפלא פריסטייל-ליברה מסובסד מהמדינה כמו חולי סוכרת סוג-1, כי חולי סוכרת סוג-2 צריכים ליקנות את מכשיר החובה הזה באופן פרטי וזה עולה 550-שקלים בחודש, המון כסף בשביל נכה ביטוח-לאומי שעובד בביית קצת ומנסה ליגמור את החודש עם 6,000-שקלים פלוס 7,000-שקלים של אשתי......
יש לי את מכשיר הפלאים הזה כבר חודשיים באופן פרטי ומאז הסוכר לא ירד לי פחות מ-60 וגם לא עלה יותר מ-150, כי או שאני שותה קצת מהרעל הזה קוקה-קולה, או מזריק טיפת אינסולין וככה הסוכר שלי יותר מאוזן מהסוכר של אשתי הבריאה....לפני החודשיים עם מכשיר הפלאים הזה היתה לי נפילת סוכר, (בסביבות 50), פעם ביום בערך ובערך פעם בחודש איבוד הכרה....(בסביבות 30)...היה קטסטרופה בקיצור.
זה שהמדינה תחסוך הון-תועפות אם יחלקו את המכשיר גם לחולי סוכרת סוג-2, זה כניראה לא מעניין אף אחד שם למעלה, כי כאן כניראה שלא מעניין אותם כמה כסף יחסך למדינה בעוד 10 או 20 שנים.....דואגים לעצמם ולא למדינה כמו בבלגייה, ששם חי בן הדוד שלי בבריסל והוא סיפר לי איך בחדשות בטלוויזיה בערב ניקראו כול חולי הסוכרת סוג-1 וסוג-2 ללכת לקבל בחינם את מכשיר הפלאים הזה, שאתה סורק את החיישן שתקוע בזרוע האחורית והוא אומר לך כול רבע-שעה בכמה סוכר אתה....אנחנו כניראה לא שייכים לאירופה, אלא לאפריקה זה בטוח...
אז מי יכול לייעץ לי איך לעבור בהצלחה את שתי הבדיקות הנ"ל ולקבל את מכשיר הפלאים מאוד מסובסד כמו חולי סוכרת סוג-1 ???
אנא עזרה, כי להמשיך וליקנות את החיישנים האלה באופן פרטי אני כניראה לא אחזיק מעמד הרבה זמן, מאחר וזה הרבה כסף ואני חי מהיד לפה....
אשתי ואנוכי מנסים לחיות בר"ג מ-13,000 שקלים בחודש עם בת סטודנטית שאין לה זמן לגרד את התחת, ביגלל הלימודים הקשים ובן חייל בסדיר שמקבל שכר של אבותינו העבדים במצריים, אז אם יש למישהו עיצה איך לעבור בהצלחה את שתי הבדיקות הנ"ל, אנשק אותו/ה.....
 

אבו זקן

New member
בדיקה

למיטב ידיעתי אין דרך להשפיע על תוצאת הבדיקה - אבל אני לא רופא ולא טכנאי מעבדה.
 

תומרונתם

New member
מנהל
רגע, אני מנסה להבין

אתה שואל איך אפשר לגרום לתוצאות להיראות מה שהן לא? אם כן אתה במקום הלא נכון.
&nbsp
איזון סכרת זה לא רק "לתקן" עם קולה או עם אינסולין. זה מתחיל ממה אתה אוכל ואיך אתה מתנהל במהלך היום. אם אתה מעוניין בזה, אז אתה במקום הנכון.
 

shaul5540

New member
כבר עברתי תומרונתם את

כול ה"איזון" הידוע הזה עם דיאטנית במכון סוכרת כבר 17-שנים.
כול חצי-שנה אני שם במכון אצל רופא-סוכרת, אחות-סוכרת ודיאטנית ותיתפלא שעד לפני חודשיים היה לי נפילת-סוכר כול יומיים בערך ואיבוד הכרה כפעם בחודש, בתור אחד שלא אוכל או שותה סוכר ואוכל מעט מאוד פחמימות, אבל מזריק בלית ברירה כ-150יח' אינסולין הומלוג קוויקפן מהיר בערך, אז בבקשה מימך לא גילית לי לצערי הרב את אמריקה....ודרך-אגב עם מכשיר הקסם הזה אתה יודע עם דיוק מרשים מה כול מאכל ומאכל עושה לך.
ובקשר ל,,אתה לא במקום הנכון"....מה אני יכול לעשות, את ראשי המדינה שלנו זה כנראה לא מעניין שהם יכולים לחסוך הון תועפות אסטרונומי בעתיד הלא-רחוק, אם יתנו לחולי סוכרת סוג-2 את מכשיר הפלאים הזה, שמראה לך בכמה סוכר אתה כול רבע-שעה.
עזוב עכשיו את החולים שיינצלו מנפילות ועליות סוכר ומהסוף המר שמחכה להם עם העיוורון וקטיעות כפות הרגליים והדיאליזה לכליות ומה לא....
אני מדבר ידידי על השקעת כסף של המדינה עכשיו, שבזכותה אותה המדינה ישראל תחסוך הון תועפות ותקבל תמורה של פי אלף להשקעה שלה עכשיו.
מה שבטוח זה, שאם גם בדיונים של סל התרופות בעוד שנה לא יקבלו חולי סוכרת סוג-2 את מכשיר הקסם הזה, אז אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהמדינה הזאת פשוט לא שפויה ושצריך לאשפז אותה, כי באירופה במדינות הנאורות זה כבר ניכנס לחולי סוכרת סוג-2, מאחר והם חושבים גם על העתיד ולא חושבים רק עד סוף החודש הזה ואחר-כך אללה הוא אכבר...
&nbsp
&nbsp
 

תומרונתם

New member
מנהל
חבל שוויתרת

האיזון תלוי אך ורק בך. וסליחה אם אני נשמעת לך מגלה את אמריקה...
&nbsp
אגב, באמריקה לא נותנים לאף אחד סנסור בעלויות כאלה. תקנה ביטוח בעלות מטורפת, ואז, אולי, תצליח לקבל סנסור בעלות הגיונית. אולי.
&nbsp
לא נכנסת לדיוני פוליטיקה ושיקולים פיסקליים של הממשלה. מה שברור זה שאף אחד כאן לא יגיד לך איך לזייף בדיקות דם, ואם יהיה, הוא יעוף מהפורום.
 

shaul5540

New member
לידיעתך המושג "אמריקה" זה

יבשה ולא מדינה ואם התכוונת לארה"ב, אז זה כבר ידוע ששם הכול עולה גרושים חוץ מההשכלה הגבוהה והבריאות וזה ביגלל שבתי החולים והרופאים עם הנציגים שלהם בפרלמנט השתלטו על המדינה, אבל אם היית קוראת מה כתבתי, אז היית קוראת "המדינות הנאורות באירופה" ולא כתבתי ארה"ב....
בקנדה שגם היא באמריקה אני בטוח שכבר קיבלו את המכשיר מציל החיים הזה, שיחסוך לכול ממשלה שפויה בדעתה הוצאות רפואיות אסטרונומיות בעתיד.
אני גם מבין מדברייך על ה"איזון" שאת תומכת בדרך של לחיות בדיכאון עד גיל 120 עם הירקות והשניצל והגבינות הרזות חסרות הטעם והריח....תודה אבל אני מוותר.
אני גם שמח שיש מישהו שסומך על הממשלה ועל,,השיקולים הפיסקליים שלה" עד לסוף החודש הזה...
אבל לסיום אם כתבת ככה : ,,מה שברור זה שאף אחד כאן לא יגיד לך איך לזייף בדיקות דם, ואם יהיה, הוא יעוף מהפורום,, - אז עכשיו האמת היא שאני רועד....
טוב אז אני אלך למומחה סוכרת פרטי והוא יגיד לי איך עושים את זה.
יללא תומרונתם, השתמשי בסמכותך העוצמתית ותעיפי אותי מהפורום...
&nbsp
 

תומרונתם

New member
מנהל
"הכל עולה גרושים"...

כן, בהחלט. גם יש פה כסף שגדל על העצים.
&nbsp
לא התכוונתי להפחיד אותך... חבל שאתה רועד. אולי יש לך היפו.
 

deebeebee

New member
צודקת

מה ״שעולה גרושים״ בארהב הם בדרך כלל הדברים הקטנים, הרפואה, שירותיה ותרופותיה יקרים מאוד בארהב.
 

mrkorr

New member
למרות ניסיונך הרב, אתה תגלה שכגודל הציפייה - גודל האכזבה

אתה מעניק למכשיר החדש שם מוגזם: "מכשיר הקסם", "מכשיר הפלאים".
ואתה תולה בו תקוות שווא: "אתה יודע עם דיוק מרשים מה כול מאכל ומאכל עושה לך".
האמת אפורה ורחוקה מאד מהקשת בענן שאתה מצייר לעצמך.
מדובר בסך הכל במכשיר למדידת רמת סוכר (לא בדם אלא בנוזל הבין תאי).
אני רכשתי אותו די מזמן בצורה פרטית ויכול להגיד לך שהוא רחוק מלהיות בעל "דיוק מרשים".
למעשה, אם היית בודק באצבע את רמת הסוכר פעם בשעה היית יכול לדעת בדיוק את אותו דבר שאתה תדע אם המכשיר הזה - רק מדויק יותר.
לגבי השאר - עדיין תצטרך לאכול נכון, להזריק נכון, לעשות ספורט, לנוח, ולנטר את רמת הסוכר כל הזמן.
"מכשיר הפלאים" לא ישנה את "הסוף המר שמחכה להם עם העיוורון וקטיעות כפות הרגליים והדיאליזה לכליות" כפי שאתה כותב.
בסך הכל מדובר במד סוכר שהוא יותר נוח ממד סוכר רגיל עם דקירה באצבע ושזוכה ליחסי ציבור הרבה מעבר למה שהוא נותן.
 

shaul5540

New member
כן mrkorr, יש לו איחור של איזה רבע-שעה

מהתוצאה שאתה מקבל מדקירה אכזרית באצבע וכבר אחרי כמה ימים ידעתי בדיוק מה אני אקבל באצבע, כאשר הסוכר שלי נימצא בכיוון של ירידה או עלייה.
אם הזרקת יותר מידי אינסולין יחסית למה שאכלת ואתה רואה בסורק שיש תהליך של ירידה ואתה רואה שהיגעת ל- 80, זה אומר שבאצבע יצא לך 60 בערך ואם אכלת הרבה יותר מהכמות של האינסולין שהזרקת ואתה רואה כול רבע-שעה שאתה בכיוון של עלייה ויוצא לך בסורק 170, זה אומר שבאצבע יצא לך 200, אבל למשל כשאתה קם בבוקר אחרי שלא אכלת ולא הזרקת כמה שעות, תיבדוק בסורק וגם באצבע ותראה שהתוצאה זהה.
מבין ידידי איך עובדים איתו?, אני כבר חודשיים יודע בדיוק מה כול מאכל עושה לי ותיתפלא שלמשל חלה מתוקה של שבת לא מעלה לי את הסוכר, אבל לאשתי הבריאה היא כן מעלה גבוה שעה אחרי שהיא אוכלת אותה...(אנחנו דוקרים אותה באצבע ולומדים הרבה דברים חדשים ביחד).
זה באמת מכשיר קסם שבזכותו כבר חודשיים מאז שקניתיו, הסוכר שלי מטייל בין מינימום הכי גרוע 60, (כאן שותה קצת מהרעל הזה קוקה-קולה), למקסימום 170, (כאן מזריק טיפת אינסולין), והסוכר שלי יותר מאוזן מהסוכר של אשתי הבריאה להפתעתך הגדולה אני בטוח ידידי הטוב. אשתי בבדיקות דם של פעם בשנה גלוקוז יצא לה 89 בפעם האחרונה לפני 3-חודשים.
לפני המכשיר הייתי חולה סוכרת רציני שפחד אפילו לינהוג בכביש והיום אני יותר מאוזן מאשתי ומשני הילדים הגדולים שלי ששלושתם מוכנים לידקור את עצמם באצבע, בשביל הבדיקות וההשוואות שאני עושה ולומד דברים די מדהימים.
ואם אתה חושד שאני סוכן מכירות של המכשיר הזה, אז אני נישבע לך בשלושה הנ"ל שאין לי שום אחוזים או הטבות בפריסטייל-ליברה הזה ואני רק מפסיד ביגללו 550-שקלים יקרים לי בחודש.
אבל היום אחרי החודשיים וחצי הלא יאמנו שעברתי איתו, אם אצטרך ליבחור בין המכשיר לבין אוכל, אני לא אוותר על המכשיר הזה, כי זה פשוט חובה לכול חולה סוכרת סוג-2.
בטוח שלאלה שמזריקים אינסולין ולא מוכנים לאכול רק ירקות ושניצל וגבינות לבנות רזות מגעילות כמו שתומרונתם מציעה לנו.
&nbsp
&nbsp
 

shaul5540

New member
חוץ מזה איך אתה משווה בין

חמש או שש בדיקות אכזריות באצבעות המצולקות ביום לבין מאה סריקות של הזרוע האחורית ביום?........איך אתה יכול להשוות ביכלל ולהגיד שזה רק קצת יותר נוח?....זה מזעזע אותי......
&nbsp
 

oritta17

New member
אתה רוצה לדעת לאן לפנות כדי לבדוק את סוג הסוכרת שיש לך ?

לי איבחנו בהתחלה סוכרת סוג 2 ונתנו לי כדורים,שגרמו לי להרגיש רע,
ואז הרופא האינדוקרינולוג המליץ לי לערוך בדיקה באופן פרטי בבי"ח- בלינסון,
(אמר שלא ייתכן שיש לי סוכרת סוג 2 ,כי אני רזה ובמשקל נמוך.)
שלחו את בדיקת הדם שלקחו לי בבלינסון ,לבדוק בארצות הברית,
ולאחר 3 שבועות שלחו אליי תשובה שיש לי סוכרת מסוג 1.
במידה ואתה רוצה לבדוק ,הבדיקה היא בתשלום פרטי שיש לשלם,בסך -.500 ש"ח.)
 

אבו זקן

New member
אמר, אמר

"אמר שלא ייתכן שיש לי סוכרת סוג 2 ,כי אני רזה ובמשקל נמוך" - אם זה בדיוק מה שהוא אמר הוא טעה. נכון ש*רוב* הסוכרתיים מסוג 2 סובלים מעודף משקל, אבל ממש לא כולם. כל בוקר כשאני מתגלח אני רואה מישהו שמפריך את הטענה.
 

oritta17

New member
זה נכון שיש גם יוצאים מהכלל, לכן צריך לגשת לאיבחון.

 

תומרונתם

New member
מנהל
מדהים!

אתה באמת מתגלח כל בוקר??
 

oritta17

New member
שאלה לאבו זקן ;

אם אתה לא בקטגוריה של הסוכרתיים כבדי -המשקל, אז איך אתה יודע בוודאות,
שאכן יש לך סוכרת מסוג 2 - ולא סוכרת מסוג 1 ?
או שהאם גם לך ערכו בדיקה לאיבחון סוג הסוכרת ?
 

אבו זקן

New member
לא ערכתי בדיקה

מאחר וה A1C שלי משביע רצון בתרופות הקיימות שאינן כוללות אינסולין או מאיצי-לבלב למיניהם, הרופא שכנע אותי שאין צורך בבדיקה. לטענתו אם זאת לא היתה סוכרת סוג 2 לא הייתי יכול להגיע לאיזון הזה (A1C 6.3 עם מטפורמין + פעילות גופנית, 6.1 עם מטפורמין+ג'ארדיאנס בלי שום פעילות גופנית אותה נאלצתי להפסיק בגלל בעיות מפרקים).
 
למעלה