מד סוכר רציף - עדכון

imanub

New member
מד סוכר רציף - עדכון

שלום, אף אחד לא התייחס לשאלות שלי ביחס למדי סוכר רציפים גם בפורומים מתחרים. אז בררתי קצת. הבנתי שהמד הרציף המומלץ יותר הוא של דקסקום שעובד עם אומניפוד או עם אנימס (מרופא בהדסה).
לכן, ובעקבות שירות גרוע במיוחד של מדטרוניק (שלחו לי סנסורים שלא בתוקף + לא דאגו לי למשאבה ועוד), אני מתכוון לעבור. קבעתי תור לרופאה וכמובן שזה יהיה רק עוד חודש.
אם למישהו יש המלצות, תובנות, נסיון אחר - בבקשה תגידו לי. כי זה חתונה ל-5 שנים.
 

imanub

New member
עוד הערה

הרופא אמר שלא כדאי להמתין למשאבת האינסולין 670G ושהיא לא מהווה קפיצה משמעותית. האמת שיהיה לי קצת קשה לעזוב את מדטרוניק כי אני מאוד רגיל (6 שנים) ואני אחשוב על זה שוב עם הרופאה (גם יש יתרונות של הפסקת ההזלפה בהיפו שאין לאנימס).
 

mrkorr

New member
בקשר לאנימס ומשאבות בכלל

תמיד לפני שאתה חותם, אתה מקבל את המשאבה לשבועיים ניסיון.
אלה שבועיים חשובים שלא כדאי לוותר עליהם.
ההבדלים בין המשאבות מצויים בפרטים הקטנים ואף אחד לא יכול לנחש מה יפריע לך ומה ישפר לך את החוויה.
קח את האנימס לשבועיים, תתנסה ואז תחליט.
אני יכול להגיד לך שיש הבדלים בתוכנה שמוטמעת בכל משאבה ורצף התפריטים שונה. גם התנהגות ההתרעות/אזהרות/צפצופים שונה וכדאי להתנסות לפני שמחליטים.
לגבי מד סוכר רציף, גם אני מתרשם שדקסקום הוא המד העדיף ויש לו גם אופצייה של התחברות לסמארטפון, אבל אני לא בקריטריון של קופות החולים ואין לי מד סוכר רציף אמיתי ולכן לא יכול לעזור לך מן הניסיון.
 

imanub

New member
מד סוכר רציף

רעיון לא רע. גם אני לא בקריטריון אבל אני משלם על זה מכיסי (בערך 1,000 בחודש), ואני כבר מאוד תלוי בזה ולא יכול לחיות אפילו יום בלי זה.
אבקש אולי ניסיון של אנימס, כך אבחן גם את השירות שלהם.
בחיבור הראשון פשוט הבנתי שלכולם יש מדטרוניק ולא רציתי להתחכם בתחום הזה.
 
למעלה