שלום שאלה בבקשה :)

coconut 33

New member
שלום שאלה בבקשה :)

היי,במשפחה שלי יש חולי סוכרת וטרום סוכרת.ויש אותי ...עם ערך של 97,98..
אחותי מוגדרת כטרום סוכרת ורופא המשפחה אמר לה להתחיל לעשות פעילות גופנית בדחיפות.
מה כדאי ? ריצות? הליכה? אחותי במשקל תקין,אבל ללא פעילות ספורטיבית בכלל..אולי להתחיל בפעילות שאפשר לעשות בבית כמו קפיצות בחבל,או ריצה במקום,כפיפות בטן וכו כהתחלה ואז להמשיך לריצות בחוץ?

ושאלה שנייה- מי שהתחיל בפעילות ספורטיבית..תוך כמה זמן ראו שינוי בבדיקת הדם? ידוע לי שזה שונה מאחד לשני..בגדול היא ככ נחרדה מזה שהיא מתכוונת לעשות כל יום פעילות כלשהי למשך שעה לפחות.
תודה רבה לעונים...
 
לצרכי טיפול בסכרת נדרשת פעילות ממושכת

נגיד 45 דקות.
אם את או אחותך יכולים לעשות את זה בריצה זה מעולה, אם לא תעשו את זה בהליכה ועדיין תרויחו כמעט את כל מה שסכרתי יכול להרויח מפעילות גופנית.
&nbsp
לריצה ממושכת יש תופעות לואי של נזק למפרקים אז לא הייתי ממליץ רק עליה
&nbsp
בהצלחה
 

תומרונתם

New member
מנהל
פעילות גופנית

קודם כל, כדאי להתחיל לאט. הליכות, 20-30 דקות, 3-4 פעמים בשבוע. אחרי כמה שבועות שרואים שהכל סבבה ונוח ונחמד, אפשר להעלות.
ריצה זה משהו שעושים רק אם אוהבים ויודעים איך. אם היא אוהבת את זה, אז כדאי ללכת למאמן ריצה (אפילו רק פעם אחת לשאלות והנחיות), אם לא אז הליכה זה ממש ממש נחשב וטוב. אפשר גם שחיה, אבל זה קצת יותר קשה מבחינה אדמיניסטרטיבית... הליכה זה הכי קל. בגדים קלים, נעלי ספורט, ו-GO.
&nbsp
השינוי מאוד אינדיבידואלי, הייתי הולכת למדוד שוב אחרי חודשיים-שלושה חודשים. בשלב הזה הפעילות כבר חלק מהחיים, והשינוי הוא יותר "אמיתי".
 

שרי 55510

New member
אין מה להיבהל,הליכה של 30 דקות כול ערב,מורידה יפה סוכר בדם,,

בתקופה שהסוכר שלי היה ברמה של 170,הייתי שותה ליטר מים ,תוך כדי הליכה,
ולאחר הליכה של 30 דקות הייתי מגיעה הביתה,(אחרי ההליכה,חשוב לנוח לפני שמודדים.)
והמדידה לאחר חצי שעה של מנוחה הייתה מראה על 100.
כך שלא חייבים להיבהל מהמילה ספורט, רק יש להתמיד בהליכה יומיומית של 30 דקות שהיא בהחלט מספיקה,כמובן זה בתנאי שאוכלים בצורה מאוזנת,ושותים מספיק מים.
 
למעלה