ערב טוב לכם אני מאד מבולבלת

ערב טוב לכם אני מאד מבולבלת

בבדיקה בבוקר אחרי צום 157 הרופא אמר לי תורידי משקל הורדתי 3 קילו ירד לי ל-110
וכך נישמר זמן מה.....נכון שמעט ניתקעתי במשקל אבל פתאום הבדיקה מראה בבוקר 140 ובלילה אחרי שלוש שעות של אוכל 167..לא מבינה למה עלה לא אוכלת בכלל סוכר מידיי פעם רק בננה אחת קטנה אולי בגלל לחם ???אני אוכלת רק לחם קוסמין ובימים האחרונים באמת אכלתי 4 פרוסות בערב (מאד דקות) ושניים בצוהריים ........נישבר לי כבר לא יודעת מה לאכול...היום אוכלת רק סלט עם קרקר אחד ופרוסת נקניק מותר ???
תודה
 

tulkin

New member
בננה = מלא סוכר, לחם = מלא סוכר.

הסוד הוא שלא משנה ממה זה עשוי, אם זה מכיל פחמימות, זה יגיע לדם כגלוקוז.
בננה קטנה היא מקפצת סוכר רצינית. וגם פרוסת לחם. 4 פרוסות בערב זה ממש שחיתות. אני למשל, לא אכלתי פרוסת לחם יותר משנתיים :)
סלט זה מצוין. ופרוסת נקניק זה אחלה. ויש עוד המון אפשרויות אחרות. ביצים, אבוקדו, זיתים, סלמון מעושן (דגים בכלל), גבינות עתירות שומן גם טובות. אגוזים ושקדים במידה.
&nbsp
וכמובן - פעילות גופנית. אין לה תחליף.
&nbsp
 
הרבה תודה על התשובה אז אתמול

עשיתי כך אכלתי הרבה ירקות ורק שניי קרקר בערב ...והיום הבדיקה הייתה 119 בבוקר אז נירגעתי...אעשה כמו המלצתך...הרבה תודה
 
שלום לקליאופטרה היחידה.

אצל אנדוקרינולוג, מומחה לסוכרת כבר ביקרת?
לא יודע למה, אבל יש לי הרגשה, שהרופא עליו את כותב, הוא רופא משפחה..
לתת פקודה, תורידי במשקל, זה לא טיפול רפואי, אני מאמין שלו יכולת להוריד במשקל, היית עושה זאת לפני שנים..
 
האמת שבבדיקה יצא לי 140 ובבדיקה

השניה 1A משהו יצא לי 6.8 שקלתי 70 ק'ג ואז הרופא אמר לי שאם אני לא רוצה תרופה אז אני חייבת להוריד במשקלי וירדתי ל-67 ק'ג ובאמת ירדתי בבדיקות בסוכר.אבל עשיו מעט עלה לי ואני שוב ניכנסת לדיאטה שפחות פחמימות ויותר ספורט ומקווה שאמשיך לרדת ..ונכון זה רופא משפחה שלי .....ומקווה שיהיה בסדר ולא אצטרך להתחיל עם תרופות......ושוב הרבה תודה
 

tulkin

New member
הנרי צודק. את חייבת לראות אנדוקרינולוג

אין טעם להכחיש או להדחיק. יש לך סוכרת. כדאי להתמודד איתה פנים מול פנים ולא להתחמק מזה. זה לא שחייבים לקחת תרופות למעט החודש האחרון אני שומר על איזון ללא תרופות. מה שכן חייבים זה להגיע לאיזון, להבין מה זה, לקחת את זה ברצינות. זה לא רק סוכר בצום, זו דינמיקה שלמה וכו'. אולי הדרך הטובה ביותר לאיזון תהיה דווקא כן להשתמש בתרופות בתור התחלה, ואז להוריד אותן בהדרגה בהתאם לאפשרות.
כדי לדעת ולהבין ולהכיר את כל אלה, חייבים לפגוש אנדוקרינולוג מומחה סוכרת.
&nbsp
ואם הולכים על הכיוון התזונתי יותר ברצינות, אז גם אותו צריך ללמוד ולהכיר לעומק. לקרוא על תזונת ברנשטיין, ולקרוא על תזונה קטוגנית ודלה בפחמימות. להבין, לנסות. להצטרף לקבוצות רלוונטיות (בפייסבוק. תפוז הולך וגווע).
 
שוב הרבה תודה לכם רק אספר לכם

שהבן שלי ליאור שנהב דיאטן קליני וספורט שגמר תואר שני...עבודת הגמר שלו הייתה סכרת...אפשר לראות בגוגל...והפעם החלטתי לקחת בשיא הרצינות את הדיאטה שנתן לי ..נכון שכבר הורדתי 3 קילו והסוכר ירד מעט אבל יש לי עוד 5 קילו לרדת ואצמד לדיאטה שלו הפעם הבטחתי לו ואנסה שוב..גם הבנתי שהבעיה שלי זה לחם אני אופה לחם כוסמין אז חשבתי שזה בסדר מסתבר שלא.... אם לא אצליח אלך לרופא אנדוקרינולוג...
 
רוצה רק לספר לכם

שבהמלצת הבן שלי התחלתי לקחת כדורים חילבה שניים ביום עם הארוחות ..נכון שאני תמנייה ואוכלת חילבה אבל עם חילבה צריך לאכול לחם ואני היום מגבילה את עצמי עם הלחם.....בקיצור הסוכר ירד לי נהדר כבר 120- 110-בבוקר קילו פחות והליכה כול יום של שעה מקווה להשתפר יותר...ולא לשכוח אני לא לוקחת שום כדורים ......
 
למעלה