מחפשת צ'ופר בנושא פרידה

שירית22

New member
מחפשת צ'ופר בנושא פרידה

שלום כולם, בעבר הייתי מדריכה וקומונרית בתנועה.. יש לי קלסר צ'ופרים מלא אבל עברתי עליו ולא מצאתי משהו שאני מתחברת אליו. טוב, נגיע ישר לעניין... אני מחפשת צ'ופר בנושא פרידה לילדות. עדיף שלא יהיה חלק משיר "חילוני" כי הן חרדיות. קטע קצר שמתאים לכתוב על סימניה. תודה והמשך ערב נפלא.
 

Mrs ButterFly

New member
../images/Emo204.gif אולי משל הציפור..

האדם נמשל לציפור. בכוחה של ציפור לעלות מעלה מעלה, בתנאי שתניע את כנפיה ללא הרף. ברגע שתפסיק להניע כנפיה הרי היא צונחת ונופלת. אם אין האדם עולה מעלה מעלה על כורחו יורד מטה מטה. לא אמרת לאיזו מטרה, ואיזו פרידה זאת.. אבל מניסיונך בעבר, בטוח תמצאי קטע מקשר (משלך..) שיימצא מתאים.
ב"הצלחה!
 

שירית22

New member
פרידה מילדות הפרוייקט שלי בפר"ח

אני רכזת פר"ח ואני נפרדת מחר מהילדות. לצערי הן צעירות ולא ממש יבינו את הקטע הזה.. ואגב חילקתי אותו בתחילת השנה לחונכות (סטודנטיות שלהן) תודה רבה..
 
משו שקבלתי מחברה שעוזבת..../images/Emo10.gif

בס"ד "כשנפרדים לפעמים אומרים כל מה שאפשר ולפעמים לא יודעים מה לומר. לפעמים פשוט מביטים זה בזה, אך תמיד מחבקים ומנשקים, לפעמים לוחצים את היד, מחייכים חיוך כזה שקט ומיוחד... לפעמים מהעיניים זולגות דמעות אך תמיד אומרים שלום ולהתראות כשנפרדים לפעמים נזכרים ומדברים על העבר ולפעמים על חושבים ומהרהרים- מה יהיה מחר? אך תמיד מבינים היטב ויודעים, שאחרי הפרידה-תמיד יבואו הגעגועים..."
 
מממממ

בס"ד אני לא בבית, אז אני מקווה שאני אזכור את זה בע"פ בכל זאת.... טוב
יש מקומות, שאתה עובר בהם, מביט לצדדים וממשיך האלה. יש אנשים, שאתה פוגש בהם, מחייך קלות וממשיך הלאה. אך ישנם, לא רבים כמובן, מקומות, שאתה עובר בהם ונשאר, ואנשים שאתה פוגש בהם ונקשר. וקשה לך להפרד, כי טוב לך וחם... וכשאתה ממשיך משם הלאה, הם ממשיכים איתך גם.
 
אוח, נשלח...

בס"ד קיצור, אני לא בטוחה שזה זה... אבל אח"צ אני אהיה בע"ה בבית. ואני אוכל לכתוב את זה נורמלי יותר. יום טוב בנתיים!
 
עוד משהו ממדריך שעזב..

בס"ד "אין זה חשוב באמת להחליט בגיל צעיר מאוד מה בדיוק אדם רוצה לעשות כשיגדל. חשוב הרבה יותר שתחליטו על הדרך בה אתם רוצים לחיות. אם תהיו ישרים עם חבריכם, אם תקחו חלק במאבקים שטובים לאחרים ולא רק לעצמכם, הרי נדמה לי שזה מספיק מה תהיו זה כבר פחות חשוב..." (גולדה מאיר-"חיי'")
 
חחחחחחחח גם אני העתקתי את השני

לא יהיה לי כח לחפש אותו ואני יודעת שאני אצטרך אותו מתישהו...
 
הוא הולך ככה../images/Emo26.gif

בס"ד
האמיתי- השני [טוב בעצם הראשון...] זה מה שהיה לי בראש... יש מקומות שאתה עובר בהם- מביט לצדדים וממשיך הלאה. יש אנשים שאתה פוגש בהם- מחייך קלות וממשיך הלאה. אבל יש, לא הרבה כמובן- רק כמה מיוחדים אי שם... מקומות שאתה עובר בהם ונשאר- כי טוב לך וחם, וקשה משם להמשיך הלאה. ויש אנשים אתה פוגש בהם- אתה נקשר ואוהב... וכשאתה ממשיך משם הלאה- הם ממשיכים איתך עמוק בלב!!!!
עוד אחד-[וואי, זה מש נוסטלגיה
הוא אפילו היה כתוב לי פעם בחתימה...
] איך נפרדים?! אפשר להפרד בשמחה, אפשר בדמעות, אפשר בכעס, בריחה... ואפשר פשוט לומר- להתראות!
 

NaaMuna

New member
יש לי מש'ו חמוד../images/Emo70.gif../images/Emo13.gif

בואו ביחד ונשמן את אותו מנעול חלוד של מגירת הפלאים. נפתח ביחד ונזכור: את כל החוויות,
האכזבות,
הנצחונות
והכשלונות.
אך נדלג על דבר אחד, נדלג על הפרידות. כי במילון הקטן שב
, אין כזה מושג. כשעוזבים, פשוט תולשים דף ביומן ופותחים דף חדש, ואם רוצים לזכור- יושבים וזוכרים- הכל מכל כל.. אך אם מדובר בידידים יקרים אותם לא תמצאו במגירת הפלאים, כי מהם פשוט- לא נפרדים. יומעולה
 
אממ

על כל היפה שעבר וחלף שוב יורד המסך בכבדות, ודמעה חוצפנית תדגדג את האף ותסבול מפיצול אישיות. חציה מתעצב על עבר שנגמר הוא שכח שהיו גם צרות וחציה מאושר ושמח למחר המלא גדותיו בתקוות. כי כן רבותי, זה טבעו של עולם וכל מה שנגמר שוב מתחיל מחדש מעגל שאיננו נסגר... ------------------------------------ וזה קצת יותר עמוק: הביטו אל האופק אל המקום בו מתחברים מים ושמיים. הביטו אל האופק ושאפו תמיד להגיע אליו, אל מקום החיבור. וכשתגיעו אליו, תגלו שבעצם נקודת האופק התרחקה, ושוב תביטו אל המקום בו מתחברים מים ושמיים ושוב תשאפו להגיע אליו. כי זו מטרת האדם, להתקדם הלאה, ולשאת מבט אל האופק.
 
קצת השקעה:

שהמדריכים שלי של מעלות - מעפילים עזבו אז הם חילקו לכל אחד שעון כזה דיקט כזה בצורת ריבוע מעץ ובאמצע מנוע של שעון (כן, כולל מחוגים...) וצילמו תמונות של כל מיני דברים שהיינו ביחד (מחנות, טיולים, פזמונסניפים, שבתות ארגון וכו'...) ושמו את זה על הדיקט ורשמו מסביב "יש רגעים שלא שוכחים" (לדעתי יותר מתאים לכתוב "יש שעות שלא שוכחים...")
 
למעלה