פעולה לשבת!

בת חן ר

New member
פעולה לשבת!

אנשים יקרים! אני ממש צריכה את עזרתכם! אנחנו באמצע מערך עם השבט על בן אדם לחברו, והשבת אנחנו מתמקדים ב- לחץ חברתי.. ואנחנו ממש זקוקות לעזרה! אין לנו כלום! (אגב זה לשבט הרא"ה בנות) אז בבקשה אם למישו ש משחק או סיפור כלשהו זה ממש יעזור! המון תודה ושבת שלום!
 

tamarhp

New member
מתודה

המשימה: מעבירים בין כולם דף עם נקודות, וכל אחד צריך בתורו לומר כמה נקודות יש בדף. לפני כן, מבקשים ממישהו לצאת. בזמן שהוא בחוץ מסבירים לכולם את המשימה ואומרים להם שבדף יש 15 נקודות אבל שכולם יגידו שיש 16 נקודות. מכניסים את מי שהיה בחוץ, מסבירים את המשימה, ומתחילים לשחק. נגלה שאותו אחד שהיה בחוץ יגיד גם הוא שיש 16 נקודות בגלל הלחץ החברתי. יש למשחק הזה המון גירסאות - העקרון הוא שכולם צריכים לומר משהו לא נכון, ומי שהיה בחוץ (שלא יודע את הסוד), יגרר ויגיד גם הוא את התשובה הלא נכונה.
 

שומו

New member
מבחן טייסים זה...

כשמישהו בא להתגייס לקורס טייס, אז הוא נכנס וסוגר את הדלת. הבוחן אומר לו "תסגור את הדלת". אם הוא יכנע ללחץ החברתי, הוא ילך לסגור אותה. אם לא- הוא יגיד לו "כבר סגרתי".
 
יש משחק אחד...

את מוציאה בת שבדר"כ בנות שמות עליה..חח ואז את אומרת שהתיקרה לבנה והקיר הוא קרם ,בא'ג...ואת אומרת לכל הבנות ששישתפו פעולה ויגידו שברורו שזה קרם וכו... ואז מכניסים ת'בת שהוצאת ושואלים אותה מה לבן?ואז מן הסתם היא תגיד שבסרורו שהקיר לבן...ואז פה הקטע של השבט מתחיל והם צריכות להגיד לה..ברוןרו שזה בא'ג, מה את לא רואה וכו'... תלוי אם זה ילך לך טוב... אבל בכל מקרה ב"הצלחה!
 

בת חן ר

New member
ממש תודה לכווווווולם

 
למעלה