זמן לכל דבר, ולכל דבר מקומו.

barhenhalliwell

New member
../images/Emo139.gifזמן לכל דבר, ולכל דבר מקומו.

הפורום הזה היווה בית חם להמון מאיתנו במהלך השנים שחלפו, מקום מפלט לעולם שבחוץ, מקום שבו אפשר לדבר על פרקים, על פרישתה של שאנן דוהרטי, על שרשור הכוחות הגדול ועל עוד נושאים שישארו בליבנו לעד. הפורום הזה הצמיח המון חברים, המון מערכות יחסים שונות ובעיקר עשה טוב. מאחר שהסדרה כבר לא משודרת כבר המון זמן, ואין שום סימן לשידורה מחדש ומאחר שהדיונים פה די לא מתחדשים, אלא יותר חוזרים על עצמם. הוחלט לסגור את הפורום. להרבה ממכם יהיה חסר המקום הזה, אליו הייתם נכנסים פעם ביום, או פעם בשבוע לראות מה קורה פה. אך צריך להמשיך הלאה... חלקכם פה די מגובשים, ולכן אולי קומונה חברתית תהיה תחליף טוב. אם יש לכם, ואני משער שישלכם, זכרונות טובים, או חוויות כלשהן מהפורום , כאן זה המקום לחלוק אותן.
אתם מוזמנים לרשום כמה שאתם רוצים, כי אלו יהיו מילות הפרידה שלכם מהפורום.
שלכם ושל הפורום,
בר-חן.
 

The Immortal Me

New member
וואו. א-אני... וואו.../images/Emo210.gif

402 היה הבית שלי לכל כך הרבה זמן [הו, כן, אני זוכרת את רוני האליוול המעצבנת], הפורום הראשון שלי, ובעיקר... יו, איזה הזוי. [ואני בעיקר תוהה - למה לא ידעתי להכין סרטונים כשהפורום היה פעיל?] תגובה יותר קוהרנטית, אני מניחה, כשארגע.
 

yoad123

New member
אוי../images/Emo10.gif

הייתי בפורום הזה כל כך הרבה זמן, וקשה להיפרד... כל יום אני נכנס לפה ויהיה ממש עצוב כשהוא יסגר. ממ חוויות? יש יותר מדיי... כל מני שירשורים מצחיקים ודיונים סוחפים במשך הזמן. היה כיף במשך כל הזמן הזה להיכנס לפורום ולהכיר אנשים מדהימים, במיוחד במפגשים... ממ אני בקושי מצליח לחשוב על מילות פרידה נוספות... אולי אני אוסיף אחר כך אני מניח ש.. היה טוב וטוב שהיה יכול לסכם. להתראות לכולם
 

Elsewhere

New member
מסנג'רים,

זה רעיון טוב לדעתי. רק כדי לשמור על קשר אם נרצה. :) הפורום הזה מלווה אותי כבר מעל לחמש שנים. חמש שנים. הייתי בכיתה ז' כשכתבתי כאן את ההודעה הראשונה שלי. אמנם קשה לי לראות אותו נסגר, אבל אני מאמין שזה בהחלט הצעד הנכון... מקווה שכולנו נשמור על קשר, ואל תשכחו מה החזיק את כולנו ביחד כאן - סדרה אחת ויחידה.
razr שטרודלון tapuz.co.il זה המסנג'ר שלי.
 
סגירת הפורום

עקב אי רלוונטיות נושא הפורום ומיעוט הפעילות המתלווה לכך, הוא ייסגר בימים הקרובים. אנו מודים לbarhenhalliwell וElsewhere על ניהולו וטיפוח של הפורום לאורך תקופה ארוכה וממושכת והפיכתו לבית חם לחובבי הסדרה - ובכלל. אנו מאחלים בהצלחה לשניהם בהמשך דרכם בתפוז
ומקווים לראות את הגולשים בשאר הפורומים באתר.
 

spelling

New member
אמממ למרותש לא ביקרתי פה המון....

אני חייב לומר שכל סופ"ש הייתי בודק פה דברים ולפעמים משתתף...... היה כיף לא נורמלי אחרי כל פרק לבוא ולראות תתגובות שלכם ולראות כמה אתם מגובשים.... ועם כמה עצוב שזה נגמר....מכושפות עדיין חיה בתפוז...אולי לא כמו בפורום הזה אבל הנושא בולט מאוד.... ובאמת אתם מוזמנים לפורום אליסה מילאנו ששם עדיין יש תאווירה של פרקים ממכושפות ויחסים עם דמויות מהסדרה... ובכלל תמיד טוב להיות בקשר עם חברים ישנים... אז שלכל אחד מכם יהיה בהצלחה ואף פעם אל תשכחו את מכושפות!..ובואו לבקר אותנו:)
 

YaEl 15

New member
חבל ../images/Emo10.gif

הגעתי ממש לקראת הסוף, ולא הספקתי ממש להיות פה, ולהכיר
אפילו שהפורום מת, אני בטוחה שכולנו תמיד נזכור את מכושפות... בכל אופן, בהצלחה לכולם
מקווה "להיתקל" בכם בפורומים אחרים.
 

CharmedRulez

New member
התנגדו לסגירת הפורום! שלחתי הודעה בפורום משוב

(תפוז משוב - פורומים) והיא אמורה להתפרסם בזמן הקרוב, אני אפרסם קישור, תגיבו שם גם ופעלו להצלת הפורום! זה עדיין לא הזמן או המקום לפורום הזה להסגר.
 
למעלה