רוצים לנהל פורום ב-
?

../images/Emo41.gif רוצים לנהל פורום ב-../images/Emo43.gif? ../images/Emo41.gif

מכורים לטלוויזיה, קולנוע, רדיו וכוכבים? רוצים לנהל פורום בנושא התכנית, הסדרה, כוכב הבידור או הז'אנר האהוב עליכם?
אם אתם מעל גיל 16, בעלי הכרות וותק במערכת הפורומים ומוטיבציה להשקיע, אנחנו מזמינים אתכם להגשים את החלום ולנהל פורום ב-
. אנו מחפשים מנהלים לפורום גריז - הריאליטי החדש שעולה בקרוב למסך, לפורום מלכוד 24, התכנית של ערוץ 24 ופורום הדוגמניות שתחזור בקרוב לעונה חדשה ולוהטת. את המועמדות ניתן להגיש דרך הטופס הבא: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/forms_applications/form.asp תשובות מתקבלות בטווח של עד כ-10 ימי עבודה. אנו מחכים לכם!
 

flying eagle

New member
נצל"ש

לכל מי שעדיין פה, אני מתגייסת ביום חמישי הקרוב (13.12)! יש לכם המלצה באיזה פרק/ים לצפות בלילה שלפני?
 

yoad123

New member
וואי מזל טוב!../images/Emo24.gif../images/Emo65.gif

אממ לדעתי פרקי שיא מכל עונה... הפרק שהכי אהבת בעונה הראשונה, (הכי קשה לבחור... כולם טובים) הפרק שהכי אהבת בעונה השנייה (מוסריות נושכת לדעתי) בעונה השלישית (או הפרק עם נטלי המאירה הלבנה או הפרק האחרון לדעתי) בעונה הרביעית (לונג לייב דה קווין כמובן, או האחרון) העונה החמישית (הפרק שוואיט נולד בו, כמובן) העונה השישית (הפרק הכי טוב שאני מוצא שם זה עם הבלונדיניות, או כריס קרוס) העונה השביעית (פרק אחרון) עונה שמינית (הפרק שליאו מת או פרק אחרון גם, כמובן) בקיצור- גיוס קל ומהנה, ותחזרי לבקר מדי פעם (אם ישאר פורום בכלל :S)
 
../images/Emo195.gifגיוס קל!../images/Emo24.gif Saving Private Leo זה פרק שקשור לצבא לא?../images/Emo3.gif
 

CharmedRulez

New member
Good Luck!

זה בטוח שיהיה טוב.. אל דאגה. בכל אופן, אני הייתי רואה פרק שנותן תקווה (לקראת עיתות המשבר שיגיעו... ובטח יגיעו) או פרק של קלוז'ר כזה. לכן יש כמה הצעות - 1. או לראות את הפרק הראשון (SOMETHING WICCA THIS WAY COMES) וישר אחריו את הפרק האחרון לגמרי (FOREVER CHARMED) ככה להרגשת סיום אמיתית במוכנות לעבור לשלב הבא בחיים. 2. או לראות פרק של תקווה כזה בסגנון 5.15 (ויאט נולד - YOURE SAFE, YOUR'E LOVED בלה בלה...) או בסגנון 3.17 שהוא אחד המעולים למרות שאת לא מתה עליו... 3. פרק שמסתיים בהרגשה מצויינת, עם חיוך ענק על הפנים- 3.05- גם הוא אחד המצויינים, הוא מצחיק, הוא רציני הוא מותח הוא מצויין... והסיום שלו פשוט מותיר אותך עם חיוך ענק (I HOPE YOU ENJOYED THE SHOWWWW!) עוד אחד כזה, וכמעט כולם כאלו, הוא 304 ו311 ו422 כמובן! ויש הרבה פרקים מעולים בקיצור. 4. פרק מצחיק כמו 2.18 או 5.20 המצויינים יחד עם פרק שמשלב את שניהם כמו 3.03 (או את זה עם הבלונדיניות שאת אוהבת). אלו ההמלצות שלי. אני בעד ההמלצה הראשונה. בהצלחה!
 
למעלה