שירשור GTA SA

Capi 5

New member
OG LOC ROCKS

מצטער אחי אני לא בטוח באיזה משימה אתה, יכול להיות שלא הגעתי אליה. זה אחרי שאתה עובר לעיר השנייה או לפניי !??
 

igurman

New member
מה כבר אפשר להגיד :p

צריך פשוט לנהוג טוב... אילו עצות כבר אפשר לתת?
ויהיה נחמד אם יהיה לך בזוקה (אתה צריך להרוג אותו רייט?) תתקע אותו באיזה עמוד או תזיז אותו מהמסלול שלו, תעוף מהר מהאוטו ותפציץ אותו...
 

chinuk

New member
מאיפה אני אביא בזוקה.. ../images/Emo4.gif

*לוקח מיני-גאן*
 

igurman

New member
הממ אתה צריך משהו שיפוצץ אותו מהר=\

כי עד שתצא מהאוטו ותתחיל להפציץ אותו הוא יסע, ותתחיל להיכנס לאוטו ובלה בלה בלה ותאבד אותו.
 

oshrib7

New member
יש לי בעיות בSA!!!

1. חסר לי מכוניות! חסר לי את המכונית Pheonix וeuros ונראה לי עוד... המכונית Euros צריכה להיות בפירמידה של לאס וונטורס... אני עברתי דרך שם מלא פעמים ולא ראיתי אותה! וגם אני לא רואה את המכונית הזאת נוסעת ברחובות... רק עם קוד יש לי את המכונית הזאת ואני לא רוצה להישאר בקוד, אני רוצה להיות במצב הרגיל, כי יש את כל המכוניות. גם כעושים את הקוד הזה אין אופנועים. אני צריך את המכונית EUROS לEXPORT בDOCKS, ואני לא יכול כי אני לא מוצא אותה...
מה עושים? 2. גם חסר לי משימה! המשימה הזאת האחרונה בלאס וונטורס והאחרונה של המאפיה (הקוביה במפה). בה אני מקבל בסופה 100000 $ , בה אני צריך ללכת לאיזה בנק עם משקפי לילה ו-TEAR GAS. אין לי גם את החליפה השחורה שמקבלים במשימה הזאת.... ראיתי שיש את המשימה הזאת וצריך להיות באתרים של GTA. יכול להיות שהיה אחרי המשימה הקודמת לה צלצול טלפון ולא עניתי לו??? מה עושים... 3. השתלטתי על על כל השטחים, ועדיין נשאר לי הprogress made כמו שהיה אחרי שסיימתי את כל המשימות העלילה... נראה לי שגם יש בעיה בזה... אני דואג שאני יעשה הכל שצריך להיות 100% ויהיה לי הprogress made על רק המשימות של העלילה... גם נראה לי שלא יהיה 100% כי חסר לי משימה... בבקשה תעזרו... מתחנן... לא ציפיתי לכך. תודה.
 

tnhr2

New member
אמממ

ה-Euros לפעמים נמצאת שם ולפעמים לא...אני מצאתי אותה שם. 2. לא יודע על מה אתה מדבר... 3. מה אתה רוצה שנגיד?
 

oshrib7

New member
בוא נחזור על המקום שתופס המשחק

המשחק תפס לי 4.68 GB. זה טוב? יש 417 קבצים ו34 תיקיות. בקשר ל1: אתה יכול להגיד לי באיזה איזור בדרך כלל נוסעות המכוניות EUROS וPehonix? אולי בקבצים צריך לשנות משהו שהם ייסעו ויעמדו במקומות שהם צריכים לעמוד... בקשר ל2: האם נפגשת עם כזאת משימה שמקבלים בה 100000 $? למשימה קוראים: Breaking the Bank at Caligula's. הבאתי תמונה מאיזה אתר של GTA למשימה. מקבלים ישר Tear GAS (פצצת עשן) ומשקפיים שמראים הכל ירוק. משקפיים שאפשר לראות איתם במקומות חשוכים. וצריכים לפרוץ לאיזה בנק כזה. בקשר ל3... תסביר מה שאמרת.... או שפשוט אני ייקח את כל הצדפות והפרסות וכל מה שחסר אחר כך נדבר על זה.
 

LordDevil

New member
בקשר ל-2

אני גמרתי את המשחק ורק אח"כ עשיתי את המשימה הזאת. בעיקרון אתה צריך לצאת עם החברה שלך (המכורה ל S&M בצפון העיר) כמה פעמים וכשתתקדם איתה מספיק היא תתקשר אליך ותתן לך את הכרטיס שלה והקוד לדלת בקזינו,אז אתה יכול ללכת לווזי ולעשות את המשימה הזאת. אחת היותר טובות במשחק :)
 

oshrib7

New member
הבעייה שאני לא רואה את המכונית

EUROS במקום של הפירמידה, שיש אור כחול, שם זה צריך להיות, אני לא רואה אותה!!! גם ברחובות... אולי יש מקום שהיא במיוחד נמצאת כשהיא נוסעת... אבל אני לא רואה אותה במקום ההוא... תגידו, אם אני שומר את המשחק בזמן שיש קוד, אז אני עושה LOAD זה חוזר למצב הרגיל או שנשאר בקוד???
 
שאלה

איך אני מטיס את ההידרה? אני תקוע במשימה Vertical Bird ואני לא מצליח להטיס אותו....
 

chinuk

New member
אתה מדבר על המטוס קרב?

אם כן, נצל"ש
כתוב שה-num2 ו-8 עושים משהו.. מה הם עושים?!
 
למעלה