מכירים את המעשיה על הלפת הענקית?

playtrip

New member
מכירים את המעשיה על הלפת הענקית?

יש משחק שמבוסס על המעשייה הזו.
Yume Koujo Doki Doki Panic.
כל המשחק סובב סביב הסיפור הישן הזה על הלפת הענקית שצמחה בגינה של משפחה ערבית, או רוסית, או אסייתית ואפילו בישראל היתה את המעשיה הזו בתור הסיפור על הגזר הענקי מפני שיש גרסאות שונות שלה בכל רחבי אסיה...

אם תביטו על הדמויות השונות במשחק, הן לקוחות מן המעשיה הזו. יש את האבא החזק, את האמא שבאה לעזור לו להוציא את הלפת מן האדמה ואת הבן הבכור ואת הבת הצעירה. הם דמויות במשחק הזה.

עבור האמריקאים החליפו את הדמויות במריו, לואיג'י, טוד והנסיכה ולכן עבור האמריקאים אבדה הקונוטציה המקורית של המשחק כפי שהוא מסופר ביפן.

הפתיח של המשחק מראה שהעולם בו הדמויות נמצאות הוא בתור ספר מעשיות. מאמו, צפרדע ענקית מסיפור אחר חטף את הקוראים בספר וזה התפקיד של פאפא, מאמא, אימג'ין ולינה להציל אותם.

כל אחת מהדמויות כוללת יכולת שונה שעוזרת לה במשחק.
המשחק דורש לשחק כל פרק עם כל אחת מהדמויות השונות.
האבא, הוא הדמות הכי חזקה ויכול לשלוף את הירקות במשחק הכי מהר. הקפיצה של האם היא רכה מאד וקלה מאד. לינה יכולה לרחף לזמן קצר ואימג'ין הוא דמות וונילה שאינה כוללת שום יכולת מיוחדת. הוא נועד לשחקן שרוצה לשחק את המשחק בצורה רגילה וללא יכולת נוספת.

 

קרנפול

New member
נחמד לדעת

שמעתי את השם של המשחק ,אבל כמובן שלא ידעתי את סיפור הרקע.
 

קרנפול

New member
דרך אגב: לסיפור בישראל קוראים-אליעזר והגזר.

ולהבדיל- כבר בגמרא מובא סיפור על ירק גדול מימדים, שמזכירים את שבחה של ארץ ישראל מספרים שם- שהיה לפת (או ירק כלשהו, לא ממש זוכר) שהיו צריכים לעלות בסולם כדי להגיע אליו...
 
למעלה