יום ללא דיאטה - תזכורת

עופר 123

New member
../images/Emo41.gifיום ללא דיאטה - תזכורת../images/Emo41.gif

ביום ראשון (6.5.2007) נחגוג את היום הבינ"ל ללא דיאטה. למה מציינים את היום הזה?
לחגוג את היופי שיש במגוון הרחב של המידות וצורות הגוף השונות.
לחזק את המאבק באנטי-שמניות, במשקלו-פוביה ובאפלית השמנים.
להכריז על יום אחד חופשי מדיאטות ומאובססיה למשקל הגוף.
ללמוד את העובדות האמיתיות על הקשר בין דיאטות, בריאות ומשקל.
להבין כיצד דיאטות מנציחות אלימות נגד נשים.
לכבד את זכרן של קורבנות הפרעות האכילה והניתוחים להפחתת משקל. ביום א' הקרוב, החל משעה 17:00, נציין בפעילות מיוחדת את היום ללא דיאטה בכיכר רבין, סמוך לצלע של אבן גבירול. מה יהיה לנו שם? 1. שקילה על מאזני היופי - משקל שמחלק מחמאות במקום להציג את מספר הקילוגרמים. 2. חלוקת שוקולדים עם 0% ייסורי מצפון לעוברים ולשבים. 3. החתמה על עצומה לחוקק את "חוק מוצרי ההרזיה" (חובה לציון שיעור ההצלחה המוכח עד חמש שנים על מוצרי ותוכניות דיאטה) והמשך הליכי החקיקה של "חוק חובת בדיקות רפואיות לדוגמנים". 4. חלוקת סרטים בצבע כחול לציון היום. חשוב להגיע כדי לציין את היום הזה, ועוד יותר - את הערכים, הרעיונות והדעות שמאחוריו.
ליאור & עופר
 

Shusho

New member
זה רעיון יפה,

ראיתי את הלינק בהודעות של תפוז... כל הכבוד על הארגון
 

limiaw

New member
וואלה .. לא ידעתי שקיים יום כזה ../images/Emo70.gif

איזה כיף לנו ..
 

דריה27

New member
עופר עד איזו שעה

אתה מעריך שתהיו שם? בהנחה שאצא מהעבודה בארבע וחצי/חמש + נסיעה+ חניה ... אני רוצה לדעת אם יש טעם לבוא
דריה
 
מעולה!

רעיון גדול. גם עצם קיום היום וגם הפעילויות המתוכננות. אני אגיע (אם ור"ה יחזרו בהם מההחלטה למחוץ אותנו סופית)
 

polegra

New member
אולי אני אגיע...

עדיין מנסה לשכנע את הפולני שיצא מוקדם יותר מהעבודה וננצל את זה לטיול עם דור :) אגב...עופר אני חושבת שרעיון החולצה הוא יפה ללא כל קשר לארוע הספציפי הזה... טלי
 
סעיף 3 צבוע.

עופר שלום, לטעמי יש בחוק המוצע חדירה גסה לתחום הפרט. יש פה סלקציה מגדרית קשה ולא נעימה. כשם שלא היית רוצה שיכנסו לך לצלחת כך אני לא רואה צורך להכנס לצלחות של אחרים. בדיקות רפואיות מתבקשות בתפקידים מסויימים ולא לפי המאיישים אותה. לא ראיתי מחקר על סכנות המשוות השמנת יתר לרזון יתר ואיני יודעת מה גורם ליותר מחלות ומקי מוות לא עלינו. אם אנחנו נושאים דגל של "לחגוג את היופי שיש במגוון רחב של צורות גוף" עלינו להתייחס כך גם לרזים מאד. מה דעתך?
 

sha na na revol

New member
חופש בחירה../images/Emo35.gif...

אני מניח שהם מגייסים רק את מי שמעוניין לחתום. *משיכת כתף*
 

עופר 123

New member
ממש לא צבוע ../images/Emo13.gif

עולם הזוהר, דוגמנים ודוגמניות יפים, סלבס, צילומים על שער המגזינים, מסיבות קוקטיל של VIP. בעיניי זה פיהוק גדול, אבל בעיני חלקים יותר מדי גדולים של האוכלוסיה, זה החלום הגדול. מספיק להסתכל על מה שקורה בפורום דוגמניות ולהבין שהרבה בנות מוכנות לעשות יותר מדי דברים בשביל להיות רזות ולהצטלם, אפילו יהיה זה לחלון הראווה של הספר השכונתי. בדרך להגשמת החלום הזה, יותר מדי בנות מפתחות הפרעת אכילה. רק השנה מתו שתי דוגמניות בעולם מאנורקסיה, כדי להיות חלק מחלום הדוגמנות הגדול. מרבית הסוכנים, כמובן, מעלימים עין - כי אם הלקוח רוצה דוגמנית רזה, הם יתנו לו את הרזה ביותר שיש, לא משנה אם היא מרעיבה את עצמה מדעת. מה זה בסך עוד ילדה רעבה מול הקופון השמן שהוא יגזור על הדוגמנית? אין לי בעיה עם אנשים רזים. גם החוק אינו נגד אנשים רזים, אלא נגד עידוד תעשיית הדוגמנות להפרעות אכילה. יש הבדל מהותי בין רזון "סתם" להפרעות אכילה. יש לי בעיה עם זה שעולם הדוגמנות וסוכני הדוגמניות גורמים ליותר מדי בני נוער להרעיב את עצמם בשביל חצי צילום. מדוע שהסוכנים ירוויחו על גבן של נערות מורעבות? מדוע שהסוכנים יחככו ידיהם בהנאה והבנות הללו תסתפקנה בתפוח וחסה ליום?
עופר
 
2 דוגמניות מתו בגלל אנורקסיה

וכמה בנות לא דוגמניות מתו מזה? כמה ששמנים מתו ממחלות נלוות להשמנת יתר? האם שמנים נדרשים , דגש על נדרשים, לעבור בדיקות בכפיה? לא. אז למה להפלות רזים? החוק הזה נשמע לי קטנוני ומתנקם. לא רק מי שרוצה להיות דוגמנית תלקה באנורקסיה- ולהכנס להם לצלחת בהחלט אינו מתפקידי. זאת ועוד... תעשיית הדוגמניות מעודדת לרזון . לא להפרעות אכילה, ישנן בנות רזות "טבעי" ומי שמספיק ,סליחה, מטומטמת להפוך לאנורקטית בגלל זה... מה אומר? שיבושם לה. יש בכך התנשאות על אחרים, אני יודע מה טוב לכם ואם לא תאכלו כמו שצריך אז לא תוכלו להיות דוגמנים... עופר, זה הרבה יותר מדיי דומה ליחס של החברה לשמנים. צאו מהצלחת לכולם. ויעסוק איש איש בענייניו שבת שלום
 

עופר 123

New member
התעשיה מעודדת לרזון שמעודד להפרעות אכילה

כמה בנות לא דוגמניות מתו מזה? רבות מדי, ודווקא בגלל זה צריך להעלות את המודעות להפרעות האכילה, בקרב הדוגמניות, הוריהן והסוכנים. עולם הדוגמנות הוא יופי של דרך להגיד ללב בני הנוער הפוטנציאליים. האם שמנים נדרשים , דגש על נדרשים, לעבור בדיקות בכפיה? לא. בדיקה משמעותית בכפייה יש לכל אחד בגיל 16, בצו הראשון. יש פה מספיק אנשים שלא גוייסו בגלל זה או שהורידו להם פרופיל בגלל עודף משקל. "תעשיית הדוגמניות מעודדת לרזון. לא להפרעות אכילה" - מי שהציע את החוק הזה הוא עדי "גיליתי את סנדי בר" ברקן. הוא סוכן דוגמניות, הוא יודע היטב מי מגיעות אליו לאודישנים. הוא אפילו מרצה בפני בנות שרוצות להשתלב בעולם הדוגמנות על הנזקים של הפרעות האכילה. הוא לא עשה את זה מתוך שיעמום. הוא פשוט יודע שמגיעות אליו הרבה מאוד נערות שמעודות לפתח אנורקסיה. תעשיית הדוגמניות מעודדת לרזון? צודקת במאת האחוזים. יתרה מכך, כל פעם הסטנדרטים הולכים ומחמירים - מחקר אמרקאי הרבה שהמימדים של מלכות היופי האמריקאיות הולכים ומצטמצמים ככל שנוקפות השנים. פעם חיפשו רזות, היום מחפשים רזות מאוד, רזות מדי. ישנן בנות רזות "טבעי" ומי שמספיק ,סליחה, מטומטמת להפוך לאנורקטית בגלל זה... מה אומר? שיבושם לה - את צודקת בהחלט. ישנן בנות שהן רזות באופן טבעי. ישנן גם רבות, רבות מדי, שמרעיבות את עצמן. לסוכנים זה לא איכפת, כי הם מקבלים את הצ'ק על האיתור המוצלח. הבנות מטומטמות? ממש לא. הן פשוט רוצות לגעת בחלום. בעולם שאלו החלומות שיש, שום צעד הוא לא חריף מדי, אפילו לאכול רק תפוח ליום. אם כבר את משווה לשמנים, אז אין יום שבו אין כתבה כלשהי על עניין המשקל, עצות לדיאטה מוצלחת ועוד מחקר על שמנים. רק בשנים האחרונות הבינו באנורקסיה היא בעיה שצריך להיאבק בגורמים שלה. לצד כל זאת, גם יש הבדל אחד מהותי בין אנורקסיה להשמנה - אף אחד לא יתחיל לעלות עשרות קילוגרמים במשקלו כדי להיכנס לשער המגזין, אף סוכן דוגמנות לא ייקח שמן כי הוא שוקל 120 ק"ג ולא 100 ק"ג.
עופר
 

azaria

New member
אפשר גם בדרך חיובית. לא חייבים חוק שלילי.

החוק המוצע הוא: א.) שולל תופעה ומנסה להציב מכשולים בפני היתדרדרות לכיוון התופעה. ב.) יש חשש שישמש בעיקר לכיסתו"ח של הסוכנים, ולא דווקא לבריאותן של הדוגמניות. לכן, אפשר לפעול לאותה מטרה בדרך חיובית. תנצלו את האנרגיה שלכם לקידום תוכנית טלויזיה בסגנון "יורדים בגדול" או איך שקוראים לתוכנית הזו שבה המוני שמנים נלחמים ומתחרים ביניהם בירידה במשקל לאורך תקופה של כמה חודשים. תדחפו לשידורה של תכנית תחרותית של אנשים שמתחרים ביניהם מי מצליח לצאת מהפרעות אכילה - הכי מהר, הכי טוב, הכי לאורך זמן, וכו. כך אתה גם מגביר את המודעות לעצם קיום הבעיה, גם מחנך את כלל האוכלוסיה לזיהוי המצב והסימפטומים, גם מראה למה זה מזיק ומסוכן, גם מראה כמה קשה לצאת מזה, וגם שובר את הסטיגמה של האידיאל שכמה שיותר רזה יותר טוב - בלי גבול תחתון. מה אתם אומרים?
 

Sea Urchin

New member
מישהו זוכר איזה קו אוטובוס מגיע לשם

מרכבת מרכז או מעזריאלי?
 

itzik gershon

New member
מרכבת מרכז-

תקחי קו 5. תרדי באיבן גבירול ואז תעלי על קו 25, 26, 24, 47, 48. איפה שקו 5 מוריד יש הליכה של קילומטר וקצת עד המפגש שלכם. עם את רוצה ללכת ברגל זו גם אפשרות. נסיעה נעימה :)
 

דריה27

New member
עוד אופציה מרכבת מרכז

קו 55 נוסע לאורך ארלוזרוב עד לאבן גבירול: אפשר לרדת בארלוזרוב פינת בלוך, לרדת את רחוב בלוך ולהגיע ישר לכיכר (10 דקות הליכה) אפשר לרדת בארלוזרוב פינת אבן גבירול (איפה שנמצא סטודיו B) ומשם ללכת לכיכר שתי האופציות טובות.
דריה.
 
למעלה