אולי יעניין אתכם...

jovistar

New member
אולי יעניין אתכם...

היום ב- 22:00 (ממש עוד מעט) בערוץ דוקו בYES (ערוץ 8) יש איזשהו סרט בשם "דרושה רווקה שמנה". רק קראתי בערך על מה מדובר ולא בטוחה בדיוק בדיוק על מה, אבל נראה לי שווה צפיה. תהנו.
 

benytuba

New member
אולי יעיין אותכם

עכשיו נכנסתי לאתר סרט משודר הלילה בשעה 22 ושעה קרוב ל2 בבוקר ו מחר בשעה 16 מסופרעל חברה שנקראה chubby chasers
 

benytuba

New member
אולי יעיין אותכם

עכשיו צפיתי לסרט שוו לצפיה על גברים שנקראים רודפי שמנות נשים שנקראים bbw שנפגשים דרך אתרי הכריות ומסיבות מש כאןחסר בישראל אתר הכריות רק לנשים שמנות
 
בעיני הסרט מקסים

ומאוד מזכיר לי מפגשי פורום ונשים מהפורום הזה. אני חושבת שהוא מעלה המון שאלות וסוגיות בחייהם של שמנים שאוהבים את גופם או לחילופין אוהבי שמנות. לא על כל השאלות הוא עונה , אבל הסרט בעיקר לא שופט אלא מציג את הדברים בצורה מאוד יפה. מומלץ בהחלט ותודה על ההמלצה.
 

benytuba

New member
סרט מקסים

מישלא ראה או רוצה לראות אעוד פעם יש שדור חוזר בשעה 16 מחר דרך אגב אף פעם לא היתי במפגש פורום איך אפשר להגיע לפגישות
 
פשוט לבוא:)

הפגישות מתפרסמות על גבי הפורום. ביום שישי הקרוב יש מפגש בבאולינג בחולון בשעה 22:00
 

benytuba

New member
פשוט לבוא

האם יש פגישות באמצעה שבוע כיאני מסורתי בשישי ושבת אני בבית או בבית הכנסת
 

jovistar

New member
גם אני אהבתי

זה היה סרט מעניין ואני חושבת שהוא העביר את הדברים בצורה יפה ומכובדת. יודעים לעשות טלויזיה הבריטים האלו...
 

gaya0207

New member
ראיתי עכשיו את ההקלטה

מאוד אהבתי את הסרט. הזדהיתי עם המפגשים שלהם. ובייחוד עם הסיפורים על כך שהקהילה שינתה את חייהם! הדוגמנית הזכירה לי את ימי הצילומים של לוח השנה, ואת ההתעלות שחשתי בסופם. אולי נחפש ספונסר שיטיס את כולנו לפגוש אותם?
 

נמסטה2

New member
מישהי צפתה אתמול ב"דרושה רווקה שמנה

היי לכולן. החלטתי לכתוב כאן בפורום בעקבות תכנית ששודרה אתמול ביס : "דרושה רווקה שמנה". התכנית עסקה בנשים גדולות מאוד באנגליה ובארה"ב, שגילו שיש חיים גם במשקל כבד, בעקבות אתר האינטרנט נשים גדולות ויפות (משהו כזה). פשוט מדהים לגלות כמה שהמשקל מנהל אותי, וכמה דיאלוגים יומיים יש בינו לביני. מגניב לדעת שהפורום עוסק בטבעיות בכזה נושא... באהבה נמסטה 2
 

gaya0207

New member
יש על זה שרשור קצת יותר למטה

בכל מקרה - ברוכה הבאה. גם הפורום שלנו משנה עולמות, בכל אופן שינה את שלי!
 
ראיתי את זה..אבל המשקל שלהם מוגזם

יוו הם חייבות לרדת במשקל. המשקל מוגזם במיוחד של אנה ראיתי תתוכנית ובכיתי חשבתי לעצמי עם אני היה ככה מה היה....אני מצידה להם על הביטחון עצמי כול כבוד אבל אפילו שיש גברים שאוהבים שמנות.. המשקל שלהם מוגזם..והיום גבר אמר לי.. שלשמנות יש פנים יפות יותר משל הרזות שיש לשמנות פנים מושכות...אבל משקל כמו שהיה בתוכנית זה מוגזם... טליה הייתה כאן ותחזור
 
לא חושבת שמתפקידינו לשפוט

היופי בסרט הוא לראות שלא משנה מה המשקל שלך, לא משנה כמה את שוקלת, למה העלת במשקל ומה ההשלכות שלו את עדיין אשה, סקסית, מושכת, נאהבת, אוהבת, מצחיקה, מדמנת, שוחה, רוקדת, נהנת. כל השאר זה ביניך לבין עצמך ולאף אחד אין זכות להתערב בכך.
 
ליאורי

אני גם חושבת כמוך שיפה שהסרט עשוי בצורה לא שופטת, ונייטראלית, וכל מה שהוא עושה זה להציג את כולם שם כבני אדם. אני גם שמחה בשביל אותן בנות שהן מצאו את הפורום הזה שהן יכולות להרגיש בו בנוח, וגם בני זוג. ונכון שלא מקומינו לשפוט. ואני לא שופטת, אלא מביעה דיעה. ואני חושבת שזה לא מוגזם, אלא אבא של המוגזם. אני חושבת שאלו בנות שמחייכות למצלמה (לא כולן) אבל מכרו את נישמתן לשטן. הן פשוט הרימו ידיים , מצאו מישהו (שבעיניי כשמדובר בגודל כזה זה כבר סוג של סטייה, ויסלחו לי כולם, אבל אני לא מאמינה שיש מי שראה את התכנית ולא יסכים איתי). היו שם בחורות שבקושי הלכו על הרגליים. אני לא קונה את החיוכים שלהם... אי אפשר לאהוב את עצמך ככה, מי שאוהב את עצמו דואג לעצמו לפחות במינימום. ואני לא מדברת כאן על הבנות, כי יחסית לבנות שם כולנו נחשבות אנורקסיות... אני חושבת שמי שכבר הגיעה למצב הזה, אז טוב שהיא מצאה בנות כמוה, שאיתן הן יכולות להרגיש חופשי, וטוב שיש את הבחורים שיכולים להשלים את הנשים האלו עם האהבה שלהם... אבל אני לא מאחלת לאף אחת להגיע למצב הזה, כי זה לדעתי מאוד מוגזם.
 

עופר 123

New member
שלוש הערות :

כמה הערות: א. הבחור אוהב שמנות הרבה מעל הממוצע. העדפה שונה? כן. סטייה? ממש לא. אני מכיר בחורות שאוהבות בחורים הרבה יותר גבוהים מהממוצע (2 מטר מינימום), ובחורים שאוהבים בחורות עם חזה הרבה יותר גדול מהממוצע. סטייה? ממש לא. גם הבחור ההוא לא סוטה, והשמנות הנאהבות הן לא מושג לסטייה. ב. כתבת ש"היו שם בחורות שבקושי הלכו על הרגליים. אני לא קונה את החיוכים שלהם... אי אפשר לאהוב את עצמך ככה". יש כמה אנשים בעולם שלא מסוגלים ללכת, ובכל זאת אוהבים את עצמם ככה, את יודעת. ג. אם אתה כבר שמן, אפשר להתבאס מזה כל הזמן ואפשר לחיות עם חיוך. הנשים בסרט, כמו הרבה אנשים בפורום הזה, מעדיפות את האופציה של החיוך. אני בעדן.
עופר
 
3 תשובות

או אוליי יותר... אני לא הולכת לחפש במילון הגדרה מילה מדוייקת למילה "סטייה" מפאת עצלנות. אבל אני די בטוחה שכל דבר שהוא די רחוק מהנורמל, יכול להתחבר למושג הזה. אני לא חושבת שישנה מועצה שיושבת ויכולה לקבוע מה נחשב סטייה ומה לא. אז אולי אני קצת מיושנת,מרובעת, קיצונית או איך שלא תחליט להגדיר אותי, אני עדיין חושבת (ראית בכלל את הסרט?) שמדובר שם בסטייה... אני לא ראיתי שם בחורים שמתאהבים באישה בגלל האהבה לאישה. אני ראיתי אנשים שכל מה שהם דיברו היה על איך הוא אוהב את הבטן שלה ואת החזה שלה ולעשות סקס איתה בלה בלה בלה לדעתי, מדובר כאן בסטייה. לגבי החיוכים, מדובר שם בבנות שחלקן הודו בפירוש שהן לא אהבו את עצמן, ושלקח לגבר המון זמן לשכנע אותן שבאמת הוא נמשך אליהן. נמשך, לא אוהב, נמשך. בוודאי שגם אני שמחה בשבילן שהן מעיפות את האופציה לחיוך ועוד יותר אשמח לדעת עם החיוך אמיתי, למרות שזה לא מרגיש לי ככה. אף אחד לא דיבר איתן שם על החיים האמיתיים, וכל הסרט עסק בעיקר בגברים שנמשכים לנשים בגודל הזה. המעט שדובר על החיים האמיתיים לא היה מלבב במיוחד, וראית שם בחורות שמתקשות למצוא עבודות וכו' וכו' אחת אפילו מצאה עבודה הזויה, לנצל את המשקל שלה, כאילו היתה משקולת בשביל איזה ספורטאי שצריך לבדוק את כוח הסבל שלו ובשביל זה היא צריכה ללבוש גרביונים וללכת לו על הגב ... נו באמת? והפורום הזה כעס לא אחת ולא שתיים על כאלו שעשו השוואה בין נכות לבין שומן. אז הפעם אתה בעצמך בא ואומר לי שיש נכים שלא הולכים על הרגליים ועדיין מחייכים? מה יש להשוות עופר? בן דוד שלי משותק לכסא גלגלים לנצח בגלל פיגוע, ואחרי תקופה מסויימת למד לחייך. שום דבר לא היה באחריותו וגם אין לו שום שליטה על המצב שהוא הגיע אליו,זה סיפור אחד. אבל אישה שמדדה על רגליה, בפירוש מדדה, ובו זמנית יושבת בהנאה עם העוגות הכי שמנות והפיצות הכי גדולות ומזלזלת ברזות ש"לא יודעות להנות מהחיים" ואומרת איזה כיף שאין הגבלה... אני לא קונה את זה, לא מאמינה לזה, לא אוכלת את זה ואם באמת יש מישהי שם שבאמת ובתמים חושבת ככה, אני שוב "אתחצף" וארשה לעצמי להגיד, שלדעתי, זה לא אנושי. למרות כל זה, המצב כרגע הוא מצב קיים עבורן, ואם הן לא מסוגלות או לא מעוניינות לשנות אותו, אז אני שמחה בשבילן שכן הן מצאו כל אחת לעצמה את הג'וב המתאים והגבר המתאים, והאופציות לחייך.
 
למעלה