משהו שישמח או יעציב את כולן

30YearsOldBoy

New member
אוקי

תודה שאת מתערבת. תאמיני לי אני לא מגן המין הגברי בדיוק להפך. אני כבר אם אז אני מגן הצדק, מגן על ההוגנות ומנסה לשמור עליה, וכאשר אני רואה כתבה לא הוגנת או אפילו דיון בפורום שצד אחד לא מיוצג בו, אני קופץ פנימה ומייצג אותו. אני לא מכיר את הטור המדובר, אני מבין ממך שהוא טור שבאופן כללי מציג את דעותיה הפרטיות של הכותבת ולא מתיימר להיות אוביקטיבי, בקונטקסט הזה הדברים יותר בסדר. כמובן שאני עדיין לא מסכים לאופן שבה היא מייצגת את הפמיניזם מה שקראתי פסיכופמיניזם ואולי העליב מישהו, אני חושב שהאופן הזה יותר פוגע בנשים מאשר עוזר להן, אבל למרות זאת אם הייתי קורא את הכתבה מההקשר של כתבה פובלציסטית לא הייתי כותב לפחות חלק ממה שכתבתי.
 
הבנת הנקרא

ציינתי כבר קודם לכן, שזה לא תחקיר אלא רשימה עיתונאית, כלומר הבעת דעה אישית. מעתה אצייד את דעותי במילון. אין טעם להמשיך לענות, כי אתה חושב שאתה פמיניסט, ואני לא חושבת כמוך. לא נעים לומר אבל קראתי את הודעותיך במקומות אחרים, ואני רואה שיש לך אוסף טיעונים מאוד מקומם, או לכל הפחות מוזר. לא אמרתי שכולם כאלה, ואף ציינתי שזכיתי להכיר שם כמה אנשים מצוינים. בוודאי שיהיו גם בחורות שישחקו את אותו המשחק, כי יש כמה צורות להפנים פמיניזם, כמו למשל שגם נשים יכולות לשחק בבחורים וכו'. אפרופו קפה אני כמעט תמיד משלמת על שלי, לכן אין טעם לנפנף בענין הזה. תענה או לא, זה לא משנה. זה ויכוח ללא מוצא. אינני מבינה מה אתה מנסה להגיד, וזה כנראה הדדי.
 

30YearsOldBoy

New member
אני אענה

כשאת לא מנסה להעליב אין לי בעיה לענות אפילו אם את אומרת דברים לא הכי נעימים. קודם כל בקשר לדעות אחרות בפורומים אחרים לא כדאי להכניס את זה לפה , היתה הודעה שעליה את כנראה מדברת שממש לא הובנה (הרבה פחות מהודעה הזו פה) בשתי מילים כתבתי שאצל גברים סקס עומד בפני עצמו ולא מתקשר לכל שאר הדברים בעולם, בשונה מאצל נשים. לא חשוב עכשיו. את אומרת שאת משלמת על הקשה ושפגשת גם בחורים טובים, נו אז, מה אני אמרתי משהו רע עליך ? כתבתי שהכתבה מגמתית ולא אוביקטיבית ולא שאת לא בסדר, להפך אם את גם ראית בחורים טובים וגם חושבת שכדאי לפחות לפעמים לשלם על הקפה, וגם חושבת שלפעמים בנות משחקות עם בנים אז בעצם את בדיוק אומרת מה שאני כתבתי, ובעצם אין לנו שום וויכוח.
 

kartisia

New member
../images/Emo5.gif אבוי... אתה רוצה להגיד ש

את כל זה כתבת מבלי לקרוא את הכתבה? רבאק, אין לך כבוד מינימלי לאנשים שאתה מתדיין איתם? תראה כמה דברים בוטים הטחת מבלי שאתה יודע בכלל במה מדובר.
 
הבנת הנקרא 2

הוא כתב שהוא קרא את כל הכתבה, עד תומה, להלן הציטוט: "קראתי עד הסוף כדי שלא סתם אתקוף." אפילו יצא לו חרוז. בהודעה שאת הגבת עליה פה, הוא בסך הכל אמר שהוא קרא את הכתבה מתוך מחשבה שמדובר בתחקיר עיתונאי, ולא בטור אישי.
 

30YearsOldBoy

New member
אבוי שאת לא קוראת

את מה שאני כתבתי ומגיבה בצורה כזו, בשורה הראשונה כתבתי שקראתי הכל, אבל אני לא יכול לדעת את אופי הטור המדובר, יש טורים שמראש כולם יודעים שהם לא רציניים וצריך לקרוא אותם כטור משעשע וכמי שלא קורא את הטור הזה באופן קבוע לא היתה לי יכולת לדעת זאת.
 

kartisia

New member
אתה מתייחס למה שכתבת לפני 3 ימים??

אתה באמת מצפה שבשרשור כל כך עמוס, אחרי 3 ימים, הקוראים שלך יזכרו שכתבת אחרת (במיוחד שלא מדובר בחלק מטיעוניך העיקריים, אותם דוקא קשה לשכוח)? כתבת "אני לא מכיר את הטור המדובר", מכך מובן פשוטו כמשמעו - שלא קראת את הטור. אם כוונתך היתה שאתה לא קורא אותו בדרך כלל ואת הטור הנוכחי דווקא כן קראת, מן הראוי שתציין זאת מפורשות (כמובן, רק אם חשוב לך שיבינו אותך). לכתוב באופן דו משמעי ולצפות מקוראיך שמעוניינים להגיב שיקראו שוב את הודעותיך מלפני כמה ימים כדי להצליב מידע זו יהירות ונפיחות. דייק בדבריך ויבינו אותך. אגב, סגנון הכתיבה מעיד על רוח הטור. אין צורך לקרוא אותו באופן קבוע כדי להבין זאת.
 

30YearsOldBoy

New member
נו טוב

זה יפה שגם כשאת לא מבינה אני אשם. דו משמעיות יש המון בחיים אבל אם קולטים את ההקשר לא מסובך להבין רצוי להסתכל שורה למעלה ושורה למטה ואז בד"כ זה ברור, יש עוד סימנים שיכולים לעזור למשל אם נותנים טיפה רספקט אז לא מעלים על דעתנו שמישהו יגיב על משהו שהוא לא קרא ואז מבינים את הכוונה, ואולי אם לא אז שואלים. אני לא מומחה לטורים שכאלה מצטער. אשמח שנפסיק את הריב המטופש הזה.
 
אכן המאזניים שקולים

רק שהצדק בצד שלי....
מי שרוצה להמשיך לחפש שיבושם לה. אני חוששת שמרוב חיפושים שכחתי מה רציתי, אבל זה לחלוטין אישי. נרי ליבנה, אכן פורשת באופן מרנין את דעותיה ומודה בחולשותיה, כשיש בכך צורך.
 
האהבה שאתה חש

מערפלת לך את הראייה, כפי הנראה, כי בינה מצד אחד, לבין הכעס שיש בך מצד שני, אתה קצת לא שם לב, שלמעשה אף אחת כאן לא תקפה את המין הגברי, מלבד אולי נרי לבנה, שלמיטב הבנתי לא משתתפת בשרשור הזה. לעומת זאת, אתה בניסיונותיך להביא את הצד שלך בעניין, דווקא כן תקפת את המין הנשי, ועוד לא התביישת באותה נשימה גם להצהיר שאתה פמיניסט אדוק. חוץ מזה, מי רב איתך בדיוק? אני קראתי פה חילופי דברים, דיון, לא ראיתי ריב.
 

30YearsOldBoy

New member
דו שיח של חרשים

מדהים כמה אפשר לראות דברים בצורה שונה, אני לא כתבתי מילה רעה על אף אחת מהפורום, ולא על נשים, כתבתי שהכתבה של נירי לבנה לא אוביקטית ומביאה את דעותיה הפרטיות כעובדות. אם בתקיפת נשים את מתכוונת לכך שבתשובה לכך שאמרת שהעולם לא שוויוני שכל עמדות המפתח וההחלטות נתונות בידי הגברים , הסכמתי איתך הסכמתי ג שצריך לשנות זאת אבל גם הסברתי שגם לנשים יש חלק בכך והסברתי שנשים מסכימות לקחת עליהן את תפקיד היפה, ובכך בעצם להשאיר את תפקיד החכם והמחליט בידי הגברים. זה לא שאי אפשר להיות יפה וחכמה, אלא שאם לגבר יש מטרה ראשונה להיות מנהל , ולאישה יש מטרה ראשונה להיות דוגמנית אז איפהשהו בסטטיסטיקה זה משפיע. ושוב כדי שלא תתפשי אותי במילים, יש הרבה בנות חכמות ופגשתי בנות הרבה יותר חכמות ממני בחיים ובטח יותר מצליחות, אבל סטטיסטית פחות נשים יהיו בעמדות השפעה כל עוד זה לא נמצא בראש סדר העדיפות הנשית. בשבילי להיות פמיניסט זה לא לבכות ולצעוק שהגברים מנייאקים אלא לחפש את הסיבות לבעיה , ודבר ראשון לחפש את הסיבות שאני יכול להשפיע עליהן, ולא לפחד או לכעוס כשמישהו מספר לי שגם בי האשם, או שאני עוזר להנצחת הבעיה. ודבר אחרון שאלת מי רב איתי, רוב התגובות למה שכתבתי היו ברמה של לקטול אותי, אביא רק שני ציטוטים אבל כאמור היה אפשר להרגיש את התקיפה כמעט בכל משפט, את חוסר הלגיטמיות שבלהתווכח אתכן כמעט הכל משפט. "האמת שאין דבר מקומם יותר מלענות לאישיות נעלמה, שמסתתרת מאחורי מסך אפור, וצצה ברגעים כה מעטים." וכמובן הגישה הכללית שקובעת שאני לא פמיניסט, דומה מאוד לדיונים של אנשי ימין עם אנשי שמאל שבהם לא מכבדים את העובדה ששני הצדדים אוהבים את המדינה ורק מחפשים פתרונות שונים. שהוצגה הכי טוב במפשט המחץ "אם אתה פמיניסט, אני אחושלוקי של צנצנת" בקשר לפגיעה יש גם הבדל גדול בנינו, כי אתן דברתם בשם קבוצה, בשם בנות העולם, בשם בנות הפורום, בשם הפמיניסטיות, ואני דיברתי בשם עצמי, זה קצת לא כוחות.
 
אני לא חירשת

אני שומעת היטב. לא דברתי בשם הנשים באשר הן, אלא בשם עצמי, נילי הקטנה והשמנה, שאוהבת ללכת עם מחשופים למגינת ליבו של ילד בן שלושים. שמחתי לגלות שמצאת את הפתרון לבעית קיפוח הנשים, בעיה שנמשכת משחר ההיסטוריה, מתקופת אבות, דרך פריחת הנצרות, ימי הביניים וגם שתקופת הדמוקרטיה המערבית, ואיזה פלא אנו אשמות במצבנו, כי לא היטבנו לבחור, כי רצינו להיות ברבי ולא רוה"מ. להסביר לך כמה אתה טועה? זה יכול להיות מאוד ארוך. גישתך מסגירה גישה שוביניסטית, אולי כי אתה בעצמך חילקת את העולם לנשים וגברים, לפני נרי ליבנה, לפני מוקרזת וגם לפני שאני נקטתי בחלוקה זו. הייתי רוצה להתייחס להגדרתך "פסיכופמיניזם", אך אבקש במחילה מכבודך להבין מה פירוש המושג, כי על פניו, עושה רושם שאתה קושר בין נשים פמיניסטיות ובין פסיכיות באשר הן.
 

kartisia

New member
עזבי, תכף הוא יגיד גם לך שאת רבה

איתו ולא מבינה. זה חסר תועלת.
 

שושה 24

New member
../images/Emo4.gif

מצד אחד אסור להכליל, כי באמת יצא לי להכיר מספר גברים מדהימים דרך האתרים האלה, שחלקם הפכו לידידים טובים שלי, ואפילו היתה לי מערכת יחסים שהתחילה דרך אתר דומה. וכן יש כמה גברים מעולים שבמעולים שכמו כולנו הנשים חשבנו שזו פשוט עוד דרך להכיר אנשים, ונכנסו לאתרים האלה כדי להכיר פשוט, במקרה הכירו את אהבת חייהם. ומצד שני אסור להכליל, אבל רוב רובם של הנכנסים לאתרים האלה, ובמיוחד כאלה שהם פונים סדרתיים, שמחפשים לרוב בעיקר סקס, נוטים באופן סידרתי להציק לנשים, ולחפש זיון בצורה הכי בוטה של המילה, וכן מציגים את עצמם כמלכי היופי של העולם, ובגלל שאני הצגתי את עצמי כשמנה הניחו לעצמם להניח שבגלל שכיביכול אני מגיעה ממקום שהוא נחשב פחות טוב בהירכיה החברתית הניחו שאוטומטית אני אקפוץ עליהם, כי "שמנה = נואשת", ואלו היו הכי גרועים שהניחו "שמנה = סקס". ומצד שלישי אסור להכליל, כי את בן זוגי היום הכרתי דרך מפגש קומונה שעיקרה המרכזי הוא היכרויות, מצ'אטים ודומים להם שמעתי והכרתי המון זוגות שהתחברו, והגיעו עד למצבים של חתונה, וחיים בעושר ובאושר עד עצם היום הזה. ומספר לא קטן של חברים שלי הם אנשים שהכרתי בדרכים לא דרכים שצ'אטים ואינטרנט היו החיבור הראשוני, והיום הם חברי אמת. ובסופו של דבר, עם הזמן והניסיון פשוט לומדים לסנן מוצאים את המובחרים מתוך רוב של לא מובחרים בכלל, ובכלל אני מאמינה גדולה בגורל, שאם זה אמור לקרות דרך איזה שהוא אתר זה יקרה, ואם זה אמור להיות מפגישה מקרית באוטובוס, או חבר חיים שפתאום מגלים שהוא אהבה גדולה. בקיצור לתת לאתרי ההיכרויות את המקום שלהם, ולא לתת לזה להשתלט על כל החיים, וממש לא לחסום אופציות אחרות להיכרויות.
 

moran717

New member
וואי ואני חשבתי שאני היחידה שחושבת

ככה לגבי גברים ש"מעוניניים" בשמנות.... מסתבר שאני לא היחידה.. כמובן שאני לא מכלילה ... למרות שכול הניסיונות שלי עם גברים כאלה הסתיימו כך!
 

שושה 24

New member
שלא תחשבי ככה

מה שנאמר בכתבה ובדברים ששאר הבנות כתבו כאן, נאמר ספציפית לגבי מחפשי אינטרנט וסטוצים, ולא לכלל הגברים אוהבי השמנות. להפך בפורום הזה ומחוצה לו אני מכירה אוהבי שמנות מדהימים, ועם כמה מהם אפילו היו לי מערכות יחסים, ראי כמה מהגברים המצויינים שנמצאים כאן ממש. ובאופן כללי, מאוד לא בריא להכליל
 

moran717

New member
אבל לא הכללתי!

רק נתתי דוגמא לכך שאצלי כך זה קרה תמיד.. הלוואי ומישהו היה מוכיח לי אחרת
 

30YearsOldBoy

New member
זה תלוי

אם נכנס מישהו לפורום וכותב "מחפש להכיר אישה שמנה" ושם שם מספר טלפון, אז רוב הסיכויים שהוא מחפש סקס. אבל אם פגשת מישהו ותוך כדי שיחה הוא מספר לך שהוא נמשך יותר לשמנות מאשר לרזות זה ממש לא אומר שהוא רוצה רק סקס.
 
למעלה