משהו שישמח או יעציב את כולן

משהו שישמח או יעציב את כולן

ואולי גם את כולם. רשימה של נרי ליבנה בעיתון הארץ, שעוסקת בהיכרויות באינטרנט. מבהיל לגלות, כמה כלום לא מקורי בעולמנו. וגם עבודה של סיגלית לנדאו, שצפה על אבטיחים בים המלח.
 

30YearsOldBoy

New member
פסיכופמיניזם

קראתי עד הסוף כדי שלא סתם אתקוף. כל שורה היתה סיוט, הנשים האלה עם תסביך הפסיכופמיניזם שמנהלות את חייהן כאילו יש 51% כמוהן ו49% אויבים, פשוט מזעזעות אותי. איך אפשר לעשות ביקורת אתרי הכריות בצורה כלכך חד צדדית ומעוותת ? אם רוצים לדבר על ענייני נשים/גברים ולהביע את העמדה הטיפשית הזו שנשים טובות וגברים רעים, זה לגיטימי וסביר, אבל כשכותבים על נושא אחר כמו למשל אתרי הכריות או כל נושא אחר בעולם צריך להשאיר בבית את התסביך ולכתוב באופן אוביקטיבי אחרת איך אפשר להאמין למשהו שנכתב שם ?
 
איך אפשר להאמין ?

מפני שהכתבה מתארת בדיוק רב את שקורה בעולם הזה של אתרי ההכרויות, כמובן שבכל כלל יש גם יוצא מן הכלל ואפילו אני פגשתי בחיי כמה נשים רעות ואף גברים טובים אך כמגמה הכותבת מתארת את המציאות בצורה מצויינת. מעניין אם היית מתחיל את הודעתך במינוח "פסיכושוביניזם" באם הכתבה היתה נכתבת בידי גבר ומתארת את נקודת מבטו...
 

30YearsOldBoy

New member
זה לא רציני

חסר אמינות לחלוטין , פשוט ברור שזה לא המצב, ברור שאם היתה רוצה היתה מוצאת המון גברים שמתלוננים על אותם דברים, על בנות שסיפרו על עצמן דברים מדהימים וכשפגשו אותן התברר שהכל שקר, גם כל הבנות באתרים בדיוק כמו הבנים, נאות, משכילות, אוהבות את החיים , טובות לב וכו, בדיוק אותו דבר. יש גם בנות שסידרו לעצמן חיי חברה עם 30 פגישות חודשיות, רק שלהן זה לא עולה 900 שח בשבוע כי הן לא משלמות (ממש אחלה פמיניזם) יש גם בנות לא רציניות , ויש גם בנים רצניים. אני לא נמצא באתרים האלה אבל אני יכול להגיד לך שלפחות בפורום הכריות תפוז די ברור שיותר גברים מחפשים קשר רציני מאשר בנות, או לפחות אותו דבר. סתם לבוא ולתת מקרים קיצוניים של גברים מניאקים, ונשים חסודות, ונקודת מבט סוביקטיבית ומעוותת זה לא רציני, לא אמין ובעני מגעיל ומזעזע כי אני רואה בזה שטיפת מוח בדיוק כמו שטיפות המוח שעושים באשר לדיאטות. מי שרוצה לכתוב על נושא מסוים צריך להשאיר את התסביכים שלא קשורים לנושא בבית. לא הייתי כותב פסיכושובינזם, כי שובינזם היא בעצמה מילה שלילית ואין צורך להוסיף לה פסיכו, לעומת זאת פמיניזם היא מילה חיובית, אני מחשיב את עצמי כפמיניסט, אני רוצה שלנשים בחברה שלנו יהיה שוויון לגברים, בכל התחומים. פסיכופמינזם היא צורה מעוותת של פמיניזם שכמו כל דבר קיצוני תופסת אנשים, פסיכופמיזיזם לפמיניזם, זה כמו אהבת הארץ לכהניזם.
 
אתה מוזמן להציע את הגרסה שלך

ואני לא צינית. עובדה שכל אחת מהבנות מצאה שם את מקומה. עובדה מצערת אחרת, היא שרוב הבחורים אכן דורשים לדעת במשנה תוקף האם את שמנה, ועד כמה. כל אחת מאיתנו נתקלה בהערות מסוג זה, הרבה יותר מבחורים, אני בטוחה שיש בחורים שנתקלו בסירוב על אותו בסיס, אבל מה לעשות שלגברים החברה פשוט נותנת אישור להחליק על עצמם איזה כמה קילוגרמים נוספים מעבר ל-bmi התיקני. מתי ראית לאחרונה איזו כותבת עסיסית קוטלת גברים שמנים, כמו שעושים כל מיני כותבים עלומי אישיות ועלובי מוח באתרים שונים למיניהם? אם יש לך הוכחה אחרת, אני אוכל את הכובע, זה בטח מרזה, העיכול שלו לפחות.
 

30YearsOldBoy

New member
אז זהו שזה לא תפקידי

כל הרעיון שמשלמים למישהי כדי לעשות תחקיר על אתרי הכרויות אני לפחות מצפה שתעשה את העבודה בצורה הוגנת מכובדת ואמינה, ותפקידה הוא לבדוק גם סיפורי גברים, שאני אישית שמעתי לא מעט מהם. העניין הוא שאם עושים עבודה ומראש מחליטים על המסקנה, אז לעבודה אין ערך וזה המצב פה. הרי ברור לכל בר דעת שהדברים הם לא חד צדדים במידה שתוארה, יתכן שיותר גברים רעים ויותר בנות טובות, אבל בטוח לא כל הגברים רעים וכל הבנות טובות. בקשר לכך שהחברה מקלה על גברים שמנים, יש בזה הרבה מן האמת, אבל זה לא קשור ישירות לשומן אלא למראה חיצוני, לצערי בנות מסכימות לקבל על עצמן את תפקיד המין היפה, הן מתקשטות להן , לפעמים גם חושפות את עצמן במחשופים שקנו בהון כסף כדי להיות יפות, דעתי בעניין קיצונית והרגיזה כבר יותר מדי אנשים בפורומים כך שנסתפק בזה.
 
במחילה מכבודך לא אסתפק בזה

הגברת לא עשתה תחקיר על אתרי היכרות, כי זה לא תפקידה. היא כתבה רשימה עיתונאית ולא תחקיר, לכן היא עשתה את מה שנדרש ממנה לעשות ואף הפליאה בכתיבה משעשעת ודוגמאות אין ספור. אני לא חושבת שכל הנשים טובות וכל הגברים רעים, וזה מתקשר יפה לחלק השני של דבריך, פתרת את הדילמה באופן כה אלגנטי, עצם העובדה שהבנות "מסכימות", היא לב הבעיה. זו בטח לא חדשה בשבילך אבל אנחנו חיים בחברה פטריאכלית, יענו הגברים מחליטים מה קורה, והנשים הן עדיין נחותות. לא ידעתי שנשים שהולכות במחשוף משחקות את המשחק, ומה השלב הבא? הן מזמינות אונס? אתה רחוק מזה בערך מילימטר. קצת קשה לי להבין למה עלינו להענות לכל דרישה שהיא של גברים, כמו למשל לפנטזיה שלך, שהיא שמנה חנוטה בבגדים צנועים. זה הגוף שלי וזכותי לעטות עליו כל בגד שאחפוץ. לא נאה בעיניך? אתה מוזמן שלא להסתכל, אך בוודאי שאינך רשאי לשפוט אותי על פיו. האמת שאין דבר מקומם יותר מלענות לאישיות נעלמה, שמסתתרת מאחורי מסך אפור, וצצה ברגעים כה מעטים.
 

30YearsOldBoy

New member
לא רוצה לריב איתך

לא נמצא פה בפורום בשביל לריב אלא מפני שיש בו אנשים נחמדים, לכן בשלב הזה הדיון כבר עבר את הגבול שבו אני יכול לענות לך באופן ענייני. מצער שזה מה שאת חושבת, ושאת מרשה לעצמך לפגוע באנשים אחרים אם במקרה הם לא מסכימים איתך.
 

newbalance

New member
מה אתה מצפה???

נו באמת. הרי מדובר בעיתון הארץ, אותה במה שמרכזת את כל התימהוניים והתימהוניות החכמים בעיני עצמם. הרי לשיטתם, עצם הנישואין מיותר לחלוטין והבאת ילדים לעולם היא בזבוז אוויר. נשאיר את זה לערבים כדי שלנשים של מחסום ווטש יהיה למי לדאוג. ואותן פסאודו עיתונאיות תחקירניות, מין הסתם יצעדו במצעד הגאווה הבא ויולידו ילדים יתומים מאבא (חד הוריות, איזה צמד מילים נחמד לתאר אסון חברתי) כי פשוט כל הגברים סתומים מידי בשביל להיות עם "המושלמות". באמת סתום מי שהולך עם נשים כאלו.
 
סליחה, אתה נראה לי קצת לא

מחובר ישירות למציאות. נשים מסכימות לקבל על עצמן את תפקיד המין היפה? אתה מדבר על דברים שהיו נכונים לפני 30 שנה, אולי. הגבר הישראלי הממוצע קונה בגדים שעולים הון תועפות, יש לו מוצרי טיפוח באמבטיה לפחות כמו לאישה ממוצעת, לעתים אף יותר, הוא קונה בשמים יקרים כדי להריח טוב ועושה מכון כושר לפחות 5 פעמים בשבוע כדי לטפח את השריר הדו-ראשי, הוא בודק היטב כיצד ישבנו נארז בג'ינס המעצב החביב עליו, ואם לטעמו הוא שעיר מדי, הוא גם יעשה טיפולי לייזר (מיותרים, ראבאק) יקרים להחריד כדי להסיר את אותן שערות, שהטבע ברוב חסדו העניק לו. על הדרך, הוא גם יתרברב בהשכלתו הנרחבת (גם אם זה תואר מפוקפק מלטביה), במכוניתו ובכל שאר סמלי הסטטוס שנראים לו רלוונטיים. ולמה כל הפארסה הזו נועדה, אם לא למשוך את בנות אותו מין יפה, שלמחשופן אתה בז כל כך? ההבדל היחידי הוא, שגברים נוטים להסתיר את עובדת היותם כאלה, כאילו היה מדובר מינימום בסודות מדינה שהשב"כ שומר במרתפיו האפלים, כי הם חוששים שיחשבו שהם אומואים (אל תקומו, חבריי הטובים ביותר הם אומואים גאים, ולי ממש אין שום דבר נגדם, הבאתי את זה רק כדוגמה למה שהגבר הסטרייט הממוצע כה חושש להיות מזוהה איתו). נשים, לעומת זאת, מרגישות הרבה יותר חופשיות להצהיר עד כמה הן השקיעו כדי להיראות יפה, כי זה כביכול, לגיטימי יותר. לסיכום, אם אתה פמיניסט, אני אחושלוקי של צנצנת.
 

30YearsOldBoy

New member
כיף אתכן

יש לי המון כעס על ההתנהגות שלכן, ורצון לפרוק אותו אל תוך המקלדת, אבל אני באתי לפורום הזה מתוך אהבה ולא אריב בו.
 
שנעמוד בפינה?!

איזו גישה מתנשאת ועוד כל מיני מילים לא ממש חיוביות. רק שמור אותי מאוהבי. זה נקרא דיון, לפעמים האהבה יכולה לחכות בצד, ואם אתה מחזיק בדעות כה חשוכות, חשוב לדון בהן. לא כל דבר אפשר לסכם במסר, "אני בא מאהבה".
 

30YearsOldBoy

New member
אין צורך

עדיף שתמשיכי לתקוף אם את נהנת לפגוע אז שיהיה לך טוב. הדעות שלי לא חשוכות כלל, ממתי אהבה ושלום הם חשוכים ואילו מלחמה היא האור ? שנינו בדעה שצריך להגיע למצב שלנשים יהיה שוויון מלא בחברה (למרות שאת חושבת וגם לא מתביישת להגיד שאני משקר) רק שאני חושב שאת השוויון הזה לא תשיגי ע"י זה שתשנאי ותבוזי למין השני, לא על ידי זה שתכנסי למגננה ותפחדי, לא ע"י זה שתפגעי בגברים ותרגישי מחוזקת (למשל פה בהתכתבות הזו) לא ע"י התבדלות אלא להפך, ע"י זה שתרגישי שווה ותתנהגי כשווה, שלא תפחדי, שתשברי את המוסכמות השוביניסטיות גם אם הן משרתות אותך בטווח הקצר (לשלם על הקפה לבד למשל). ע"י זה שכשת כותבת כתבה בנושא X לא תכניסי לתוכה את העניינים האחרים שלא קשורים אלא תראי לעולם הנה אני טובה לא פחות ויכולה לעשות את העבודה בלי שזה שאני אישה יגביל אותי. זה בדיוק מה שלא עשתה הכותבת, היא נתנה לזה שהיא אישה להגביל אותה הכניסה את דעותיה הלא קשורות לעניין בצורה פוגענית ולא עניינית. מקווה שלא תפגעי ולא תתעצבני ממה שכתבתי, לא הכל ספציפי אליך אלא ראיה כללית של הדרך הנכונה והלא נכונה.
 
תסלחו לי שאני מתערבת

או שלא תסלחו לי...בעייה שלכם
בכל מקרה האמת נמצאת אי שם באמצע. כן ילד בן 30..נראה לי שאתה מנסה להגן ובצדק על בניי מינך. וללא ספק ניתן להכיר באתרים האלה גם בחורים מתוקים שאוהבים שמנות ( יש, צריכים לדעת לסנן...זו לא עבודה קלה). יחד עם זאת הרוב, ולצערי הרוב הרב מאוד של הבחורים, וסליחה בנות, שמעתי מפי בחורים, שיש מספיק בחורות שרק מקשקשות ולא ממש רציניות..כך שנראה לי שהמוזנאים דיי מאוזנים. אין ספק אתרי ההכרויות מהווים מקום להכרויות..וגם מקור ליזיזויות. מה שחשוב זה לא להתייאש, ולהמשיך לחפש. למזלי, וכנראה שממש למזלי, יצא לי להפגש ( אני מסננת רוב הזמן)עם בחורים מתוקים, ואפילו זכיתי לאהבה מיוחדת שלצערי נגמרה, אך הייתה בזכות האינטרנט. אז אולי דיי עם הראייה הקיצונית. גב' נרייה הביעה את דעתה ודעת הסובבות אותה. וזו זכותה..היא מעולם לא אמרה שזו כתבת מחקר והטור שלה מעולם לא התיימר לכך.
 
למעלה