התייעצות דחופה - ZURS או FLIMS\LAAX

התייעצות דחופה - ZURS או FLIMS\LAAX

קניתי כרטיסים לציריך, והתכוונתי להגיע לאיזור ארלברג זורס, אבל באמצע גיליתי את פלימס שיותר קרובה לציריך (קריטי ליום האחרון של הגלישה).

את האיזור המדהים והקסום של לך\צורס ארלברג מכיר, והוא אכן מדהים.
מישהו היה בפלימס, לאקס וחזר בחיים כדי לספר? האם יקר שם באופן מוגזם? וכו'...
 

Seth666

New member
היינו ב לאאקס בשנה שעברה. יקר? לא יותר מדי ביחס לישראל

יותר יקר מצרפת, כן.
גרנו בבית פרטי במרחק של כמה עשרות מטרים מהמסלול, היינו בסוף מרץ, אז מזג האוויר היה על הפנים (כולל גשם פה ושם במסלולים למטה).
בבוקר - כמובן קרח.
 

Seth666

New member
עוד דבר שחשבתי להוסיף - הם משתמשים בפרנקים,

ומלבד שווית אין מה לעשות עם פרנקים - אז שילמתי בכל מקום על הכל בכרטיס אשראי, גם אם זה היה שוקו בהפסקת צהריים.
 
סקי או סנובורד?

אם סנובורד אז לאקס. יש שם שלושה מרחבים מחוברים, נופים משגעים וכל האתר מתאים ומותאם במיוחד לסנובורד. אבל גם לסקי הוא אחד מהטובים אם כי לא ברמה של ארלברג. ראש בראש אז אין ספק שארלברג והסביבה יותר מעניינים לגלישה אבל זאת השוואה של מצויין מול טוב מאד. באזור ארלברג הייתי 4 פעמים.

מבחינת אווירה ומחירים קח בערבון מוגבל כי הביקורים שלי היו לפני 10 שנים ויותר. בלאקס אווירה יותר צעירה וקלילה מול אווירה מאד סנובית בארלברג והסביבה. לאקס לא יקרה במונחים שוויצריים, אבל רק במונחים שוויצריים. עדיין צפה להוציא הון לא קטן במסעדות ועל שתיה ועדיין בעלות הכוללת לדעתי העלויות יהיו די דומות. טעון בדיקה אבל מהזיכרון לאקס משמעותית יותר קרובה לציריך. זוכר שהגענו לשם תוך שעה וחצי, משהו כזה.
 
תודה לכולם, בחרתי ב Zurs

לגבי מחירים, גם לך-צורס זה לא מקום זול במיוחד... אז זה לא משנה.
אם הייתי לבד הייתי מהמר על לאקס שזה אתר שעוד לא הייתי בו. אבל אני עם המשפחה, והם עוד לא היו בארלברג, אז זה מה שהכריע את הכף!
טס עוד יומים
איזה כיף
 
למעלה