שאלות איך לקום ואיך לשים את המגלשיים אחרי נפילה?

שאלות איך לקום ואיך לשים את המגלשיים אחרי נפילה?

כן קורה שנופלים :) ... נראה לי שאחד הדברים החשובים הם להצליח לקום ולשים את המגלשיים (לפעמים ממש לא פשוט במיוחד ככל שהמדרון תלול יותר):
מצב ראשון: נפלנו והמגלשיים לא התנתקו. אם רוצים לקום מהמצב הזה.. הרגליים צריכים להיות מתחת לגוף או מעל לגוף?
מצב שני: נפלנו והמגלשיים התנתקו. אם רוצים לשים את המגלשיים..
כמובן שמניחים את המגלשיים בניצב להר.. איזה מגלש מהדקים לפני.. את העליון או את התחתון?

תודה מראש :)
 

נפתלי99

New member
לא מסובך

ראש לכיוון ראש ההר, רגלים תמיד לכיוון הנמוך יותר, נועצים מגלשים במקביל להר, אם לא נוח אז משחררים יד מהמקל ביד שקרובה יותר להר ודוחפים את הגוף למצב ישר:
https://www.youtube.com/watch?v=cLgnlY5l6rs
 

skiforce

New member
עוד כמה טיפים

יש ביוטיוב עוד קטעים עם עוד טיפים ו וריאציות. זכור לי אחד שהסביר איך לשתול את הזנבות של המגלשיים קצת בשלג ואז הם לא זזים כשמנסים לנעול את הנעליים לתוך הביינדינגס. אחלה טיפ.
במדרון תלול, אפשר לחפור טיפה עם המגלש וליצור משטח ישר שעליו אפשר להניח את המגלש לפני שעולים עליו. זה לוקח ממש 5 שניות. אם יש שוליים עם שלג רך יותר, עדיף לעשות את זה שם.
אני מציע לנעול בשלב ראשון את המגלש החיצוני, התחתון (שקרוב יותר להמשך המדרון). כך יש לך יציבות יחסית בנעילת המגלש השני. וכמובן לנקות מעט את הביינדינגס והעקבים לפני הנעילה. אם נדבק אליהם שלג, זה עלול לא להינעל.
אם המגלש התנתק, לפני שעולים עליו שוב - לשים לב שהביינד במצב פתוח ולא סגור. כלומר שהצ'ופצ'יק בביינד האחורי הוא אופקי ולא מופנה למעלה.
בכל מקרה הדבר הכי חשוב הוא לא לעשות את כל זה באמצע המסלול! כל שניה של נייחות באמצע מסלול, במיוחד אם הוא צר או אחרי עיקול - זה מסוכן. דבר ראשון לזוז/להידרדר/להתגלץ' הצידה קצת, ואז להתעסק עם זה.

בריאות!
 
למעלה