שאלה על הדרכת ילדים

YoniS007

New member
שאלה על הדרכת ילדים

אני רוצה לנצל את מחירי ההדרכה הנוחים באיטליה להצמיד מדריך/מדריכה לילדים, איזה שעתיים ביום. האם נהוג ואפשרי להגיד להם בבי"ס לסקי שאני רוצה ספציפית מדריך שיודע לעבוד עם ילדים, לעשות להם קצת חוויה מהלימוד? אני שואל כיוון שהיו לנו בעבר מדריכים די רציניים שבבירור הילדים לא היו נהנים איתם.
 

Cמן רשום

New member
בהחלט אפשר לבקש, הם מכירים את הדברים האלה בבתי הספר לסקי

אבל עדיין יש להם אילוציי שיבוץ מדריכים בתכנית העבודה.

אם זאת ההדרכה הראשונה מעולם של הילדים, אחד ממכם יצטרך כנראה לגלוש איתם עם המדריך. קחו זאת בחשבון. בעיקר פונקציה של אופי הילדים, גילם ורמת האנגלית.

לאן באיטליה?
 

YoniS007

New member
תודה, נעקוב ונראה אם יש כימיה

אשתי לא גולשת, ניסתה ולא התחברה לזה. אז היא זמינה לתרגם ולטפל בבעיות כל עוד הם יהיו בטווח סביר מבסיס האם. אחרי זה נראה, נתייעץ גם עם המדריך. זאת חופשה שמוגדרת כמשפחתית כך שמה שייצא לי לגלוש, זה יהיה בונוס בלבד.
נהיה באתר קטן ופחות מוכר בשם Aprica. התכנית המקורית הייתה להיות בליוויניו אבל החלטנו ברגע האחרון שחבל על כל הנסיעה לשם ונשאר קרובים יותר לברגמו.
 

marceloros

New member
מנהל
מדריכי ילדים זה מקצוע

אפריקה רשמו עליו פה לפני שנה נדמה לי, ננראה מצויין.
&nbsp
לילדים אמור להיות מדריך שמלמד ילדים.
למשל זה שלימד את הבן שלי היה ממש חמוד, ראיתי אותו בפעולה, מדהים. שלא להזכיר בפעם המאה שכמדריך בקלאב למד מילים בעברית והיה זורק כל הזמן.
אין לי מושג כמה הילד שלי (ילד פעם כן) מוכשר (והוא כן) וכמה המדריך, אבל הוא למד אז מצויין מה שהמשיך לפני שנה.
&nbsp
אם אקח את המדריך האחרון שלי בקלאב, אחלה מדריך, עצבן גדול נראה לי, אין סיכוי שיתנו לו קטנטנים לדעתי.
 

YoniS007

New member
אפריקה זה אתר קטן ודי עלוב

מין חרמון כזה שמספק יעד לגיחת סופ"ש לתושבי מילאנו. באמצע השבוע די שומם. כשאתפנה אכתוב סקירה יותר מקיפה. לא שיש הרבה לכתוב.


היו לנו שני מדריכים, סך הכל בסדר, אבל לא עילוי. הילדים נהנו והשתפרו מאד, אפשר רק לקנא. ביום האחרון הם כבר יכלו לגלוש כמעט בכל מסלול באתר. גם הוכחה יעילות ההדרכה הפרטית.
 

marceloros

New member
מנהל
אחלה

נראה נחמד בסרטון שהעלו כאן אז, בסדר, אני אהבתי את בנסקו גם.
 
השאלה הכי חשובה בני כמה הילדים שלך?

אם מדובר ממש בילדים, אז בדרך כלל אני רואה בחורות צעירות כאלה, סגנון מדריכות בקייטנה, עושות אמא אווזה עם נחש של ילדים משתרך מאחוריה. אז נראה לי שמדובר במדריכים שמתמחים/מתמחות בעבודה עם ילדים. אם מדובר בנערים שמבינים הוראות, אז לדעתי יותר מתאים מדריך של מבוגרים. קח בחשבון שילדים באירופה לומדים לגלוש בגיל 3 - 4, אז כל הלימוד נעשה אחרת. אתה לא יכול להגיד לילד בן 3 שים 80% מהמשקל על הרגל החיצונית... עניין הגיל פה קריטי כי טכניקת הלימוד שונה לחלוטין. אם הילדים שלך נניח בני 8 - 10 שזה בד"כ מה שילדים ישראלים מתחילים ללמוד, אז טכניקת הלימוד הרבה יותר דומה למבוגרים.
 

marceloros

New member
מנהל
זו לא המדריכה זה הילדים

הם גולשים בנחש כמו שצריך, גם אנחנו המבוגרים אמורים אבל...לא עובד
 
לפי דעתי הם מודעים לזה, לא צריך להגיד אפילו

המדריך שהצמידו לנו באוסטריה היה מצויין עם הילד. גם איתי אבל בעיקר עם הילד.
 
למעלה