שאלה למי שהיה פעם ב - sauze d'oulx שבמרחב Via Lattea

lastnight

New member
שאלה למי שהיה פעם ב - sauze d'oulx שבמרחב Via Lattea

האם הכפר הזה מחובר לססטרייר בגלישה רציפה או שצריך לקחת את האוטו כדי להגיע לססטרייר ? ואם כן מחובר, האם החיבור הוא איטי באמצעות מעליות כפתור , או שיש מעליות סבירות ?
שאלה נוספת - נאמר לי על ידי מי שהיו במרחב שביל החלב לפני הרבה שנים , שיש ריבוי מעליות כפתור ( DRAG LIFTS ) . האם זה עדיין כך , או שהן הוחלפו למעליות כיסאות ( שכמובן יותר נוחות ומהירות ) ?
 

lunatick

New member
Sauza d'oulx

כפר קטן וציורי אפשר להגיע בנוחות לססטרטיר אבל בחזרה בסוף היום תור ענקי לפני מעלית כפתור וכשסנובוריסט נופל עוד לפני שמישהו נוסף תפס מעלית לא ניתן לו לחזור לסוף התור אז הוא מנסה שוב ונופל והתור מתארך ותאמינו לי שכל הקהל מתפלל להצלחתו של המסכן/נה. וגם לדבר על שביל החלב קצת מוגזם הכפר ממש בקצה ואם אין שלג בקטעים הנמוכים בעיה.
 

lastnight

New member
היית לאחרונה ?

ייתכן שאת מעלית הכפתור כבר המירו במעלית כיסאות ?
 

lastnight

New member
באיזה חודש היית ? אין תותחי שלג ?

ואם זמן הגלישה מ- sauze d'oulx ללב איזור הגלישה , שזה מן הסתם ססטרייר הוא עד שעתיים , אז לא צריכה להיות בעיה לשהות בו . שעתיים כל כיוון , ועוד 3 שעות באיזור ססטרייר , סה"כ 7 שעות מ-9 בוקר עד 4 אחה"צ .
אנחנו עם רכב, ולכן לא רוצים להסתכן ולעלות לגובה של ססטרייר ולהתאכסן שם .
 

lunatick

New member
סאוזה

עברו כבר כמה שנים לפי מפת האתר מעלית הכפתור הוחלפה. וזה מוסיף כמה נקודות לכפר הנחמד הזה אבל לא נראה לי שאחזור לשם. העדפות באתרים זה כמובן ענין אישי לדעתי ססטריר זה אחד אתרים המשעממים שהיתי. להגיע מסאוזה בערך שעה . וכמו שכתבתי אם בקטעים הנמוכים אין שלג תשכח משביל החלב.
 
Sauza d'oulx לפני שנה

הייתי לפני שנה. באמצע ינואר אחרי סופה של 2.5 מטר.... השתכנו בססטריאר. תוך יום פינו את הצירים הראשיים. הגישה מ Sauza d'oulx לשאר האתר ע"י עלייה בשלוש מעליות של כסאות . כמובן שמעל לעיירה יש אתר מצויין שהוא חלק מחמישה אתרים (בגדול) שיש במרחב שביל החלב. אפשרות טובה נוספת היא sensicario, שיושבת גם היא נמוך יותר מססטריאר ובצד של Sauza d'oulx. היא גם במקום טוב יותר להתחברות עם כל שאר החלקים לכיוון צרפת. אבל בגדול, מססטריאר לכיוון הגונדולה לחלקים הצרפתיים לא יותר מ 25 דקות עם מכירים( 15 עלייה לרכס 5 בירידה לצד שני. מהר...) אלו לדעתי המסלולים היפים ביותר במרחב, שחלק נכבד מהם בתוך יער ובכל רמות הגלישה. גם המעבר לצד הצרפתי פשוט ולא צריך לקחת יותר משעה וחצי בגלישה רציפה מססטריאר עד Calviere .
פשוט ללמוד את המפה או לקחת מדריך .
כשיש מעט שלג אין באמת אתרים טובים.......
 
למעלה