ממלא חובה אזרחית ומדווח על גיחה ספונטנית למונטה רוסה

הסיכום במקרה זה פחות רלוונטי

גם כי הנסיעה הייתה פחות משבוע וגם כי טסתי לבד מה שמייקר באופן יחסי. עוד סיבה שיצא יקר כי הטיסות נקנו מהיום למחר במחיר גבוה. כמעט $400 לפני שדרוג מושבים שאל על התחילו לגבות כמו לואו קוסט אבל יותר יקר. חזרה למחרת הייתה מייקרת בעוד $100. בנוסף, הוצאתי €500 על מדריך אוף פיסט שזה לא חובה ולא הייתי מסכם את העלות ביחד עם העלויות הרגילות (מצד שני לך כמתחילה יש הדרכה). גם שכרתי מבחירה אוטו יחסית יקר, הנעה 4x4 וצמיגי חורף כי ידעתי שאני מגיע בזמן שלג ולא רציתי לקחת סיכון.

בשורה התחתונה, בהרכב זוגי, אם מתארגנים די זמן מראש וקונים כרטיסים בלואו קוסט, מלון במבצע (לא נדיר לראות הנחות של 40-30% בבוקינג ולפעמים יותר), רכב סטנדרטי, ולא מתפרעים עם האוכל, אז בקלות אפשר לצאת €700 לשבוע. כולל טיסות, מלון, רכב והוצאות נלוות, סקיפס, אוכל. לא כולל ציוד והדרכה.
 

elsanto

Member
לנו יצא 500 יורו לשבועיים .

כולל טיסה לוא קוסט לבנסקו , יש העברות ב 30 יורו , אבל לא השתמשנו .
 
עבדו עליך, באברבנאל היית מבלה שנתיים חינם

כולל אמבולנס לואו קוסט, פנסיון מלא וכל פעילות האקסטרים הכל כלולל, כולל שוק חשמלי פעמיים בשבוע עם מדריך אלוף קטלוניה בהפלצה אומנותית על שלג.
 

YoniS007

New member
יש טיסות לבנסקו? כי בדרך כלל טסים לסופיה

לשבועיים נשמע זול בצורה מחשידה. מה כללת בזה? כי רק טיסות ולינה לשבועיים במלון הכי מעפאן יעלו יותר. בלי להחשיב סקי פס, אוכל והעברות מנמה"ת למלון.
 
ממלא חובה אזרחית ומדווח על גיחה ספונטנית למונטה רוסה

ישבתי לי בבית מבואס ומשועמם וחשבתי שיהיה נחמד לנסוע לאנשהו. ואז התחילו להגיע הדיווחים גם פה בפורום וגם בפייסבוק על שלג כבד בכל מערב איטליה. וכשהיקום נותן לי רמזים, אני מבין אותם. למרבה הצער זוגתי לא יכלה להצטרף, הקטע המוזר הזה של אנשים עובדים, וגם פרח הטיס לא יכל כמובן, אז לראשונה מזה הרבה, הרבה זמן נסעתי לבד. לקחתי טיסה באל על עם יציאה כבר למחרת. מתוך סקרנות בדקתי גם איזיג'ט וראיינאייר, מחירים מטורפים, בשמיים. ממש לא מתאים לקנייה מהיום למחר. מלון מבוקינג בעיירה Alagna Valcesia שהיא יהלום קטן וחבוי. נזכרתי בסיפורי זוועה של אנשים שכמעט ראו את הישועה, סליחה, את המסלול, אך נאלצו לעשות אחורה פנה כי הכביש היה סגור, מכוסה בשלג. אז הזמנתי פיאט 500x בתצורת AWD ועם צמיגי חורף. הגעתי למילאנו, נגשתי לפקידה ביורופקאר שכשראתה את ההזמנה, כמעט חרבנה במכנסיים. בתחילת אפריל פרקו את צמיגי השלג מכל צי הרכב שלהם. בהתחלה ניסתה לפתות אותי באפגרייד במקום הצמיגים אבל הבהרתי לה שזה קריטי. התחילו טלפונים לכל העולם באיטלקית עצבנית ובסוף נמצא בלינטה (נמל התעופה השני של מילאנו) ב. מ. וו X4 שרק חזר באותו יום ועדיין לא הספיקו לפרק לו את צמיגי השלג. אז אמנם בזבזתי שעה וקצת להגיע ללינטה ולהחליף רכב אבל קיבלתי אחלה אוטו. דבר ראשון איך שהגעתי למלון בדקתי כמה הוא עולה בארץ (הרבה). מזה אפשר גם להבין שהגעתי למלון. למחרת, היום הראשון, גלשתי באזור אלאנה ומפה לשם, עוד מסלול ועוד מסלול, בלי לעצור אפילו לאכול, הגעתי בערב דרך ברסוני לשאמפולוק ששמעתי עליה הרבה אבל בלי יכולת לחזור בגלישה. מונית חזרה לאלאנה, מקלחת ארוכה וארוחת ערב כמו שרק האיטלקים יודעים סיכמו יום טוב. לא מדהים כי היה די ערפילי וירד שלג מעת לעת עם ראות סבירה ולא יותר. ביום השני חזרתי לכמה מסלולים שאהבתי ביום הקודם והפעם הרבצתי רציני. הראות הייתה קצת יותר טובה ונהניתי קצת גם מהנוף. מי שמגיע לשם (ויודע לגלוש) חייב לרדת את השחור שיורד מקצה הרכבל העליון. קצר אבל מהמסלולים הטובים שאני מכיר. שאר המסלולים בעיקר אדומים, ארוכים ומהנים. היו יחסית מעט גולשים ואלה שהיו, גלשו טוב. כך שלא הייתה בעייה לשחרר ברקסים ולתת בראש עם מהירות. אבל גולת הכותרת של מונטה רוסה זה האוף פיסט. אז סגרתי עם מדריך אוף פיסט ליומיים במחיר של €250 ליום. בעצתו שכרתי גם ABS כי ירד הרבה שלג אחרי תקופת חום והוא חשש ממפולת. ההדרכה לא זולה אבל הוא לקח אותי למקומות מדהימים, וגם לימד אותי מלא דברים על התמצאות, גלישה, ועוד. חשבתי שאני גולש טוב אבל כשרואים מישהו כמוהו מרחף על הפאודר, מבינים שיש גולש טוב ויש אומן. כי אין מילה אחרת. הטמפרטורות היו כל הזמן במגמת עליה וביום האחרון כבר השלג כבר היה לא משהו ועוד עם גשם שהגיע עד כמעט 2000 מטר. סיכום אתר, במילה אחת: מדהים. בעיקר לחובבי האוף פיסט אבל לא רק. בדיעבד טוב שזוגתי לא הצטרפה כי היה לה קשה. בהחלט לא אתר למתחילים. מבחינת עלויות, הן נמוכות. מלונות קטנים אבל ממש טובים סביב ה 50-60 יורו ללילה. אוכל זיל הזול וטעים. אלאנה עיירה מקסימה מלאת קסם ואופי אבל גם גרסוני ושאמפולוק יפים. סקיפס קצת יותר זול מצרפת. אין ספק שאחזור.
 

elsanto

Member
אתה רוצה לספר מנסיונך על השנתיים שלך האלו שם


 

YoniS007

New member
קודם אמרת שטסת לבנסקו

אשמח לשמוע איך התפלגו ההוצאות. כשבדקתי לפני כמה חודשים את בנסקו היה קשה להכניס אפילו שבוע בתקציב הזה. רק עם מלון גרוע ומרוחק.
 

YoniS007

New member
קורה...

אבל עדיין אשמח לשמוע איך עשיתם הכל ב €500. סקיפס לשבועיים זה 700 לווה שזה בערך 350 יורו, טיסה נניח 100, זה משאיר €50 למלון ואוכל לשבועיים? אני די בטוח שטעית בחשבון.
 

elsanto

Member
העברות לא היו .

תפסנו טרמפ.
וגם כשאין יש תחבורה ציבורית כמו האוטובוס הזה שירד מולינו .

 

elsanto

Member
ולפי החתול אפשר לראות מהי רמת ההשקעה באתר .

מלון סקי כניסה ויציאה למעונינים .

 

tomersi

New member
מיותר להגיב לטרול. זה רק מעודד אותו. תתעלמו וזה יעלם.

 
הזכיר לי את הבדיחה על הטרול שהלך לפסיכיאטר

פסיכיאטר: צר לי לבשר לך שאתה חולה נפש.
טרול: אני רוצה עוד חוות דעת.
פסיכיאטר: אתה גם מכוער.
 

I Gabe

New member


מאד יפה. רק אם אפשר הערה כללית לכולם, הודעות ארוכות ללא שבירה לפסקאות נורא קשה לקרוא. זה מופיע על המסך (מחשב) כבלוק אחד של אותיות וקשה לקריאה.
 
למעלה