בעקבות הדיון על קרווינג בשרשור אחר

skiforce

New member
הפסיכית הארגנטינאית


 

marceloros

New member
מנהל
מה עלות ההדרכה באנדורה?

נראה לי שמתאים לי פסיכית וארגנטינאית ולימוד ב-2 שפות.
 

Arnon Ayal

New member
למה 2 שפות?

אספניולית עובדת טוב שם

עלה לי 116 יורוס לשעתיים, אם מזמינים לכמה ימים זה פחות, לא זוכר כמה.

חייב לציין שבתחום הזה אנדורה איכזבה לגמרי, מחיר ההדרכה יקר יותר מאיטליה ואפילו צרפת, ונראה שאפילו באוסטריה לא ממש יותר יקר.
ובכלל לא ממש זול שם במיוחד, אלכוהול וטבק אכן זול, הבנתי שגם מכוניות וחלפים לרכב.
ביגוד לא היה זול במיוחד לטענת אישתי.
ציוד סקי, היו מציאות משנה שעברה וכו, אבל מבחר עלוב למדי ולא במחירים אטרקטיבים במיוחד מה שכן היה.
 

marceloros

New member
מנהל
אכן יקר

אני מסתמך על אנגלית כי בהמון דברים יותר קל לי להבין אותה מאשר בשפת אם שנתקעה ברמת גיל 12.
 
לא מומחה אבל בדיוק למדתי את זה. גם ההצעה שלי מתקבלת?

בדיוק חזרתי אתמול משבוע בטין. 6 ימים של הדרכה פרטית. במקרה קיבלתי את המנהל המקצועי של בית הספר. עשה לי מבחן קצר על מסלול ירוק ואמר שאני מוכן ללמוד קארבינג. בהתחלה קרה לי בדיוק מה שאתה מתאר, הרגשתי שאני מפעיל הרבה כוח והתעייפתי מאד. אני רץ חצאי מרתון על בסיס קבוע אז כושר זאת לא הבעייה. הוא אמר לי לשחרר את האגן. שהתנועה באה מהאגן ולא כל הגוף. הכתפיים בקו הירידה, ברכיים כפופות ורק האגן עובד. כשתפסתי את העניין, הפסקתי להתעייף. בנוסף שלח אותי לאינטרספורט להחליף לציוד ייעודי לקארבינג עם סיבובים ארוכים. גם להחליף את הציוד עזר מאד.
 

I Gabe

New member
נשמע כל כך מוכר


כנראה שכולם עוברים אותם שלבים. ואיך זה נגמר? איך הייתה ההתקדמות?
 
תכננתי לכתוב סיכום מסודר לשתי החופשות השנה

עוד לא התפניתי לזה.

לשאלתך, הייתה התקדמות משמעותית אבל לא הצלחתי להשתחרר לגמרי מההחלקות. בסיבובים הדוקים המגלש עדיין מחליק. אולי צריך סקי עם רדיוס סיבוב יותר קצר. נשאר לטיפול בשנה הבאה.
 
גם אותי לימדו כמוך....

לבחור מסלול לא תלול מדי ורחב ולדהור כל הזמן לכיוון המדרון כאשר השליטה במהירות היא על ידי כמות הסיבובים עצמם אבל פלג גוף עליון כל הזמן למדרון והעבודה מהאגן למטה ובעיקר בבירכיים. זה בדיוק הסגנון שגולשים בו בתחרויות רק ששם המדרון שחור והמהירות די בלתי נשלטת.....רק הכיוון בשליטה(מנסים לא לעוף מהמסלול, או לעבור בין הדגלים). אני מעביר הרבה משקל גוף קדימה, גוף מעט כפןף ופונה למדרון , המהירות עולה ומתחילים סוג של סללום בין המוגלים , והגולשים האיטיים.
 

I Gabe

New member
בדיוק


אחרי שלומדים את הסגנון, כמובן נדרש המון, המון תרגול. וככל שמשתפרים מעלים את זוית המדרון..... אלא אם לוקחים שיעורים עם סקי נאצי בגארמיש שיומיים אחרי שלמדתי את העקרונות לקח אותי למסלול שחור איפה שהקרקע נשמטה תחת רגליי. או מגלשיי. באופן די מילולי...
 
לדברי שני המדריכים שהיו לי השנה, הכי חשוב לרכון קדימה

ולתת רק לרגליים לעבוד מהאגן ומטה. הגוף העליון כמה שיותר פונה בקו הירידה.

סיבובים גדולים ורחבים וזורמים כשהמהירות קבועה. לא להאיץ ולא להאט.
 

elsanto

Member
לא ממש

זה הסגנון שמלמדיםלשליטה בשלב הראשון הגוף אכן למדרון אך הפנים לכיוון הגלישה, זה לא הסגנוןמהתחרותי שהוא כמה רמות מעל.
 

YoniS007

New member
זה בדיוק מה שלימדו גם אותי

אבל לא הייתי צריך להפעיל הרבה כוח. אני נוטה להאמין שאצלך זה באמת מגלש לא מתאים כמו שכתבו לפניי.
 
למעלה