ביטוח סקי

buzy7

New member
ביטוח סקי

אני טס לשבוע לצרפת, שנה שעברה קניתי ביטוח סקי ב -4.5$ דולר ליום, המחיר עלה ל-9$ ליום
.
צריך המלצה לביטוח זול וטוב
 

I Gabe

New member
אני עושה ב-AIG

לפני שלוש שנים כשהיה חשש פציעה, הסקי פאטרול ביקשו לדבר איתם אחרי שפינו אותי מהמסלול. התקשרתי והיו ממש בסדר. לקחו פרטים בסיסיים ואמרו שיתקשרו חזרה. תוך 2 דקות מהרגע שסגרתי את הטלפון הנציגות שלהם בצרפת התקשרו לסקי פאטרול והתנהלה שיחה קצרה בצרפתית שלא הבנתי ואחרי זה התקשרו גם אלי ואמרו שהכל מסודר ומרגע זה הם לוקחים אחריות ואני לא צריך לדאוג יותר לכלום. בסוף לא נזקקתי לטיפול רפואי אבל קיבלתי תחושה שיש תמורה לאגרה ואם צריך אותם, הם שם השבילי.

לא זוכר כמה שילמתי אבל מחיר זניח לחלוטין, משהו כמו 140 ₪ לכל השבוע. בעיקרון המחיר תלוי גם בתקרת הביטוח, בגיל, מחלות רקע, האם כלול חילוץ מחוץ למסלול, האם מבטחים גם ציוד, האם כולל טיפול המשך פרטי בארץ, וכו'. ב-AIG המחיר כולל גם צד ג' כך שאם אתה פוגע במישהו והוא תובע אותך, יש לך כיסוי. גם ציוד שכור כלול בביטוח דרך אגב אם אתה שובר או מאבד (אבל יש השתתפות עצמית).

שמעתי ממקור אמין מאד שגם ביטוח הראל מאד טובים.
 

skiforce

New member
עדיין נשאלת השאלה האם מישהו בכלל מבטח אוף פיסט

גבי, הזכרת את השאלה: "האם כלול חילוץ מחוץ למסלול". בזמנו היה כאן דיון בנושא, שהמסקנה שלו הייתה שאין ביטוח לפציעה באוף פיסט. כך לפחות אני זוכר.

כשקוראים את האותיות הקטנות בפוליסה, רואים שסעיף "איתור וחילוץ" נוגע להיעדרות וניתוק קשר של למעלה משבוע, מה שכמובן לא קורה בסקי אלא בטיולי תרמילאים בהודו... ממה שהבנתי, כיסוי "סקי" כולל גם כיסוי של פינוי ע"י הסקי פטרול בתחומי המסלולים המסומנים. כלומר שאין צורך לרכוש לצורך כך כיסוי "איתור וחילוץ".
האם מישהו יודע משהו אחר? יש באיזה מקום כיסוי לאוף פיסט שגם מצוין ככזה בפירוט בפוליסה?
 

Maoz20

New member
אין ביטוח לאוופפיסט בחברות הביטוח

ההגדרה שלהם היא גלישה בתוך מסלולים מסומנים.
 

Maoz20

New member
דרך אגב, תתעלמו מהשטות שנקראת גבול אחריות של 1,000,000$ומעלה

מדובר בטריק שיווקי של חברות הביטוח כדי שתחשבו שאתם תחת הכיסוי הכי מקיף שיש.
במקרה של מקרה רפואי חמור בחו"ל , חברות הביטוח יחכרו מטוס פרטי בעלות של 50-60K יטיסו את הפצוע לארץ ויזרקו אותו לטיפול על מערכת הבריאות הממשלתית (כי כולנו מבוטחים על פי חוק ) כדי שהם לא יצטרכו לשלם לבית חולים בחו"ל.
לידע כללי, המקרה הביטוחי הכי גבוה שהיה בישראל היה על סכום 350K של חברת הראל.

יתרה מכך, בהתאם לפוליסות החדשות, המפקחת על הביטוח החליטה שגם במקרים שבהם הנוסע שגה/רימה/ החסיר נתונים מחברת הביטוח והיא ביטחה אותו, היא חייבת לעשות הכל כדי להביא אותו לארץ לטיפול ואח"כ להתחשבן איתו על ההוצאות.
זה נעשה בעקבות מקרים ששמענו בעבר על נוסעים שתקועים בחו"ל לאחר שלא רכשו את הביטוח המתאים / כיסוי למצבם הרפואי וכ"ו.

מעוז
סופרסקי
04-8108007
 

marceloros

New member
מנהל
אוייש

לשכב במסדרון ולהסתכל על התקרה כי השר ליצמן עסוק ביותר עם AM/PM שפתוחים בסדום ועמורה בשבת, סליחה ת"א, זה הכי קרוב לזה שיש.
 
אני לא בטוח שזה כל כך חד משמעי

מוכרים לי אישית שני מקרים של אנשים שנזקקו לניתוח חירום בארה"ב (אחד במקרה של מפרצת באבי העורקים והשני במקרה של חבלת ראש) וקיבלו טיפול שם. התשלומים עלו בהרבה על הסכומים שנקבת. בעבודה קודמת שלי יצא לי להיחשף פה ושם למקרים כאלה.
 

I Gabe

New member
עד כמה שזכור לי יש ב AIG אופציה כזאת בתוספת תשלום

פציעה, חילוץ והצלה מכל מקום על ההר ברגל, במסוק, מה שצריך. אבל אני מייד עונה לא כשמציעים לי את ההרחבות האלה ככה שלא שאלתי פרטים.
 

shukabit

New member
ביטוח סקי

אחי כנס לאתר שוק הביטוח תשווה ביטוח סקי
המחירים עלו בכל החברות וזה הפך להיות הרבה יותר יקר משנה שעברה
AIG אני לא מכיר אבל צריך לבדוק שאין גבול אחריות לביטוח סקי
הראל הכי טובים אבל ממש יקירים הביטוח שם כולל הכול גם פיצוי על מחסור בשלג אובדן ימי סקי עקב סופה ועוד מלא גימקים...
הפניקס היחידים שמספקים צד ג' לסקי זה טוב בעיקר למתחלים כי באירופה אפשר לתבוע אותך על כל דבר.
גם מגדל מצויינים מחזירים את הכסף לכרטיס אשראי באותו היום
הכי זולים היום זה במנורה, הם חדשים בלי הרבה נסיון והשירות שם טיפה יותר איטי אבל מי שרוצה ביטוח כי הוא חייב לעשות ומחפש זול אז שיקנה מהם.
 

skiforce

New member
אתר מעניין אבל קצת לא ברור מה כולל המחיר הסופי

נחמד מאוד לקבל השוואה קלה בין החברות, אחלה פטנט!
אבל: כשאני מסמן "ביטוח סקי", עדיין כתוב בהצעות "ניתן לרכוש הרחבות כגון ביטוח סקי ועוד"... אז האם המחיר כולל סקי או לא כולל סקי?
כלומר יש פירוט של הביטוח כביטוח נסיעות ולא של הסעיפים שקשורים לסקי.
או שלא הבנתי כיצד להשתמש?

תודה!
 
אין דבר כזה ביטוח בלי גבול אחריות

הוא יכול להיות גבוה מאד אבל תמיד יש גבול אחריות.
והפניקס הם ממש לא היחידים שמבטחים צד ג'. גם AIG שהוזכרו קודם וגם פספורטכארד מבטחים צד ג'.
ועל סמך מה קבעת אם כך שהראל הכי טובים?
 

shukabit

New member
ביטוחי סקי - גבולות אחריות, הרחבה צד שלישי, אופפיסט ועוד

חברה כמה הבהרות:
1.לכל חברות הביטוח גבול אחריות להוצאות רפואיות בעת אישפוז או לא בעת אישפוז, בחלק מהחברות ישנה גם גבולות אחריות על כל שאר ההרחבות כגון ספורט חורף והרחבה לאיתור חיפוש וחילוץ... ב-AIG למשל הגבול אחריות בהרחבה לספורט חורף הוא עד 100,000$ מתוך 1,250,000$ תיקרה להוצאות רפאויות, בהראל 250,000$ מתוך גבול אחריות מירבי של 2,500,000$ (בהראל דרך אגב מפצים על הפסדים כספיים נוספים שעלולים להיגרם לציוד או הפסדים אחרים עקב מזג האוויר) .
לעומת זאת בהפניקס הגבול אחריות על ספורט חורף כלול בתקרת גבול האחריות לפוליסה עד 5,000,000$, כנ"ל לגבי פספורט (סוכנות של הפניקס) שמשלמים גם על אובדן ימי סקי פס, גם במגדל אין גבול אחריות על הרחבה לספורט חורף כלול בתקרה גבול האחריות 5,000,000$ במגדל הגבולות האחריות הכי גבוהים גם לאיתור חיפוש וחילוץ 500,000$, שירות מצויין ואפלקיציה MEDPAY שמשלמת תביעות באותו היום. גם במנורה הגבול האחריות לספורט חורף הוא גובהה התיקרה 2,000,000$
2.לגבי אחריות לצד שלישי הפניקס ופספורט כארד וגם הפוליסה החדשה של מגדל הם היחידים לפי דעתי שלא מחריגים ספורט חורף מהכיסוי לצד שלישי וזה חשוב באירופה!
3.כל חברות הביטוח בארץ שאני מכיר לפחות מחריגות גלישת אופפיסט שלא במסלולים של האתר, החברה שלא מחריגה באופן מובהק זאת הפניקס שמחריגה רק מקרה בו הבוטח נהג שלא בהתאם לכללי הביטוח היסודיים של האתר או המסגרת בה היית הפעילות, לגולש אופפיסט מומלץ לשקול לקנות ביטוח נסיעות באינטרנט מאתרים שונים בעולם, הביטוח בעצם מאפשר לקבל שירותי רפואה בביה"ח במדינה שאליה אתם טסים, תחפשו best ski insurance for off piste שימו לב שאחד הדברים החשובים בביטוח נסיעות זה ההטסה רפואית חזרה לארץ לכן אני לא ממליץ לקנות רק ביטוח בחו"ל אלא רק אם כן הוא בא בנוסף לביטוח שקניתם בארץ עם הרחבה לסקי
4.כיום הפוליסה הבסיסית כוללת כיסוי לאיתור חילוץ ופינוי הוא לא יקר ברוב החברות עולה 0.2$ ליום ולא כדאי לבטל אותו, בכיסוי הזה אין החרגות אם זה במסלול או לא, ברגע שמודיעים לחברת הביטוח על מישהו שנעדר ולא חזר באותו היום, המשלחת חילוץ של ישראלים או מטעמה צרכה לצאת כבר למחרת בבוקר לחפש אותו. בהפניקס ובpassport עד $250,000 מגנוס, בהראל גם 250,000$ הראל 669 ובמקרה הזה ממליץ על הכיסוי של מגדל עד 500,000$ עם חיליק.
כל האינפורמציה מאתר שוק הביטוח - השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
 
כמובן שזה חשוב מאד שכבר למחרת בבוקר יוצאת משלחת חילוץ

כי זה באמת ריאלי מאד לשרוד לילה שלם (או שניים או שלושה) פצוע על ההר בלי ציוד הישרדות במינוס 20 מעלות ולחכות לחילוץ של החבר'ה הטובים מסיירת מטכ"ל של שוקה ביטוח. גם אם לא התמזל מזלנו להיקבר תחת מפולת ולהיחנק תוך 15 דקות גג. כיפאק היי!
 

skiforce

New member
עדיף למחרת בבוקר מאשר לאחר שבוע כפי שכתוב בפוליסה הרגילה...

1. לפחות בשנה שעברה עם הראל, נכתב בפוליסה שאיתור וחילוץ זה לאחר שבוע של ניתוק קשר.
בדיוק במקרה צפיתי אתמול בסרט עלילתי המבוסס כמובן על מקרה אמיתי ("6 מתחת לאפס"), שבו גולש סנובורד שרד 7 ימים על ההר בארה"ב כשהוא פצוע וללא מזון. הסרט במקרה ממש גרוע מבחינת רמה קולנועית, אבל לשרוד לילה אחד נשמע לי בהחלט אפשרי. אם כי אני לא מומחה. שוב, מה שקובע זה מה שכתוב בפוליסה. ואם יש פוליסה שמחפשת אותי אחרי לילה, וכל האחרות אחרי שבוע, אז ברור לי מה אני אקח.

2. כן, גם לי צרם בהתחלה הניק של שוק הביטוח (או שמא "שוקה ביטוח"?
), אבל על פניו הוא כותב דברי טעם ומשתף במידע חשוב. גם לא נראה שהוא פועל בשירות סוכנות מסוימת אלא מתאר יתרונות וחסרונות של כלל החברות. ואם כך הדבר, אז ממש לא מפריע לי שהוא משווק אגב כך את האתר שלו להשוואת מחירי ביטוח. אדרבא. אבל זו רק דעתי האישית ואני מודע לכך שיש דעות שונות בנושא של מסחריות בפורום.
זה ודאי עדיף מהמשחק השחוק הזה של גולש אנונימי ששואל: הי, איפה הכי כדאי לעשות ביטוח? ואז אנונימי אחר משיב לו: הי! שמע, הכי כדאי כאן וכאן, הם נפלאים.

3. באופן כללי, עיון מעמיק בפוליסות הביטוח זו לדעתי סגולה בדוקה להעביר את החשק לאוף פיסט... אישית אני די ירדתי מהעניין הזה. נכון להיום.
 

I Gabe

New member
לא הייתי מתייחס לסרט קולנוע כמקור מידע מהימן

כמי שגדל באזור קר מאד, אני יכול לספר לך שלפני עידן הטלפונים הסלולריים, היו אנשים שמתו עד הבוקר במכונית שנתקעה בלי דלק. וזה במכונית שזאת סביבה יחסית מוגנת.
 

skiforce

New member
צודק


באופן כללי אני גם מבין שמי שמתכנן לצאת לאוף פיסט רציני, (ולא חותך קצת את המסלולים כמו רובנו), רצוי שיודיע למישהו לאן בערך הוא הולך, ומתי הוא אמור לחזור, וכאלה. וזה במקרה שהוא לא יוצא עם מדריך לעומק האוף פיסט, שזה גם מאוד מומלץ.
 

Cמן רשום

New member
סוף מעשה במחשבת תחילה

כל ילד גרמני או אוסטרי יודע שאוף פיסט לא עושים לבד, רק בקבוצה. רצוי מאד, יש שיגידו חובה אפילו, עם מדריך מומחה שמכיר את ההר, יודע להבחין במכשולים מתחת לשלג, לזהות סכנת מפולת, ותמיד נושא ציוד חרום. אבל כנראה שגרמנים ואוסטרים לא יודעים מה שגולשים ישראלים יודעים כי אחרת אי אפשר להבין איך שוב ושוב קוראים בעברית על גולשי אוף פיסט עם פוטנציאל לעוף פיסט. שנית, לפחות לאחד בקבוצה יהיה מכשיר קשר מכוון לתדר כוחות ההצלה כי אי אפשר לסמוך על קליטת סלולר בכל מקום בהר. הרציניים כמובן יצטיידו גם בצ'יפים של רקו (Recco) ואבוקה כך שאם כבר קרה אסון, כוחות הבטחון יוכלו לאתר אותם במהירות. כמובן שזה לא עוזר לכיסוי ההוצאות ללא ביטוח לאוף פיסט אבל לפחות יביא אותם הביתה.
 
למעלה