סיכום חופשה בסאוזה - שביל החלב

aniratz

New member
סיכום חופשה בסאוזה - שביל החלב

אז חזרנו לפני שבוע מחופשה בארגון עצמי בשביל החלב, איטליה והרי הסיכום:

אנחנו – שני גולשי סנובורד ברמה בינונית, גולש סקי ברמה בינונית וגולש סקי פעם ראשונה.

טיסה – איזיג'ט למילאנו שני עד שני שנקנתה חצי שנה לפני ב 90 יורו לפני מזוודות. נחתנו בטרמינל 2 במילאנו ב 23:40 ויצאנו לאסוף את הרכב.

רכב – יורופקאר דרך אופרן. הזמנו פג'ו 308 סטיישן וקיבלנו רנו מגאן סטיישן. היה מספיק מקום ל 3 מזוודות, צ'ימידן ו 4 תיקים קטנים (אבל קצת צפוף). עלה 260 יורו כולל נהג נוסף וביטול השתתפות עצמית. קיבלנו את המפתח בלילה והחלטנו להשאיר את הרכב בחניה של יורופקאר ולהוציא אותו רק בבוקר, כדי לחסוך תשלום על חניה.

לילה ראשון – מלון Moxy המומלץ צמוד לטרמינל 2. הצ'ק אין לקח זמן בגלל עומס של אנשים, אבל המלון היה מצוין. עלה 55 יורו ללילה לחדר זוגי.

היום הראשון - יצאנו בשש וחצי בבוקר לכיוון סאוזה דאו (Sauze D'oulx) והגענו סביב תשע לאתר. עצרנו ליד החנות בה הזמנו את הציוד – Eydallin sport, ממש ליד מעלית Clotes ויחסית מהר יצאנו משם מאובזרים. ציוד סקי פשוט עלה 51, בינוני 72 וסנובורד 92 – לששה ימים כולל נעליים. הוספנו גם קסדות ב 18 יורו (אגב, שמתי לב ש 90% מהגולשים באתר היו עם קסדות). ההשכרה והחזרת הציוד עברו חלק. חנינו בחניון פתוח קרוב למעלית (4.5 יורו), קנינו סקי פס לשישה ימים כולל יום בצד הצרפתי (192 יורו) וסביב עשר וחצי היינו כבר על הרכבל.

האתר – הרבה נכתב על האתרים בשביל החלב, אני אוסיף את הפן שלנו. מאוד נהנינו מאתר הבית שלנו סאוזה – השליש העליון פתוח, ללא עצים, ובשני השלישים התחתונים המסלולים עוברים בין העצים. רוב המסלולים אדומים ברמה בינונית. כמעט ולא חיכינו בתור לרכבלים – בסוף השבוע חיכינו חמש דקות מדי פעם. העדפנו את הרכבלים המהירים ונמנענו ממעט הטי-ברים שבאתר.
את רוב הזמן בילינו בסאוזה – השלג היה מצוין וגם כשהיה ערפל. כיסוי העצים סייע להתמצא.
יום אחד היינו ב Sansicario השכנה – היה גם נחמד, למרות שהסנובורדיסטים התלוננו על יותר מדי קטעים שטוחים ובחלק התחתון היה קטעים בהם גירדנו את האדמה.
יום אחד עברנו ל Sesstiere, אבל ביום הזה היה ערפל כבד שהקשה עלינו מאוד באזורים הגבוהים ולכן חזרנו מהר לסאוזה.
ביום האחרון נסענו כחצי שעה ל Montgenevre הצרפתית. (ניתן גם להגיע בגלישה, אבל אז מבלים את רוב היום בדרך) היה קצת צפוף – בכל זאת יום ראשון, אבל האתר פשוט מקסים – בעיקר אהבנו את האזור של Le Chalvet.

הדרכה – לקחנו שיעורים פרטיים לשעה, שעתיים כל פעם. את השיעורים הזמנו באזור Sportina שנמצא למעלה בהר, באזור הגלישה. יש שם ביתנים של החברות ואם אין לחץ (ולא היה) אפשר להזמין שיעור לאותו יום. עלות שיעור 40 יורו לשעה.

הלינה – ישנו בדירה ששכרנו דרך Airbnb בחלק העליון של סאוזה. דירה ל 5 נוחה, אבל פשוטה עלתה לנו 900 יורו לשבוע. מרחק של כמאה מטר מהמסלול היורד למעלית Clotes. האזור שקט מאוד, כמעט נטוש והטיפוס חזרה ממרכז העיירה היה לא קל.

העיירה – נחמדה מאוד ושקטיה יחסית. יש כמה פאבים במרכז וסופר קטן, בו עשינו את הקניות. באחד הפאבים נהנינו מהופעה של זמרת ומעשרות בריטים שתויים... המחירים זולים – 2.5 לכוס בירה, 2 לקפוצ'ינו. גם על המסלולים המחירים היו דומים.

בדרך חזור עצרנו לקניות בחנות דקטלון ענקית ליד טורינו – ממש על הדרך. דיזל לכל הנסיעה עלה פחות מ 40 יורו והתשלום בכבישים המהירים היה בערך 35 יורו לכיוון.

סך הכל היתה חופשה מצוינת ובעלות נמוכה יחסית.
 

alien life form

New member
נהדר


 
למעלה