האם לסגור את הכל לבד או לקחת חבילה מוכנה כמו דרך סקידיל נגיד

nattyk121

New member
האם לסגור את הכל לבד או לקחת חבילה מוכנה כמו דרך סקידיל נגיד

האם לסגור את הכל לבד או לקחת חבילה מוכנה כמו דרך סקידיל נגיד יוזיל את המחיר משמעותית? או שזה סתם סירבול שלא ישנה יותר מידי?
 

skiforce

New member
לדעתי תלוי ב 2 דברים: מיומנות הרכבה והנאה מהרכבת חבילה

אני למשל לא מספיק מיומן. מחפש דירות בהוטלס קומביינד, אבל נניח שמצאתי דירה - רץ לחפש עליה ביקורות בטריפ אדווייזר וברשת בכלל. העברות - גם נושא שאני מסתבך איתו. לגבי טיסות זה קל יותר. סקיפס וציוד כבר פחות בעיה, ואם מזמינים מראש אמורים לקבל גם הנחה.
אני למשל מוכרח ללמוד מתישהו להזמין לבד כיוון שאני מעוניין לנסוע לבד וגם ליותר משבוע. קשה להשיג מחיר משתלם לנסיעה כזאת מחברה שמוכרת בעיקר חבילות לקבוצות.

יש כאן אנשים שמאוד אוהבים להרכיב לבד. אחרים סובלים מזה. אז זה גם שיקול.

כמו כן לפעמים החבילה כוללת דברים שאתה לא צריך וחבל לשלם עליהם. למשל, אם אתה לא צריך בריכה ונותנים לך - צריך לבדוק שזה לא מייקר את החבילה. אם נותנים לך ארוחות במסעדות וזה לא מתאים לך - כנל. אם מלון מפואר מדי מבחינתך - גם מיותר.
 

natyh

New member
אולי כדאי לנסות בעלי אקספרס ?.

הזמנתי אתמול מיצב למצךמה חושב שיצא הכי משתלם ....
 

natyh

New member
מצלמה...לא חושב שלסקי דיל יש כזה...

אבל יופי של סרטי דוגמניות בשלגים ...בבגדי ים ...
להטיס צלם דוגמניות בגדי ים עולה כסף מי משלם ?
 
שאלו וענו על זה אינסוף פעמים בפורום

השורה התחתונה שמבחינת מחיר זה לא כל כך משנה. חבילה יותר מוגבלת אבל יותר נוחה, מישהו אחר דואג להכל. בהרכבה עצמית יש יותר גמישות, גם להזמין בכל אתר ומלון שרוצים כמו גם אפשרות לשנות אתר בדקה ה90 למקרה שאין שלג. מפה והלאה עניין של העדפה אישית. שווה לשקול גם את החבילות של קלאב מד. הרבה פעמים הכי משתלם.
 

kubeb2112

New member
אני אעתיק תשובה שנתתי השבוע למישהו בפייסבוק

*** לפני ההודעה המועתקת אציין שהרכבה עצמית משתלמת בעיקר כשרוצים משהו שהחברות לא מציעות כמו אתרים ספיציפים שלא משווקים אצל הישראליות או חופשה למספר ימים אחר מה-7 הרגילים ****
&nbsp
מניסיון של יותר מ-10 חופשות בארגון עצמי (עוד לפני שהיו חברות תיירות סקי), אני יכול להגיד שהחיסכון הממוצע על אותה חבילה/סוג מלון/ מספר אנשים בחדר, יכול להיות בין 120-200 יורו.
אבל ההבדל הכי גדול בין ארגון עצמי לחבילה כיום הוא הטיסה (או יותר נכון כמה ישירה או עקיפה היא).
לפני 15 שנה היו טיסות חורף בשבתות לג'נבה במחירים סבירים. כך הרכבתי חבילה עצמאית לואל טורן בפחות מ-800 יורו. היום כבר אין טיסות סדירות.
כדי לחסוך 200 יורו ממחיר חבילה של פינגווין הייתי צריך לטוס עם קונקשיין דרך טורקיה (לעומת טיסה ישירה).
אם לקחתי במקום טורקיה, דרך איטליה אז ההפרש ירד ל-150 יורו אבל לא כולל הטסת ציוד באליטליה (הז#$@). בלופטנזה, יש הטסת ציוד כלולה וההפרש מול פינגויין ירד ל-130 יורו.
במקרה לעיל בחרתי לשלם את ה-130 יורו ולטוס ישיר. פחות סיכון באובדן מזוודות, פחות סיכון בקונקשיין אבל יותר במחיר.
***חשוב מאוד להשוות את החבילות שאתה מקבל - ישיר או קונקשיין, טיסה בסופ"ש או אמצע שבוע (עוד יום חופש נדרש), סקיפס מורחב או רגיל, כמות אנשים בדירה והטסת ציוד **
&nbsp
כלל אצבע אני ארשום פה את ההוצאות הצפויות בארגון עצמי זול בואלטורן
***חשוב לזכור - רוב המקומות בצרפת עובדים שבת-שבת. אפשר להתאמץ ולמצוא מקומות שיקבלו אתכם בשישי-שישי או ראשון-ראשון ואז יכול להיות לשתוכל להוזיל את מרכיב הטיסה. אני אתייחס לטיסה ואכלוס שבת-שבת***
1. טיסה - הכי זולה לליון דרך טורקיה - 240 כולל ציוד
2. סקיפס ואלטו בלבד - 220 יורו. מורחב כ-290 יורו. יש מקומות שיש להם הנחות על הסקיפס
3. העברות - יש את ALTIBUS, ALPS2ALPS ואת BENSBUS. המחירים מאוד קרובים אחד לשני ויוצא בערך 100 יורו הלוך חזור לאדם.
4. לינה - הכי זול של שניים בחדר זה 200 יורו לאדם לשבוע (לא כולל אוכל, ניקוי, מגבות וכיו"ב)
סך הכל במינימום יוצא 760 יורו.
שים לב בדילים הזולים (להחריד) של החברות שהמחיר הוא ל-4 בתפוסה של 4. דירה של 22 מ' לארבעה אנשים זה מאוד קטן. אנחנו מעדיפים לשלם קצת יותר ולהשאיר חלק מהמיטות (לרוב הספה נפתחת) לא מאוישות.
&nbsp
החופשה שאני ניסיתי לתפור לעצמי בבית דירות איכותי עם בריכה, ספא , אכלוס של 6 מיטות מתוך 8 אפשריות, הייתה צריכה לעלות לי 930 יורו כולל סקיפס מורחב עם טיסה קונקיישן עם לופטנזה. בפינגויין רצו על אותו מלון, אותם תאריכים, אותה תפוסה יצא 1120. הפרש של 190 יורו.
כמו שכתבתי למעלה, לצערי הפעם נאלצתי ללכת עם הרוב שבחר לשלם יותר ולטוס ישיר עם פינגויין. אם זה היה תלוי רק בי, הייתי חוסך את הכסף ומארגן עצמאית.
 
לא נמאס לכם כבר לחזור על המנטרה הזאת "שבת-שבת"

עם כל הכבוד, יש לי ניסיון של הרבה יותר מעשר חופשות, ואם התאים לי להגיע ביום אחר או להיות יותר משבוע או פחות משבוע, זה אף פעם לא היווה בעייה. אז למה סתם להטעות? גם אם יש מקומות שעובדים ככה, זה לא אומר שאי אפשר להרכיב חופשה ולהזמין ימים אחרים.
 

kubeb2112

New member
לא נמאס *לך* לחזור על אותה מנטרה?

כתבתי שרוב המקומות עובדים שבת-שבת. לא כתבתי כולם ולא כתבתי "שאי אפשר". אז אל תכניס לי מילים לפה. כתבתי שזה כן אפשרי ואם זה מתאים אז אפשר להסתדר יותר טוב עם טיסות ישירות מאשר בשבת-שבת.
חוצמזה, שהבחור רוצה זול. מה לעשות שרוב (שוב רוב, לא כל) המקומות הזולים דורשים שבת-שבת? הרי זה ברור שאם *רוב* האנשים באים לשבוע ו*רוב* המקומות מתחילים בשבת, אז *רוב* הדירות מתפנות ומתאכלסות בשבת.
לעומת זאת *רוב* המלונות יקבלו אותך בכל יום בשבוע. אבל המחיר גם יהיה בהתאם.
אני לא מטעה. אני נותן את המידע הכי מפורט שיש בידי. בינתיים כל מי שהחליט להגיד שאני מטעה או לא מדייק, לא נתן מידע מועיל אחר או עזר לפותח השרשור להעשיר את הידע שלו בצורה פרודוקטיבית.
 
רוב המקומות? רוב האנשים? עשית סטטיסטיקה או שלפת

ועכשיו סתם מתווכח כי לא תודה שאתה לא כל כך יודע?
 
אף פעם לא שמעתי על דבר כזה

אפשר להגיע בכל יום שרוצים. ממש לא נכון. סיטונאים קונים ראשון עד ראשון מטעמי נוחות וחלק מהחדרים שקנו מוכרים ככה וחלק מפצלים ראשון עד רביעי ורביעי עד ראשון אבל מי שמגיע לבד יכול להגיע בכל יום שירצה.
 

I Gabe

New member
אני לא הגעתי אף פעם בשבת

ולא היתה לי אף פעם שום בעייה למצוא מלון או קלאב.

לשפוט לפי הרכבת האווירית בנמה"ת של גרנובל בימי ראשון והפקקים בעליה לאתרים השונים נראה לי שדווקא ימי ראשון הם הימים העמוסים.
 

Cמן רשום

New member
מי זה "לכם"?

לא ראיתי אף אחד אחר חוץ ממנו שאומר דבר כזה. ואם כבר, אז נתקלתי ביותר חבילות בנויות מראשון עד ראשון מאשר שבת עד שבת אבל אין פה כללים ממש. יש כאלה שבת-שבת ויש ראשון-ראשון ויש כאלה בכלל בלי ימים קבועים, כנראה שהרוב בלי ימים קבועים, אבל באמת שאין לי סטטיסטיקה לזאת.
 

Cמן רשום

New member
אתה יכול להגיע למחירים יותר טובים מהחבילות

אתה יכול לחסוך גם על טיסות וגם על המלון. בחבילות נותנים בעיקר מלונות גדולים. לבד אתה יכול להגיע לכל מיני דירות וחדרים בבתי הארחה באתרים יותר קטנים או בעיירות ליד האתרים הגדולים. פחות נוח אבל יותר זול. אם תקנה לבד את אותם המרכיבים שכלולים בחבילה, אותן טיסות ואותו מלון, תגיע בערך לאותו מחיר כמו החבילה. אז באמת שאין טעם.

אגב, עכשיו זה יקר לקנות חבילה. אם לא קנית בקיץ כשהיו מבצעים, כדאי כבר לחכות למבצעי רגע אחרון.
 
אם אתה נוסע לבד יעלה לך יקר

בשני המקרים תצטרך להוסיף על חדר ליחיד. אבל אם תרכיב לבד את החבילה, כולם בסוף מגיעים לרכב שכור ואם אתה לבד אז כל ההוצאות נופלות עליך, כולל השכירות עצמה, דלק, מדבקה לשוויץ, כבישי אגרה בצרפת, חנייה אם צריך.
 

alien life form

New member
אין תשובה חד משמעית, זה תלוי בהרבה גורמים

תלוי כמה אתם, תלוי לאיזה אתר, תלוי באיזה תקופה. רוב החבילות בהרכבה אישית מסתבכות בשלב ההעברות מנמה"ת לאתר. אז למשל אם תנחת בג'נבה ותרצה להגיע לאבוריאז או מורזין אז יש לך easyBus שעולה 5 יורו בכל כיוון. אבל אם תרצה להיות בלה פלאן או ואלמורל למשל תתכונן להוציא 75 יורו, פי 15 על השאטל. יש אתרים שבהם האוכל יקר ואם יש לך חבילה הכל כלול כמו קלאב מד ייצא יותר זול מכל מה שתרכיב לבד. בקיצור, כל מקרה לגופו.

יש אתרים נהדרים כנט שביל החלב שבכלל לא מוציאים אליהם חבילות מישראל. למה? תשאל את סקי דיל ודומיהם. מצד שני, יש אתרים כמו באנסקו שמוציאים לשם ים של קבוצות ולא תרכיב חבילה יותר זול לבד.

אם החלטת בכל זאת ללכת על חבילה, תבדוק טוב-טוב מה כלול בה. במיוחד אם זה זול באופן חשוד. מה כלול? איפה המלון בתוך האתר? כבר ראיתי שמוכרים חבילות של שבוע עם סקי פס וציוד רק ל 4 ימי גלישה. כבר שמעתי מאנשים שקנו חבילה עם חצי פנסיון שהארוחות היו במסעדה במרחק קילומטר וחצי מהמלון. וגם גרועות בנוסף לכול. אנשים ויתרו על הארוחות של החבילה ואכלו על חשבונם. גם תקרא ביקורות על המלון עצמו באתרים כמו booking.com ו- expedia. פחות ב- Trip Advisor שם כל אחד יכול לכתוב ביקורות. היה לפני כמה שנים מקרה ששמו קבוצה באיזה מלון דירות שלא היה גמור, היה עוד בבנייה. גם בקניית חבילה אל תשחק ראש קטן.
 

I Gabe

New member
מניסיון אישי: כדאי לבדוק בנוסף לנ"ל גם מחירי חנייה

תמיד שכרתי אוטו וחניתי במלון. אף פעם לא הייתה בעייה אז הפסקתי בכלל לבדוק. טעות. השנה גיליתי להפתעתי המאד לא נעימה שמחירי החנייה בלז ארק מטורפים. בארק 1800 איפה שלקחתי מלון בלי אפשרות ביטול (עוד טעות בגלל שאננות) עולה €17 ליום רק להיכנס לאתר ו €35 - €40 ליום לחנות בחניון מקורה. חצי ממחיר המלון.

מפה לשם, נסיעה של 5 ימים מגיעה למחיר שבוע בקלאב מד הסמוך
. יכול להאשים רק את עצמי.
 
נראה לי שקיבלת טראומה מההעברה הזאת

take it easy

להזמין מלון בלי אפשרות ביטול זאת באמת טעות. נקווה לפחות שהשלג לא יאכזב. ממליץ בכל זאת לשכור רכב. כך לפחות תהיו ניידים.
 
למעלה