חופשת סקי בפעם הראשונה

פנג6

New member
חופשת סקי בפעם הראשונה

שלום,
אנחנו מעונינים לנסוע לחופשת סקי בקלאב מד בחנוכה
אשמח להצעות המלצות לחבילות למתחילים כולל בני נוער
או כל דבר חשוב אחר שצריך
תודה לעוזרים
 

natyh

New member
בסקי מפעילים הרבה שרירים

שכמעט לא מפעילים ביום יום .
ההמלצה היא להכין את הגוף למעמסה הזו .
כדאי לגשת לסקימולטור לקחת כמה שיעורים או לפחות שיעור התנסות ולהמשיך משם .
 
חנוכה השנה חופף לחג המולד

מצד אחד יפה עם כל הקישוטים מצד שני עמוס ויקר. אנחנו נוסעים בינואר גם במחיר של הפסד שבוע לימודים.

קח בחשבון שאם אתם באמת רוצים ללמוד לגלוש תצטרכו להוסיף הדרכה פרטית מעבר להדרכה הקבוצתית של הקלאב. או להרכיב חבילה לבד ולהשאיר את הקלאב לפעם הבאה.

ממליץ גם לעקוב אחרי המבצעים על ביגוד. לרשת למטייל יש חנות בשם "שלג" והם עושים שם בדרך כלל מבצעי סופ"ש "לילה לבן" משתלמים. אתם תצטרכו ביגוד תחתון טרמי, שכבת ביניים שזה סוודר ומעיל + מכנס גלישה. כמו כן גרבי סקי, כפפות אטומות למים וכובע חם. אם התקציב מאפשר, ממליץ לקנות גם קסדה וגוגלס (משקף) אבל את זה תקנו בחו"ל, באתר. המחירים של הדברים האלה בארץ הם שחיטה. מעיל ומכנס אגב אפשר גם לשכור מהארץ. לא יודע מה מקבלים מהשכרה, לא שכרתי אף פעם.

מגלשיים או בורד ונעלי גלישה תשכרו באתר. לפי מה ששמעתי חנות הקלאב יקרה. עדיף לשכור בחנות ליד הקלאב. בכל אתר סקי יש עשרות חנויות כאלה. המחיר באינטרנט זול משמעותית מאשר אם מגיעים יש לחנות ולכן כדאי מאד לשכור מראש באינטרנט.

לגבי בחירת אתר ומועדון, הכי טוב שתתיעצו עם מעוז מהפורום. הוא סוכן נסיעות מומחה לקלאב מד. הייתי בודק בראש וראשונה את טין (Tignes) אבוריאז (Avoriaz) ואלפ ד'הואז (Alpe d'Huez).
 

נפתלי99

New member
חנוכה = כריסמס

כפי שכתבו לפני, השנה חנוכה נופל על חופשת הכריסמס של הנוצרים, ולכן המחירים יהיו בשמים, והאתרים אמנם יהיו יפים ומשוקשטים, אבל מפוצצים לגמרי.
גם לנסות להזמין למועד הזה ידרוש מאמץ גדול, כי סוכני נסיעות אירופיים כבר בטח הזמינו את כל מלאי החדרים.
&nbsp
לגבי החופשה - אני גם חושב שהדרכה קבוצתית היא לא הכי יעילה, אבל אני בעצמי למדתי ככה, וגם רבים אחרים, ואין שום בעיה ללמוד לאט לאט.
מצד שני, אם לא רוצים להגיע לשלג ללא שום ידע מוקדם, אז הסקימולטור יכול להיות פתרון לא רע ללימוד הראשוני של התנועות, אם כי צריך לשים לב שכשעולים על השלג, הכל מרגיש אחרת, ולא סטרילי כמו בסקימולטור.
&nbsp
וכושר... לא חייבים כושר יותר מדי גדול , אבל רצוי מאוד לעשות סקווטים: https://www.youtube.com/watch?v=q7444ZSpCcs
 

alien life form

New member
ההצעה הראשונה כמו שכתבו לפניי היא לא לנסוע בחנוכה

לגבי קלאב מד ממליץ על טין לחופשה ראשונה. האתר עצמו חסר כל אופי ו"קסם" אבל מתאים מאד למתחילים והקלאב מד שם נותן תמורה טובה לכסף. כפי שכתבתי מספר פעמים, קלאב מד עדיף להזמין מסוכני המשנה שלהם ולא ישירות מהחברה. גם אפשר לקבל ייעוץ יותר טוב וגם מחירים יותר טובים עם טיסות אלטרנטיביות, לא של הקלאב.
 

Cמן רשום

New member
לא הייתי הולך לקלאב מד בפעם הראשונה

הקלאבים הם תת ג'אנר, נישה, וחבל להיכנס על הפעם הראשונה לנישה. הייתי בוחר קודם אתר סקי נחמד ומלון קרוב למסלולים של המתחילים באותו אתר. הקלאבים בהכללה נוטים להיות בשולי האתר ונגישים בגלישה לגולשים קצת יותר מנוסים. לכם זה יהיה סתם רחוק כי תצטרכו לסחוב את הציוד ביד. כמו כן הקונצפט בנוי סביב מינימום אינטראקציה עם הסביבה ובנסיעה הראשונה לדעתי חשוב ללמוד גם על האווירה באתרי סקי ולא להסתגר בקלאב. לסיכום, קשה מאד ללמוד סקי, בטח בפעם הראשונה, בקבוצה של 20 איש. ממליץ שתלמדו עם מדריך פרטי. יעלה קצת יותר אבל לא הרבה יותר. אתם לא צריכים את המדריך צמוד אליכם כל היום. שעה בבוקר ואז מתרגלים לבד שאר היום.
 
למעלה