אתרים של דקה 90

אתרים של דקה 90

איך אני מוצא מלונות/דירות שנתקעו עם ביטול ובונה על ספונטניות? יש חיה כזאת באינטרנט? (אוסטריה או צרפת)
 

skiforce

New member
שאלה מצוינת! גם אני סקרן לדעת (בעיקר צרפת, בעיקר ואלתו
)

 

marceloros

New member
מנהל
רק מלון/דירה או חבילות גם?

חבילות יש בקלאב מד, ואני מניח חברות כגון פינגווין או סקי דיל גם מציעים.
&nbsp
סתם מלונות/דירות אז באתרי האינטרנט של אתרי הסקי או בוקינג.קום או הוטלס.קום
 
יותר משהו כמו זה שיש בו ממש "לאסט מינט"

הכוונה רק למקום לינה ולאתרי אינטרנט לא מהארץ-חבילות רק מעלות את המחיר תמיד (אלא אם כן יש למישהו נסיון עם איסתא וסגר חבילה שבוע לפני בהנחה משמעותית).
כמו זה
יש שם דברים אבל זה היחיד שמצאתי באמת עם הגדרה כזאת למקומות שנתקעו עם דירה/מלון...
 

I Gabe

New member
ב booking.com רואים מחיר מוזל יחסית למחיר מקורי.

לא מסכים שהרכבת חבילה לבד מורידה עלויות. בעבר הייתי מרכיב חבילות לבד אבל כבר שנתיים שאני טס לקלאב מד כי זה יותר משתלם כשאתה מחשיב את כל המרכיבים.
 

skiforce

New member
זה כנראה בעיקר בגלל האוכל המשובח

באופן כללי אני חושב שליחיד, שרוצה לגור לבד בחדר/דירה, כמעט תמיד יותר משתלם להרכיב לבד.

לגבי קלאב מד: אני מסכים איתך שמי שרוצה לאכול טוב, לשתות טוב (אלכוהול וכו'), ובכלל ליהנות מרמת אירוח טובה מאוד - אולי ייצא לו משתלם להגיע לשם כיחיד בחדר. אבל ניקח אותי לדוגמא (כן, אני חריג, אני יודע): כיוון שאני אוכל כשר אז מרכיב האוכל כמעט ולא קיים. אלכוהול - לא משתמש, ומבחינה כללית לא מאוד אכפת לי מרמת האירוח, אפרה סקי, סקי אין/אאוט וכו'. אז לי אין מה לחפש במרבית הסוכנויות והחברות. והגיע הזמן שאלמד סופסוף להרכיב חבילה בעצמי.

אגב, אני מסכים עם פותח השרשור שלמתכננים הרבה מראש יש יתרון בהרכבה עצמית, ובניגוד לתחומים אחרים של חופשות, אין יתרון של מחיר או אחר לאלה שגמישים ויכולים לצאת בהתראה קצרה. למשל חיפשתי ב trivago כמה פעמים העונה חדרים באזור 3 העמקים והרוב המוחלט פשוט תפוס ועמוס. במיוחד הדירות, שאותן אני בעיקר מחפש (מטבחון).
 

I Gabe

New member
נכון שהשנה טסתי לבד לקלאב מד אבל זה רק בזכות מעוז

שהצליח להשיג לי מחיר סביר. הקלאב יותר משתלם לזוג. או משפחה עם ילדים כי הקלאב מציע כלול מסגרת לילדים לכל היום שאחרת היתה עולה הון.

כפי שכתבתי במקום אחר, אין ויכוח שאתה יכול להרכיב חופשה יותר זולה אבל אתה משיג את זה תוך ויתור על הרבה דברים מהחבילה ולא בזכות זה שקנית בדיוק אותם דברים לבד.
 
Booking אחלה אבל פחות רלוונטי לביטולים וטיסה לא מתוכננת

והוא טוב יותר לתכנון מקדים יותר-לפחות ממה שראיתי באתרי סקי.
גם אני וגם חברים שאני מכיר מצליחים לסגור שבוע בסביבות ה-900 יורו כשאני מדבר על אתרים באוסטריה שיותר יקרים טיפה לצערי(טיסה,דירה,סקיפס,העברות בדרך כלל בחודש מרץ)...קלאב מד יקרים משמעותית גם אם מסתכלים על הסה"כ אבל אני אשמח לדעת שטעיתי
 

marceloros

New member
מנהל
עם 900 יורו אי אפשר להתחרות

לא באירופה הקלאסקי

&nbsp
גם אני אשמח לדעת על איך סוגרים במחיר כזה שבוע אם זה כולל גם טיסה גם מלון גם אוכל גם סקי פס גם העברות, וציוד אני מוכן לשים בצד זה לא כלול בשום דיל נגיד.
 

I Gabe

New member
השאלה אם אתה משווה מין למינו

ניקח דוגמה קיצונית לשם המחשה. אם לנים 4 אנשים בדירה קטנה ורחוקה מהמעליות, אוכלים רק סנדוויצ'ים ממוצרים בסיסיים מהסופר ושותים מי ברז, אפשר לחסוך הרבה מאד. אבל אז זה מוצר אחר. אם תשהה בתנאים דומים, דהיינו מלון, 3 ארוחות טובות ביום, אלכוהול, הסעות, וכו', אני אישית לא הצלחתי להביס את המחיר של הקלאבים הזולים. ותאמין לי שניסיתי ויש לי הרבה ניסיון בנסיעות (נופש ועבודה).
 

eran_le

New member
אני תמיד מזמין ברגע האחרון ואף פעם לא הייתה לי בעיה למצוא

את כל החופשות בשנים האחרונות באוסטריה, צרפת ואיטליה הזמנו ברגע האחרון בעיקר בגלל שאנחנו נוסעים לפחות משבוע בד״כ ורוצים לתפוס מזג אוויר ושלג טובים ככל האפשר במעט הימים שיש. אף פעם לא הייתה לי בעיה, גם בשיא העונה. לרוב אתרי הסקי יש כמה כפרים מחוברים, ואם לא מוצאים באחד ממשיכים לחפש הלאה, או שמראש מגדירים חיפוש ברדיוס גדול.
&nbsp
אפשר ב booking או hotels והיתרון הוא שהאישור מיידי. בד״כ יש שם פחות דירות ויותר צימרים / מלונות.
אפשרות ב׳ היא חיפוש באתר האינטרנט של אתר הסקי. לא תמיד האישור מיידי, אבל יש אתרים שכן מאפשרים את זה. יש גם אתרים שמאפשרים לעשות Inquery, כלומר בעלי הדירות / מלונות חוזרים אליך עם הצעות. זה נוח מאוד, ובאוסטריה במיוחד רוב ההצעות אפילו לא דרשו ביטחון כלשהוא, שלחנו מייל שמתאים, שלחו אישור וזהו.
&nbsp
אפשרות ג׳ שניסיתי בשבוע שעבר לראשונה היא Airbnb. מצאנו דירה נפלאה בטין בצרפת. בעלי הדירה אנגלים נחמדים מאוד ואצלם מקובל שמקבלים שירות וארוחות, כך שהיה מאוד נוח. בהחלט אנסה בנסיעות הבאות את האתר הזה.
 
למעלה