החלו העבודות בשטח, להכפלת הגשר

מצב
הנושא נעול.
תודה רבה ...כמה שאלות

החלו העבודות בשטח, להכפלת הגשר
בצומת (מחלף) חולון. ניתן לראות ההסבר על הפרויקט בעמוד הנ"ל. ממה שנראה בשטח,מיקום תחנות האוטובוסים לכיון חולון, הועתק מעט דרומה. עץ השקמה הגדול (אחד מסמליה של העיר חולון) ששתול בסמוך לגשר, נמצא בתהליכי חישוף שורשים לצורך העברתו משם למקום אחר. האזור "מלא" בשינוים בהסדרי התנועה, (השינוים קשורים בחלקם לעבודות להקמת מוביל הניקוז שמתבצעות גם כן השטח-(לקראת סיום)) בנוסף להכפלת הגשר, ולהוספת גשר לרכבת, צפויה לקום גם תחנת רכבת בסמוך.
תודה רבה ...כמה שאלות
צומת חולון {התחנה}התחילו לבנות שם? והחיבור בין ראשלצ מערב{משה דיין]לבין צומת בני דרום התחברות עם מסילת אשדוד אשקלון האם יתחילו גם על זה לעבוד בקרוב או שהתחילו כבר?
 
ביטול השאלה הראשונה שמתי לב

תודה רבה ...כמה שאלות
צומת חולון {התחנה}התחילו לבנות שם? והחיבור בין ראשלצ מערב{משה דיין]לבין צומת בני דרום התחברות עם מסילת אשדוד אשקלון האם יתחילו גם על זה לעבוד בקרוב או שהתחילו כבר?
ביטול השאלה הראשונה שמתי לב
שבעצם מדובר על אותו דבר. מה עם תחנות הרוממיות והמכללות ביטלו אותם?
 
לפי מה שידוע לי- קוממיות בוטלה,

ביטול השאלה הראשונה שמתי לב
שבעצם מדובר על אותו דבר. מה עם תחנות הרוממיות והמכללות ביטלו אותם?
לפי מה שידוע לי- קוממיות בוטלה,
לגבי המכללות, לא ברור בינתים... מה שכן, כל השלוחה לתוך ראשון מערב הוקפאה עד להודעה חדשה. מה שכרגע בביצוע זה הקטע עד להתפצלות (עד אזור גשר משה דיין בראשון לציון) + הקמת ההתפצלות עצמה במקרה וכן יחליטו להקים את השלוחה. ו קטע ראשון של הקו ההמשך לכיון פלשת-אשדוד (עד אזור מחלף חולות).
 
כלומר תחנת ראש"צ מערב

לפי מה שידוע לי- קוממיות בוטלה,
לגבי המכללות, לא ברור בינתים... מה שכן, כל השלוחה לתוך ראשון מערב הוקפאה עד להודעה חדשה. מה שכרגע בביצוע זה הקטע עד להתפצלות (עד אזור גשר משה דיין בראשון לציון) + הקמת ההתפצלות עצמה במקרה וכן יחליטו להקים את השלוחה. ו קטע ראשון של הקו ההמשך לכיון פלשת-אשדוד (עד אזור מחלף חולות).
כלומר תחנת ראש"צ מערב
כרגע מוקפאת? ובמידה ויומשך השלוחה בהתאם לתוכנית הפיתוח אזי זה ייתן התחברות למסילת אשדוד אשקלון ?
 
בוא נעשה סדר בדברים

כלומר תחנת ראש"צ מערב
כרגע מוקפאת? ובמידה ויומשך השלוחה בהתאם לתוכנית הפיתוח אזי זה ייתן התחברות למסילת אשדוד אשקלון ?
בוא נעשה סדר בדברים
השלוחה לתוך ראשון מערב לכיון המכללות והלאה היא זו שמוקפאת. תחנת משה דיין-רשל"צ תקום מכל מקרה. כמו כן, ישנה אי וודאות לגבי שמות התחנות- כעקרון, תחנת משה דיין אמורה להיקרא "ראשון לציון מערב". אך בתוכניות של השלוחה לתוך ראשון מערב, תכננו להקים תחנה בקרבת התחנה המרכזית החדשה של ראשון והכוונות היו לקרוא לה בשם הנ"ל (רשל"צ מערב) כך שישנה אי וודאות לגבי זה, למרות שמבחינתי - תחנת משה דיין היא רשל"צ מערב.
 
אוקי תודה רבה ועוד שאלה קטנה

בוא נעשה סדר בדברים
השלוחה לתוך ראשון מערב לכיון המכללות והלאה היא זו שמוקפאת. תחנת משה דיין-רשל"צ תקום מכל מקרה. כמו כן, ישנה אי וודאות לגבי שמות התחנות- כעקרון, תחנת משה דיין אמורה להיקרא "ראשון לציון מערב". אך בתוכניות של השלוחה לתוך ראשון מערב, תכננו להקים תחנה בקרבת התחנה המרכזית החדשה של ראשון והכוונות היו לקרוא לה בשם הנ"ל (רשל"צ מערב) כך שישנה אי וודאות לגבי זה, למרות שמבחינתי - תחנת משה דיין היא רשל"צ מערב.
אוקי תודה רבה ועוד שאלה קטנה
נניח שזה ייצא מהקפאה השלוחה לראשון מערב{סלח לי שאני לא מכיר כל כך את האיזור}אזי מה זה בדיוק ייתן רק חיבור לתושבי ראשון מערב לרכבת הארצית או שמשמה זה אמור להמשיך לאן? ומתי זה הוקפא כלומר מה שרשום באתר הרכבת לא הוקפא מדובר כאן על משהו אחר?
 
לגבי מה שמופיע באתר

אוקי תודה רבה ועוד שאלה קטנה
נניח שזה ייצא מהקפאה השלוחה לראשון מערב{סלח לי שאני לא מכיר כל כך את האיזור}אזי מה זה בדיוק ייתן רק חיבור לתושבי ראשון מערב לרכבת הארצית או שמשמה זה אמור להמשיך לאן? ומתי זה הוקפא כלומר מה שרשום באתר הרכבת לא הוקפא מדובר כאן על משהו אחר?
לגבי מה שמופיע באתר
הפרוט שמופיע באתר רכבת ישראל, בעמוד תוכניות הפיתוח מתיחס, כמו שזה נראה, לקו עד לתחנת משה דיין שנמצאת לפני ההתפצלות,(נראה שהשלוחה לא נכללת כאן). לגבי השאלה הראשונה- קיימת כוונה להמשיך את השלוחה של מערב ראשון, עד לתחנת הראשונים הקיימת שנמצאת בצידה המזרחי של העיר, וכך ליצור למעשה רצף.. תוכנית נוספת שקיימת היא הקמת קו שימשיך מתחנת הראשונים, יחצה מעל מסילת לוד- רחובות וימשיך ביחד עם כביש 431 שנמצא בבניה ויתחבר לקו למודיעין.
 
באמת איזה יופי זה יהיה...

לגבי מה שמופיע באתר
הפרוט שמופיע באתר רכבת ישראל, בעמוד תוכניות הפיתוח מתיחס, כמו שזה נראה, לקו עד לתחנת משה דיין שנמצאת לפני ההתפצלות,(נראה שהשלוחה לא נכללת כאן). לגבי השאלה הראשונה- קיימת כוונה להמשיך את השלוחה של מערב ראשון, עד לתחנת הראשונים הקיימת שנמצאת בצידה המזרחי של העיר, וכך ליצור למעשה רצף.. תוכנית נוספת שקיימת היא הקמת קו שימשיך מתחנת הראשונים, יחצה מעל מסילת לוד- רחובות וימשיך ביחד עם כביש 431 שנמצא בבניה ויתחבר לקו למודיעין.
באמת איזה יופי זה יהיה...
מה זה אומר רצף כאילו שכל התחנות בראשון יהיו מחוברות מסילתית? ואם זה יתחבר לקו A1 זה יהיה אדיר הלוואי שיעשו את זה דרך אגב כביש 431 מתי אמור להסתיים הוא אמור לחבר את ראשון לכביש 1 נכון?
 
כן, זאת השאיפה -ליצור חיבור בין

באמת איזה יופי זה יהיה...
מה זה אומר רצף כאילו שכל התחנות בראשון יהיו מחוברות מסילתית? ואם זה יתחבר לקו A1 זה יהיה אדיר הלוואי שיעשו את זה דרך אגב כביש 431 מתי אמור להסתיים הוא אמור לחבר את ראשון לכביש 1 נכון?
כן, זאת השאיפה -ליצור חיבור בין
התחנות של רשל"צ. לגבי כביש 431, בניתו החלה רק לפני מספר חודשים ותתמשך עוד זמן רב. מצרף שרטוט שיתאר לך פחות או יותר את מה שהולך להיות...
 

Shark Alarm

New member
באתר החברה הלאומית לדרכים ../images/Emo26.gif

כן, זאת השאיפה -ליצור חיבור בין
התחנות של רשל"צ. לגבי כביש 431, בניתו החלה רק לפני מספר חודשים ותתמשך עוד זמן רב. מצרף שרטוט שיתאר לך פחות או יותר את מה שהולך להיות...
באתר החברה הלאומית לדרכים

יש הדמייה לכביש 431 בלינק הבא: http://www.iroads.co.il/MazInternet/General/Pages/frmInnerPage.aspx?strLocation=http%3A%2F%2Fwww.iroads.co.il%2FMazInternet%2FProjects%2FDevelopment%2FPages%2FfrmDevProjects.aspx&MenuCode=SM6_1&PageID=0
 

talitalitali

New member
אל תהיה כל כך בטוח

כן, זאת השאיפה -ליצור חיבור בין
התחנות של רשל"צ. לגבי כביש 431, בניתו החלה רק לפני מספר חודשים ותתמשך עוד זמן רב. מצרף שרטוט שיתאר לך פחות או יותר את מה שהולך להיות...
אל תהיה כל כך בטוח
דניאל, כביש 431 נסלל ע"י חברה פרטית (דניה סיבוס) ולא ע"י החלזונות הממשלתיים. קצב העבודה שלהם מדהים. הם התחילו לעבוד עוד לפני סגירה פיננסית (קיבלו אישור מיוחד מהאוצר) רק כדי להרוויח כמה שבועות. הם מתקדמים בקצב לא ישראלי בעליל. צריך לזכור שהחברה הזו סללה את כביש חוצה ישראל שהוא ארוך פי 4-5 בערך מכביש 431 וסיימה אותו לפני המועד שנקבע. לחברה יש מענקים פוטנציאליים לפי מועד ההשלמה ולכן יש לה אינטרס לעבוד מהר (מצחיק שעד השנים האחרונות הממשלה לא חשבה על זה בפרוייקט תשתיות). בכל מקרה מנקודת מבטי בכביש 42 ובמסילת רחובות -באר יעקב רואים התקדמות יומיומית שרק מובלטת לעומת ההתקדמות המאד אטית בתחנת הרכבת גני אביב שזוחלת בקצב מזרח תיכון ישן. הוכחה לאמור לעיל ניתנה כבר בחודש שעבר כאשר החברה סיימה את מחלף ענבה על כביש מס' 1 (הקטע המזרחי של כביש 431) אבל מע"צ שהיתה אמורה לסלול את החיבור למודיעין (3-4 ק"מ בסך הכל) רק עכשיו קיבלה את התקציב ועוד לא התחילה לעבוד (!!!) כך שהמחלף נותר מרחף באוויר ללא שימוש... נראה לי שגם כביש עוקף נס ציונה (פחות משני ק"מ) שאמור להתחבר לכביש 431בין נס ציונה ובאר יעקב לא יתחיל להסלל אלא לאחר שכביש 431 יושלם ושוב יהיה פער בין העבודה הפרטית לציבורית. מה לעשות - רק בישראל.
 

Shark Alarm

New member
אפשר לראות את העבודות גם ../images/Emo26.gif

אל תהיה כל כך בטוח
דניאל, כביש 431 נסלל ע"י חברה פרטית (דניה סיבוס) ולא ע"י החלזונות הממשלתיים. קצב העבודה שלהם מדהים. הם התחילו לעבוד עוד לפני סגירה פיננסית (קיבלו אישור מיוחד מהאוצר) רק כדי להרוויח כמה שבועות. הם מתקדמים בקצב לא ישראלי בעליל. צריך לזכור שהחברה הזו סללה את כביש חוצה ישראל שהוא ארוך פי 4-5 בערך מכביש 431 וסיימה אותו לפני המועד שנקבע. לחברה יש מענקים פוטנציאליים לפי מועד ההשלמה ולכן יש לה אינטרס לעבוד מהר (מצחיק שעד השנים האחרונות הממשלה לא חשבה על זה בפרוייקט תשתיות). בכל מקרה מנקודת מבטי בכביש 42 ובמסילת רחובות -באר יעקב רואים התקדמות יומיומית שרק מובלטת לעומת ההתקדמות המאד אטית בתחנת הרכבת גני אביב שזוחלת בקצב מזרח תיכון ישן. הוכחה לאמור לעיל ניתנה כבר בחודש שעבר כאשר החברה סיימה את מחלף ענבה על כביש מס' 1 (הקטע המזרחי של כביש 431) אבל מע"צ שהיתה אמורה לסלול את החיבור למודיעין (3-4 ק"מ בסך הכל) רק עכשיו קיבלה את התקציב ועוד לא התחילה לעבוד (!!!) כך שהמחלף נותר מרחף באוויר ללא שימוש... נראה לי שגם כביש עוקף נס ציונה (פחות משני ק"מ) שאמור להתחבר לכביש 431בין נס ציונה ובאר יעקב לא יתחיל להסלל אלא לאחר שכביש 431 יושלם ושוב יהיה פער בין העבודה הפרטית לציבורית. מה לעשות - רק בישראל.
אפשר לראות את העבודות גם

בצומת עין הקורא, שלפי מה שהבנתי הולך להבנות שם מחלף..
 

Aviad1987

New member
מחלף שיחבר בין מה למה?

אפשר לראות את העבודות גם

בצומת עין הקורא, שלפי מה שהבנתי הולך להבנות שם מחלף..
מחלף שיחבר בין מה למה?
הולך להיות שם הרבה בלאגן אני רואה. אם לפחות יהיה שם חיבור לכביש 4 לכיוון דרום זה יהיה נהדר.
 

Shark Alarm

New member
יש מהתחנה המרכזית יציאה ../images/Emo26.gif

מחלף שיחבר בין מה למה?
הולך להיות שם הרבה בלאגן אני רואה. אם לפחות יהיה שם חיבור לכביש 4 לכיוון דרום זה יהיה נהדר.
יש מהתחנה המרכזית יציאה

לכיוון כביש 4 דרומה
 

Shark Alarm

New member
השלוחה לתוך ראשון לציון ../images/Emo26.gif

אוקי תודה רבה ועוד שאלה קטנה
נניח שזה ייצא מהקפאה השלוחה לראשון מערב{סלח לי שאני לא מכיר כל כך את האיזור}אזי מה זה בדיוק ייתן רק חיבור לתושבי ראשון מערב לרכבת הארצית או שמשמה זה אמור להמשיך לאן? ומתי זה הוקפא כלומר מה שרשום באתר הרכבת לא הוקפא מדובר כאן על משהו אחר?
השלוחה לתוך ראשון לציון

מתחנת "משה דיין" המסילה תמשיך במקביל לשד' יצחק רבין עד למכללה למנהל בראשון לציון בסמוך לכיכר רבין, ושם תוקם תחנת "יצחק רבין" מתחנת "יצחק רבין" המסילה תמשיך על שד' יצחק רבין שמתחלף לשד' ההסתדרות- עד לתחנה המרכזית בראשון ושם תוקם "תחנה משולבת" רכבת-אוטובוסים. מהתחנה המשולבת (ראשל"צ מערב כנראה), תמשיך המסילה דרך מחלף גן רווה לשד' מיניסטר ותתחבר תחנת רכבת "הראשונים" הקיימת מספט' 2003. משם, ככל הידוע לי, תעבור המסילה במקביל לציר 431 עד למודיעין.
 

Shark Alarm

New member
אמנם מבחינתך תחנת משה דיין ../images/Emo26.gif

בוא נעשה סדר בדברים
השלוחה לתוך ראשון מערב לכיון המכללות והלאה היא זו שמוקפאת. תחנת משה דיין-רשל"צ תקום מכל מקרה. כמו כן, ישנה אי וודאות לגבי שמות התחנות- כעקרון, תחנת משה דיין אמורה להיקרא "ראשון לציון מערב". אך בתוכניות של השלוחה לתוך ראשון מערב, תכננו להקים תחנה בקרבת התחנה המרכזית החדשה של ראשון והכוונות היו לקרוא לה בשם הנ"ל (רשל"צ מערב) כך שישנה אי וודאות לגבי זה, למרות שמבחינתי - תחנת משה דיין היא רשל"צ מערב.
אמנם מבחינתך תחנת משה דיין

היא ראשל"צ מערב (כי הרי זה נכון- זאת תהיה התחנה המערבית ביותר בראשון לציון) אך שמה ישאר לפי הבנתי "ראשון לציון- משה דיין". גם לתחנה במכללה למנהל יש כבר שם (כמו שכתבתי בתגובה למטה- תחנת יצחק רבין)
 

mucool2

New member
לדעתי אתה טועה. תחנת ראשל"צ מערב

אמנם מבחינתך תחנת משה דיין

היא ראשל"צ מערב (כי הרי זה נכון- זאת תהיה התחנה המערבית ביותר בראשון לציון) אך שמה ישאר לפי הבנתי "ראשון לציון- משה דיין". גם לתחנה במכללה למנהל יש כבר שם (כמו שכתבתי בתגובה למטה- תחנת יצחק רבין)
לדעתי אתה טועה. תחנת ראשל"צ מערב
היא התחנה שתוקם במחלף משה דיין. שים לב לפרסומים באתר ר"י. זה גם הרבה יותר הגיוני, כי היא תהיה התחנה המערבית ביותר בראשל"צ (יותר מ"ראשון מערב" שאמורה להיבנות ליד התחנה המרכזית).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה